派博傳思國(guó)際中心

標(biāo)題: Titlebook: Narratives of Statelessness and Political Otherness; Kurdish and Palestin Barzoo Eliassi Book 2021 The Editor(s) (if applicable) and The Au [打印本頁(yè)]

作者: Daguerreotype    時(shí)間: 2025-3-21 17:01
書(shū)目名稱(chēng)Narratives of Statelessness and Political Otherness影響因子(影響力)




書(shū)目名稱(chēng)Narratives of Statelessness and Political Otherness影響因子(影響力)學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Narratives of Statelessness and Political Otherness網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度




書(shū)目名稱(chēng)Narratives of Statelessness and Political Otherness網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Narratives of Statelessness and Political Otherness被引頻次




書(shū)目名稱(chēng)Narratives of Statelessness and Political Otherness被引頻次學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Narratives of Statelessness and Political Otherness年度引用




書(shū)目名稱(chēng)Narratives of Statelessness and Political Otherness年度引用學(xué)科排名




書(shū)目名稱(chēng)Narratives of Statelessness and Political Otherness讀者反饋




書(shū)目名稱(chēng)Narratives of Statelessness and Political Otherness讀者反饋學(xué)科排名





作者: Ferritin    時(shí)間: 2025-3-21 22:24

作者: 豐滿(mǎn)中國(guó)    時(shí)間: 2025-3-22 02:24

作者: Obscure    時(shí)間: 2025-3-22 06:47
978-3-030-76700-6The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerl
作者: 可耕種    時(shí)間: 2025-3-22 09:34
Narratives of Statelessness and Political Otherness978-3-030-76698-6Series ISSN 2946-4250 Series E-ISSN 2946-4269
作者: Heresy    時(shí)間: 2025-3-22 14:05

作者: 清真寺    時(shí)間: 2025-3-22 20:29
Barzoo Eliassie gef?llt werden, wird die Weiche in einen Ausbildungskanal bzw. in einen beruflichen Weg beim übergang in die Sekundarstufe?II gestellt. Mit der . ist die Ausbildungsphase nach Abschluss der neun obligatorischen Schuljahre gemeint, die mit einem Diplom (Maturit?t, Mittelschuldiplom, Lehrabschluss)
作者: 我不明白    時(shí)間: 2025-3-22 21:50

作者: 類(lèi)型    時(shí)間: 2025-3-23 04:08

作者: 碌碌之人    時(shí)間: 2025-3-23 09:20

作者: OREX    時(shí)間: 2025-3-23 13:35

作者: 托運(yùn)    時(shí)間: 2025-3-23 13:53
,Politics of Home and ‘Statesickness’: Perils and Promises,less peoples often view themselves as lacking a homeland or mastery over a political entity, that is conceived as being ‘stolen’ or taken over by other groups. This conception and lived experiences of homelessness make the search for a political home to a political imperative in the collective proje
作者: 玉米棒子    時(shí)間: 2025-3-23 21:14
Marked Groups and Hierarchies of Citizenship in Authoritarian and Liberal Democratic States,r the Palestinian cause or interruption of their experiences and positions as two stateless peoples. In contrast, attainment of Swedish and Palestinian citizenship was viewed as a political tool to enhance their rights, legal status and mobility without negating their Kurdish and Palestinian identit
作者: 盟軍    時(shí)間: 2025-3-24 02:02
The Weight of Assimilation and the Confines of Resistance in Diaspora,s to be seen as a threat against the national security of the Turkish state and its national masters. It is mainly by fearing, foreignizing and securitizing the Kurds that the security of the dominant Turkish nation can allegedly be secured. Hence, the Turkish state creates an institutionalized and
作者: BOOR    時(shí)間: 2025-3-24 02:26
Critique and Dissent as a Transnational Obligation: Diasporic Appraisals of the Kurdistan Region ofity notwithstanding external threat by the neighboring countries and dominant ethno-national constituencies. Furthermore, the chapter problematizes the notion of political freedom and sovereignty when the ‘homeland’ is monopolized by those political leaders and parties that promised justice and Kurd
作者: 不再流行    時(shí)間: 2025-3-24 10:27
Seeing as the Stateless in a World of Nation-States,roups. At the end, it is mainly by altering the political normativity of the nation-states and hierarchical citizenship regimes, that a new inclusionary political future can be envisioned and enacted beyond political mastery and subordination.
作者: 殘廢的火焰    時(shí)間: 2025-3-24 11:49

