派博傳思國際中心

標題: Titlebook: Methodenbuch Sozialraum; Ulrich Deinet Textbook 2009 VS Verlag für Sozialwissenschaften | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 20 [打印本頁]

作者: antihistamine    時間: 2025-3-21 18:45
書目名稱Methodenbuch Sozialraum影響因子(影響力)




書目名稱Methodenbuch Sozialraum影響因子(影響力)學科排名




書目名稱Methodenbuch Sozialraum網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Methodenbuch Sozialraum網(wǎng)絡(luò)公開度學科排名




書目名稱Methodenbuch Sozialraum被引頻次




書目名稱Methodenbuch Sozialraum被引頻次學科排名




書目名稱Methodenbuch Sozialraum年度引用




書目名稱Methodenbuch Sozialraum年度引用學科排名




書目名稱Methodenbuch Sozialraum讀者反饋




書目名稱Methodenbuch Sozialraum讀者反饋學科排名





作者: reperfusion    時間: 2025-3-22 00:03

作者: Vldl379    時間: 2025-3-22 01:27
on activities and partnerships. In this sense, the pandemic becomes ‘a(chǎn) portal’, in the words of Roy (2020), an opportunity to break with the past of imbalanced partnerships. Focussing on both people and technology, partnerships can be a powerful tool in the process of imagining higher education inte
作者: 羊齒    時間: 2025-3-22 07:37

作者: 的’    時間: 2025-3-22 10:33

作者: 我要沮喪    時間: 2025-3-22 16:54
Ulrich Deinet Dr. rer. soc., Dipl.-P?dagogereveal how the learning that occurred between the pre-service teachers and the retired teachers was generative and reciprocal. The generative nature of the exchanges that occurred between the retired teachers and the pre-service teachers centred on a shared respect for and responsibility towards the
作者: 神圣不可    時間: 2025-3-22 17:04
Katrin Valentin M.A. pedagogical strategies developed, and the professional relationships that were established. The authors argue that, despite the challenges, school-university partnerships are essential to the successful implementation of productive and sustained professional experience for pre-service teachers.
作者: 我不明白    時間: 2025-3-22 23:33
Marc Schulz Dipl.-P?d. pedagogical strategies developed, and the professional relationships that were established. The authors argue that, despite the challenges, school-university partnerships are essential to the successful implementation of productive and sustained professional experience for pre-service teachers.
作者: HUSH    時間: 2025-3-23 03:31

作者: 賞錢    時間: 2025-3-23 07:53

作者: JAUNT    時間: 2025-3-23 12:03

作者: insomnia    時間: 2025-3-23 17:18
Karl-Heinz Braun,Konstanze Wetzelrawing on data from a survey and focus groups, and utilising a reflexive thematic analysis approach, a key finding of this study was that the relationship between co-teachers is foremost in determining effective co-teaching and teacher job satisfaction. Three themes were identified: Relationships an
作者: CLEFT    時間: 2025-3-23 19:25
Waldemar Stange,Steffi Holzmann Diplom-Sozialarbeiterin/-p?dagogin (FH)ds for Teaching—‘Know students and how they learn’ (1.1–1.3), ‘Know the content and how to teach it’ (2.1) and ‘Plan for and implement effective teaching and learning’ (3.3). We encourage the development and use of such frames in ITE to avoid the polarisation and politicisation of the ‘Education War
作者: cathartic    時間: 2025-3-24 00:32

作者: 許可    時間: 2025-3-24 04:30
Reinhilde Godulla Dipl. Sozialp?dagogin,Herbert Scherer Dr.of students choosing their first two modules in six large qualifications. The findings indicated substantial misalignments in how students progressed over time in 12 large qualifications in Study 1. In Study 2, our analyses provided further evidence that students’ grades did not seem to be well alig
作者: Platelet    時間: 2025-3-24 06:36
Mikroanalyse des Raumes — Die Bedeutung r?umlicher Pr?skripte am Beispiel der Offenen Jugendarbeiteckt und interpretiert werden k?nnen. Andererseits schafft er damit auch neue Perspektiven auf die eigene Analysepraxis des Sozialraums, indem dieser an empirischem Material konkretisiert wird. Dies stelle ich exemplarisch am Arbeitsfeld Offene Kinder- und Jugendarbeit und insbesondere am so genannt
作者: 花爭吵    時間: 2025-3-24 13:06
?ffnung von Schule — Methoden sozialr?umlich orientierter qualitativer Lebensweltanalysen und ihre Af vielf?ltigste Art und Weise -je nach Methodein den Unterricht einzubringen. ?Die Chancen, solche Kompetenzen zu entwickeln, werden wesentlich gepr?gt durch die Strukturen der Lebenswelten und durch die F?higkeiten des Individuums, sich seine Lebenswelt anzueignen“ (.). Die intentionalen Bildungspr
作者: Spangle    時間: 2025-3-24 15:29

