派博傳思國際中心

標(biāo)題: Titlebook: Narrating Transformative Learning in Education; Morgan Gardner,Ursula A. Kelly Book 2008 Morgan Gardner and Ursula Kelly, eds. 2008 crisis [打印本頁]

作者: 密度    時(shí)間: 2025-3-21 18:33
書目名稱Narrating Transformative Learning in Education影響因子(影響力)




書目名稱Narrating Transformative Learning in Education影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Narrating Transformative Learning in Education網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Narrating Transformative Learning in Education網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Narrating Transformative Learning in Education被引頻次




書目名稱Narrating Transformative Learning in Education被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Narrating Transformative Learning in Education年度引用




書目名稱Narrating Transformative Learning in Education年度引用學(xué)科排名




書目名稱Narrating Transformative Learning in Education讀者反饋




書目名稱Narrating Transformative Learning in Education讀者反饋學(xué)科排名





作者: 詞根詞綴法    時(shí)間: 2025-3-21 21:44
Book 2008This collection highlights the experiences of an international group of educators as they explore the art of teaching, the philosophy of learning, and the tensions of working across socially constructed borders.
作者: mortgage    時(shí)間: 2025-3-22 04:27

作者: 人類學(xué)家    時(shí)間: 2025-3-22 08:33
Art as Transformation,en through Twelve. By observing preservice Art Education classes at a university where I taught and collecting student comments (written and verbal) and student exemplars, I was able to gain holistic insights into the transformative relationship of Visual Arts and Art Education.
作者: Irrigate    時(shí)間: 2025-3-22 12:32

作者: 聯(lián)邦    時(shí)間: 2025-3-22 15:15

作者: 背景    時(shí)間: 2025-3-22 17:56
Examining Transformative Learning Amidst the Challenges of Self-Reflection,he main objective of this chapter is to focus on transformative learning/education within the context of a society with profound social inequalities and to reflect on the kinds of challenges local conditions generate for an embodied, self-reflective practice.
作者: 大溝    時(shí)間: 2025-3-22 23:43
Epilogue,process that can lead to change in outer behavior, thereby fostering social change. This chapter ends with a further examination of my story and perspectives as a holistic and transformative educator. Here I offer my reflections to a number of themes of inquiry that were ignited by the editors of this volume.
作者: acrobat    時(shí)間: 2025-3-23 04:01

作者: insidious    時(shí)間: 2025-3-23 06:32

作者: Constrain    時(shí)間: 2025-3-23 12:25
Introduction Narrating Transformative Learning in Education,aching and learning as a holistic-transformative journey is critical to witness. To witness is to provide hope amidst the constraints of a system that beckons and demands adherence to a less soulful and more competitive notion of education.
作者: 頌揚(yáng)國家    時(shí)間: 2025-3-23 14:18
Vagabonds in a Vanagon,ormative pedagogy (Jardine, 1998; Barrell, 2003) by opening up to the conscious shift that requires permanent changes to one’s pedagogical positioning toward children, schooling, and curricular issues.
作者: Congruous    時(shí)間: 2025-3-23 18:18
?konom (z.?B. Galbraith 2012), zur fünften Auflage des ?New Industrial States“ (2007)..In der Werbeforschung wird Galbraith vor allem zu zwei Bereichen herangezogen, in die der vorliegende Beitrag einen Einblick bietet: Zur Beziehung zwischen Werbung, Konsum und Wirtschaftsentwicklung sowie zur Werb
作者: 我吃花盤旋    時(shí)間: 2025-3-24 01:08
Morgan Gardner,Ursula A. Kellyftssysteme? Wie kann der Aufstieg und der Niedergang von M?rkten soziologisch erkl?rt werden? Warum sind zahllose Tauschbeziehungen in modernen Gesellschaften marktf?rmig organisiert, w?hrend in anderen Bereichen M?rkte abgelehnt werden oder sogar untersagt sind??978-3-658-08184-3Series ISSN 2626-6156 Series E-ISSN 2626-6164
作者: 放牧    時(shí)間: 2025-3-24 05:18

