派博傳思國際中心

標(biāo)題: Titlebook: Narrative Theorie in der Praxis der klinischen Sozialarbeit; John P. McTighe Book 2023 Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusi [打印本頁]

作者: 難受    時(shí)間: 2025-3-21 19:00
書目名稱Narrative Theorie in der Praxis der klinischen Sozialarbeit影響因子(影響力)




書目名稱Narrative Theorie in der Praxis der klinischen Sozialarbeit影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Narrative Theorie in der Praxis der klinischen Sozialarbeit網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Narrative Theorie in der Praxis der klinischen Sozialarbeit網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Narrative Theorie in der Praxis der klinischen Sozialarbeit被引頻次




書目名稱Narrative Theorie in der Praxis der klinischen Sozialarbeit被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Narrative Theorie in der Praxis der klinischen Sozialarbeit年度引用




書目名稱Narrative Theorie in der Praxis der klinischen Sozialarbeit年度引用學(xué)科排名




書目名稱Narrative Theorie in der Praxis der klinischen Sozialarbeit讀者反饋




書目名稱Narrative Theorie in der Praxis der klinischen Sozialarbeit讀者反饋學(xué)科排名





作者: 急急忙忙    時(shí)間: 2025-3-21 20:20

作者: 指令    時(shí)間: 2025-3-22 00:41

作者: meretricious    時(shí)間: 2025-3-22 06:15

作者: Adornment    時(shí)間: 2025-3-22 11:39

作者: Veneer    時(shí)間: 2025-3-22 14:16
John P. McTighee similar, and that the courses have similar organization and assessment methods as others within the same category. We can also see where the category is positioned within the school’s hierarchy of courses as well as the step-by-step design process.
作者: 軟膏    時(shí)間: 2025-3-22 19:18
John P. McTighearning and communicating in English. This book will be of interest to students and scholars of applied linguistics, language education, and TESOL, and the author demonstrates that true teacher educators are more effective as learning partners to teachers than simply a coach or lecturer. .978-3-031-64004-9978-3-031-64002-5
作者: 鋼筆尖    時(shí)間: 2025-3-23 00:02
John P. McTighearning and communicating in English. This book will be of interest to students and scholars of applied linguistics, language education, and TESOL, and the author demonstrates that true teacher educators are more effective as learning partners to teachers than simply a coach or lecturer. .978-3-031-64004-9978-3-031-64002-5
作者: 圓木可阻礙    時(shí)間: 2025-3-23 02:45
John P. McTighearning and communicating in English. This book will be of interest to students and scholars of applied linguistics, language education, and TESOL, and the author demonstrates that true teacher educators are more effective as learning partners to teachers than simply a coach or lecturer. .978-3-031-64004-9978-3-031-64002-5
作者: AUGUR    時(shí)間: 2025-3-23 07:52
John P. McTighearning and communicating in English. This book will be of interest to students and scholars of applied linguistics, language education, and TESOL, and the author demonstrates that true teacher educators are more effective as learning partners to teachers than simply a coach or lecturer. .978-3-031-64004-9978-3-031-64002-5
作者: Pelvic-Floor    時(shí)間: 2025-3-23 12:37
John P. McTighearch design and outcome measures. Most of the interventions reviewed in this book are either single subject or group research designs. Having the procedure “peer reviewed”, means that objective experts in the field have reviewed the intervention research study and found its’ methodology to be accept
作者: 親屬    時(shí)間: 2025-3-23 14:23

作者: 是剝皮    時(shí)間: 2025-3-23 20:30

作者: 一回合    時(shí)間: 2025-3-24 01:26
,Die Heimat verlassen, eine?Heimat finden: Narrative Praxis mit Zuwanderern,meinschaften erforscht, einschlie?lich der Natur des Identit?tsverlusts und der Neuverhandlung. Konkurrierende soziale, kulturelle und politische Narrative?der Einwanderung werden untersucht. Klinische Fallbeispiele werden bereitgestellt.
作者: 玉米    時(shí)間: 2025-3-24 03:28
cht zu erleichtern.Detaillierte Fallstudien helfen dem Leser.Dieser Theorie-Praxis-Leitfaden bietet Psychiatrie-Erfahrenen einen leistungsstarken erz?hlbasierten Ansatz für die Arbeit mit Klienten in der klinischen Praxis. Es beginnt mit einer Einführung in die zeitgen?ssische Erz?hltheorie und biet
作者: 阻止    時(shí)間: 2025-3-24 10:05

作者: 言外之意    時(shí)間: 2025-3-24 14:45
,Narrative Theorie: Eine Einführung und übersicht,ozialen Konstruktivismus und seine Rolle in einem narrativen Ansatz zur klinischen Sozialarbeit. Eine Untersuchung der narrativen Struktur menschlicher Erfahrungen führt zu einer Diskussion über die Rolle der Sinnbildung auf individueller, sozialer und kultureller Ebene. Der Autor pr?sentiert eine n
作者: pantomime    時(shí)間: 2025-3-24 18:18

