標題: Titlebook: Mental Health and Social Issues Following a Nuclear Accident; The Case of Fukushim Jun Shigemura,Rethy Kieth Chhem Book 2016 Springer Japan [打印本頁] 作者: invigorating 時間: 2025-3-21 18:18
書目名稱Mental Health and Social Issues Following a Nuclear Accident影響因子(影響力)
書目名稱Mental Health and Social Issues Following a Nuclear Accident影響因子(影響力)學科排名
書目名稱Mental Health and Social Issues Following a Nuclear Accident網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Mental Health and Social Issues Following a Nuclear Accident網(wǎng)絡(luò)公開度學科排名
書目名稱Mental Health and Social Issues Following a Nuclear Accident被引頻次
書目名稱Mental Health and Social Issues Following a Nuclear Accident被引頻次學科排名
書目名稱Mental Health and Social Issues Following a Nuclear Accident年度引用
書目名稱Mental Health and Social Issues Following a Nuclear Accident年度引用學科排名
書目名稱Mental Health and Social Issues Following a Nuclear Accident讀者反饋
書目名稱Mental Health and Social Issues Following a Nuclear Accident讀者反饋學科排名
作者: Oratory 時間: 2025-3-21 20:21
Unforeseeable Accidents from the Point of View of the Legal Systemccident. There were no countermeasures in place to respond to such an accident, which left people and agencies in confusion in a time of great need. By delaying the provisioning of well-considered countermeasures, Japan has not been able to adopt them properly and in a timely fashion. Even if there 作者: micronized 時間: 2025-3-22 04:26 作者: reject 時間: 2025-3-22 05:09 作者: 格子架 時間: 2025-3-22 12:35 作者: 沒收 時間: 2025-3-22 13:43
Emotional Consequences of Three Mile Island and Chernobyl: Lessons Learned for Fukushimaffect. This chapter reviews the specific evidence about the mental health impact of these enormous events and the unique role of damaging health risk perceptions stemming from perceived radiation exposure. The short- and long-term mental health consequences range from general distress in the form of作者: dermatomyositis 時間: 2025-3-22 18:12
3/11 and 9/11: A Multifaceted Investigation of a Survivor Exchange Programlarge-scale disaster and its aftermath are universal. Using a combination of quantitative and qualitative survey methods, this chapter will discuss the effects of an exchange program on visiting 9/11 survivors from the United States and their Japanese hosts. In 2012, docents from the 9/11 Tribute Ce作者: 饑荒 時間: 2025-3-22 22:00 作者: 財政 時間: 2025-3-23 04:35
Psychosocial Challenges of the Fukushima Nuclear Plant Workersers had experienced multiple and complex traumatic exposures or “stressors,” including a series of workplace chaos (e.g., plant explosion, nuclear meltdown, and radiation exposure), local victim and grief experiences, and extensive societal criticism owing to public criticism toward the electric com作者: 裁決 時間: 2025-3-23 09:19
ns als Studenten einer unserer Professoren mit auf den Weg. Der Satz geleitete mich durch mein Studium und blieb mir bis heute in Erinnerung, denn er bringt den Kern des Lernerfolgs auf den Punkt: Zuerst h?ren die Studierenden in der Vorlesung die fachlichen Inhalte, danach erst kommt der Hauptteil 作者: Expand 時間: 2025-3-23 10:25
ns als Studenten einer unserer Professoren mit auf den Weg. Der Satz geleitete mich durch mein Studium und blieb mir bis heute in Erinnerung, denn er bringt den Kern des Lernerfolgs auf den Punkt: Zuerst h?ren die Studierenden in der Vorlesung die fachlichen Inhalte, danach erst kommt der Hauptteil 作者: 寡頭政治 時間: 2025-3-23 17:32 作者: Hyperopia 時間: 2025-3-23 20:46
Mitsuko Fujino LL.M. Erteilung der Approbation als Arzt zu beantragen. Dabei sind einzureichen: eine Geburtsurkunde, die Ausweise über den Kriegsdienst (falls diese Zeugnisse nicht bereits bei der Meldung zur Prüfung vorgelegt sind) und die im § 63 a. O., § 63 n. O. vorgeschriebenen Nachweise, n?mlich das ober die Zeug作者: GLIB 時間: 2025-3-24 00:51 作者: 郊外 時間: 2025-3-24 04:33 作者: 敲詐 時間: 2025-3-24 07:44
Kim Fortun Ph.D.,Alli Morganrch mein Studium und blieb mir bis heute in Erinnerung, denn er bringt den Kern des Lernerfolgs auf den Punkt: Zuerst h?ren die Studierenden in der Vorlesung die fachlichen Inhalte, danach erst kommt der Hauptteil des Lernens, das eigene üben. Aus diesem Grunde stelle ich seit Anbeginn meiner Lehrt?作者: Recessive 時間: 2025-3-24 14:06 作者: 圓柱 時間: 2025-3-24 15:00 作者: venous-leak 時間: 2025-3-24 21:11 作者: Facilities 時間: 2025-3-25 02:32 作者: 善辯 時間: 2025-3-25 05:48 作者: Accommodation 時間: 2025-3-25 09:04 作者: 杠桿支點 時間: 2025-3-25 15:36 作者: overhaul 時間: 2025-3-25 16:42 作者: 釘牢 時間: 2025-3-25 23:49