作者: 羊欄    時(shí)間: 2025-3-24 15:00

作者: 手段    時(shí)間: 2025-3-24 22:28

作者: TRAWL    時(shí)間: 2025-3-25 02:46
Barzoo Eliassierwerben kann. Das Lernen lernen als Voraussetzung für das se- st?ndige lebenslange Lernen wird von Franz E. WEINERT als ein besonders wi- tiges Bildungsziel benannt (vgl. WEINERT 2000a; 2000b978-3-531-15358-2978-3-531-90541-9
作者: exhilaration    時(shí)間: 2025-3-25 03:43
Barzoo Eliassierwerben kann. Das Lernen lernen als Voraussetzung für das se- st?ndige lebenslange Lernen wird von Franz E. WEINERT als ein besonders wi- tiges Bildungsziel benannt (vgl. WEINERT 2000a; 2000b978-3-531-15358-2978-3-531-90541-9
作者: glacial    時(shí)間: 2025-3-25 10:03
Barzoo Eliassierwerben kann. Das Lernen lernen als Voraussetzung für das se- st?ndige lebenslange Lernen wird von Franz E. WEINERT als ein besonders wi- tiges Bildungsziel benannt (vgl. WEINERT 2000a; 2000b978-3-531-15358-2978-3-531-90541-9
作者: 磨坊    時(shí)間: 2025-3-25 12:57
Narratives of Statelessness and Political OthernessKurdish and Palestin
作者: Axillary    時(shí)間: 2025-3-25 18:06

作者: 輕推    時(shí)間: 2025-3-25 22:24

作者: lymphoma    時(shí)間: 2025-3-26 00:21
The Nation-State Crafting of Majorities and Minorities,and cherished as the political standard of organizing human life. It also looks into the modes that states construct majorities and minorities and justify relations of dominance and subordination, ethnocultural primacy and cultural otherness. In other words, how state with the help of nationalist id
作者: 浮雕寶石    時(shí)間: 2025-3-26 07:18
Defining, Embracing and Resisting (State)lessness,mation, voice, status, visibility and presence in the world in the context of sovereign and non-sovereign identities. It also discusses commonality and differences between these two group in relation to statelessness and how they relate to each other as members of two nations without states. While t
作者: probate    時(shí)間: 2025-3-26 09:04

作者: 領(lǐng)先    時(shí)間: 2025-3-26 14:31
Marked Groups and Hierarchies of Citizenship in Authoritarian and Liberal Democratic States,cifically how citizenship, mobility and belonging across different nation-states are conceived, valued and experienced by stateless peoples and how ethno-national and ethnoreligious hierarchies of citizenship and belongings are constructed. Moreover, the chapter destructs the ideas of universalism a
作者: 宴會(huì)    時(shí)間: 2025-3-26 20:51
The Weight of Assimilation and the Confines of Resistance in Diaspora,deavor to undo their imposed Turkish identity and/or alter their pattern of identification with the Turkish. In this respect, the chapter engages with the ways Kurdish migrants have experienced Turkish assimilation policies and practices and the meanings they give to these experiences in diasporic c
作者: 獨(dú)特性    時(shí)間: 2025-3-27 00:54
Critique and Dissent as a Transnational Obligation: Diasporic Appraisals of the Kurdistan Region oftan Region of Iraq in the context of Kurdish statelessness and political subjugation in the Middle East. By analyzing their narratives, we can gain an understanding of diverse, dominating and oppositional political voices that exist within the Kurdish diaspora. Many postcolonial states have used the
作者: Substance    時(shí)間: 2025-3-27 04:23
Seeing as the Stateless in a World of Nation-States,d experienced in a world of nation-states and why decolonization of the nation-state as a political template is needed to create more inclusive and pluralistic societies beyond permanent majorities and minorities with disparate power relations. This chapter will also focus on the questions of univer
作者: 絕緣    時(shí)間: 2025-3-27 05:37
r entweder eigene Erinnerungen an ihre Schulzeit und die eine oder andere vers?umte Unterrichtsstunde haben oder aber zumindest an jemand anderen, der ab und zu einmal ,blau gemacht‘ hat. Doch ist bis heute noch wenig darüber be- dem Unterricht kannt, warum schulpflichtige Jugendliche es zeitweise v
作者: 牽索    時(shí)間: 2025-3-27 12:15
Barzoo Eliassi Schwelle auf dem Weg in die Erwerbst?tigkeit (vgl. Zwei-Schwellen-Modell von Mertens, 1971; Kapitel 2.1). Obwohl die Jugendlichen in der Ausbildungsphase verbleiben, haben sie sich für einen Beruf entschieden und arbeiten Teilzeit in einem Betrieb. Aber auch der übergang ins Gymnasium bildet eine w
作者: 擺動(dòng)    時(shí)間: 2025-3-27 15:13
Barzoo Eliassi Schwelle auf dem Weg in die Erwerbst?tigkeit (vgl. Zwei-Schwellen-Modell von Mertens, 1971; Kapitel 2.1). Obwohl die Jugendlichen in der Ausbildungsphase verbleiben, haben sie sich für einen Beruf entschieden und arbeiten Teilzeit in einem Betrieb. Aber auch der übergang ins Gymnasium bildet eine w
作者: hedonic    時(shí)間: 2025-3-27 20:12

