標(biāo)題: Titlebook: Michael Gielen; Dirigent, Komponist, Paul Fiebig Book 19971st edition Springer-Verlag Berlin Heidelberg 1997 20. Jahrhundert.Arbeit.Dirigen [打印本頁(yè)] 作者: Fuctionary 時(shí)間: 2025-3-21 18:25
書目名稱Michael Gielen影響因子(影響力)
書目名稱Michael Gielen影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Michael Gielen網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Michael Gielen網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Michael Gielen被引頻次
書目名稱Michael Gielen被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Michael Gielen年度引用
書目名稱Michael Gielen年度引用學(xué)科排名
書目名稱Michael Gielen讀者反饋
書目名稱Michael Gielen讀者反饋學(xué)科排名
作者: 靦腆 時(shí)間: 2025-3-21 20:20
Musik, Musiker, Musikleben (1980)da? die Musiker sich immer mehr der Mechanismen der Gewerkschaft bedienen, einer Organisationsform, die an der Industrie orientiert ist, w?hrend die Bewegungsfreiheit der musikalisch Verantwortlichen immer mehr eingeengt wird.作者: Armada 時(shí)間: 2025-3-22 01:15
Dirigentenkursus bei den ?k?lner kursen für neue musik? 1966/67t verschiedenen Instrumentalkursen sollten sie sich mit den Problemen der Aufführungspraxis vertraut machen. Es gab auch einige Teilnehmer, die der Vorbildung und ihrem Ziel nach ?nur Kapellmeister? waren. Die Problematik der Kurse ergab sich aus dieser Zusammensetzung der Studierenden.作者: amyloid 時(shí)間: 2025-3-22 05:20
An ?mein? Publikum (Frankfurt, 31. Mai/1. Juni 1987)ch?nbergs . ineinander montiert. Es ist wegen der musikalischen Bezüge und Widersprüche, die es enth?lt, ebenso wie wegen der politischen, humanen und ideengeschichtlichen Perspektiven, die es aufzeigt, ein sehr bezeichnender Stellvertreter für all meine Bemühungen, meine Wirksamkeit.作者: 得罪人 時(shí)間: 2025-3-22 12:42
Die Idee des Montage-Konzertes Schuberts , und Weberns Orchesterstücke opus 6 (Frankfurt, 10./11. Jutruktion vorgegebener Elemente — in unserem Falle historisch auseinanderliegender Kompositionen) zu durchbrechen, ist ein Versuch, direkter mit den Inhalten der Werke zu konfrontieren: eigentümlicherweise wird das auratische Moment heute durch die Gegenüberstellung scheinbar unvereinbarer musikalischer Elemente erst wieder erfahrbar.作者: llibretto 時(shí)間: 2025-3-22 15:10
Rosamunde oder die Emanzipations 4. Sinfonie. Stürmischer Schlu?applaus.— —Und dann? Kam, als Zugabe, Franz Schuberts dritter Entr’acte aus der .munden-Musik. Wunderliches Stück, dem nichts mehr zu folgen ver-m?chte; das, nach der Weise, in der es musiziert wurde, keine Fragen übrig noch offen lie?. —作者: 新星 時(shí)間: 2025-3-22 21:04 作者: 賞心悅目 時(shí)間: 2025-3-22 23:50
Die bessere Werktreue über Instrumentations-Retuschen an Beispielen aus Robert Schumanns Sinfonik (1estermusik durch den Dirigenten, gefiltert wird und da? dieser nach seinem Verst?ndnis den Text interpretiert. Diese Subjektivit?t ist nicht nur unausweichlich, sondern auch notwendig, weil die Werke ihren Sinn nicht von selber hergeben.作者: FIR 時(shí)間: 2025-3-23 02:21
http://image.papertrans.cn/m/image/632673.jpg作者: 易達(dá)到 時(shí)間: 2025-3-23 07:20 作者: 血友病 時(shí)間: 2025-3-23 13:47 作者: ASSET 時(shí)間: 2025-3-23 15:46
Ansprache vor den Mitgliedern des , (Brüssel, 5. September 1968)Die Arbeit, die wir zusammen zu verrichten haben, basiert auf der Idee der Kooperation, Glücklicherweise sind die Zeiten des Diktators am Dirigentenpult vorbei — ich bin anti-autorit?r eingestellt, offen für Kritik, ein Freund von Partnerschaft in bezug auf alle das Arbeitsklima und die technische Ausführung der Musik betreffenden Probleme.作者: 防銹 時(shí)間: 2025-3-23 18:22
Zwei meiner Hauptaufgaben als Dirigent bei , (1976)Die prim?re Aufgabe des Dirigenten ist es, das Tempo anzugeben.作者: 裹住 時(shí)間: 2025-3-23 23:13
Beethovens , und Sch?nbergs , (Frankfurt, 24./25. September 1978)Diesem Programm liegen zwei überlegungen zugrunde:作者: 紅潤(rùn) 時(shí)間: 2025-3-24 04:33
