標(biāo)題: Titlebook: Megacity Mobility Culture; How Cities Move on i Institute for Mobility Research Book 2013 Springer-Verlag Berlin Heidelberg 2013 Megacity.M [打印本頁] 作者: NK871 時間: 2025-3-21 18:40
書目名稱Megacity Mobility Culture影響因子(影響力)
作者: 消息靈通 時間: 2025-3-21 23:28
Institute for Mobility ResearchPresents issues and peculiarities of urban transport systems including concrete examples.Bridges engineering and social sciences by addressing topics related to mobility culture.Provides decision make作者: 同位素 時間: 2025-3-22 00:45 作者: Restenosis 時間: 2025-3-22 05:22 作者: Fester 時間: 2025-3-22 08:45
Megacity Mobility Culture978-3-642-34735-1Series ISSN 2196-5544 Series E-ISSN 2196-5552 作者: Merited 時間: 2025-3-22 14:55
Trends and Challenges: Global Urbanisation and Urban Mobilityt the central environmental, economic and social concerns that have emerged in relation to the systemic, spatial component of cities and its linkages to urban transport and access to the city. The chapter concludes by highlighting the importance of working productively with the interrelatedness of u作者: 流動才波動 時間: 2025-3-22 20:40 作者: Tidious 時間: 2025-3-23 00:59 作者: 字謎游戲 時間: 2025-3-23 05:10
Beijing: Transition to a Transit Cityple of years. This chapter investigates the dynamic aspects of the city’s mobility culture and describes its evolution path towards a more sustainable future. More specifically, three aspects of the evolving mobility culture are focused, namely travel demand, mobility patterns and transport policy. 作者: ALIBI 時間: 2025-3-23 07:29 作者: Legion 時間: 2025-3-23 10:48
Los Angeles: A Transit Metropolis in the Making?k, may well be increasingly undertaken by public transport in the near future. Is the traditional notion that Los Angeles is a low-density, car-orientated city being challenged? A history review, a contemporary analysis, and an examination of the outlook for the future might lead us to an answer.作者: Osmosis 時間: 2025-3-23 17:17 作者: 廣口瓶 時間: 2025-3-23 19:34
London: Culture, Fashion, and the Electric Vehiclespicuous consumption dominant in UK public discourse at the time. This chapter argues that the G-Wiz was used as a mobility . to adapt superficially to mobility constraints without a change to either the ways of moving in the city or the ways of understanding those movements. Thus, the G-Wiz serves 作者: 可用 時間: 2025-3-23 22:49
Perspectives on Mobility Cultures in Megacitiesucture and transport supply, the critical value of urban space, travel demand management and creative processes in urban mobility development. Appropriate local strategies have to be developed by communities in a bottom-up and top-down approach.作者: CLAMP 時間: 2025-3-24 05:49
Book 2013de, it. .provides help in navigating the complexity of megacity mobility culture. Experts from megacities around the world each take the reader on a journey to their own city and its mobility culture, giving a deeper insight into the unique evolutionary paths of mobility that these places have taken作者: HIKE 時間: 2025-3-24 09:48 作者: Minutes 時間: 2025-3-24 13:54
Tobias Kuhnimhof,Gebhard Wulfhorst5 Prozent; 1968: 20,0 Prozent; 1973: 21,3 Prozent; 1978: 20,6 Prozent). In der Vierten Republik (1945–1958) war der PCF zun?chst die mit Abstand st?rkste Parlamentspartei. Zogen die Sozialisten 1946 mit 91 Abgeordneten ins Parlament ein, so verfugten die Kommunisten über 165 Sitze. Bei den letzten Wahlen der Vierten Republik waren es 146.作者: cumber 時間: 2025-3-24 18:10 作者: 有幫助 時間: 2025-3-24 20:51 作者: AMBI 時間: 2025-3-25 01:24
Ziqi Songe, als ich mich mit einem Wort an die Referenten dieser Arbeitstagung wenden m?chte, um Ihnen mit meinem Gru? zugleich herzlich Dank zu sagen für das, was sie in ihren Vortr?gen als Grundlagen für die Gespr?che erarbeitet haben, in denen das Verh?ltnis zwischen politischem Liberalismus und evangelischer Kirche er?rtert werden soll.作者: 溫室 時間: 2025-3-25 04:55
Johan W. Joubertr das Verh?ltnis von Evangelischer Kirche und Liberalismus in seiner geschichtlichen Entwicklung sehen, und zum dritten haben wir zu fragen, wie die Freiheit in evangelischer Sicht grunds?tzlich zu werten ist.作者: SUGAR 時間: 2025-3-25 10:47 作者: guardianship 時間: 2025-3-25 12:09 作者: EXULT 時間: 2025-3-25 18:27
