作者: reperfusion 時間: 2025-3-22 00:03 作者: Vldl379 時間: 2025-3-22 01:27
on activities and partnerships. In this sense, the pandemic becomes ‘a(chǎn) portal’, in the words of Roy (2020), an opportunity to break with the past of imbalanced partnerships. Focussing on both people and technology, partnerships can be a powerful tool in the process of imagining higher education inte作者: 羊齒 時間: 2025-3-22 07:37 作者: 的’ 時間: 2025-3-22 10:33 作者: 我要沮喪 時間: 2025-3-22 16:54
Ulrich Deinet Dr. rer. soc., Dipl.-P?dagogereveal how the learning that occurred between the pre-service teachers and the retired teachers was generative and reciprocal. The generative nature of the exchanges that occurred between the retired teachers and the pre-service teachers centred on a shared respect for and responsibility towards the作者: 神圣不可 時間: 2025-3-22 17:04
Katrin Valentin M.A. pedagogical strategies developed, and the professional relationships that were established. The authors argue that, despite the challenges, school-university partnerships are essential to the successful implementation of productive and sustained professional experience for pre-service teachers.作者: 我不明白 時間: 2025-3-22 23:33
Marc Schulz Dipl.-P?d. pedagogical strategies developed, and the professional relationships that were established. The authors argue that, despite the challenges, school-university partnerships are essential to the successful implementation of productive and sustained professional experience for pre-service teachers.作者: HUSH 時間: 2025-3-23 03:31 作者: 賞錢 時間: 2025-3-23 07:53 作者: JAUNT 時間: 2025-3-23 12:03 作者: insomnia 時間: 2025-3-23 17:18
Karl-Heinz Braun,Konstanze Wetzelrawing on data from a survey and focus groups, and utilising a reflexive thematic analysis approach, a key finding of this study was that the relationship between co-teachers is foremost in determining effective co-teaching and teacher job satisfaction. Three themes were identified: Relationships an作者: CLEFT 時間: 2025-3-23 19:25
Waldemar Stange,Steffi Holzmann Diplom-Sozialarbeiterin/-p?dagogin (FH)ds for Teaching—‘Know students and how they learn’ (1.1–1.3), ‘Know the content and how to teach it’ (2.1) and ‘Plan for and implement effective teaching and learning’ (3.3). We encourage the development and use of such frames in ITE to avoid the polarisation and politicisation of the ‘Education War作者: cathartic 時間: 2025-3-24 00:32 作者: 許可 時間: 2025-3-24 04:30
Reinhilde Godulla Dipl. Sozialp?dagogin,Herbert Scherer Dr.of students choosing their first two modules in six large qualifications. The findings indicated substantial misalignments in how students progressed over time in 12 large qualifications in Study 1. In Study 2, our analyses provided further evidence that students’ grades did not seem to be well alig作者: Platelet 時間: 2025-3-24 06:36
Mikroanalyse des Raumes — Die Bedeutung r?umlicher Pr?skripte am Beispiel der Offenen Jugendarbeiteckt und interpretiert werden k?nnen. Andererseits schafft er damit auch neue Perspektiven auf die eigene Analysepraxis des Sozialraums, indem dieser an empirischem Material konkretisiert wird. Dies stelle ich exemplarisch am Arbeitsfeld Offene Kinder- und Jugendarbeit und insbesondere am so genannt作者: 花爭吵 時間: 2025-3-24 13:06
?ffnung von Schule — Methoden sozialr?umlich orientierter qualitativer Lebensweltanalysen und ihre Af vielf?ltigste Art und Weise -je nach Methodein den Unterricht einzubringen. ?Die Chancen, solche Kompetenzen zu entwickeln, werden wesentlich gepr?gt durch die Strukturen der Lebenswelten und durch die F?higkeiten des Individuums, sich seine Lebenswelt anzueignen“ (.). Die intentionalen Bildungspr作者: Spangle 時間: 2025-3-24 15:29 作者: 轉(zhuǎn)折點 時間: 2025-3-24 19:11
