標(biāo)題: Titlebook: Mega Transport Infrastructure Planning; European Corridors i Sandro Fabbro Book 2015 Springer International Publishing Switzerland 2015 Eur [打印本頁(yè)] 作者: 異國(guó) 時(shí)間: 2025-3-21 16:11
書(shū)目名稱(chēng)Mega Transport Infrastructure Planning影響因子(影響力)
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作者: Pander 時(shí)間: 2025-3-21 22:20 作者: Conclave 時(shí)間: 2025-3-22 04:10
The “Territorialization” of Mega Transport Infrastructure Projects—The Results Achieved by the TurinThis chapter addresses governance-related aspects of the Turin–Lyon new railway link project in Italy, from early design hypotheses to the facts that led to the governmental Technical Observatory establishment and to the final preliminary project.作者: 畏縮 時(shí)間: 2025-3-22 05:04 作者: 占線 時(shí)間: 2025-3-22 11:11
http://image.papertrans.cn/m/image/630064.jpg作者: SOBER 時(shí)間: 2025-3-22 16:43 作者: IST 時(shí)間: 2025-3-22 17:11 作者: 駕駛 時(shí)間: 2025-3-22 22:17
f. über Probleme der Müllabfuhr. bis hin zu Fragen des Fl?chennutzungsplans. und der Verkehrsführung.. Die Bezirksvertreter k?nnen somit als Informanten über die Situation in den einzelnen Stadtteilen dienen und zu Artikulationsorganen für die Wünsche der Bürger der Stadtbezirke werden.作者: Debark 時(shí)間: 2025-3-23 05:13 作者: pellagra 時(shí)間: 2025-3-23 06:00 作者: 敘述 時(shí)間: 2025-3-23 13:26
e Sonne untergeht (lateinisch: .). Um sich von dieser westlich-ethnozentrisch gepr?gten Sichtweise zu distanzieren legt der Band das kulturgeografische sowie politikethnologische Verst?ndnis der Region . zugrunde.作者: 刪減 時(shí)間: 2025-3-23 16:01
Bernard Barnéoude Sonne untergeht (lateinisch: .). Um sich von dieser westlich-ethnozentrisch gepr?gten Sichtweise zu distanzieren legt der Band das kulturgeografische sowie politikethnologische Verst?ndnis der Region . zugrunde.作者: KIN 時(shí)間: 2025-3-23 18:07
Giannicola Marengo,Susanne Nilsson,Paolo Piccoe Sonne untergeht (lateinisch: .). Um sich von dieser westlich-ethnozentrisch gepr?gten Sichtweise zu distanzieren legt der Band das kulturgeografische sowie politikethnologische Verst?ndnis der Region . zugrunde.作者: 不發(fā)音 時(shí)間: 2025-3-24 01:16 作者: 顯微鏡 時(shí)間: 2025-3-24 03:32
Hans Schuschnige Sonne untergeht (lateinisch: .). Um sich von dieser westlich-ethnozentrisch gepr?gten Sichtweise zu distanzieren legt der Band das kulturgeografische sowie politikethnologische Verst?ndnis der Region . zugrunde.作者: 桶去微染 時(shí)間: 2025-3-24 09:13
Sandro Fabbroe Sonne untergeht (lateinisch: .). Um sich von dieser westlich-ethnozentrisch gepr?gten Sichtweise zu distanzieren legt der Band das kulturgeografische sowie politikethnologische Verst?ndnis der Region . zugrunde.作者: 遺棄 時(shí)間: 2025-3-24 12:26
Samo Drobne,Mojca Fo?ki,Alma Zavodnik Lamov?ekngig von eventuellen weiteren Entwicklungen seines Denkens sein repr?sentatives Gewicht beh?lt. An diesen Argumentationstypus soll die Frage seiner inneren Stimmigkeit gestellt werden, aber auch die Frage nach seiner Wahrheit, n?mlich nach der übereinstimmung zwischen seinem Anspruch und seinem tats?chlichen L?sungsgehalt.作者: 固執(zhí)點(diǎn)好 時(shí)間: 2025-3-24 18:08 作者: 騙子 時(shí)間: 2025-3-24 22:57 作者: 變化 時(shí)間: 2025-3-24 23:53
Book 2015and regions have buy-in from the outset, a chance to bring their strengths to bear on the broader infrastructural planning, an ongoing communication channel to report and tackle difficulties and clear, strategic directives to drive sustainable future growth of environmentally desirable and practical mega-transport systems.作者: landmark 時(shí)間: 2025-3-25 03:51 作者: dandruff 時(shí)間: 2025-3-25 07:29 作者: CHECK 時(shí)間: 2025-3-25 12:34 作者: MILL 時(shí)間: 2025-3-25 16:48 作者: delusion 時(shí)間: 2025-3-25 20:29 作者: 新義 時(shí)間: 2025-3-26 00:27 作者: 喚醒 時(shí)間: 2025-3-26 04:31