作者: reject    時(shí)間: 2025-3-24 07:23

作者: insurgent    時(shí)間: 2025-3-24 13:46

作者: 燈泡    時(shí)間: 2025-3-24 17:33
Anne Burkeungsweg des Konstruktivismus in den letzten 60 Jahren – gewisserma?en beim Gehen – entscheidend mit. Denn nicht wenige Autoren, die heute die aktuelle Weiterentwicklung des Konstruktivismus vorantreiben, sind durch die Lektüre der Arbeiten Watzlawicks dazu verführt worden.
作者: 一再遛    時(shí)間: 2025-3-24 22:23

作者: faucet    時(shí)間: 2025-3-25 00:22
Clar Doyleungsweg des Konstruktivismus in den letzten 60 Jahren – gewisserma?en beim Gehen – entscheidend mit. Denn nicht wenige Autoren, die heute die aktuelle Weiterentwicklung des Konstruktivismus vorantreiben, sind durch die Lektüre der Arbeiten Watzlawicks dazu verführt worden.
作者: Parameter    時(shí)間: 2025-3-25 04:52

作者: MOT    時(shí)間: 2025-3-25 08:48

作者: 諷刺    時(shí)間: 2025-3-25 12:39

作者: 碎片    時(shí)間: 2025-3-25 17:06

作者: 愛花花兒憤怒    時(shí)間: 2025-3-25 20:56
Digitalisierung der strategischen Kommunikation wirft das Reflexivit?tskriterium interessante Fragen auf, die die Grenzen der Technologiefokussierung in der strategischen Kommunikation und zwar in wissenschaftlicher wie praktischer Hinsicht aufdecken. Mertens Arbeit kommt daher aus heutiger Sicht vo
作者: Cholagogue    時(shí)間: 2025-3-26 03:24
Transformative Learning as a Pedagogy of Movement,res that feel so already formed. It is challenging to fully appreciate the complex expanse of motion that surrounds and embraces humanity in this ecological world within which we are so intimately entwined.
作者: 旋轉(zhuǎn)一周    時(shí)間: 2025-3-26 07:55

作者: 冷峻    時(shí)間: 2025-3-26 11:55

作者: 只有    時(shí)間: 2025-3-26 15:42

作者: 異常    時(shí)間: 2025-3-26 17:09
Building a Transformational Vision of School,sion around and about what it means to be a teacher. This tension demands expertise and knowledge on the part of the teacher—classroom know-how and the ability to balance these demands with the emotional and cultural needs of students. Added to this is the teacher’s own general philosophy about what
作者: Frequency    時(shí)間: 2025-3-26 21:47
Critical Autobiography for Transformative Learning,d reflective judgment (Mezirow, 2003). In other words, we must first gain a perspective on perspective because it informs “the source, structure, and history of a frame of reference, as well as judging [.] its relevance, appropriateness, and consequences” (p. 61).
作者: FELON    時(shí)間: 2025-3-27 03:51
Coffee Room Talk,erdependence and sustainability, on Ivan Illich’s unfashionable but provocative ideas about conviviality, and also on others in a range of disciplines, from medicine to literary theory to biotechnology to philosophy, who have argued for the importance of informal places and events for generating ide
作者: 中止    時(shí)間: 2025-3-27 05:51
Transformative Holistic Education, as Davis and Simmt (2003) put it, a collection of “Is” going through the motions of school in the same space in isolation, to a unified collective, a collective “we” holding our knowledge in a shared, integrated, and democratic way.
作者: Mercantile    時(shí)間: 2025-3-27 10:29
Ursula A. Kelly sind zahllose Tauschbeziehungen in modernen Gesellschaften marktf?rmig organisiert, w?hrend in anderen Bereichen M?rkte abgelehnt werden oder sogar untersagt sind?.978-3-658-31439-2Series ISSN 2626-6156 Series E-ISSN 2626-6164
作者: 無政府主義者    時(shí)間: 2025-3-27 14:29