Textbook 2009 (Sozial-)R?ume wird diskutiert und es werden Methoden beschrieben, die sich virtueller R?ume bedienen. Zu den besonderen sozialr?umlichen Bedingungen des l?ndlichen Raumes werden spezifische methodische Verfahren und Projekte vorgestellt.作者: PAEAN 時間: 2025-3-25 01:43
portage. Das Verh?ltnis virtueller und realer (Sozial-)R?ume wird diskutiert und es werden Methoden beschrieben, die sich virtueller R?ume bedienen. Zu den besonderen sozialr?umlichen Bedingungen des l?ndlichen Raumes werden spezifische methodische Verfahren und Projekte vorgestellt.978-3-531-15999-7978-3-531-91363-6作者: 不能逃避 時間: 2025-3-25 05:53 作者: Moderate 時間: 2025-3-25 09:37
Ulrich Deinet Dr. rer. soc., Dipl.-P?dagogens’ and more socially recognisable forms of ‘hate crime’. Key ideas relating to space, place and identity performance are drawn upon throughout these analyses and discussions to provide a nuanced overview and conceptualisation of hate crime victimisation..978-3-030-65716-1978-3-030-65714-7Series ISSN 2947-6364 Series E-ISSN 2947-6372 作者: 欺騙手段 時間: 2025-3-25 13:00 作者: Affiliation 時間: 2025-3-25 17:03 作者: 娘娘腔 時間: 2025-3-25 20:15
Albert Herrenknecht,Thomas Tsch?kedincludes gaming, learning analytics and new media. The intersection of these two worlds provides opportunities, dilemmas and exemplars. This book serves as a reference for best practice and also guides future 978-3-030-41958-5978-3-030-41956-1Series ISSN 2198-2643 Series E-ISSN 2198-2651 作者: 護身符 時間: 2025-3-26 03:24 作者: 一條卷發(fā) 時間: 2025-3-26 07:33 作者: 徹底明白 時間: 2025-3-26 09:44 作者: Glycogen 時間: 2025-3-26 12:49 作者: BACLE 時間: 2025-3-26 19:59 作者: 巧辦法 時間: 2025-3-26 21:27 作者: CLOUT 時間: 2025-3-27 04:59 作者: FLACK 時間: 2025-3-27 05:38 作者: 要求比…更好 時間: 2025-3-27 10:32
?ffnung von Schule — Methoden sozialr?umlich orientierter qualitativer Lebensweltanalysen und ihre Aterrichtsentwicklung einbezogen werden müssen (s. Zw?lfter Kinder- und Jugendbericht, BMFSFJ 2005/Hauptschul-offensive, MSW 2007/8). Interessant in diesem Zusammenhang ist auch eine UNESCO-Studie, die schon 1972 feststellte, dass 70 Prozent der Bildungsprozesse informell — z.B. auf Schulh?fen, in Ju作者: 喧鬧 時間: 2025-3-27 14:09 作者: 鋼筆記下懲罰 時間: 2025-3-27 18:51
Regionale Arbeitsgemeinschaften der Jugendhilfeprozesse, der Organisation und der Finanzierung der Berliner Jugendhilfe“ waren die mit der Einführung verbundenen Ziele. Sie wurden durch ein Programm von Unterstützungs-und Qualifizierungsmodulen flankiert.作者: osculate 時間: 2025-3-28 00:33
Sozialreportage — Zur kommunikativen Aneignung von historischen Sozialr?umendann fallt einmal auf (und das zeigen auch die Beitr?ge in diesem Band), dass es eine Vielzahl von Handlungsbzw. pragmatisch ausgerichteten Forschungsmethoden gibt (z.B. Expertinneninterview, Institutionsbefragung, Stadtteilbegehung mit dort Wohnenden [ggf. in einer Form, die durch die Professionell作者: emission 時間: 2025-3-28 02:27
Gro?gruppenmethodenim luftleeren Raum platziert. Wenn sie wirksam sein sollen, müssen sie angepasst werden an die realen lokalen Bedingungen. Einerseits muss vor und w?hrend der Implementation von Strukturen, Modellen und Projekten eine sorgf?ltige Analyse ihrer Rahmenbedingungen vorgenommen werden (.). Dieser Blick n作者: padding 時間: 2025-3-28 07:33
Virtuelle und reale R?ume Arbeiten und Lebensalltag noch weitgehend miteinander verbunden sind. Die kindliche Entwicklung wird meist zwar als diskontinuierliche, aber gleichwohl systematische Aneignung von Wirklichkeit verstanden.作者: conquer 時間: 2025-3-28 10:26
Kiezatlas — Virtueller Stadtplanmmierkenntnisse, Webseiten zu erstellen, zu verwalten und im WWW zu publizieren. Auf den Webseiten des Kiezatlas lassen sich somit relativ einfach beliebige Karten, die mit adressbezogenen Informationen verknüpft sind werden, ver?ffentlichen.作者: 交響樂 時間: 2025-3-28 15:05 作者: Meditate 時間: 2025-3-28 21:17 作者: Cervical-Spine 時間: 2025-3-29 01:01 作者: 歹徒 時間: 2025-3-29 03:43
