標(biāo)題: Titlebook: Micro Middle Ages; Paul Edward Dutton Book 2023 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Natur [打印本頁] 作者: incoherent 時(shí)間: 2025-3-21 19:10
書目名稱Micro Middle Ages影響因子(影響力)
書目名稱Micro Middle Ages影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Micro Middle Ages網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Micro Middle Ages網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Micro Middle Ages被引頻次
書目名稱Micro Middle Ages被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Micro Middle Ages年度引用
書目名稱Micro Middle Ages年度引用學(xué)科排名
書目名稱Micro Middle Ages讀者反饋
書目名稱Micro Middle Ages讀者反饋學(xué)科排名
作者: gospel 時(shí)間: 2025-3-22 00:04 作者: 宣稱 時(shí)間: 2025-3-22 03:52 作者: Recess 時(shí)間: 2025-3-22 07:50
2945-5936 iplinary specialists in the fields of history and literary s.Micro Middle Ages.?brings together five microhistorical case studies focusing on small or seemingly inconsequential evidence that leads to broader conclusions about ?medieval history and the way we do and understand history in general. Pau作者: Affirm 時(shí)間: 2025-3-22 12:38
Book 2023nclusions about ?medieval history and the way we do and understand history in general. Paul Dutton provides an overview of microhistorical approaches and theorizes about its use in pre-modern history. As opposed to studying history “from above” or history “from below,” Dutton shows the advantages fo作者: 現(xiàn)暈光 時(shí)間: 2025-3-22 15:05 作者: generic 時(shí)間: 2025-3-22 17:59 作者: 旅行路線 時(shí)間: 2025-3-22 22:11 作者: recede 時(shí)間: 2025-3-23 03:54 作者: 無聊的人 時(shí)間: 2025-3-23 09:32 作者: Collision 時(shí)間: 2025-3-23 11:33
978-3-031-38269-7The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerl作者: Decline 時(shí)間: 2025-3-23 15:07 作者: Tidious 時(shí)間: 2025-3-23 21:13 作者: 揭穿真相 時(shí)間: 2025-3-23 22:57 作者: 淘氣 時(shí)間: 2025-3-24 02:57
Paul Edward DuttonAdressierungen und Re-Adressierungen ein empirischer Zugang zu Subjektivierungsprozessen gelingt. Schlie?lich stellen wir eine heuristische Matrix zur Adressierungsanalyse vor und erl?utern das konkrete Forschungsdesign einer Adressierungsanalyse im Sekundarschulunterricht, wie wir sie im Rahmen des作者: 撫慰 時(shí)間: 2025-3-24 08:28 作者: 郊外 時(shí)間: 2025-3-24 12:48
Paul Edward Duttonierungsanspruch der rekonstruktiven Bildungsforschung verl?sslicher eingel?st werden. In verschiedenen Einzelstudien zum Interaktionsraum institutioneller Bildung in Schule und Universit?t wird dieser methodische Vorschlag elaboriert und material fundiert..978-3-658-36767-1978-3-658-36768-8Series ISSN 2512-1375 Series E-ISSN 2512-1405 作者: 比目魚 時(shí)間: 2025-3-24 16:35
Paul Edward Duttonichen Etablierung des Sprechakts ?Ich denke“ im kommunikativen Arsenal von Schüler/inne/n ein elementarer Bildungsprozess Ausdruck verschafft, der sich als Prozess einer strukturellen Verankerung von diskursiven Rationalit?tsansprüchen im Subjekt begreifen lasst.作者: 和諧 時(shí)間: 2025-3-24 22:28
Paul Edward Duttonichen Etablierung des Sprechakts ?Ich denke“ im kommunikativen Arsenal von Schüler/inne/n ein elementarer Bildungsprozess Ausdruck verschafft, der sich als Prozess einer strukturellen Verankerung von diskursiven Rationalit?tsansprüchen im Subjekt begreifen lasst.作者: 宣誓書 時(shí)間: 2025-3-25 02:55 作者: Concerto 時(shí)間: 2025-3-25 06:19 作者: 災(zāi)難 時(shí)間: 2025-3-25 11:27 作者: 幾何學(xué)家 時(shí)間: 2025-3-25 13:02
Heloise, Philosophess and Prostitute,s. In its second part, the study continues with an intense consideration of what money and prostitution meant in the lives of Abelard and Heloise and of the complex discursive dynamic between notions of philosophy and gender in this most famous of medieval relationships. Both Heloise and Abelard spo作者: 難管 時(shí)間: 2025-3-25 18:30
