標題: Titlebook: Narratives of Social Justice Educators; Standing Firm Shirley Mthethwa-Sommers Book 2014 The Author(s) 2014 Beverly Daniel Tatum.Cathy Poha [打印本頁] 作者: analgesic 時間: 2025-3-21 19:33
書目名稱Narratives of Social Justice Educators影響因子(影響力)
書目名稱Narratives of Social Justice Educators影響因子(影響力)學科排名
書目名稱Narratives of Social Justice Educators網(wǎng)絡公開度
書目名稱Narratives of Social Justice Educators網(wǎng)絡公開度學科排名
書目名稱Narratives of Social Justice Educators被引頻次
書目名稱Narratives of Social Justice Educators被引頻次學科排名
書目名稱Narratives of Social Justice Educators年度引用
書目名稱Narratives of Social Justice Educators年度引用學科排名
書目名稱Narratives of Social Justice Educators讀者反饋
書目名稱Narratives of Social Justice Educators讀者反饋學科排名
作者: DEAF 時間: 2025-3-21 20:52
SpringerBriefs in Educationhttp://image.papertrans.cn/n/image/661331.jpg作者: 小教堂 時間: 2025-3-22 01:43
https://doi.org/10.1007/978-3-319-08431-2Beverly Daniel Tatum; Cathy Pohan; Christine Sleeter; Gaille Canella; Julie Andrzejewski; Kent Koppelman; 作者: 使高興 時間: 2025-3-22 06:39 作者: Ganglion 時間: 2025-3-22 12:11
Binnenmarkt gelegt. Der europ?ische Binnenmarkt führt die nationalen M?rkte der Mitgliedstaaten zusammen. Im europ?ischen Binnenmarkt werden seit 1992 alle Waren und Dienstleistungen zu gleichen Bedingungen wie auf den M?rkten der einzelnen Mitgliedstaaten angeboten und verkauft. Das erfordert den n作者: 悲痛 時間: 2025-3-22 16:11 作者: 口味 時間: 2025-3-22 18:41
Shirley Mthethwa-Sommersvon der Finanzknappheit der kommunalen und st?dtischen Haushalte. Hinsichtlich der Schülerzahlentwicklung gilt für alle neuen Bundesl?nder ein Rückgang in den Geburtenzahlen der letzten 5 Jahre um regional bis zu 70%. Für Sachsen-Anhalt bedeutet dies konkret, da? schon im Jahr 2000 die Zahl der einz作者: inspiration 時間: 2025-3-22 23:18 作者: invert 時間: 2025-3-23 02:02
Shirley Mthethwa-Sommersim Sinne einer Nutzung der im Modellvorhaben ?Selbstst?ndige Schule“ NRW gew?hrten Handlungsspielr?ume notwendig ist (vgl. Kapitel 1). Ziel dieses Kapitels ist es, n?her zu kl?ren, was konkret unter Organisationalem Lernen in der Schule zu verstehen ist. Um dieses Ziel zu erreichen, ist es zun?chst 作者: Awning 時間: 2025-3-23 08:32
Shirley Mthethwa-Sommerszw. Leithwood und Louis (2000) im Kontext des Organisationalen Lernens die ?überschaubare“ Zahl an Forschungsbefunden kritisch angemerkt und mehr fundierte theoretische und vor allem empirische Beitr?ge gefordert (vgl. Kapitel 2.2), so gilt dies für den Gegenstandsbereich der schulischer Steuergrupp作者: Feigned 時間: 2025-3-23 12:34 作者: Oratory 時間: 2025-3-23 17:33 作者: 冰雹 時間: 2025-3-23 21:13 作者: 左右連貫 時間: 2025-3-24 00:42
Social Justice Educators,ants toward social justice education and provides rationale as why the participants were selected to participate in the study. The chapter answers the questions: Is there a certain disposition to social justice education? What made these social justice educators choose to do the work they do? What a作者: 反話 時間: 2025-3-24 03:19
Personal Influences,ng their identities as social justice educators. It shows a wide range of family compositions in terms of social class, race, religion, beliefs, and values. The chapter highlights that one does not have to be raised by social justice oriented parents or family members to become a social justice educ作者: ULCER 時間: 2025-3-24 07:32
Positionality Influences,ationality, sexuality, and ability/disability, influenced social justice educators to engage in social justice work. The chapter answers questions that are rarely posed in teaching such as how does your positionality color the lens with which you view the world? How does the world view you based on 作者: 裂口 時間: 2025-3-24 12:37
Influences from the Field, they made to educate for social justice. The participants discuss the impact of individual teachers and professors, the field in which they work, and exposure to specific curricula and readings that ignited their interest in educating for social justice. Most significantly, this chapter shows that 作者: OASIS 時間: 2025-3-24 17:16 作者: dyspareunia 時間: 2025-3-24 21:48 作者: photopsia 時間: 2025-3-25 01:08
Fluidity of Perspective,e born disinclined toward social justice education; however, personal and professional experiences, and social and global events led to their consciousness about social injustices in general and particularly in education. Their narratives reveal that elevation of consciousness led to a deliberate ef作者: 暗指 時間: 2025-3-25 06:56 作者: epicardium 時間: 2025-3-25 10:38
Introduction,o participated in the study namely Beverly Daniel Tatum, Sonia Nieto, Kevin Kumashiro, Valerie Ooka Pang, Gaille Canella, Christine Sleeter, Teresita Aguilar, Julie Andrzejewski, Norma Bailey, Kent Koppelman, and Cathy Pohan and reasons they were selected.作者: 失眠癥 時間: 2025-3-25 13:04
What Is Social Justice Education?,ntext of social justice education. The chapter shows that some of the theories proffered are aligned and some are misaligned to the operational definition of social justice education. In essence, this chapter answers the question: what is social justice education?作者: 激勵 時間: 2025-3-25 16:36