frica, it considers the impact COVID-19 has had on the country’s higher education sector and explores how lessons learnt from the pandemic can inform the re-imagining of higher education internationalisation. In doing so, the pandemic is discussed as a phenomenon that simultaneously reaffirms the im作者: 周興旺 時間: 2025-3-29 09:42
Christian Reutlingerfrica, it considers the impact COVID-19 has had on the country’s higher education sector and explores how lessons learnt from the pandemic can inform the re-imagining of higher education internationalisation. In doing so, the pandemic is discussed as a phenomenon that simultaneously reaffirms the im作者: 恃強凌弱 時間: 2025-3-29 13:42
Christian Spatscheck Dr. phil.annel 4’s debate show ‘Genderquake’, Trans Exclusion ProtestThis book draws upon empirical data to offer a fresh and unique perspective on hate crime victimisation,?using transphobic hate crime as a case study. It?adopts the lens of ‘visibility’ as a way of understanding hate crime victimisation and作者: GLUT 時間: 2025-3-29 16:47 作者: 整潔漂亮 時間: 2025-3-29 22:46 作者: 懶惰民族 時間: 2025-3-30 03:05
Ulrich Deinet Dr. rer. soc., Dipl.-P?dagoge pursued with the express purpose of extending student experiences in their initial teacher education course and as an additional strategy to further support pre-service teachers in the quest of becoming a teaching professional. This chapter reports on the intergenerational learning that characteris作者: 咯咯笑 時間: 2025-3-30 05:10 作者: Prognosis 時間: 2025-3-30 09:21
Marc Schulz Dipl.-P?d.chool-university partnership, which focused on the provision of the professional experience component of an undergraduate initial teacher education (ITE) course. The authors outline the context and aims of this ‘third space’ partnership, then recall significant events/moments that triggered deep ref作者: 抵押貸款 時間: 2025-3-30 15:37 作者: licence 時間: 2025-3-30 18:03
Manfred Grimm,Ulrich Deinet Dr. rer. soc., Dipl.-P?dagogeociety.Emphasises the importance of ‘schooling for educationThis book provokes a conversation about what supportive schooling contexts for both students and teachers might look like, and considers how schooling can contribute to a more socially-just society. It takes as its starting point the positi作者: 河流 時間: 2025-3-30 21:09
Reinhold Knopp Dr. love of children, and to provide quality early childhood education and care. Early childhood teachers have a significant impact upon children’s learning and development, not only during childhood but throughout their lives. Further, children’s experience of quality early childhood education and car作者: 令人作嘔 時間: 2025-3-31 04:46
Nina Blankenburg,Regina R?tz-Heinisch Dr. phil, Diplom Sozialarbeiterin und Sozialp?dagogin, Soziolo in a remote Indigenous school in Australia. The program, known as the Global Talent Initiative (GTI), sought to engage a school’s global community, what is referred to as the ‘collective talent’ in the program, to deal with a significant localised school-based challenges. The chapter is less about 作者: Peculate 時間: 2025-3-31 08:14 作者: 起草 時間: 2025-3-31 10:09 作者: decipher 時間: 2025-3-31 13:46 作者: 吵鬧 時間: 2025-3-31 18:30
Franz Josef R?ll Diplomstudium in den F?chern Soziologie und P?dagogikon.Imagines what the Disruptive University could look like iThis book analyses technology enhanced learning through the lens of Disruptive Innovation theory. The author argues that while technology has not disrupted higher education to date, it has the potential to do so. Drawing together various ca作者: 思考而得 時間: 2025-3-31 22:50
Reinhilde Godulla Dipl. Sozialp?dagogin,Herbert Scherer Dr.ed interest in measuring learning gains using assessment data, it is important to recognise the potential limitations of using grades as proxies for learning. If there is a lack of alignment in terms of grade descriptors between modules within a qualification, students might perform really well on o