作者: 詩(shī)集    時(shí)間: 2025-3-27 23:22
Barzoo Eliassi?ndig, wenn sie in die tats?chliche Lehr- und Lernpraxis umgesetzt werden sollen“ (WEINERT 2000a). Das Lernen lernen – Was steht dahinter? Vor dem Hintergrund schneller Ver?nderungen in der Lebens- und Arbeitswelt und sich ver?ndernder Berufsanforderungen wird vielfach die Verbesserung der Lernf?hig
作者: 孤獨(dú)無(wú)助    時(shí)間: 2025-3-28 03:24

作者: RAGE    時(shí)間: 2025-3-28 10:06
Barzoo Eliassiund Lernpraxis umgesetzt werden sollen“ (WEINERT 2000a). Das Lernen lernen – Was steht dahinter? Vor dem Hintergrund schneller Ver?nderungen in der Lebens- und Arbeitswelt und sich ver?ndernder Berufsanforderungen wird vielfach die Verbesserung der Lernf?higkeit und Lernbereitschaft diskutiert (vgl.
作者: SEVER    時(shí)間: 2025-3-28 13:14
Barzoo Eliassi?ndig, wenn sie in die tats?chliche Lehr- und Lernpraxis umgesetzt werden sollen“ (WEINERT 2000a). Das Lernen lernen – Was steht dahinter? Vor dem Hintergrund schneller Ver?nderungen in der Lebens- und Arbeitswelt und sich ver?ndernder Berufsanforderungen wird vielfach die Verbesserung der Lernf?hig
作者: 皺痕    時(shí)間: 2025-3-28 15:27

作者: vertebrate    時(shí)間: 2025-3-28 19:39
radoxon, durchzogen von Ambivalenzen und Doppeldeutigkeiten. Aggression und Gewalt werden in unserer Gesellschaft einerseits negativ etikettiert, andererseits sind Formen von verbaler und nonverbaler Gewalt spürbar im Alltag vorhanden. Sp?testens seit der Freudschen Psychoanalyse ist uns bewusst, da
作者: 反抗者    時(shí)間: 2025-3-29 01:35

作者: 無(wú)表情    時(shí)間: 2025-3-29 06:17
Defining, Embracing and Resisting (State)lessness,esistance to statelessness is also highlighted. An important focus of this chapter is to discuss hierarchy of statelessness and suffering that certain Palestinian and Kurdish individuals either endorse or challenge.




歡迎光臨 派博傳思國(guó)際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
澄迈县| 曲水县| 车险| 霞浦县| 岱山县| 那曲县| 临沂市| 敖汉旗| 民和| 彭山县| 韶山市| 保山市| 石景山区| 长宁区| 当阳市| 郧西县| 龙州县| 汉寿县| 德兴市| 周口市| 漳浦县| 寿宁县| 阜宁县| 连南| 彭阳县| 临漳县| 福泉市| 缙云县| 紫云| 灵川县| 太和县| 丹阳市| 康保县| 合山市| 通州区| 二连浩特市| 巴林右旗| 普宁市| 洛浦县| 克山县| 麻栗坡县|