標(biāo)題: Titlebook: Neue Materialien für einen realit?tsbezogenen Mathematikunterricht 4; 25 Jahre ISTRON-Grup Hans-Stefan Siller,Gilbert Greefrath,Werner Blum [打印本頁(yè)] 作者: 斷頭臺(tái) 時(shí)間: 2025-3-21 16:49
書(shū)目名稱Neue Materialien für einen realit?tsbezogenen Mathematikunterricht 4影響因子(影響力)
書(shū)目名稱Neue Materialien für einen realit?tsbezogenen Mathematikunterricht 4影響因子(影響力)學(xué)科排名
書(shū)目名稱Neue Materialien für einen realit?tsbezogenen Mathematikunterricht 4網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度
書(shū)目名稱Neue Materialien für einen realit?tsbezogenen Mathematikunterricht 4網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名
書(shū)目名稱Neue Materialien für einen realit?tsbezogenen Mathematikunterricht 4被引頻次
書(shū)目名稱Neue Materialien für einen realit?tsbezogenen Mathematikunterricht 4被引頻次學(xué)科排名
書(shū)目名稱Neue Materialien für einen realit?tsbezogenen Mathematikunterricht 4年度引用
書(shū)目名稱Neue Materialien für einen realit?tsbezogenen Mathematikunterricht 4年度引用學(xué)科排名
書(shū)目名稱Neue Materialien für einen realit?tsbezogenen Mathematikunterricht 4讀者反饋
書(shū)目名稱Neue Materialien für einen realit?tsbezogenen Mathematikunterricht 4讀者反饋學(xué)科排名
作者: plasma-cells 時(shí)間: 2025-3-21 21:36 作者: 允許 時(shí)間: 2025-3-22 01:50
Neue Materialien für einen realit?tsbezogenen Mathematikunterricht 425 Jahre ISTRON-Grup作者: Intruder 時(shí)間: 2025-3-22 06:47
,Die Geometrie des Lederfu?balls – ein Optimierungsproblem, geeignet. Entweder sind die B?lle direkte Realisate archimedischer K?rper, oder zumindest handelt es sich bei ihrer Symmetriestruktur um eine der drei platonischen Bewegungsgruppen. Ein Kurzbericht über eine ideale und eine reale Unterrichtseinheit ist beigefügt. Das Thema ist ein Beispiel für angewandte Geometrie, die i. W. ohne Rechnen auskommt.作者: 不開(kāi)心 時(shí)間: 2025-3-22 10:04
n and use of a web 2.0 KM system in the context of a small company. The case-study helps to understand that, due to the nature itself of web 2.0 systems and of the kind of knowledge that these systems may help to share, a successful implementation needs to fit the real needs of end-users. Therefore,作者: 郊外 時(shí)間: 2025-3-22 14:17 作者: vertebrate 時(shí)間: 2025-3-22 18:43 作者: 窩轉(zhuǎn)脊椎動(dòng)物 時(shí)間: 2025-3-23 00:57 作者: 假設(shè) 時(shí)間: 2025-3-23 04:22
Wilfried Hergetative systems from Donald Sch?n and Sir Geoffrey Vickers, the book goes on to consider the contemporary traditions of critical social learning systems and communities of practice, pioneered by Richard Bawden and Etienne Wenger and their colleagues. A synthesis of the ideas raised, written by the edi作者: 障礙 時(shí)間: 2025-3-23 09:30
Ingo Weidigfound. While the word ‘social’ is not explicitly included in descriptions of the nature and development of critical learning systems in this endeavour, a strong emphasis on social or collective learning has been an essential feature of the initiative from the outset.作者: 一大塊 時(shí)間: 2025-3-23 13:26
Peter Bender Prof. Dr.ative systems from Donald Sch?n and Sir Geoffrey Vickers, the book goes on to consider the contemporary traditions of critical social learning systems and communities of practice, pioneered by Richard Bawden and Etienne Wenger and their colleagues. A synthesis of the ideas raised, written by the edi作者: 羅盤(pán) 時(shí)間: 2025-3-23 17:37
Peter Bardy Prof. Dr.ning remain under a dense fog despite innumerable studies with children from urban–industrialcultures. Controversy continues on problems such as: do hunter–gatherers teach? If so, what types of teaching occur, who does it, how often, under what contexts, and so on. The book explores the most basic a作者: Ondines-curse 時(shí)間: 2025-3-23 21:33 作者: Mediocre 時(shí)間: 2025-3-24 01:47
