標題: Titlebook: Narrowband Single Photons for Light-Matter Interfaces; Markus Rambach Book 2018 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exc [打印本頁] 作者: ACID 時間: 2025-3-21 17:56
書目名稱Narrowband Single Photons for Light-Matter Interfaces影響因子(影響力)
書目名稱Narrowband Single Photons for Light-Matter Interfaces影響因子(影響力)學科排名
書目名稱Narrowband Single Photons for Light-Matter Interfaces網絡公開度
書目名稱Narrowband Single Photons for Light-Matter Interfaces網絡公開度學科排名
書目名稱Narrowband Single Photons for Light-Matter Interfaces被引頻次
書目名稱Narrowband Single Photons for Light-Matter Interfaces被引頻次學科排名
書目名稱Narrowband Single Photons for Light-Matter Interfaces年度引用
書目名稱Narrowband Single Photons for Light-Matter Interfaces年度引用學科排名
書目名稱Narrowband Single Photons for Light-Matter Interfaces讀者反饋
書目名稱Narrowband Single Photons for Light-Matter Interfaces讀者反饋學科排名
作者: notification 時間: 2025-3-21 21:36 作者: disrupt 時間: 2025-3-22 00:28 作者: Factual 時間: 2025-3-22 04:36
Book 2018combines the necessary theoretical background with crucial experimental methods and characterisations to form a complete handbook for readers at all academic levels. ..The future implementation of large quantum networks will require the hybridisation of photonic qubits for communication with quantum作者: gout109 時間: 2025-3-22 10:26
Markus Rambachhülerinnen und Schüler an Wiesbadener F?rder-, Haupt- und Integrierte Gesamtschulen. Der Aufsatz beschreibt die Wiesbadener Schulsozialarbeit im übergang Schule – Beruf als konsequente Umsetzung kompensatorischer Jugendf?rderung in enger Kooperation von Schule und Jugendhilfe.作者: 吝嗇性 時間: 2025-3-22 16:09
Markus Rambachhülerinnen und Schüler an Wiesbadener F?rder-, Haupt- und Integrierte Gesamtschulen. Der Aufsatz beschreibt die Wiesbadener Schulsozialarbeit im übergang Schule – Beruf als konsequente Umsetzung kompensatorischer Jugendf?rderung in enger Kooperation von Schule und Jugendhilfe.作者: 轎車 時間: 2025-3-22 17:28 作者: 模范 時間: 2025-3-22 22:08 作者: 刺激 時間: 2025-3-23 01:56
Narrowband Single Photons for Light-Matter Interfaces作者: locus-ceruleus 時間: 2025-3-23 06:42 作者: HEPA-filter 時間: 2025-3-23 10:25 作者: 抱負 時間: 2025-3-23 14:35 作者: CHECK 時間: 2025-3-23 18:30 作者: outset 時間: 2025-3-23 22:53
https://doi.org/10.1007/978-3-319-97154-4Quantum Communication; Atom-based Quantum Memory; Quantum Optics; Light-Matter Interface; Single Photon 作者: UTTER 時間: 2025-3-24 02:47
978-3-030-07311-4The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerl作者: A簡潔的 時間: 2025-3-24 07:42 作者: 重畫只能放棄 時間: 2025-3-24 14:18
Markus RambachNominated as an outstanding Ph.D thesis by the University of Queensland, Australia.Offers a comprehensive guide for anyone planning to build and characterise his/her own narrowband single photon sourc作者: Allowance 時間: 2025-3-24 18:00 作者: brassy 時間: 2025-3-24 22:03 作者: 舉止粗野的人 時間: 2025-3-25 00:00 作者: 削減 時間: 2025-3-25 06:09
Design of a Narrowband Single Photon Source,ion with the environment is weak, resulting in low decoherence, and they allow simple encoding of quantum information in multiple degrees of freedom, e.g. in polarisation or frequency. The development of optical fibres with losses .dB/km at telecom wavelengths made communication distances .km and mo作者: DAUNT 時間: 2025-3-25 09:43 作者: MAZE 時間: 2025-3-25 15:17
Conclusions,e single photon states from a bright quantum light source that are spectrally matched to be the optimal input of a gradient echo memory (GEM)?(Hosseini et al in Nat Commun 2:174, 2011, [.], Hosseini et al in Nat Phys 7:794–798, 2011, [.], Sparkes et al in Phys Rev A 82:043847, 2010, [.]), the most p作者: 顯而易見 時間: 2025-3-25 19:08
Markus Rambachinfluss auf deren Lebenschancen. Das deutsche Schulsystem kann diese ungleiche Ausstattung der jungen Menschen und ihrer Familien mit sozialem und kulturellem Kapital nicht ausgleichen, sondern verst?rkt die Muster bildungsbezogener Ausgrenzung (vgl. zusammenfassend Brülle u. a. 2012). Die Landeshau作者: headlong 時間: 2025-3-25 20:16 作者: 不容置疑 時間: 2025-3-26 01:18 作者: 植物群 時間: 2025-3-26 06:02
Markus Rambachlarbeit, welchen Nutzen ziehen sie aus der sozialen Dienstleistung für sich und welche Empfehlungen lassen sich für die Praxis der Schulsozialarbeit ableiten? Dazu werden elf offene Leitfadeninterviews mit ehemaligen Nutzer*innen der Schulsozialarbeit geführt und mit der Dokumentarischen Methode aus作者: Baffle 時間: 2025-3-26 10:52
8樓作者: Pseudoephedrine 時間: 2025-3-26 15:30
9樓作者: investigate 時間: 2025-3-26 20:50
9樓作者: 冰河期 時間: 2025-3-27 00:16
9樓作者: 與野獸博斗者 時間: 2025-3-27 02:34
9樓作者: carbohydrate 時間: 2025-3-27 08:34
10樓作者: recede 時間: 2025-3-27 09:29
10樓作者: obsession 時間: 2025-3-27 16:26
10樓作者: 暫時過來 時間: 2025-3-27 20:52
10樓