Preparing the Future: Visioneering in the Planning Process of Mega Transport Infrastructureeering approach has been tested and applied, in the context of the Poly5 project, in the Ljubljana Urban Region, along the Mediterranean Corridor, with collaboration between the Vienna University of Technology and the University of Ljubljana.作者: 種屬關(guān)系 時(shí)間: 2025-3-26 09:16 作者: legitimate 時(shí)間: 2025-3-26 13:32
Integrating Mega Transport Infrastructures with the Complex Territories of the Veneto Region—A Weighhe province of Venice, while one of them, the so-called “Mediterranean Corridor”, includes a portion of the Major Transport Infrastructure (MTI) TEN-T Priority Project 6 investigated by the Veneto Region Administration within the framework of the POLY5 project.作者: 獨(dú)行者 時(shí)間: 2025-3-26 18:17
The Metropolitan System Along the Mediterranean Corridor in Northern Italy—The Problem of Magnitude ned by Herman Kahn in a 1967 essay describing a theoretical US linear metropolitan system extending from the urban area of Boston to that of Washington D.C. This publication coined terms like BosWash referring to a predicted urbanization in the Northeastern US or SanSan for the urban agglomerations on the Pacific coast of California.作者: 滴注 時(shí)間: 2025-3-26 23:42 作者: 狂亂 時(shí)間: 2025-3-27 04:00
Influence on Spatial Development by Building TEN Networks in Sloveniadies, the existence, in the Po Valley, of a “Linear Metropolitan System” running from Turin to Venice, and down to Trieste for more than 500 km in the Southern side of the Alps, has been hypothesized.作者: Sinus-Node 時(shí)間: 2025-3-27 08:49 作者: Acetabulum 時(shí)間: 2025-3-27 10:56 作者: 調(diào)整校對(duì) 時(shí)間: 2025-3-27 17:24 作者: Moderate 時(shí)間: 2025-3-27 19:53
The Need for a Turning Point in Megaprojects Planning and Appraisal Practices—The Case of the Italiacomplexity, in particular, has to be considered not merely in engineering terms, but rather, it arises from the external context into which such projects are placed involving a number of actors and variables whose trends and mutual interactions are difficult to predict.作者: Affable 時(shí)間: 2025-3-27 23:46
Mega Transport Infrastructure Differentiation Along the Mediterranean Corridorces presented as case studies to attempt a theoretical inference. These experiences were collected through the Poly5 project within the Alpine Space Programme and will be more thoroughly reported by the interested territorial partners in the second part of this book.作者: 安心地散步 時(shí)間: 2025-3-28 03:08 作者: 藥物 時(shí)間: 2025-3-28 06:56 作者: 新義 時(shí)間: 2025-3-28 10:42
Mega Transport Infrastructure Differentiation Along the Mediterranean Corridorrranean Corridor from its conceptual origins to its latest configuration. In doing so, a few criticalities will be highlighted and some local experiences presented as case studies to attempt a theoretical inference. These experiences were collected through the Poly5 project within the Alpine Space P作者: DNR215 時(shí)間: 2025-3-28 18:39
Influence on Spatial Development by Building TEN Networks in Slovenia the development of various settlements along kinematical axes, based on communication and transportation infiastructures that sometimes evolve rapidly, while other times takes a long time. The “coalescence” of many urban suburbs and the formation of large conurbations, especially those stretched al作者: 不給啤 時(shí)間: 2025-3-28 21:02 作者: Dictation 時(shí)間: 2025-3-29 00:22 作者: 思鄉(xiāng)病 時(shí)間: 2025-3-29 03:32 作者: Ancestor 時(shí)間: 2025-3-29 10:06 作者: 戲服 時(shí)間: 2025-3-29 13:07
Governance Approaches to Raise the Renewable Energy Source Share in Mega Transport Infrastructurefrastructure (MTI) planning. Thus, an overview on the development of RES in the European transport sector is presented along with an evaluation of RES contributions, such as biofuels and the rise of electro-mobility, herein both traditional and new e-mobility vehicles. Thus, the spatial interconnect作者: 省略 時(shí)間: 2025-3-29 18:14 作者: 改進(jìn) 時(shí)間: 2025-3-29 23:00