selber das Produkt wird. Dass die Kunst der Wirtschaft Modelle und Impulse geben kann, ist mehr als nur eine Metapher. Auch hier interferieren Dimensionen der Gesellschaft, die die Wissenschaftsgewohnheiten auseinanderhalten..978-3-531-16115-0978-3-531-91350-6作者: occult 時間: 2025-3-25 21:07
Philipp Rodend kommunistische Systeme fallen gleicherma?en unter den Diktaturbegriff, die entsprechenden Parteien unter den Extremismusbegriff. Statt dieser positiven Begriffsbestimmung l?sst sich Extremismus auch negativ definieren.作者: 洞穴 時間: 2025-3-26 02:28 作者: 完成才會征服 時間: 2025-3-26 05:14 作者: novelty 時間: 2025-3-26 12:02
Gebhard Wulfhorst,Jeff Kenworthy,Sven Kesselring,Martin Lanzendorf作者: 饑荒 時間: 2025-3-26 12:58
2196-5544 ng topics related to mobility culture.Provides decision make.What determines how cities move on? The ever-increasing challenges to urban mobility come in many forms, and approaches to address them range from the technically ingenious to attempts to change travel behaviour. Key amongst factors essent作者: 思考 時間: 2025-3-26 16:49 作者: Cubicle 時間: 2025-3-26 22:20
S?o Paulo: Distinct Worlds Within a Single Metropolisbeing taken in S?o Paulo in order to address the most visible mobility problems. Moreover, it calls for further action to promote policy that is more balanced, so as to reduce the gap between the wealthy and the poor, and pave the way to a more sustainable city.作者: Vldl379 時間: 2025-3-27 02:47 作者: Tortuous 時間: 2025-3-27 08:53 作者: 財政 時間: 2025-3-27 11:04
Trends and Challenges: Global Urbanisation and Urban Mobilitytainable forms of urban development. City-making challenges are exacerbated by the global environmental crisis and concerns about climate change, resource depletion, increased levels of pollution, and the loss of biodiversity. These concerns are directly related to current unsustainable patterns of 作者: motivate 時間: 2025-3-27 17:12
The Diversity of Megacities Worldwide: Challenges for the Future of Mobilityility. From the sprawling auto-dependent regions such as Los Angeles and Houston through the rail-based transit giants of Tokyo and Osaka, the informal-based public transport systems of Manila and Johannesburg, to the strong non-motorised sectors of Mumbai and the legendary traffic congestion of Ban作者: propose 時間: 2025-3-27 20:19 作者: expound 時間: 2025-3-28 00:23 作者: 鉗子 時間: 2025-3-28 05:23 作者: 逗留 時間: 2025-3-28 07:58
S?o Paulo: Distinct Worlds Within a Single Metropolisigures of inequality as it relates to mobility are given, as well as indicators that illustrate the principal mobility problems. Social, economical, cultural and political issues that lie behind the current situation are also discussed, and stories from typical S?o Paulo citizens are presented in or作者: emission 時間: 2025-3-28 10:26 作者: GRILL 時間: 2025-3-28 16:21 作者: 有其法作用 時間: 2025-3-28 19:32
Berlin: After the Growth: Planning Mobility Culture in an Environment of Dynamic StagnationGermany and Europe. For this, Berlin has not only to redefine and plan anew its traffic infrastructure in relation to long-distance links within Germany and into the European sphere, but this redefinition translates also in a complete overhaul of its inner-city transport networks and spatial relatio作者: Lumbar-Stenosis 時間: 2025-3-28 23:39 作者: POINT 時間: 2025-3-29 03:40 作者: 向外供接觸 時間: 2025-3-29 08:55 作者: 壓倒性勝利 時間: 2025-3-29 13:18
wird, und umgekehrt: wie die Politik selber den Themen der Wirtschaft anheimf?llt. Das f?llt bei Fragen der ?Gerechtigkeit‘ ebenso ins Gewicht wie bei Fragen der ??ffentlichen Güter‘, die sui generis politische Güter sind; und bei den Gewerkschaften ebenso wie bei der wohlfahrtspolitischen Umwandlun作者: ATRIA 時間: 2025-3-29 17:16
Philipp Rodecher bezeichnete, nennt sich kein politischer Extremist selbst so. W?hrend sich fast jede politische Str?mung gern mit den W?rtern ?Demokratie“ und ?demokratisch“ schmückt, bezeichnen aus liberaldemokratischer Sicht ?Diktatur“ und ?politischer Extremismus“ den Gegenpol der eigenen Wertvorstellungen.作者: Free-Radical 時間: 2025-3-29 22:36 作者: 搜集 時間: 2025-3-30 02:57
Tobias Kuhnimhof,Gebhard Wulfhorster Spaltung der Arbeiterbewegung in einen revolution?ren und einen reformistischen Flügel. Nach gewichtigen Anlaufschwierigkeiten brachten die Wahlen im April und Mai 1936 den Durchbruch für die kommunistische Partei. Die Streiks und Demonstrationen ab Juni 1936 gaben den Kommunisten, die nun zu ein