作者: 轉(zhuǎn)折點    時間: 2025-3-24 19:11
Textbook 2009 (Sozial-)R?ume wird diskutiert und es werden Methoden beschrieben, die sich virtueller R?ume bedienen. Zu den besonderen sozialr?umlichen Bedingungen des l?ndlichen Raumes werden spezifische methodische Verfahren und Projekte vorgestellt.
作者: PAEAN    時間: 2025-3-25 01:43
portage. Das Verh?ltnis virtueller und realer (Sozial-)R?ume wird diskutiert und es werden Methoden beschrieben, die sich virtueller R?ume bedienen. Zu den besonderen sozialr?umlichen Bedingungen des l?ndlichen Raumes werden spezifische methodische Verfahren und Projekte vorgestellt.978-3-531-15999-7978-3-531-91363-6
作者: 不能逃避    時間: 2025-3-25 05:53

作者: Moderate    時間: 2025-3-25 09:37
Ulrich Deinet Dr. rer. soc., Dipl.-P?dagogens’ and more socially recognisable forms of ‘hate crime’. Key ideas relating to space, place and identity performance are drawn upon throughout these analyses and discussions to provide a nuanced overview and conceptualisation of hate crime victimisation..978-3-030-65716-1978-3-030-65714-7Series ISSN 2947-6364 Series E-ISSN 2947-6372
作者: 欺騙手段    時間: 2025-3-25 13:00

作者: Affiliation    時間: 2025-3-25 17:03

作者: 娘娘腔    時間: 2025-3-25 20:15
Albert Herrenknecht,Thomas Tsch?kedincludes gaming, learning analytics and new media. The intersection of these two worlds provides opportunities, dilemmas and exemplars. This book serves as a reference for best practice and also guides future 978-3-030-41958-5978-3-030-41956-1Series ISSN 2198-2643 Series E-ISSN 2198-2651
作者: 護身符    時間: 2025-3-26 03:24

作者: 一條卷發(fā)    時間: 2025-3-26 07:33

作者: 徹底明白    時間: 2025-3-26 09:44

作者: Glycogen    時間: 2025-3-26 12:49

作者: BACLE    時間: 2025-3-26 19:59

作者: 巧辦法    時間: 2025-3-26 21:27

作者: CLOUT    時間: 2025-3-27 04:59

作者: FLACK    時間: 2025-3-27 05:38

作者: 要求比…更好    時間: 2025-3-27 10:32
?ffnung von Schule — Methoden sozialr?umlich orientierter qualitativer Lebensweltanalysen und ihre Aterrichtsentwicklung einbezogen werden müssen (s. Zw?lfter Kinder- und Jugendbericht, BMFSFJ 2005/Hauptschul-offensive, MSW 2007/8). Interessant in diesem Zusammenhang ist auch eine UNESCO-Studie, die schon 1972 feststellte, dass 70 Prozent der Bildungsprozesse informell — z.B. auf Schulh?fen, in Ju
作者: 喧鬧    時間: 2025-3-27 14:09

作者: 鋼筆記下懲罰    時間: 2025-3-27 18:51
Regionale Arbeitsgemeinschaften der Jugendhilfeprozesse, der Organisation und der Finanzierung der Berliner Jugendhilfe“ waren die mit der Einführung verbundenen Ziele. Sie wurden durch ein Programm von Unterstützungs-und Qualifizierungsmodulen flankiert.
作者: osculate    時間: 2025-3-28 00:33
Sozialreportage — Zur kommunikativen Aneignung von historischen Sozialr?umendann fallt einmal auf (und das zeigen auch die Beitr?ge in diesem Band), dass es eine Vielzahl von Handlungsbzw. pragmatisch ausgerichteten Forschungsmethoden gibt (z.B. Expertinneninterview, Institutionsbefragung, Stadtteilbegehung mit dort Wohnenden [ggf. in einer Form, die durch die Professionell
作者: emission    時間: 2025-3-28 02:27
Gro?gruppenmethodenim luftleeren Raum platziert. Wenn sie wirksam sein sollen, müssen sie angepasst werden an die realen lokalen Bedingungen. Einerseits muss vor und w?hrend der Implementation von Strukturen, Modellen und Projekten eine sorgf?ltige Analyse ihrer Rahmenbedingungen vorgenommen werden (.). Dieser Blick n
作者: padding    時間: 2025-3-28 07:33
Virtuelle und reale R?ume Arbeiten und Lebensalltag noch weitgehend miteinander verbunden sind. Die kindliche Entwicklung wird meist zwar als diskontinuierliche, aber gleichwohl systematische Aneignung von Wirklichkeit verstanden.
作者: conquer    時間: 2025-3-28 10:26
Kiezatlas — Virtueller Stadtplanmmierkenntnisse, Webseiten zu erstellen, zu verwalten und im WWW zu publizieren. Auf den Webseiten des Kiezatlas lassen sich somit relativ einfach beliebige Karten, die mit adressbezogenen Informationen verknüpft sind werden, ver?ffentlichen.
作者: 交響樂    時間: 2025-3-28 15:05

