標(biāo)題: Titlebook: Narrative Praktiken von Unternehmen; Imagef?rdernde Selbs Ulrike Ackermann Book‘‘‘‘‘‘‘‘ 2022 Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en) 202 [打印本頁(yè)] 作者: deflate 時(shí)間: 2025-3-21 16:09
書(shū)目名稱(chēng)Narrative Praktiken von Unternehmen影響因子(影響力)
書(shū)目名稱(chēng)Narrative Praktiken von Unternehmen影響因子(影響力)學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Narrative Praktiken von Unternehmen網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度
書(shū)目名稱(chēng)Narrative Praktiken von Unternehmen網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Narrative Praktiken von Unternehmen被引頻次
書(shū)目名稱(chēng)Narrative Praktiken von Unternehmen被引頻次學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Narrative Praktiken von Unternehmen年度引用
書(shū)目名稱(chēng)Narrative Praktiken von Unternehmen年度引用學(xué)科排名
書(shū)目名稱(chēng)Narrative Praktiken von Unternehmen讀者反饋
書(shū)目名稱(chēng)Narrative Praktiken von Unternehmen讀者反饋學(xué)科排名
作者: Fabric 時(shí)間: 2025-3-21 21:33
https://doi.org/10.1007/978-3-662-64633-5Imagepflege; strategische Kommunikation; externe Unternehmenskommunikation; Employer; Branding; Selbstdar作者: 笨拙的你 時(shí)間: 2025-3-22 02:31 作者: accordance 時(shí)間: 2025-3-22 06:12
978-3-662-64632-8Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en) 2022作者: 我還要背著他 時(shí)間: 2025-3-22 12:30
Methode: Qualitativer Forschungsansatz,Das Forschungsvorhaben bezieht sich im Sinne der Medienwissenschaften auf eine . (Holly 2010:?362). Es beinhaltet keine Rezeptionsstudie. Das, was für die Analyse der uRE zur Verfügung steht, ist die zeichenhafte Materialit?t der Erz?hlungen.作者: 驚惶 時(shí)間: 2025-3-22 13:35
,Einführung: Erz?hlen, eine Ressource zur imagef?rdernden (Selbst)Darstellung von Unternehmen,nd so Koh?renz zu erzeugen, ist das Interesse daran geradezu inflation?r gestiegen. Infolge unterschiedlicher Forschungsperspektiven auf das Untersuchungsobjekt ,Erz?hlen‘ rücken verschiedene Ph?nomene und jeweils spezifische Merkmale des Erz?hlens in den Vordergrund.作者: 鞏固 時(shí)間: 2025-3-22 17:13
Linguistische Spezifizierung des Untersuchungsgegenstandes,mfasst ma?gebende linguistische Merkmale der erhobenen Daten sowie die Zuordnung der Daten in den textlinguistischen Fachbereich. In dem daran anschlie?enden dritten Kapitel werden in Folge erz?hltheoretische Ans?tze in den Blick genommen.作者: 有危險(xiǎn) 時(shí)間: 2025-3-22 23:03
,Ausgew?hlte linguistische Entwicklungen in der Erz?hlforschung,pezifischen Interessensschwerpunkte entstanden unterschiedliche Gewichtungen der Perspektiven und Beschreibungsans?tze, die zwar zu verschiedenen Forschungsrichtungen mit ihren eigenen Untersuchungsmethoden führen, sich aber durchaus auch gegenseitig erg?nzen k?nnen.作者: 皺痕 時(shí)間: 2025-3-23 01:43 作者: 品牌 時(shí)間: 2025-3-23 07:41 作者: 不如屎殼郎 時(shí)間: 2025-3-23 11:12 作者: 疲勞 時(shí)間: 2025-3-23 17:21 作者: 圓木可阻礙 時(shí)間: 2025-3-23 21:04 作者: BACLE 時(shí)間: 2025-3-24 00:40 作者: scrape 時(shí)間: 2025-3-24 05:53 作者: Throttle 時(shí)間: 2025-3-24 09:12 作者: entice 時(shí)間: 2025-3-24 13:20 作者: 非實(shí)體 時(shí)間: 2025-3-24 15:34
gional educational reform in the United States, this Brief is of use to public policy scholars as well as education policy consultants and other school system or state education leaders.978-3-319-10316-7978-3-319-10317-4Series ISSN 2191-5466 Series E-ISSN 2191-5474 作者: BURSA 時(shí)間: 2025-3-24 20:27
Ulrike Ackermannhe academic outcomes of students with special educational needs. The study highlights the importance of involving students in discussions about the educational practices and indicators that affect their academic performance, as their perspectives can provide valuable insights for improving inclusion作者: 聽(tīng)寫(xiě) 時(shí)間: 2025-3-25 00:33
Ulrike Ackermannin inclusive education that can facilitate positive outcomes for students with different needs. Overall, this chapter highlights the importance of understanding the various dimensions of inclusion and its impact on student performance. It provides valuable information for policymakers, educators, an作者: 烤架 時(shí)間: 2025-3-25 04:27 作者: 不近人情 時(shí)間: 2025-3-25 10:49
Ulrike Ackermannsee Lane in Eur J Polit Res 15: 532, ., in Ham and Hill ., p. 108), and to what extent inspectors can be said to be ‘coalition workers’ in influencing inspection policy. The chapter concludes that the work of inspectors is a key element within policy implementation and formation within the governanc作者: Triglyceride 時(shí)間: 2025-3-25 13:28 作者: Anguish 時(shí)間: 2025-3-25 19:28