作者: 節(jié)約    時(shí)間: 2025-3-27 20:05

作者: Silent-Ischemia    時(shí)間: 2025-3-28 01:41
Morgan Gardner,Ursula A. Kellyalen Werke.Prominent besetzter Grundlagenband.Includes supplDas Buch bietet einen fundierten überblick über die zentralen Inspirationsquellen und Schlüsselwerke der Wirtschaftssoziologie und ordnet sie historisch wie systematisch ein.?.Die moderne Wirtschaft ist ohne soziologisches Wissen über ihre
作者: GLOOM    時(shí)間: 2025-3-28 03:25
Morgan Gardneralen Werke.Prominent besetzter Grundlagenband.Includes supplDas Buch bietet einen fundierten überblick über die zentralen Inspirationsquellen und Schlüsselwerke der Wirtschaftssoziologie und ordnet sie historisch wie systematisch ein.?.Die moderne Wirtschaft ist ohne soziologisches Wissen über ihre
作者: Allergic    時(shí)間: 2025-3-28 09:17

作者: seroma    時(shí)間: 2025-3-28 13:45

作者: 撤退    時(shí)間: 2025-3-28 16:33
Rosonna Titerden. Dabei war seine Rolle nicht die des genialen Sch?pfers einzelner origineller Ideen oder Modelle, sondern die des Scouts, des F?hrtenlesers, der mit untrüglichem Sinn für Relevanz und logische Konsistenz herausfand, in welche Richtung sich die neueren, revolution?ren Denkmodelle bewegten bzw. w
作者: Resistance    時(shí)間: 2025-3-28 22:16

作者: 編輯才信任    時(shí)間: 2025-3-29 00:52

作者: Obliterate    時(shí)間: 2025-3-29 06:26

作者: Mechanics    時(shí)間: 2025-3-29 10:53

作者: neologism    時(shí)間: 2025-3-29 13:10

作者: depreciate    時(shí)間: 2025-3-29 16:46

作者: beta-carotene    時(shí)間: 2025-3-29 21:11
Mary M. CameronEnde davon die Rede, dass es des unbefangenen und des unvermittelten Blicks eines Kindes bedurfte, um das Offensichtliche, aber offensichtlich Tabuisierte, auszusprechen, n?mlich des Kaisers unverhüllte Nacktheit. Es er?ffnen sich überraschend viele Bezugspunkte zu Andersens M?rchen, wenn man Karin
作者: seduce    時(shí)間: 2025-3-30 00:06

作者: 畢業(yè)典禮    時(shí)間: 2025-3-30 06:57

作者: 勉勵    時(shí)間: 2025-3-30 09:14
Introduction Narrating Transformative Learning in Education,gical practice. In broad terms, these themes call educators to grapple with bringing life (in all its interconnections) and the dynamics of personal and societal change into the classroom context. In attending to personal, social, and ecological-planetary connections, educators gain expanded opportu
作者: Geyser    時(shí)間: 2025-3-30 16:23
Transformative Learning as a Pedagogy of Movement,t when I stood still, I was just that—still. Over the next few days, I remember stopping, squeezing my eyes tightly shut, and concentrating with all my might to feel this movement. I can recall on those accompanying nights wondering what else of such significance was moving that I was not being told
作者: 空氣    時(shí)間: 2025-3-30 17:10
Where Biography Meets Ecology: Melancholy and Transformative Education,t twenty years away from my home province, part of my purpose in this travel was to revisit places in order to reflect on and renew a connection and, as part of a research project, to listen attentively and to bear witness to over two decades of change: to see a lay of the land, if you will, less th
作者: cavity    時(shí)間: 2025-3-30 21:57

作者: indifferent    時(shí)間: 2025-3-31 03:59





歡迎光臨 派博傳思國際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
沿河| 和龙市| 孟村| 巨野县| 深泽县| 罗田县| 湟源县| 遵义县| 改则县| 克山县| 会昌县| 莒南县| 阳谷县| 旬邑县| 巩义市| 江门市| 涪陵区| 海南省| 耒阳市| 三亚市| 苍溪县| 寿阳县| 饶阳县| 手机| 青龙| 项城市| 奈曼旗| 成安县| 工布江达县| 镇远县| 鞍山市| 六安市| 南涧| 宜川县| 苏尼特右旗| 巴里| 大竹县| 富阳市| 西宁市| 齐齐哈尔市| 金昌市|