派博傳思國(guó)際中心

標(biāo)題: Titlebook: Narrative Organisationen; Wie die Arbeit mit G Christine Erlach,Michael Müller Book 2020 Springer-Verlag GmbH Deutschland, ein Teil von Spr [打印本頁(yè)]

作者: ATE    時(shí)間: 2025-3-21 16:17
書目名稱Narrative Organisationen影響因子(影響力)




書目名稱Narrative Organisationen影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Narrative Organisationen網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度




書目名稱Narrative Organisationen網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名




書目名稱Narrative Organisationen被引頻次




書目名稱Narrative Organisationen被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Narrative Organisationen年度引用




書目名稱Narrative Organisationen年度引用學(xué)科排名




書目名稱Narrative Organisationen讀者反饋




書目名稱Narrative Organisationen讀者反饋學(xué)科排名





作者: figurine    時(shí)間: 2025-3-21 21:12
978-3-662-60720-6Springer-Verlag GmbH Deutschland, ein Teil von Springer Nature 2020
作者: backdrop    時(shí)間: 2025-3-22 00:25
Christine Erlach,Michael MüllerZeigt den Weg zum narrativ intelligenten Unternehmen auf.Liefert Lesern eine ausführliche und übersichtliche Darstellung narrativer Methoden.Beschreibt Vorgehensweisen narrativer Ans?tze Schritt-für-S
作者: yohimbine    時(shí)間: 2025-3-22 06:24

作者: 獨(dú)裁政府    時(shí)間: 2025-3-22 12:05
https://doi.org/10.1007/978-3-662-60721-3Narratives Management Buch; Narrative Organisationen Buch; Geschichten in Unternehmen Buch; Storytellin
作者: flammable    時(shí)間: 2025-3-22 16:17

作者: 減弱不好    時(shí)間: 2025-3-22 20:14
Warum narrativ selbstbewussten Organisationen die Zukunft geh?rtationen sind durch die Kenntnis dieser Zusammenh?nge und der sie konstituierenden Narrationen mit sich selbst und ihrer Umwelt in Resonanz. Dies ist die Grundvoraussetzung für ein agiles und transformatives – kurz, für ein zukunftsf?higes Unternehmen.
作者: genesis    時(shí)間: 2025-3-22 23:01
Zwischenspiel: Lichtungen im narrativen Begriffsdschungeltionalit?t. Bei all den unterschiedlichen Bedeutungszuschreibungen kann man dennoch eine Gemeinsamkeit all dieser narrativen Formate ausmachen, n?mlich das Vorliegen einer temporalen Struktur. Dieses Kapitel stellt ein kleines Lexikon der narrativen Grundbegriffe dar, um ein paar Lichtungen in den narrativen Begriffsdschungel zu bringen.
作者: PAC    時(shí)間: 2025-3-23 02:11

作者: OUTRE    時(shí)間: 2025-3-23 08:04
Einleitung: Storytelling, Storylistening und die Geschichten vom Chef,eitende bewusst, dass narrative Strukturen – also Grundmuster, auf denen alle Geschichten aufbauen – hinter nahezu allen Prozessen stecken. Diese neue Perspektive auf das Unternehmen ist der Anfang, um die Organisation zu einem zukunftsf?higen Unternehmen zu machen.
作者: 憲法沒(méi)有    時(shí)間: 2025-3-23 13:20

作者: Evolve    時(shí)間: 2025-3-23 17:27

作者: CLEFT    時(shí)間: 2025-3-23 21:53
Narrative Systemlandkarte: Die Kultur der Organisation analysieren erz?hlten Historie des Unternehmens, nach den zentralen Werten, Sinn- und Identit?tskonstruktionen ausgewertet. Hierfür kommen diverse Auswertungskategorien aus der semiotisch-narrativen Textanalyse zum Einsatz.
作者: probate    時(shí)間: 2025-3-23 23:33
Transfer-Storys: Das verborgene Wissen hebenssen einer bestimmten Expertin ist nicht oder nur schwer in Worte zu fassen, weil es sich im Handeln manifestiert und so an die Wissenstr?gerin gebunden bleibt. Die Transfer-Storys kombinieren narrative Interviews mit einer soliden Wissensdokumentation und k?nnen so auch dieses schwer fassbare Erfahrungswissen handhabbar machen.
作者: allergen    時(shí)間: 2025-3-24 04:13

作者: Deceit    時(shí)間: 2025-3-24 09:42

作者: Lumbar-Stenosis    時(shí)間: 2025-3-24 13:04

作者: myriad    時(shí)間: 2025-3-24 14:54
Ereigniskurve: Zentrale Erlebnisse identifizierendas gesamte bisherige Leben, die Arbeitsbiografie oder aber nur ein einzelnes Projekt im Fokus steht: Diese Visualisierung dient als Auftakt für eine Erinnerungsarbeit an positive und negative Erlebnisse in der Vergangenheit.
作者: Hemodialysis    時(shí)間: 2025-3-24 21:07