Ulrike Ackermannheir decisions explicit in order to legitimize them. This chapter deals precisely with what educational authorities at the nation-state level consider most important when they are asked to give the reasons or motives behind curriculum reforms in their countries.作者: Alopecia-Areata 時(shí)間: 2025-3-25 23:37
Ulrike Ackermannheir decisions explicit in order to legitimize them. This chapter deals precisely with what educational authorities at the nation-state level consider most important when they are asked to give the reasons or motives behind curriculum reforms in their countries.作者: murmur 時(shí)間: 2025-3-26 02:41
Ulrike Ackermannla reveal regional or trans-cultural influences. Overall, these comparative and historical studies demonstrate that the dynamics of curriculum-making and curricular reform are increasingly forged within wider regional, cross-regional and global contexts. .作者: 把手 時(shí)間: 2025-3-26 07:46
Ulrike Ackermannheir decisions explicit in order to legitimize them. This chapter deals precisely with what educational authorities at the nation-state level consider most important when they are asked to give the reasons or motives behind curriculum reforms in their countries.作者: MEEK 時(shí)間: 2025-3-26 11:04 作者: 爭(zhēng)論 時(shí)間: 2025-3-26 16:39 作者: 條約 時(shí)間: 2025-3-26 18:03 作者: 游行 時(shí)間: 2025-3-26 23:43 作者: 出汗 時(shí)間: 2025-3-27 05:12
Linguistische Spezifizierung des Untersuchungsgegenstandes,Grund neben den linguistischen Beschreibungsebenen insbesondere wirtschaftswissenschaftliche Hintergründe einbringe – und literaturwissenschaftliche Konzepte einbeziehe –, stelle ich den Analyseergebnissen ein Kapitel zur linguistischen Verortung des Untersuchungsgegenstandes voran. Dieses Kapitel u作者: 泥沼 時(shí)間: 2025-3-27 06:28
,Ausgew?hlte linguistische Entwicklungen in der Erz?hlforschung,en verstanden werden k?nnen: . die schriftliche Erz?hltextanalyse unter dem Einfluss des . und zu Teilen der ., . die mündliche Erz?hlforschung unter dem Einfluss der . und der . . sowie das Erz?hlen in den Neuen Medien bzw. digitalen Medien insbesondere unter dem Einfluss der . (. (.)). Durch die s作者: anaphylaxis 時(shí)間: 2025-3-27 13:26
,Erz?hltheoretische Grundlagen für uRE,ich die Bestimmung der erhobenen uRE nun im erz?hltheoretischen Bereich fort. In diesem Kapitel geht es also darum, (1) die uRE unter einer narratologischen Perspektive zu betrachten und (2) den narratologischen Rahmen vorzustellen, in dem sich die uRE bewegen. Einleitend greife ich Termini auf (Abs作者: Vertical 時(shí)間: 2025-3-27 15:03
,Situativer Kontext: ?text“-externe und ?text“-interne Einflussfaktoren,en spezifischen situativen Kontext, in dem sich die erhobenen uRE erst entwickeln. Die Einflussfaktoren sind darin verschieden, dass sie entweder ?text“-extern oder ?text“-intern wirksam werden. Gülich/Raible (1977:?46?f.) verwenden die beiden Termini für unterschiedliche Perspektiven, die man auf e作者: SOBER 時(shí)間: 2025-3-27 20:36 作者: legitimate 時(shí)間: 2025-3-27 23:49 作者: 分發(fā) 時(shí)間: 2025-3-28 05:53 作者: 蕨類(lèi) 時(shí)間: 2025-3-28 07:28
rent reform paths on two demographically and geographically This Brief explores school funding reform in the states of Kentucky and Tennessee. In 1990, Kentucky passed the Kentucky Education Reform Act designed to overhaul that state’s education system. Two years later, Tennessee passed the Educatio作者: 惡意 時(shí)間: 2025-3-28 12:23
Ulrike Ackermann those with learning disabilities, and those without special educational needs (regular). The study also aimed to explore the educational practices and indicators that affect students’ performance in the inclusive setting, as perceived by the students themselves. Data were collected through 483 surv作者: Chromatic 時(shí)間: 2025-3-28 14:39 作者: 受人支配 時(shí)間: 2025-3-28 20:30
Ulrike Ackermannd other nations. Do these inspectors believe that they ‘make a difference’? In this chapter we elaborate on inspection effects as they are perceived by Swedish inspectors and inspection managers at different levels of the Inspectorate, and on the policy problems the creation of the Swedish Schools I作者: Insulin 時(shí)間: 2025-3-29 01:32 作者: Deject 時(shí)間: 2025-3-29 03:10 作者: debouch 時(shí)間: 2025-3-29 10:00
Ulrike Ackermann answers to that question. Interest groups both within and outside the education system may exert pressure in order that educational content reflects scientific developments, corresponds to structural changes in the education system or adapts to new theories or philosophies of teaching and learning.作者: aneurysm 時(shí)間: 2025-3-29 11:26 作者: Digitalis 時(shí)間: 2025-3-29 17:03