標題: Titlebook: Neue Perspektiven des Strategischen Kompetenz-Managements; Christoph Burmann,J?rg Freiling,Michael Hülsmann Book 2006 Gabler Verlag | Spri [打印本頁] 作者: finesse 時間: 2025-3-21 18:50
書目名稱Neue Perspektiven des Strategischen Kompetenz-Managements影響因子(影響力)
書目名稱Neue Perspektiven des Strategischen Kompetenz-Managements影響因子(影響力)學科排名
書目名稱Neue Perspektiven des Strategischen Kompetenz-Managements網絡公開度
書目名稱Neue Perspektiven des Strategischen Kompetenz-Managements網絡公開度學科排名
書目名稱Neue Perspektiven des Strategischen Kompetenz-Managements被引頻次
書目名稱Neue Perspektiven des Strategischen Kompetenz-Managements被引頻次學科排名
書目名稱Neue Perspektiven des Strategischen Kompetenz-Managements年度引用
書目名稱Neue Perspektiven des Strategischen Kompetenz-Managements年度引用學科排名
書目名稱Neue Perspektiven des Strategischen Kompetenz-Managements讀者反饋
書目名稱Neue Perspektiven des Strategischen Kompetenz-Managements讀者反饋學科排名
作者: garrulous 時間: 2025-3-21 23:09 作者: 收養(yǎng) 時間: 2025-3-22 02:44
Beitrag der Theorie der Kompetenzentwicklung zur Erkl?rung des kompetenzgestützten Wettbewerbskampfsschen den OEMs und ihren Zulieferern. Gem?? der marktorientierten Sichtweise im strategischen Management folgen Aktionen und Reaktionen der Wettbewerber im Wettbewerbs- bzw. Oligopolkampf aufeinander (vgl. z.B. ., S. 17; aber auch .; . oder .). Dabei tobt auf den Automobilm?rkten schon lange ein Pre作者: plasma 時間: 2025-3-22 05:24 作者: CIS 時間: 2025-3-22 10:51 作者: FACT 時間: 2025-3-22 14:36
Kompetenzbasierte Diversifikationsstrategien in das industrielle Servicegesch?fthdringung im Stammland. über Markdurchdringungsstrategien erzielen Unternehmen Volumensteigerungen, die zum einen eine Steigerung des Umsatzes zur Folge haben und zum anderen, über die Realisierung von Economies of Scale, zu einer Kostendegression führen (k?nnen). Der Wachstumsspielraum einer Marktd作者: Diskectomy 時間: 2025-3-22 20:35
Desinvestition von Unternehmensteilen aus der Sicht des Ressourcen- und Kompetenzansatzesition einer Gesch?ftseinheit. Die Vorbedingungen und Motive wurden eingehend untersucht, doch über die strategischen Implikationen für diversifizierte Unternehmen ist bislang vergleichsweise wenig bekannt.作者: 有偏見 時間: 2025-3-23 00:28 作者: Original 時間: 2025-3-23 04:06 作者: Incommensurate 時間: 2025-3-23 07:03
Die Integration von Enterprise Resource Planning (ERP) in der strategischen Planung — Eine neue Heranternationale Wettbewerbsf?higkeit eines Unternehmens. Die Herausforderung hierbei an das strategische Kompetenzmanagement eines Unternehmens hinsichtlich der strategischen Planung wird immer gr??er. Integrierte Komplettl?sungen aus betriebswirtschaftlichen Systemen, wie beispielsweise Enterprise Re作者: Malleable 時間: 2025-3-23 11:48
Selbstorganisation als Ansatz zur Flexibilisierung der Kompetenzstrukturenerst?ndnis hin zu einer multidimensionalen Sichtweise verschoben: wird in den ersten Ver?ffentlichungen in diesem Zusammenhang noch Elastizit?t als Ausdruck für die Anpassung an schwankende Marktsituationen verwendet., ist es heute Flexibilit?t, welche als Terminus für den Umgang mit einer unsichere作者: 染色體 時間: 2025-3-23 14:46
Strategisches Kompetenzmanagement als Aufgabe des Human Ressource Managementsnkt, nimmt (…) die gesamte Innovationskraft ab“ (., 5) oder ?[D]die starke Alterung der Bev?lkerung und der Bev?lkerungsrückgang k?nnten (…) zu einer chronischen Wachstumsschw?che führen“ (., 10) implizieren ein Schw?chen oder m?glicherweise ein Gef?hrden der wirtschaftlichen Leistungsf?higkeit aufg作者: wangle 時間: 2025-3-23 21:33 作者: 使迷醉 時間: 2025-3-23 22:39
Wissensmanagement als Basis für Competence Building und Competence Leveraging: A Consulting-Based Vihlich spielen aber Kontext und Geschichte eines Unternehmens eine ebenso gro?e Rolle wie die ?Moden und Mythen des Organisierens“ (. .). Nicht jedes Unternehmen kann sich letzteren entziehen und besonders die meinungsbildenden unter ihnen haben die propagierten Konzepte tapfer mitgemacht. In einer s作者: 搖擺 時間: 2025-3-24 06:19