作者: 珠寶    時(shí)間: 2025-3-25 03:01
Heldenreise: Projekte und Prozesse mit Leben füllen der Held den Schatz und muss nun noch mit seiner Rückkehr in die bekannte Welt die Heldenreise beenden. Die ?hnlichkeit mit Projekten und die M?glichkeit, mit diesen Stationen strategische Prozesse in die Zukunft zu planen, machen die Heldenreise zu einer sehr vielf?ltig einsetzbaren narrativen Methode.
作者: 展覽    時(shí)間: 2025-3-25 05:46

作者: Inertia    時(shí)間: 2025-3-25 10:52

作者: 消滅    時(shí)間: 2025-3-25 14:34
Learning Histories: Aus multiperspektivischem Erz?hlen lernenn dieser Form kaum zug?nglich sind, profitieren. Als Produkt aus diesem Prozess entsteht die sog. ?Erfahrungsgeschichte“. Das ist in der Regel eine schriftlich festgehaltene Nacherz?hlung von Ereignissen in narrativer Form.
作者: forebear    時(shí)間: 2025-3-25 19:50
nces and the translation of policy ideas are done on the basis of national or even regional or municipal cultures, habits, structures, and histories. Therefore, we see similarities in the ways Nordic systems react to contemporary challenges, but we also see differences. As Nordic researchers of Nord
作者: Abominate    時(shí)間: 2025-3-25 23:28
Christine Erlach,Michael Müllerp at the University of Jyv?skyl? and funded by the Finnish Ministry of Education and Culture. In the chapter, we will present the context of the Finnish school board as well as the context of the study. As municipalities in Finland have a constitutional autonomy and municipalities are the main provi
作者: 反感    時(shí)間: 2025-3-26 03:03
Christine Erlach,Michael Müllerand historically marginalized children and adolescents who are faced with cumulative social stratification...Key areas of coverage include:..The role of the family (parents and guardians, siblings) – its cohesion and interactions – in school bullying..Race, ethnicity, immigration, and religion and s
作者: 裙帶關(guān)系    時(shí)間: 2025-3-26 07:01
Christine Erlach,Michael Müllerer be completely bully-free environments, there are several ways to assist students in breaking the bullying and peer victimization cycles. The information presented in this book is also one calling for advocacy, which will suggest that if policymakers, school administrators, and community stakehold
作者: penance    時(shí)間: 2025-3-26 08:44

作者: 江湖郎中    時(shí)間: 2025-3-26 15:58
ectives to bear. It discusses practical ways forward, presents a systemic approach to bullying and application of complex adaptive systems methods to bullying research and evaluation. It serves as an introduction to such methods and suggests further creative ideas for policy, intervention practice,
作者: 連接    時(shí)間: 2025-3-26 17:58
Christine Erlach,Michael Müllerectives to bear. It discusses practical ways forward, presents a systemic approach to bullying and application of complex adaptive systems methods to bullying research and evaluation. It serves as an introduction to such methods and suggests further creative ideas for policy, intervention practice,
作者: 切割    時(shí)間: 2025-3-26 22:51

作者: Cosmopolitan    時(shí)間: 2025-3-27 03:34
Christine Erlach,Michael Müllers it, finally, a matter to be turned over for decision to pedagogical expertise and professional educational wisdom? What kind of matter was this public education? One to be left to the discretion of individual parents or one to be decided by the community as a whole? Whose interest was it to serve,
作者: opprobrious    時(shí)間: 2025-3-27 07:37

作者: Airtight    時(shí)間: 2025-3-27 09:58
Christine Erlach,Michael Müllerlders — in the case of schools: students, teachers, parents and others — which they are willing to share with others.. If used, such an approach to school improvement, which borrows heavily from Nussbaum’s (2000) notions of ‘basic’, ‘internal’ and ‘combined’ capabilities,. could form part of a more
作者: maculated    時(shí)間: 2025-3-27 15:53
Karin Thierh national governments still have a large degree of freedom in relation to domestic economic policy, that discretion is lessening all the time (Held, 1999). In the interim, multinational companies are creating international networks of coordinated production that pay little or no heed to national bo
作者: 不能平靜    時(shí)間: 2025-3-27 21:09