Thomas Jahnke Prof. Dr. Key economic strategies and political orientations are experienced during . in ways that stimulate their application to non-. contexts. The ethnography of . demonstrates how counterintuitive explanations of striking hunting and reproductive prohibitions stimulate a learner-motivated pedagogic proce作者: 小丑 時(shí)間: 2025-3-24 03:08
Regina Bruder Prof. Dr.min). Although the children spent more time foraging and had a greater number of participants engaged in it, the total amount of game that adults obtained was much greater (2787?g obtained by children and 12,273?g by adults). Each game brought back by adults (e.g., tortoises or vipers) was also gene作者: dissolution 時(shí)間: 2025-3-24 07:16 作者: NATTY 時(shí)間: 2025-3-24 14:02
Hans Humenbergerfor Workers: working hours, fair salary, etc.). Furthermore, the Subcategory Assessment Method was used to provide a quantitative character to the obtained results by illustrating the social behaviour of all the organisations that are involved in the life cycle. The emerged positive impacts include:作者: Alveolar-Bone 時(shí)間: 2025-3-24 17:26
J?rg Meyer Dr.effects on a particular system. The sustainability investigations of dairy farms concentrated on environmental impacts; however, social impact has been rarely surveyed. This chapter survey on a few case studies for assessing social life cycle in various countries from the starting stage to the last 作者: Alveoli 時(shí)間: 2025-3-24 22:17 作者: Myocarditis 時(shí)間: 2025-3-25 02:45 作者: sed-rate 時(shí)間: 2025-3-25 07:19 作者: 填滿 時(shí)間: 2025-3-25 10:26
Hans-Wolfgang Hennnumber so I can check your records") to the speech recognizers that are currently available on your cell phone or in your car to help you to search for local restaurants or find the nearest ATM to make a withdrawal. Looking ahead, we see continued growth of technologies like these, and new ways in w作者: Confirm 時(shí)間: 2025-3-25 15:05 作者: 諷刺滑稽戲劇 時(shí)間: 2025-3-25 16:45 作者: Microgram 時(shí)間: 2025-3-25 22:14
,Zum Lehren und Lernen des mathematischen Modellierens – eine Einführung in theoretische Ans?tze undchem Modellieren ein, mit einem Schwerpunkt auf dem deutschsprachigen Bereich. Zu Beginn wird anhand eines ausführlichen Beispiels das typische Kreislaufschema des mathematischen Modellierens entwickelt. Dann werden die mit solchen Beispielen verfolgten Ziele diskutiert. Zentral für Modellierungspro作者: DAUNT 時(shí)間: 2025-3-26 02:27
,Die materialminimale Milchtüte – eine tats?chliche Problemstellung aktueller industrieller Massenprerstellungsbedingungen der realen Milchtüte – wie Klebekanten u. ?. – berücksichtigt. Die 1-Liter-Milchtüte und die 0,5-Liter-Milchtüte liegen in ihren Abmessungen sehr nahe beim optimalen Wert. Die gemeinsame Optimierung der beiden Verpackungen liefert überraschendes..Als typisches Extremwertproble作者: olfction 時(shí)間: 2025-3-26 05:24
,Auto, Bahn, oder … ? Empfehlungen für die Urlaubsreise,In dem 1992 erschienenen Beitrag ?Auto oder Bahn? Empfehlungen für die Urlaubsreise“ wurde ein Unterrichtsvorhaben vorgestellt, in dem sich die Schülerinnen und Schüler ausgehend von dieser Frage mit vielen Aspekten unseres Verkehrssystems auseinandersetzten. Nach einer Einstiegsphase, in der die Le作者: Anticoagulants 時(shí)間: 2025-3-26 10:38
,Gebirgsbahnen – ein Anwendungsfeld für den Mathematikunterricht,berquerung eine Meisterleistung des 19. Jahrhunderts. Welche mathematischen Fragen ergeben sich beim Bau von Eisenbahnen im Gebirge? Der vorliegende Unterrichtsvorschlag beantwortet diese Frage. Von Anwendungen der Prozentrechnung bis zu Berechnungen am Kreis reichen die mathematischen Aktivit?ten, 作者: Patrimony 時(shí)間: 2025-3-26 14:08 作者: 征服 時(shí)間: 2025-3-26 18:59 作者: 憤世嫉俗者 時(shí)間: 2025-3-26 23:33
,AIDS – Was ist von einem positiven Test-Ergebnis zu halten?,tzdem hat ein positives Testergebnis bei einem Test eine hohe Fehlerquote. Der Sachverhalt wird hier aufgekl?rt und die Durchführung eines zweiten Tests begründet. Die Unterrichtsreihe wurde im Stochastikunterricht der Klasse 10 und der Oberstufe durchgeführt.作者: Outspoken 時(shí)間: 2025-3-27 04:10 作者: 玉米棒子 時(shí)間: 2025-3-27 06:13