Book 2016 Earthquake, tsunamis, and Fukushima Daiichi nuclear accident, roughly 130,000 individuals continue to face enormous burdens as a result of mandatory evacuation. Many evacuees still live in temporary housing, and returning home remains a distant dream as they wait for the decontamination of the dang作者: Enthralling 時間: 2025-3-26 01:42
Kim Fortun Ph.D.,Alli Morgane A- gabensammlung als Buch auch Studierenden anderer Hochschulen zur Verfügung zu stellen. Das didaktische Konzept des Buches ist so einfach wie sein Ziel: Es soll den Studierenden zu genau den F?higkeiten und Rechentechniken verhelfen, die sie brauchen, um gute Klausuren im Fach Mathematik schreib作者: intuition 時間: 2025-3-26 06:50 作者: Peristalsis 時間: 2025-3-26 08:27
Phoebe G. Prioleau,Tony Pham,David S. Anderson,Robert T. Yanagisawa,Kanako Taku,Meriam Lobel,Craig Le A- gabensammlung als Buch auch Studierenden anderer Hochschulen zur Verfügung zu stellen. Das didaktische Konzept des Buches ist so einfach wie sein Ziel: Es soll den Studierenden zu genau den F?higkeiten und Rechentechniken verhelfen, die sie brauchen, um gute Klausuren im Fach Mathematik schreib作者: 高調(diào) 時間: 2025-3-26 12:58 作者: Meager 時間: 2025-3-26 19:51 作者: hangdog 時間: 2025-3-26 22:34 作者: 確定 時間: 2025-3-27 03:36
Thinking Across Disaster immediate response, and long-term recovery. The Fukushima nuclear plant disaster is no exception. Its tragic unfolding has been both unique and illustrative of patterns that recur across disaster. Building on other chapters in this volume, this chapter will identify dimensions of the Fukushima disa作者: 生意行為 時間: 2025-3-27 09:08 作者: GENRE 時間: 2025-3-27 09:49 作者: Abnormal 時間: 2025-3-27 17:16 作者: 小故事 時間: 2025-3-27 19:07
Book 2016 radiation exposure. Furthermore, there is continuing debate between various stakeholders on the options for disaster responses. This situation in turn produces adverse public responses, such as discrimination and stigmatization of the evacuees and scapegoating of the authorities and nuclear plant w作者: indices 時間: 2025-3-27 23:49 作者: 酷熱 時間: 2025-3-28 03:43
n zur Verfügung zu stellen. Das didaktische Konzept des Buches ist so einfach wie sein Ziel: Es soll den Studierenden zu genau den F?higkeiten und Rechentechniken verhelfen, die sie brauchen, um gute Klausuren im Fach Mathematik schreib978-3-8351-9213-3作者: 吃掉 時間: 2025-3-28 06:20
Mitsuko Fujino LL.M. S. 99, Anm. 3). Dieses Zeugnis und die Urschrift des Probegutachtens sind mit dem Approbationsgesuch vorzulegen. Da die Nachweise, insbesondere auch die Zeugnisse über das Praktische Jahr, bei den Akten der Zentralbeh?rde verbleiben, empfiehlt es sich, da? der Kandidzt vor der Einreichung Abschriften zum eigenen Gebrauch zurückbeh?lt.作者: isotope 時間: 2025-3-28 13:45 作者: 氣候 時間: 2025-3-28 16:06
Deborah Helen Oughton Ph.D.n zur Verfügung zu stellen. Das didaktische Konzept des Buches ist so einfach wie sein Ziel: Es soll den Studierenden zu genau den F?higkeiten und Rechentechniken verhelfen, die sie brauchen, um gute Klausuren im Fach Mathematik schreib978-3-8348-9741-1作者: APNEA 時間: 2025-3-28 20:17
Evelyn J. Bromet Ph.D.n zur Verfügung zu stellen. Das didaktische Konzept des Buches ist so einfach wie sein Ziel: Es soll den Studierenden zu genau den F?higkeiten und Rechentechniken verhelfen, die sie brauchen, um gute Klausuren im Fach Mathematik schreib978-3-8348-9741-1作者: 障礙物 時間: 2025-3-29 01:43 作者: DIKE 時間: 2025-3-29 04:07
on the options for disaster responses. This situation in turn produces adverse public responses, such as discrimination and stigmatization of the evacuees and scapegoating of the authorities and nuclear plant w978-4-431-56678-6978-4-431-55699-2作者: 助記 時間: 2025-3-29 07:47
Ryan J. Crowder M.Sc.,Rethy Kieth Chhem M.D., Ph.D. (Ed), Ph.D. (His),Azura Z. Aziz M.Sc.n praktischen ürzten und Zahn?rzten abgehalten. Die Leistungen und Instrumente der Zahn?rzte waren seinerzeit im allgemeinen aber auch noch verh?ltnism??ig einfach und haben sich erst spatter allm?hlich entwickelt. Z. B. steckte das Füllen der Z?hne noch in den Kinderschuhen und zum Zahnausziehen benutzte man den Schlüssel.