作者: Meditate    時間: 2025-3-28 21:17

作者: Cervical-Spine    時間: 2025-3-29 01:01

作者: 歹徒    時間: 2025-3-29 03:43
frica, it considers the impact COVID-19 has had on the country’s higher education sector and explores how lessons learnt from the pandemic can inform the re-imagining of higher education internationalisation. In doing so, the pandemic is discussed as a phenomenon that simultaneously reaffirms the im
作者: 周興旺    時間: 2025-3-29 09:42
Christian Reutlingerfrica, it considers the impact COVID-19 has had on the country’s higher education sector and explores how lessons learnt from the pandemic can inform the re-imagining of higher education internationalisation. In doing so, the pandemic is discussed as a phenomenon that simultaneously reaffirms the im
作者: 恃強凌弱    時間: 2025-3-29 13:42
Christian Spatscheck Dr. phil.annel 4’s debate show ‘Genderquake’, Trans Exclusion ProtestThis book draws upon empirical data to offer a fresh and unique perspective on hate crime victimisation,?using transphobic hate crime as a case study. It?adopts the lens of ‘visibility’ as a way of understanding hate crime victimisation and
作者: GLUT    時間: 2025-3-29 16:47

作者: 整潔漂亮    時間: 2025-3-29 22:46

作者: 懶惰民族    時間: 2025-3-30 03:05
Ulrich Deinet Dr. rer. soc., Dipl.-P?dagoge pursued with the express purpose of extending student experiences in their initial teacher education course and as an additional strategy to further support pre-service teachers in the quest of becoming a teaching professional. This chapter reports on the intergenerational learning that characteris
作者: 咯咯笑    時間: 2025-3-30 05:10

作者: Prognosis    時間: 2025-3-30 09:21
Marc Schulz Dipl.-P?d.chool-university partnership, which focused on the provision of the professional experience component of an undergraduate initial teacher education (ITE) course. The authors outline the context and aims of this ‘third space’ partnership, then recall significant events/moments that triggered deep ref
作者: 抵押貸款    時間: 2025-3-30 15:37

作者: licence    時間: 2025-3-30 18:03
Manfred Grimm,Ulrich Deinet Dr. rer. soc., Dipl.-P?dagogeociety.Emphasises the importance of ‘schooling for educationThis book provokes a conversation about what supportive schooling contexts for both students and teachers might look like, and considers how schooling can contribute to a more socially-just society. It takes as its starting point the positi
作者: 河流    時間: 2025-3-30 21:09
Reinhold Knopp Dr. love of children, and to provide quality early childhood education and care. Early childhood teachers have a significant impact upon children’s learning and development, not only during childhood but throughout their lives. Further, children’s experience of quality early childhood education and car
作者: 令人作嘔    時間: 2025-3-31 04:46
Nina Blankenburg,Regina R?tz-Heinisch Dr. phil, Diplom Sozialarbeiterin und Sozialp?dagogin, Soziolo in a remote Indigenous school in Australia. The program, known as the Global Talent Initiative (GTI), sought to engage a school’s global community, what is referred to as the ‘collective talent’ in the program, to deal with a significant localised school-based challenges. The chapter is less about
作者: Peculate    時間: 2025-3-31 08:14

作者: 起草    時間: 2025-3-31 10:09

作者: decipher    時間: 2025-3-31 13:46

作者: 吵鬧    時間: 2025-3-31 18:30
Franz Josef R?ll Diplomstudium in den F?chern Soziologie und P?dagogikon.Imagines what the Disruptive University could look like iThis book analyses technology enhanced learning through the lens of Disruptive Innovation theory. The author argues that while technology has not disrupted higher education to date, it has the potential to do so. Drawing together various ca
作者: 思考而得    時間: 2025-3-31 22:50
Reinhilde Godulla Dipl. Sozialp?dagogin,Herbert Scherer Dr.ed interest in measuring learning gains using assessment data, it is important to recognise the potential limitations of using grades as proxies for learning. If there is a lack of alignment in terms of grade descriptors between modules within a qualification, students might perform really well on o




歡迎光臨 派博傳思國際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
盐山县| 岫岩| 林周县| 中方县| 正宁县| 绵阳市| 泰安市| 三江| 芮城县| 儋州市| 柳州市| 忻城县| 彭州市| 大邑县| 哈尔滨市| 盐边县| 花莲市| 化州市| 湘乡市| 石柱| 怀宁县| 潞城市| 宁河县| 肃北| 东乡族自治县| 榆林市| 达孜县| 兴化市| 铜川市| 梁山县| 喀喇| 晋中市| 鹤峰县| 米泉市| 准格尔旗| 贡嘎县| 嘉义县| 五大连池市| 呼和浩特市| 易门县| 昌平区|