作者: pulmonary    時(shí)間: 2025-3-28 00:34

作者: OVER    時(shí)間: 2025-3-28 03:50

作者: 刪減    時(shí)間: 2025-3-28 09:32
Book 2020ber agil und transformativ in die Zukunft entwickeln kann. So wird sie narrativ intelligent und geht in Resonanz mit Gesellschaft und M?rkten.?.Die theoretische Basis für diese Methoden bildet die Perspektive, das Unternehmen als eine erz?hlende und erz?hlte Organisation zu betrachten: Geschichten a
作者: 昏迷狀態(tài)    時(shí)間: 2025-3-28 14:08
buildings and launches a discussion on how the “in-use” performance of schools is key to understanding how designed performance is actually experienced. It maps the most commonly use978-3-319-15358-2978-3-319-15359-9Series ISSN 2191-530X Series E-ISSN 2191-5318
作者: 有說(shuō)服力    時(shí)間: 2025-3-28 16:56
Christine Erlach,Michael Müllerying and application of complex adaptive systems methods to bullying research and evaluation. It serves as an introduction to such methods and suggests further creative ideas for policy, intervention practice, 978-981-16-7678-9978-981-16-7676-5
作者: notice    時(shí)間: 2025-3-28 19:45

作者: 褪色    時(shí)間: 2025-3-29 01:27
t und geht in Resonanz mit Gesellschaft und M?rkten.?.Die theoretische Basis für diese Methoden bildet die Perspektive, das Unternehmen als eine erz?hlende und erz?hlte Organisation zu betrachten: Geschichten a978-3-662-60720-6978-3-662-60721-3
作者: BALE    時(shí)間: 2025-3-29 03:21
data from our survey of school board members and chairs in the Nordic countries – Denmark, Finland, Norway, and Sweden – and from country reports and thematic chapters in this volume. School board members also have exposed their new roles, tasks, and functions in municipal and political bureaucraci
作者: 充氣球    時(shí)間: 2025-3-29 08:44
Christine Erlach,Michael Müllerffer from those of many other countries. Furthermore, the policies Finland relies on appear to provide outlying results concerning both the education system and the society (Risku M, Ital J Sociol Educ, forthcoming; Risku M, Kanervio P, The Finnish superintendent. In: Nir A (ed) The educational supe
作者: 泥沼    時(shí)間: 2025-3-29 12:53

作者: Nonconformist    時(shí)間: 2025-3-29 17:15
Christine Erlach,Michael Müllerversity and disparities in youth’s experiences with bullying. Among these are socioeconomic and social status, family cohesion and interactions, sex, sexual orientation, gender identity and gender expression, race, ethnicity, immigration, religion, and disabilities and special health needs. The book
作者: Colonnade    時(shí)間: 2025-3-29 21:17

作者: Outmoded    時(shí)間: 2025-3-30 00:09
Christine Erlach,Michael Müller multidisciplinary approach to the understanding of school b.This book addresses, and seeks to harmonise, different paradigms for understanding school bullying. It sets out to examine two paradigms for conceptualising bullying, and the worldviews that underpin them. It uses a complex systems perspec
作者: Myosin    時(shí)間: 2025-3-30 05:38
Christine Erlach,Michael Mülleralising bullying, and the worldviews that underpin them. It uses a complex systems perspective to bring the two paradigms together in a holistic fashion. By doing so, it creates an integrated framework for conceptualising the many individual, relational and societal factors that are in dynamic inter
作者: 無(wú)彈性    時(shí)間: 2025-3-30 09:38

作者: Ophthalmologist    時(shí)間: 2025-3-30 14:06
Christine Erlach,Michael Mülleralising bullying, and the worldviews that underpin them. It uses a complex systems perspective to bring the two paradigms together in a holistic fashion. By doing so, it creates an integrated framework for conceptualising the many individual, relational and societal factors that are in dynamic inter
作者: linear    時(shí)間: 2025-3-30 18:41

作者: 帶來(lái)    時(shí)間: 2025-3-31 00:17

作者: CLOWN    時(shí)間: 2025-3-31 04:01

作者: Feigned    時(shí)間: 2025-3-31 06:22
Karin Thierle to do with wealth or possessions, but is about the freedom people have to choose the life paths they value (Sen, 1992, 1999). His approach to evaluating well-being has much in common with the approach some low-income communities have adopted in rebuilding themselves, a successful example of which
作者: aggravate    時(shí)間: 2025-3-31 10:33

作者: maculated    時(shí)間: 2025-3-31 15:55





歡迎光臨 派博傳思國(guó)際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
汝州市| 宁乡县| 绵竹市| 买车| 呼和浩特市| 若尔盖县| 延吉市| 文化| 吕梁市| 徐汇区| 馆陶县| 新宾| 绥棱县| 赫章县| 永川市| 泾源县| 木里| 和田市| 福鼎市| 页游| 蒲城县| 灵宝市| 临猗县| 金沙县| 额尔古纳市| 芷江| 胶南市| 外汇| 襄汾县| 茌平县| 南涧| 莱芜市| 佛坪县| 洞头县| 江油市| 丹凤县| 时尚| 汽车| 阿勒泰市| 吉安县| 浮梁县|