,?nderungsraten als Zugang zu den zentralen Begriffen und Resultaten der Analysis,nsatz die Grundidee der ?nderungsrate als ein ad?quater Zugang zu den wesentlichen Begriffen der Analysis dargelegt wird. Bei diesem Weg ergibt sich die zentrale Aussage des Hauptsatzes ?wie von selbst“. Die hier vorgestellten Zug?nge über ?nderungsraten bzw. Rekonstruktionen sind durch die Bildungs作者: 歡呼 時(shí)間: 2025-3-27 13:19 作者: 粗魯?shù)娜?nbsp; 時(shí)間: 2025-3-27 14:10
Einfache Paradoxien der beschreibenden Statistik,ene Weisen beschreiben und reduzieren, kann auch die Reduktion von Daten in der beschreibenden Statistik auf ganz unterschiedliche Art und Weise geschehen, je nachdem, welche Aspekte man für relevant h?lt. Durch viele Beispiele wird erl?utert, dass im Begriff ?besser“ (bzw. in ?gut“) eine Reduktion 作者: Muffle 時(shí)間: 2025-3-27 18:56 作者: Neolithic 時(shí)間: 2025-3-28 01:11
Modellbildung mit Exponentialfunktionen,er wird am Beispiel der Behandlung von Exponentialfunktionen ein Weg beschrieben, wie Modellbildungsprozesse und Prinzipien von Modellbildung die Leitlinie für die Behandlung eines Standardthemas darstellen k?nnen. Ausgangspunkt und Zentrum sind durchweg konkrete Bearbeitungen von Schülerinnen und S作者: 存心 時(shí)間: 2025-3-28 03:48 作者: fabricate 時(shí)間: 2025-3-28 07:11 作者: 好開(kāi)玩笑 時(shí)間: 2025-3-28 11:03
,Schülerinnen und Schüler entwickeln eine ?Radarfalle“ – Entdeckender Mathematikunterricht als Beitren vielen anderen Ma?nahmen wie Ampeln, Beschilderungen, Zebrastreifen etc. kann auch Mathematikunterricht einen Beitrag zu weniger Unf?llen leisten. Mathematik hilft, Geschwindigkeiten von Autos realistisch einsch?tzen zu k?nnen. Insbesondere in der N?he der Schule k?nnen auch ganz konkrete Informa作者: 忘川河 時(shí)間: 2025-3-28 17:12 作者: 消滅 時(shí)間: 2025-3-28 20:57 作者: Duodenitis 時(shí)間: 2025-3-28 23:13
Werner Blum,Gabriele Kaiser Prof. Dr.s. While . (CSLS) best describes this ongoing tradition at this present time of writing (2009), the concept of a critical learning system did not appear explicitly in the Hawkesbury literature until the mid nineties (Bawden, 1994). The seeds of this powerful notion however can be traced right back t作者: 音的強(qiáng)弱 時(shí)間: 2025-3-29 03:11
Heinz B?ere in contexts ranging from cities, to rural development to education to nursing to water management to public policy. It is likely to be of interest to anyone trying to understand how to think systemically and to act and interact effectively in situations experienced as complex, messy and changing. 作者: bile648 時(shí)間: 2025-3-29 08:42
Michael Katzenbachnow, by a small group of educators within a small agricultural polytechnic located on the urban/rural fringe of Australia’s largest city. It is a story which arises out of the integrated thoughts and actions of an academic community, which, tired of its marginal status, decided in the late 1970s, to作者: 腫塊 時(shí)間: 2025-3-29 14:16 作者: 刺耳 時(shí)間: 2025-3-29 16:39 作者: EXCEL 時(shí)間: 2025-3-29 22:21
Peter Bender Prof. Dr.e in contexts ranging from cities, to rural development to education to nursing to water management to public policy. It is likely to be of interest to anyone trying to understand how to think systemically and to act and interact effectively in situations experienced as complex, messy and changing. 作者: FOLLY 時(shí)間: 2025-3-30 02:03 作者: 期滿 時(shí)間: 2025-3-30 07:40
Heinz B?ercourse to figures of authority. The chapter describes two complementary pedagogic processes that accompany BaYaka as they move through life. One acts on groups of people playing together (.), the other on individuals as they are differently affected by taboos (.). Both serve to lead growing BaYaka i作者: Crayon 時(shí)間: 2025-3-30 11:49