Paul Edward Duttonch ist Professorin für Erziehungswissenschaft mit dem Schwerpunkt Schule und Jugend an der Goethe-Universit?t Frankfurt a.M..Dr. Rolf-Torsten Kramer ist Professor für Schulp?dagogik und Schulforschung an der Martin-Luther-Universit?t Halle-Wittenberg..978-3-658-25093-5978-3-658-25094-2作者: 隨意 時(shí)間: 2025-3-25 23:39
2945-5936 enges. Dutton argues that the attention to the micro has always been with us and is a constitutive, cognitive part of who we are as human beings. .978-3-031-38269-7978-3-031-38267-3Series ISSN 2945-5936 Series E-ISSN 2945-5944 作者: Regurgitation 時(shí)間: 2025-3-26 01:42
Book 2023dence. The book highlights what the microhistorical is, its conceptual and practical challenges. Dutton argues that the attention to the micro has always been with us and is a constitutive, cognitive part of who we are as human beings. .作者: carotenoids 時(shí)間: 2025-3-26 05:29 作者: 千篇一律 時(shí)間: 2025-3-26 09:19
Heloise, Philosophess and Prostitute,of why Heloise invited her former lover and husband to call her a prostitute or a whore. What did she mean by such scandalous talk? Indeed, what did she and he mean when they used words such as ., prostitute, and ., whore? Why, in fact, was there so much talk about prostitution in general by schoolm作者: palpitate 時(shí)間: 2025-3-26 14:25
Slipping Below the Surface of the Bayeux Tapestry,f creatures. Why that scene? Why there? How does it relate to surrounding depictions or does it? How does it touch on the unfolding story of the BT? How does the BT’s designer make meaning in the embroidery and how do we as observers make it mean? The strange little scene proves in the end to be rev作者: 事先無準(zhǔn)備 時(shí)間: 2025-3-26 17:52 作者: Gesture 時(shí)間: 2025-3-26 21:20 作者: 冥界三河 時(shí)間: 2025-3-27 03:37 作者: 隱語 時(shí)間: 2025-3-27 05:42
Ambles End in Tears,he speaker is a teacher explaining what it is that philosophers do in the presence of their students, squeezing out the purest meaning of words, he says, as if they were “the tears of Narcissus.” That reference to tears and Narcissus leads the microhistorian to Virgil, to bees, to the stickiness of 作者: Servile 時(shí)間: 2025-3-27 11:01
hwierige Aufgabe dar. Angesichts hoher Korrelationen zwischen Bildungsabschlüssen von Eltern und Kindern bedarf es pr?ziserer Erkenntnisse darüber, wie sich intergenerationale Weitergabe vollzieht. Erkenntnisse zu den Mechanismen familialer Dynamik im Kontext von Bildung sind zudem n?tig, um zu erhe作者: vitrectomy 時(shí)間: 2025-3-27 15:12
Paul Edward Duttonsich als Interaktionsanalyse mit speziellem Fokus auf (unterrichtliche) Adressierungsprozesse und wird hier entsprechend als ?Adressierungsanalyse“ konturiert. Die Adressierungsanalyse wird dabei in ihrer theoretischen und methodischen Anlage als Beitrag zur rekonstruktiven Bildungsforschung vorgest作者: 迅速成長 時(shí)間: 2025-3-27 17:57 作者: Metastasis 時(shí)間: 2025-3-28 01:29 作者: ALIAS 時(shí)間: 2025-3-28 04:47 作者: Constituent 時(shí)間: 2025-3-28 09:51 作者: cogitate 時(shí)間: 2025-3-28 11:29 作者: 地牢 時(shí)間: 2025-3-28 14:38
Paul Edward Duttonergleichbaren Innovationsschub zu vermelden. Die Paradigmenentwicklung, eingespurt in sensualistische und naturalistische Diskurslinien, scheint zu lahmen, forschungsinduzierte Zug?nge konnten trotz einiger sehr aussichtsreicher Bestrebungen kaum in die Wege geleitet werden. Auch die Theorie und Emp作者: 含鐵 時(shí)間: 2025-3-28 19:26
Paul Edward Duttont Beitr?gen ma?geblicher Bildungsforscherinnen und –forscher.In diesem Band geht es darum, die fallrekonstruktive Tradition der erziehungswissenschaftlichen Jugend(kultur)forschung anhand zentraler Fallstudien von Werner Helsper zu würdigen und einen Ausblick auf künftige Perspektiven zu geben. Dabe