Preparing the Future: Visioneering in the Planning Process of Mega Transport Infrastructureengineer future reality) is to design comprehensive and inspiring pictures of regions in order to stimulate the political, public, and professional debate. While planning tools like forecasting, scenario techniques, and spatial modelling are mainly based on quantitative geographical and statistical 作者: 模范 時(shí)間: 2025-3-30 01:50
Step-by-Step Design of a Local Spatial Strategy for a Mega Transport Infrastructure Projectntegration, high costs carried by taxpayers and lack of consideration of other impacts. Furthermore, such infrastructure projects are often presented as projects to reduce travel time through better connections, but often they extend infrastructure with insufficient traffic. Notwithstanding accessib作者: Collar 時(shí)間: 2025-3-30 04:08
The , in France—How to Reduce the Impacts of Mega Transport Infrastructure Projects and Enhance Terr of the crossed territories, during both their construction phase and their future utilisation. However, experience has shown that such construction projects rarely result in as many positive impacts as initially expected by the territories and the promoters of the infrastructure. At a time when loc作者: 脊椎動(dòng)物 時(shí)間: 2025-3-30 10:31
Integrating Mega Transport Infrastructures with the Complex Territories of the Veneto Region—A Weighd along the north–south axis, in particular toward central Europe and toward the gateway represented by the Adriatic Sea and the Mediterranean countries. This inherent characteristic is recognized by the fact that three out of four Trans-European Network for Transport (TEN-T) core network corridors 作者: Fibrinogen 時(shí)間: 2025-3-30 13:21 作者: 并置 時(shí)間: 2025-3-30 16:42
Conceptualization and Planning of the Friuli Venetia Giulia Region as a “Territorial Strategic Platf In geographical terms, the potentialities of this territory are evident. The region is interested by two important European corridors: the Baltic–Adriatic Corridor and the Mediterranean Corridor. Through the Adriatic Sea, the FVG region presents direct connections with the southern Mediterranean Se作者: 青石板 時(shí)間: 2025-3-31 00:26
igt, dass Gro?britanniens Europapolitik einem Pfad ?pathologischen Lernens“ folge.. Die instinktive Reaktion britischer Politiker auf jene politische Vorgaben, die der Vertiefung der europ?ischen Integration dienen, sei, so wurde argumentiert, vorhersehbar zun?chst die Ablehnung. Bald aber müssten d作者: 頌揚(yáng)本人 時(shí)間: 2025-3-31 03:11 作者: 有害處 時(shí)間: 2025-3-31 06:03
tungen durch die nordrhein-westf?lische Gemeindeordnung festumrissene Aufgaben zugewiesen.. Der potentielle politische Aktionsradius der Bezirksvertretungen liegt jedoch weniger in ihren formalen Kompetenzen begründet als in ihrer M?glichkeit, Bürgerinteressen und -problème vor Ort aufzugreifen und 作者: 發(fā)現(xiàn) 時(shí)間: 2025-3-31 11:36 作者: 壟斷 時(shí)間: 2025-3-31 13:20
Lara BrunelloxpertInnen aus der politischen Praxis.Die deutsche Politik zerreibt sich im Spagat zwischen zunehmend protestbereiten W?hlern vor Ort und der Anforderung, hyperkomplexe Probleme auf europ?ischer und globaler Ebene l?sen zu müssen. Dadurch erodiert das Ansehen von Politik und Parteien – eine Bewegung作者: 駁船 時(shí)間: 2025-3-31 21:09
Samo Drobne,Mojca Fo?ki,Alma Zavodnik Lamov?ekngeboren werden, dann f?llt es schwer zu behaupten, da? sie ?erl?st“ seien. Auf diesem Hintergrund ist die Theologie der Befreiung zu verstehen: Theologie . von Erl?sung reden, das sollte ihre Gr??e sein; Theologie . von Erl?sung reden — das kann ihre Last werden. Wie soll man mitten in der Zerst?ru作者: emission 時(shí)間: 2025-3-31 22:39
m Hintergrund politischer und gesellschaftlicher Transformation. Wolfgang Gieler und Christian Johannes Henrich halten den Begriff . für die umrissene Region für geeigneter, als der im Deutschen gebr?uchliche Begriff .. Im Englischen wird der Begriff . ebenso verwendet, wie in zahlreichen Sprachen d作者: dissent 時(shí)間: 2025-4-1 04:42