Springer-Verlag Berlin Heidelberg 1997作者: Grievance 時(shí)間: 2025-3-24 10:10
Overview: Der Band dokumentiert Gielens Arbeit in Wort und Ton. Es enth?lt zahlreiche Texte und Essays Gielens zur Musikgeschichte des 20. Jahrhunderts.978-3-476-03695-7作者: Wallow 時(shí)間: 2025-3-24 12:04 作者: Diastole 時(shí)間: 2025-3-24 17:14 作者: abstemious 時(shí)間: 2025-3-24 22:40 作者: eustachian-tube 時(shí)間: 2025-3-25 00:33
Michael Gielen,Rudolf Lückal studies, philosophy, the natural sciences, Indigenous studies, and critical theory in orderto provoke a science education that actively seeks to remake our shared ecological and social spaces in the coming decades and centuries.?.This is an open access book..作者: 定點(diǎn) 時(shí)間: 2025-3-25 04:01
Erich Kleiberordingly outlines the contours of speculative pedagogy. Speculative pedagogy is framed in this chapter as an approach that embraces and explores collective, open futures; centers interdisciplinarity as a central means through which we can come to envision complex future possibilities with students; 作者: 分期付款 時(shí)間: 2025-3-25 08:30 作者: Awning 時(shí)間: 2025-3-25 13:45
Josef Polnauerse commitments will come with uncomfortable conversations about difference, anthropocentrism, and universalizing tendencies in science and education. Not losing sight of the question about why, what, and for whom we are educating, we bring forward and hold these tensions as we imagine and enact beau作者: Explicate 時(shí)間: 2025-3-25 16:53 作者: commonsense 時(shí)間: 2025-3-25 23:13 作者: Obliterate 時(shí)間: 2025-3-26 00:32
Michael Gielenty of values and responsiveness. This chapter is therefore an opportunity to evaluate the relevance of the ‘security community’ paradigm in the context of a highly volatile security situation on the continent. This notwithstanding, the subject of what constitutes security and more specifically the A作者: 滔滔不絕地講 時(shí)間: 2025-3-26 05:17 作者: 人類的發(fā)源 時(shí)間: 2025-3-26 10:49 作者: hurricane 時(shí)間: 2025-3-26 14:18
Peter Cahnatering cans, smoking pipes and spittoons, and reconstructs them into unusable forms. Being the antithesis of pragmatism, the artwork challenges rampant consumerism and uniform obsessive consumption that impinge upon creativity, innovation and authenticity in the urban construct of Singapore.Disguis作者: QUAIL 時(shí)間: 2025-3-26 20:52
Peter Bulthaupnology and creation of soundscapes. The chapter also suggests strategies within the general arts classroom to uncover and recognize students’ sense of space and place in their lived environment. This safe space created through the arts has the potential of allowing students to reflect upon their mus作者: engrave 時(shí)間: 2025-3-26 23:27
Elvira Seiwertarticipants exploring and repairing their relationships with the more-than-human world including stopping criticism, defensiveness, and contempt. Thoughtfully designed outdoor education programs can provide transformative, paradigm shifting experiences that help participants connect to the more-than作者: Ledger 時(shí)間: 2025-3-27 04:26
Paul Fiebigly to meet the standards (with the exception of one other quality standard) in the quality assurance area related to ECEfS. This is despite the Early Years Learning Framework and the National Quality Standards requiring early childhood services to embed sustainability as environmental, social, perso作者: 寵愛 時(shí)間: 2025-3-27 08:00 作者: Accede 時(shí)間: 2025-3-27 10:43 作者: immunity 時(shí)間: 2025-3-27 16:59 作者: Corporeal 時(shí)間: 2025-3-27 18:10 作者: Insufficient 時(shí)間: 2025-3-28 00:15
uing science (as the hegemonic and “neutral” discipline it has become) and living out a more life-affirming and anti-racist vision of science education? In this chapter I share a meta-assemblage research-creation: a researcher-created experimental exhibit of found poetic data assemblages about wonde作者: 不能和解 時(shí)間: 2025-3-28 03:39 作者: MAL 時(shí)間: 2025-3-28 08:11
