標(biāo)題: Titlebook: Neue Theorie der Schule; Einführung in das Ve Helmut Fend Textbook 2009Latest edition VS Verlag für Sozialwissenschaften | Springer Fachmed [打印本頁] 作者: Spring 時(shí)間: 2025-3-21 17:52
書目名稱Neue Theorie der Schule影響因子(影響力)
書目名稱Neue Theorie der Schule影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Neue Theorie der Schule網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Neue Theorie der Schule網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Neue Theorie der Schule被引頻次
書目名稱Neue Theorie der Schule被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Neue Theorie der Schule年度引用
書目名稱Neue Theorie der Schule年度引用學(xué)科排名
書目名稱Neue Theorie der Schule讀者反饋
書目名稱Neue Theorie der Schule讀者反饋學(xué)科排名
作者: 煩躁的女人 時(shí)間: 2025-3-21 20:39
th dependent offspring or receptive members of the opposite sex, lions are the only big cat where both males and females live in permanent social units. Each sex forms independent groups that come together to engage in a wide variety of social behaviors, including cooperative hunting, mutual defense作者: cataract 時(shí)間: 2025-3-22 03:29 作者: precede 時(shí)間: 2025-3-22 05:41
stratification arrangements from a particular standpoint—that of attempts to describe and measure stratification through the creation of scales of occupations. For the most part such scales have been presented as measures of occupational status, which have been assumed to be founded on the prestige 作者: 擺動(dòng) 時(shí)間: 2025-3-22 11:18
ities or truncated careers. It has been extensively believed that opportunities to rise from the ranks into managerial positions have seriously declined in recent years. As Little and Westergaard (1964, p. 302) put it, ‘As professionalisation, bureaucratisation and automation of work proceed, so acc作者: 滑稽 時(shí)間: 2025-3-22 14:08 作者: 婚姻生活 時(shí)間: 2025-3-22 19:50
ities or truncated careers. It has been extensively believed that opportunities to rise from the ranks into managerial positions have seriously declined in recent years. As Little and Westergaard (1964, p. 302) put it, ‘As professionalisation, bureaucratisation and automation of work proceed, so acc作者: Obscure 時(shí)間: 2025-3-23 00:07 作者: 共同時(shí)代 時(shí)間: 2025-3-23 04:00
Einleitung: Geschichte der Theorie der Schule,en. Sie m?chte einen Einblick geben, wie das ?gr??ere Ganze“ zu verstehen ist, in dem sie wirken, um so ein professionelles Verst?ndnis ihres Berufsfeldes zu erlangen. Sie m?chte dies durch einen überblick dazu erreichen, wie man den gro?en Bereich der gesellschaftlichen Wirklichkeit, jenen des Bild作者: medieval 時(shí)間: 2025-3-23 05:39 作者: 長矛 時(shí)間: 2025-3-23 12:48 作者: insipid 時(shí)間: 2025-3-23 17:24 作者: 健談的人 時(shí)間: 2025-3-23 21:50 作者: Arrhythmia 時(shí)間: 2025-3-23 23:20 作者: 尊重 時(shí)間: 2025-3-24 04:50
Das Bildungswesen verstehen: Neue soziologische Grundlagen einer Theorie der Schule,Welche soziologischen Konzepte k?nnen dazu beitragen, das Bildungswesen als vielschichtigen Ausschnitt der gesellschaftlichen Wirklichkeit so zu beschreiben, dass sichtbar wird,作者: WITH 時(shí)間: 2025-3-24 08:27 作者: Phonophobia 時(shí)間: 2025-3-24 13:56 作者: 共同確定為確 時(shí)間: 2025-3-24 16:56
Helmut FendBildungssysteme als Ganzes begreifen作者: 包庇 時(shí)間: 2025-3-24 22:28 作者: Notorious 時(shí)間: 2025-3-25 02:19 作者: Transfusion 時(shí)間: 2025-3-25 04:24 作者: Bridle 時(shí)間: 2025-3-25 10:11
start in a lowly position are inevitably diminished. This fact is most clearly demonstrated in recent studies of the recruitment of industrial managers. These show that as the educational standards of managers have risen, the likelihood of shop floor workers being promoted above supervisory level h作者: 輪流 時(shí)間: 2025-3-25 12:58
taken, largely due to a failure to relate methods and theory. There has been a strong emphasis on the development of technique in this area,. to the exclusion of theoretical consideration. It is our contention that, on the one hand, an adequate scaling must be firmly located in a theoretical framewo作者: 木訥 時(shí)間: 2025-3-25 18:16 作者: 補(bǔ)充 時(shí)間: 2025-3-25 20:10 作者: 微不足道 時(shí)間: 2025-3-26 01:25 作者: Keratin 時(shí)間: 2025-3-26 07:45
rn to socio-economic categories and their positions on SWB ladders and find a wide variety of situations across time and countries. Overall, the effects of belonging to different socio-economic categories on SWB decreased in V4 countries, though they remain higher than in Austria. Socio-economic cat作者: fluffy 時(shí)間: 2025-3-26 08:57
Theorie und Empirie des Bildungswesens in der Moderne, Aufkommen der empirischen Forschung wurde verst?ndlicherweise eine st?rkere Zuwendung zu den Realit?ten des Bildungswesens gefordert und so eine empirische Wende eingeleitet (s. z.B. 219Roth, 1969). Sie erweiterte die Sichtweise auf die Schule in zweifacher Weise.作者: FLIRT 時(shí)間: 2025-3-26 15:00 作者: 圓桶 時(shí)間: 2025-3-26 17:38 作者: 山間窄路 時(shí)間: 2025-3-27 00:09 作者: 浪蕩子 時(shí)間: 2025-3-27 03:58 作者: paltry 時(shí)間: 2025-3-27 09:08
, Erziehung und P?dagogik zu arbeiten. Die Einführung in die Theorie der Schule bereitet die sozialwissenschaftlichen Grundlagen auf, um Bildungssysteme, deren Funktionsweisen und Zusammenh?nge zu verstehen. Im Rückgriff auf die Beschreibung des Bildungswesens als gesellschaftliche Realit?t in Funkt作者: 鑲嵌細(xì)工 時(shí)間: 2025-3-27 10:22
10樓作者: convulsion 時(shí)間: 2025-3-27 15:03
10樓作者: AVANT 時(shí)間: 2025-3-27 20:42
10樓