Thomas Jahnke Prof. Dr.course to figures of authority. The chapter describes two complementary pedagogic processes that accompany BaYaka as they move through life. One acts on groups of people playing together (.), the other on individuals as they are differently affected by taboos (.). Both serve to lead growing BaYaka i作者: Blood-Vessels 時(shí)間: 2025-3-30 15:17 作者: 能量守恒 時(shí)間: 2025-3-30 19:01
Hans-Wolfgang Henn60s and standardized by the International Standards Organization (ISO) at the end of the millennium. The discussion and research efforts to broaden the scope of the technique to include social impacts (e.g., O’Brien et al. Int J Life Cycle Assess 1(4):231–237, 1996, and Gauthier J Bus Ethics 59:199–作者: 婚姻生活 時(shí)間: 2025-3-31 00:10
Hans Humenbergerh the phase concerning the dyeing of the garments deserves particular attention due to the substances used that are often harmful both in environmental and in social terms. This study analyses, by using the Social Life Cycle Assessment methodology, the life cycle of a made-in-Italy cashmere sweater,作者: 聚集 時(shí)間: 2025-3-31 03:41 作者: Countermand 時(shí)間: 2025-3-31 06:38 作者: medieval 時(shí)間: 2025-3-31 09:42 作者: 簡(jiǎn)潔 時(shí)間: 2025-3-31 15:06
Reinhard Oldenburgnes with much more storage and processing capability, and web-based information collection. This is leading to new capabilities that are starting to impact information technologies across the board. We see new capabilities in the search engines and social networks that enable people in many differen作者: faddish 時(shí)間: 2025-3-31 18:57
Hans-Wolfgang Hennnes with much more storage and processing capability, and web-based information collection. This is leading to new capabilities that are starting to impact information technologies across the board. We see new capabilities in the search engines and social networks that enable people in many differen作者: Permanent 時(shí)間: 2025-3-31 22:18
Jürgen Maa?.Includes a section focussing on knowledge and experience sh.This book presents a new governance framework for socially oriented business management. It offers a detailed and comprehensive analysis of socially oriented business and its key stakeholders, and introduces a managerial model that is both作者: 肥料 時(shí)間: 2025-4-1 02:14
Wilfried Herget,Dietmar Scholzt-based organizational and interactive mechanisms under the context of socio-technical systems in the fields of industrial and production engineering. Like its subject, the book‘s approach is multi-disciplinary, including manufacturing systems, operations management, computational social sciences an作者: 稱贊 時(shí)間: 2025-4-1 06:42 作者: DEAF 時(shí)間: 2025-4-1 12:37
,?nderungsraten als Zugang zu den zentralen Begriffen und Resultaten der Analysis,ie zentrale Aussage des Hauptsatzes ?wie von selbst“. Die hier vorgestellten Zug?nge über ?nderungsraten bzw. Rekonstruktionen sind durch die Bildungsstandards für die Allgemeine Hochschulreife besonders aktuell und vor allem auch abiturrelevant.作者: 投票 時(shí)間: 2025-4-1 18:03 作者: ineluctable 時(shí)間: 2025-4-1 22:20
,Eine realit?tsorientierte Einführung des Funktionsbegriffs,der Messreihen behandeln kann. Im Beitrag werden in der 7. Klasse statt der ?theoretischen Einführung des Koordinatensystems“ den Lernenden Diagramme in die Hand gegeben, diese zu lesen und interpretieren, womit sie auf einfache und interessante Weise vieles über Koordinatensysteme, Darstellung im Koordinatensystem, Funktionen usw. erfahren.作者: Fibroid 時(shí)間: 2025-4-2 02:36
Meinen Bogen setze ich in die Wolken,um Realmodell, Mathematisierung, Arbeit am mathematischen Modell mit Hilfe einer dynamischen Geometriesoftware, Rückübersetzung in die Realit?t mit Vorhersage für die zur Diskussion stehende Situation und die Validierung des Modells durch das ?experimentum crucis“.作者: 煤渣 時(shí)間: 2025-4-2 04:38