Methoden der Identifikation organisationaler Kompetenzen: Mapping vs. Interpretationuktionsfaktoren und organisationale Grundf?higkeiten (das sind organisationale Kompetenzen ohne strategische Relevanz) unternehmensspezifisch bündeln, sind sie Grundlage zur Erringung und zur Sicherung von dauerhaften Wettbewerbsvorteilen. Neben der Wettbewerbsf?higkeit wird durch organisationale Ko作者: SHRIK 時間: 2025-3-24 08:28 作者: Allure 時間: 2025-3-24 12:08 作者: 欺騙世家 時間: 2025-3-24 17:12 作者: Entirety 時間: 2025-3-24 22:33
Sebastian Tr?gereasonably precise definitions are offered which have led to a new theoretical framework for navigation. The framework appears to be equally relevant to social as well as information navigation. An interesting contrast is drawn here between these two activities, speculating on some of the psychologic作者: 凝視 時間: 2025-3-24 23:52
Heike Proffigation and access. As with all of human-computer interaction (HCI), and indeed most of informatics, we can place theories and design practices based in objectivity and mathematics at one end of a spectrum, and those emphasising subjectivity and language at the other. The first school of thought see作者: 廢除 時間: 2025-3-25 04:08
Andreas Gr??leriffers from the traditional influence maximization in two major ways: it has a content-rich target message for propagation and it treats each link in the network as communication on certain?topics and emphasizes the topic relevance of such communication in propagating the target message. In realisti作者: Decimate 時間: 2025-3-25 11:14 作者: 是突襲 時間: 2025-3-25 15:22 作者: ADORE 時間: 2025-3-25 17:19 作者: 伸展 時間: 2025-3-25 23:53 作者: 套索 時間: 2025-3-26 04:00
Nicolai Müllere of basic social network analysis techniquesThis book offers a balanced view between a basic introduction of Social Network Analysis (SNA) in its methods and application, and advanced topics of data mining techniques and the subsequent SNA analyses.? The book stands out as uniquely important contri作者: Assemble 時間: 2025-3-26 06:31
Manuela Stoll,Utz Sch?fferalyzing the relationships between offenders to fully understand criminalcollaboration patterns. Co-offending networks—networks of offenders who havecommitted crimes together—have long been recognized by law enforcement andintelligence agencies as a major factor in the design of crime prevention andi作者: 提升 時間: 2025-3-26 10:13
Hans H. Hinterhuber,Sandra Rothenbergeralyzing the relationships between offenders to fully understand criminalcollaboration patterns. Co-offending networks—networks of offenders who havecommitted crimes together—have long been recognized by law enforcement andintelligence agencies as a major factor in the design of crime prevention andi作者: PURG 時間: 2025-3-26 13:32
gories of hostile entities who abuse the platform by posting malicious content. In this chapter, we identify and characterize Facebook . that engage in spreading URLs pointing to malicious domains. We revisit the scope and definition of what is deemed as “malicious” in the modern day Internet, and i作者: entreat 時間: 2025-3-26 17:25
Michael Hülsmann,Christine Wyciskh influence. In this work, we consider the problem of modeling the spread of influence and the identification of influential entities in a complex network when nodal activation can happen via two different mechanisms. The first mechanism of activation stems from factors that are intrinsic to the nod作者: 含水層 時間: 2025-3-26 21:07 作者: 退出可食用 時間: 2025-3-27 03:41 作者: A保存的 時間: 2025-3-27 07:19 作者: PACT 時間: 2025-3-27 09:48