作者: dissolution    時(shí)間: 2025-3-24 20:13

作者: 玩笑    時(shí)間: 2025-3-25 03:03

作者: Duodenitis    時(shí)間: 2025-3-25 04:54

作者: 散開    時(shí)間: 2025-3-25 09:31
,Die Heimat verlassen, eine?Heimat finden: Narrative Praxis mit Zuwanderern,. Die Phasen des Einwanderungserlebnisses werden zusammen mit der Bedeutung dieser für das sich entwickelnde Narrativ?von Zuwandererindividuen und -gemeinschaften erforscht, einschlie?lich der Natur des Identit?tsverlusts und der Neuverhandlung. Konkurrierende soziale, kulturelle und politische Narr
作者: Optometrist    時(shí)間: 2025-3-25 13:01
Weitergehen: Narrative Perspektiven auf Trauer und Verlust,chen Sozialarbeit vor. Das?Wesen?der Neuverhandlung von Sinn?nach einem Verlust wird untersucht, ebenso wie die Vielfalt von Trauer und Verlust, denen?Sozialarbeiter in ihrer Praxis begegnen k?nnen. Klinische Fallbeispiele werden bereitgestellt.
作者: 多嘴多舌    時(shí)間: 2025-3-25 15:48

作者: Institution    時(shí)間: 2025-3-25 23:45
chool-based curricula as well as the significance and positioning of school-based curricula, and presents in detail cases of how three types of school-based curriculum were developed and implemented in Chinese schools..The book outlines for the first time best practices in school-based curriculum de
作者: 分開    時(shí)間: 2025-3-26 00:43

作者: 編輯才信任    時(shí)間: 2025-3-26 07:46
John P. McTighetextualized environment.Asks how teachers can be helped to u.This book investigates the efficacy of a teacher educator collaborating with rural Chinese teachers of English to activate agentic adoption of task-based language teaching (TBLT). Set in rural northwestern China, the book traces the resear
作者: investigate    時(shí)間: 2025-3-26 11:27
John P. McTighetextualized environment.Asks how teachers can be helped to u.This book investigates the efficacy of a teacher educator collaborating with rural Chinese teachers of English to activate agentic adoption of task-based language teaching (TBLT). Set in rural northwestern China, the book traces the resear
作者: 合并    時(shí)間: 2025-3-26 14:32
John P. McTighetextualized environment.Asks how teachers can be helped to u.This book investigates the efficacy of a teacher educator collaborating with rural Chinese teachers of English to activate agentic adoption of task-based language teaching (TBLT). Set in rural northwestern China, the book traces the resear
作者: 借喻    時(shí)間: 2025-3-26 19:08

作者: obnoxious    時(shí)間: 2025-3-26 22:43

作者: 小卷發(fā)    時(shí)間: 2025-3-27 03:05
Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv lizenziert an Springer Nature Switzerland AG 20
作者: 繼承人    時(shí)間: 2025-3-27 08:33

作者: Invigorate    時(shí)間: 2025-3-27 10:22

作者: 流浪    時(shí)間: 2025-3-27 16:43
,Sexuelle Geschichten: Narrative über sexuelle?Identit?t, Gender und sexuelle?Entwicklung,iven Verst?ndnisses menschlicher Sexualit?t im Kontext der therapeutischen Beziehung. Die sozial konstruierte Natur von Narrativen der Sexualit?t wird untersucht und kritisiert,?klinische Fallbeispiele werden bereitgestellt.
作者: Atrium    時(shí)間: 2025-3-27 20:57

作者: maudtin    時(shí)間: 2025-3-27 23:14

作者: MILK    時(shí)間: 2025-3-28 04:33
John P. McTigheUntersucht die Auswirkungen der narrativen Therapie auf verschiedene Bev?lkerungsgruppen und Themen.Formatiert, um die Verwendung im Unterricht zu erleichtern.Detaillierte Fallstudien helfen dem Leser
作者: 突變    時(shí)間: 2025-3-28 10:00

作者: 復(fù)習(xí)    時(shí)間: 2025-3-28 11:42

作者: Mortar    時(shí)間: 2025-3-28 17:29
ndent on the resolution which can be achieved. This may be limited by the physical system itself or by the measurement process. A number of early papers studied sharp-line spectra in solids. One of the pioneers was Jean Becquerel [1], who worked extensively with rare earth materials in Paris in the




歡迎光臨 派博傳思國際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
泌阳县| 甘肃省| 繁昌县| 准格尔旗| 南陵县| 手机| 保康县| 社旗县| 沙洋县| 揭东县| 昌乐县| 玉环县| 当雄县| 玛沁县| 新闻| 西和县| 年辖:市辖区| 葫芦岛市| 长海县| 同仁县| 新密市| 页游| 边坝县| 安陆市| 民丰县| 扬中市| 仪陇县| 长春市| 张家港市| 公安县| 玛曲县| 承德县| 毕节市| 佛教| 海原县| 航空| 贞丰县| 惠东县| 栾川县| 通辽市| 沧州市|