Erich Kleibernsuming eco-anxiety, how the future is addressed in schools is critically important as we navigate our complex relationship with the “Anthropocene” in education. In this chapter, we problematize restrictive curricular and pedagogical visions of possibility and, as an alternative, position science fi作者: 表被動(dòng) 時(shí)間: 2025-3-28 11:19 作者: Intersect 時(shí)間: 2025-3-28 17:54
Josef Polnauerrosity and, building on Freire’s work, aim to differentiate between false and true generosities as inspiration for theorizing a critical imaginary in science education. Drawing from the Freirean constructs of ., what we are doing and for whom, ., the power to (re)define ourselves and our praxis, and作者: LINES 時(shí)間: 2025-3-28 19:10 作者: Dna262 時(shí)間: 2025-3-29 00:33
Michael Gielenmandate and duplication of functions. It contends that, addressing this structural challenge would require the African Peace and Security Architecture reconfigured to operate beyond the conventional ‘quick fix’ responses that marked the former Organization of African Unity (OAU) and now its successo作者: 易發(fā)怒 時(shí)間: 2025-3-29 04:54 作者: 無(wú)政府主義者 時(shí)間: 2025-3-29 10:11 作者: 條約 時(shí)間: 2025-3-29 12:47
Michael Gielenl before us in their multitude of possibilities and perspectives. The chapter leads us through the psychophysiological foundations of soundscapes, of keynote sounds, sound signals and soundmarks, as a key theoretical thread to examine the works of Singapore contemporary artists that utilizes sound a作者: DEVIL 時(shí)間: 2025-3-29 19:34
Peter Cahndernist ideals, universal truths and one-dimensional objective reality is an attitude that is found running through the contemporary works of Vertical Submarine, Ezzam Rahman and Shayne Phua.At first glance, Ezzam’s . (2015) looks like precious fossils of flowers that the artist preserves in bell ja作者: Clumsy 時(shí)間: 2025-3-29 23:33 作者: Abjure 時(shí)間: 2025-3-30 01:24
Elvira Seiwertature’. This chapter explores repairing our relationships with the more-than-human world and enabling us to positively engage with the more-than-human world as we face complex and challenging decisions in the Anthropocene. Our relationships are entangled with all beings and natural systems, and the 作者: engrave 時(shí)間: 2025-3-30 04:34
Paul Fiebig lenses emerging in this age of the Anthropocene. Relational-materialism and posthumanist perspectives expressed through arts-based pedagogies reinvigorate ECEfS and come together to form a synergy that lays the foundation for new ways of thinking and knowing about nature. I argue that arts-based pr作者: 吹氣 時(shí)間: 2025-3-30 11:38
Michael Gielenature’. This chapter explores repairing our relationships with the more-than-human world and enabling us to positively engage with the more-than-human world as we face complex and challenging decisions in the Anthropocene. Our relationships are entangled with all beings and natural systems, and the 作者: 自負(fù)的人 時(shí)間: 2025-3-30 15:12 作者: syncope 時(shí)間: 2025-3-30 17:37
Michael Gielen,Walter Levindy is grounded in children’s private and public daily experiences, perceptions, and relationships, analysed through images and visions that they portray of their own twenty first century urban childhoods. The analyses capture and illustrate the changing local and globalised natures of urban Auckland作者: AMBI 時(shí)間: 2025-3-30 23:34 作者: 幼兒 時(shí)間: 2025-3-31 03:53
Dirigentenkursus bei den ?k?lner kursen für neue musik? 1966/67t verschiedenen Instrumentalkursen sollten sie sich mit den Problemen der Aufführungspraxis vertraut machen. Es gab auch einige Teilnehmer, die der Vorbildung und ihrem Ziel nach ?nur Kapellmeister? waren. Die Problematik der Kurse ergab sich aus dieser Zusammensetzung der Studierenden.作者: 左右連貫 時(shí)間: 2025-3-31 08:50