Wolfgang H. Güttele advent of IoT, with a projection of 7.1 trillion IoT devices by 2020, comes various challenge such as secure connections, long lasting battery power and so on. The block chain technology in IoT has become popular in various fields such as providing secure connections for crypto-currency transactio作者: Pulmonary-Veins 時間: 2025-3-27 16:04 作者: daredevil 時間: 2025-3-27 18:36 作者: FEAS 時間: 2025-3-28 01:27
Determinanten der Bildung von Kompetenzen und ihr Einfluss auf den InternationalisierungserfolgDas gestiegene Ausma? an internationalen Verflechtungen der Wirtschaft und die internationalen Aktivit?ten selbst kleinerer Unternehmen erfordern eine intensive Besch?ftigung mit der Erkl?rung des Internationalisierungserfolgs von Unternehmen.作者: NUDGE 時間: 2025-3-28 03:41
978-3-8350-0471-9Gabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 2006作者: 是限制 時間: 2025-3-28 07:08 作者: Reclaim 時間: 2025-3-28 13:56 作者: Generalize 時間: 2025-3-28 18:11 作者: Narrative 時間: 2025-3-28 20:28
Neue Perspektiven des Strategischen Kompetenz-Managements作者: 角斗士 時間: 2025-3-29 01:31
Neue Perspektiven des Strategischen Kompetenz-Managements978-3-8350-9313-3作者: Merited 時間: 2025-3-29 04:40
Dynamische Betrachtung strategischer F?higkeiten der Produktionn Ausführungen berücksichtigt. Allerdings werden oft Methoden und Werkzeuge vermisst, um die Dynamik strategischer Ressourcen und F?higkeiten darzustellen und zu untersuchen. Am Beispiel produktionsstrategischer F?higkeitenentwicklung stellt dieser Beitrag dar, wie die Modellierung und Simulation mittels System Dynamics hierfür hilfreich sein kann.作者: 禁止,切斷 時間: 2025-3-29 09:00 作者: fabricate 時間: 2025-3-29 14:11
Nicolai Müllerocessing, and data analytics. The discussions of an online discourse network platform and data processing capabilities present tremendous benefits to those who aspire to mine the massive data of 978-3-031-66663-6978-3-031-66661-2Series ISSN 2190-5428 Series E-ISSN 2190-5436 作者: 遍及 時間: 2025-3-29 18:06
Michael Hülsmann,Markus Müller-Martinics of online social networks. Emphasis is placed on simplifying the content so that students and practitioners benefit from this book. .This book targets advanced level students and researchers concentrating on978-1-4899-8893-5978-1-4419-8462-3作者: Ibd810 時間: 2025-3-29 21:17 作者: Cabg318 時間: 2025-3-30 03:13
Sebastian Tr?gere participant as opportunities for interaction..To illustrate the differences, two specific scenarios are considered, namely navigation of information while searching for a house and navigation of a social space at a cocktail party. The navigational framework is examined in the context of these two 作者: Expressly 時間: 2025-3-30 05:51 作者: keloid 時間: 2025-3-30 10:48
Andreas Gr??lerd on the topic relevance between a link and the target message. Once the propagation probability is estimated, we adopt the standard greedy algorithm for influence maximization to find seed users. This approach is topic-aware in that the target message finds its way of propagation according to its t作者: Common-Migraine 時間: 2025-3-30 13:32 作者: 跑過 時間: 2025-3-30 16:48 作者: mitten 時間: 2025-3-30 20:45 作者: exorbitant 時間: 2025-3-31 04:34 作者: CONE 時間: 2025-3-31 08:58 作者: 全能 時間: 2025-3-31 09:31
Michael Hülsmann,Christine Wyciskngagement on social media platforms. Using additional experiments on a Twitter dataset, we then show how the formulation can be applied to real-world social media datasets. Finally, we derive a centrality metric that takes into account both the mechanisms of activation and provides for an accurate, 作者: 使混合 時間: 2025-3-31 15:03
Marion Weissenberger-Eibl,Selma K?lblowards a common goal. We describe algorithms that identify effective expert teams within a network of experts. The chapter is a survey of different algorithms for expertise evaluation and team identification. We highlight the basic algorithmic problems and give some indicative algorithms that have b