Conclusion: Standing Firm and an Invitation to Social Justice Education,s show that teachers and educators play a critical role in pushing forth the agenda of democracy that is independent of capitalism. This chapter concludes the book by inviting educators to reimagine a better world with schools that affirm all people.作者: indignant 時間: 2025-3-25 20:56 作者: 勉勵 時間: 2025-3-26 02:28
Personal Influences,ator. This chapter reveals interactions with family members and peers that might have been pivotal in pushing the participants toward social justice education. Reflection questions at the end of the chapter invite the reader to ponder about influences that might have exposed him or her to social justice issues during formative years.作者: Acupressure 時間: 2025-3-26 07:49 作者: 六個才偏離 時間: 2025-3-26 09:24 作者: nerve-sparing 時間: 2025-3-26 14:05
2211-1921 concludes with reflection questions and specific lessons thThis book presents narratives of eminent social justice educators, which provide a window into why these educators have made it their mission to educate for attainment of social justice; it succinctly defines what social justice education i作者: 賭博 時間: 2025-3-26 18:27
Influences from the Field,eveals evidence against general belief that teaching is not intellectual work. Reflection questions at the end of the chapter urge the reader to contemplate the nature of his or her impact in the classroom and the lessons provided by the curriculum he or she selects.作者: 顛簸下上 時間: 2025-3-26 22:06
The Role of Spirituality and Religion,tions at the end of the chapter invite the reader to think about issues of spirituality and how spirituality can be a springboard for social justice education in spite of the tensions that exist between public education and spirituality.作者: nepotism 時間: 2025-3-27 01:29
2211-1921 d to participate in the study of narratives for social justice educators. This chapter highlights diverse paths that contributed to the participants engaging in social justice education and outlines all their c978-3-319-08430-5978-3-319-08431-2Series ISSN 2211-1921 Series E-ISSN 2211-193X 作者: atopic 時間: 2025-3-27 07:04
Positionality Influences,tities. Reflection questions at the end of the chapter inspire readers to engage in introspection about how positionality in terms of race, gender, sexuality, national origin, ability/disability has colored the lens with which they perceive the world.作者: Cardiac 時間: 2025-3-27 09:32
Global, Social, and Historical Influences,y global, social, and historic events that might have occurred during their lifetime and the kind of impact in their life that these events might have engendered. The reflection questions urge the readers to think of the events from a social justice stance by posing an overarching question of: who b作者: 波動 時間: 2025-3-27 16:43 作者: 歡騰 時間: 2025-3-27 18:56
Shirley Mthethwa-Sommersngsberechtigten oder einen Arzt entschuldigt werden müssen, erlauben Datenschutz, Schulleitung oder man- gelnde Dokumentation oftmals keine direkte Erhebung von Schulabsentismus al- lein aufgrund von Aktenlagen. Die Sc978-3-531-16512-7978-3-531-92251-5作者: 載貨清單 時間: 2025-3-28 01:27 作者: 咒語 時間: 2025-3-28 05:48
Shirley Mthethwa-Sommersische Schulversorgungsplanung vor schwierige Aufgaben (z.B. im Bereich des Schülertransportes, der Finanierung von Kleinstsystemen, der Erhaltung einzelner schwach frequentierter Schulen an ihrem Standort) stellen wird. Hinzu kommt, da? die Finanzhaushalte der St?dte und Kommunen kaum einen Spielrau作者: rheumatology 時間: 2025-3-28 06:59
Shirley Mthethwa-Sommersische Schulversorgungsplanung vor schwierige Aufgaben (z.B. im Bereich des Schülertransportes, der Finanierung von Kleinstsystemen, der Erhaltung einzelner schwach frequentierter Schulen an ihrem Standort) stellen wird. Hinzu kommt, da? die Finanzhaushalte der St?dte und Kommunen kaum einen Spielrau作者: eucalyptus 時間: 2025-3-28 12:45
Shirley Mthethwa-Sommersische Schulversorgungsplanung vor schwierige Aufgaben (z.B. im Bereich des Schülertransportes, der Finanierung von Kleinstsystemen, der Erhaltung einzelner schwach frequentierter Schulen an ihrem Standort) stellen wird. Hinzu kommt, da? die Finanzhaushalte der St?dte und Kommunen kaum einen Spielrau作者: SKIFF 時間: 2025-3-28 17:46
Shirley Mthethwa-Sommers ein Modell des Organisationalen Lernens, dies soll anhand von Ans?tzen des Change Managements gegeben werden. Anhand dieser Ans?tze k?nnen Steuergruppen als Change Agent schulischer Entwicklungsprozesse im Rahmen einer lernenden Schule verstanden werden. Eine ausführliche Beschreibung und genaue Ve作者: nutrition 時間: 2025-3-28 22:17
Shirley Mthethwa-Sommershulische Steuergruppen seitens der Forschung bisher erfahren haben, k?nnte darin liegen, dass ?Steuergruppen […] in der Schulentwicklung ein spezielles Ph?nomen im deutschsprachigen Raum zu sein“ (Holtappels, 2007, S. 11) scheinen. Somit ist die Forschung auch prim?r in diesem Raum zu suchen. Darübe作者: Notify 時間: 2025-3-29 00:35 作者: CHANT 時間: 2025-3-29 04:32 作者: Nefarious 時間: 2025-3-29 08:24 作者: Hiatal-Hernia 時間: 2025-3-29 13:40 作者: 冷漠 時間: 2025-3-29 16:12
an countries (Huber, Ragin and Stevens, 1993). But without following Marshall’s lead, it can be asserted that in Western Europe, a more or less continuous line may be drawn between the granting of basic civic rights and the adoption of public policies designed to reduce social inequalities and prote