作者: OGLE 時(shí)間: 2025-3-22 00:09
2512-0506 rüfung wird deutlich, dass insbesondere die überzeugungen und das an praktische Beispiele gebundene fachdidaktische Wissen für die Lernentwicklung der Teilnehmenden von gro?er Bedeutung sind..978-3-658-19895-4978-3-658-19896-1Series ISSN 2512-0506 Series E-ISSN 2512-1162 作者: quiet-sleep 時(shí)間: 2025-3-22 02:36
Weiterentwicklung professioneller Kompetenz durch Lehrerfortbildung,kers 2009). Wenn Lehrkr?fte F?cher unterrichten, für die sie nicht hinreichend ausgebildet sind, erscheint die Auseinandersetzung mit fachlichen und fachdidaktischen Inhalten auch nach Abschluss der eigentlichen Ausbildung besonders notwendig.作者: 蛤肉 時(shí)間: 2025-3-22 05:56
Design der Studie,ngen auf die Qualit?t des Unterrichts hat. Bezogen auf die professionelle Kompetenz der fachfremd unterrichtenden Mathematiklehrpersonen sind insbesondere die überzeugungen und das fachdidaktische Wissen von Bedeutung (vgl. Kap. 2 und 3).作者: Irrigate 時(shí)間: 2025-3-22 12:09
Book 2018 intermittierenden Praxisphasen und Online-Elementen. In der empirischen überprüfung wird deutlich, dass insbesondere die überzeugungen und das an praktische Beispiele gebundene fachdidaktische Wissen für die Lernentwicklung der Teilnehmenden von gro?er Bedeutung sind..作者: 閹割 時(shí)間: 2025-3-22 13:25
Book 2018ma?nahmen für fachfremd Mathematik?unterrichtende Lehrpersonen?gestaltet werden k?nnen. Die Autorin entwickelt einen fünfteiligen Fortbildungskurs mit intermittierenden Praxisphasen und Online-Elementen. In der empirischen überprüfung wird deutlich, dass insbesondere die überzeugungen und das an pra作者: THROB 時(shí)間: 2025-3-22 18:44
2512-0506 tion von Grundschullehrkr?ften in Deutschland, wie Weiterqualifizierungsma?nahmen für fachfremd Mathematik?unterrichtende Lehrpersonen?gestaltet werden k?nnen. Die Autorin entwickelt einen fünfteiligen Fortbildungskurs mit intermittierenden Praxisphasen und Online-Elementen. In der empirischen überp作者: Supplement 時(shí)間: 2025-3-23 00:40 作者: GENRE 時(shí)間: 2025-3-23 02:34
,Design des Fortbildungskurses ?Mathe kompakt“,Ein Ziel dieser Arbeit ist es, einen prototypischen Fortbildungskurs für Mathematik fachfremd unterrichtende Lehrpersonen in der Grundschule zu entwickeln. In den vorhergehenden Kapiteln wurden die der Entwicklung zugrundeliegenden überlegungen dargestellt.作者: defuse 時(shí)間: 2025-3-23 08:05 作者: delegate 時(shí)間: 2025-3-23 13:03 作者: 可耕種 時(shí)間: 2025-3-23 17:45
Dortmunder Beitr?ge zur Entwicklung und Erforschung des Mathematikunterrichtshttp://image.papertrans.cn/m/image/627045.jpg作者: Trabeculoplasty 時(shí)間: 2025-3-23 19:08 作者: Bureaucracy 時(shí)間: 2025-3-23 23:23 作者: 雄偉 時(shí)間: 2025-3-24 02:35 作者: 可轉(zhuǎn)變 時(shí)間: 2025-3-24 07:02
Ergebnisse,richtender Lehrpersonen durchgeführt wurde (Kapitel 5). Das Design der in diesem Rahmen durchgeführten Begleitforschung wurde in Kapitel 6 vorgestellt. Im Folgenden sollen nun die Ergebnisse berichtet und diskutiert werden.作者: 外形 時(shí)間: 2025-3-24 11:29 作者: Dictation 時(shí)間: 2025-3-24 16:32 作者: 矛盾 時(shí)間: 2025-3-24 19:11
Luise Eichholzoing so, the book stresses that the Nordic welfare epoch, with its associated epithet the “Nordic Model”, was built not only on governance, social security and economic productivity, but also on propaganda and persuasion. .978-3-031-05173-9978-3-031-05171-5作者: 調(diào)整 時(shí)間: 2025-3-25 00:37
Luise Eichholzoing so, the book stresses that the Nordic welfare epoch, with its associated epithet the “Nordic Model”, was built not only on governance, social security and economic productivity, but also on propaganda and persuasion. .978-3-031-05173-9978-3-031-05171-5作者: 鍍金 時(shí)間: 2025-3-25 05:19
Luise Eichholzollowing the methodological starting points of Developmental Work Research, the project did not offer a ready-made, top-down model for family mediation. Instead, practitioners studied divorce services and developed, tested and implemented new models and practices for family mediation. It is importan作者: myalgia 時(shí)間: 2025-3-25 09:10 作者: Meander 時(shí)間: 2025-3-25 12:04 作者: 凌辱 時(shí)間: 2025-3-25 16:01
Luise Eichholzollowing the methodological starting points of Developmental Work Research, the project did not offer a ready-made, top-down model for family mediation. Instead, practitioners studied divorce services and developed, tested and implemented new models and practices for family mediation. It is importan作者: Semblance 時(shí)間: 2025-3-25 23:45
Luise Eichholzollowing the methodological starting points of Developmental Work Research, the project did not offer a ready-made, top-down model for family mediation. Instead, practitioners studied divorce services and developed, tested and implemented new models and practices for family mediation. It is importan作者: Graves’-disease 時(shí)間: 2025-3-26 02:06
Luise Eichholzlity. The judge and the expert often use fairly evaluative techniques when promoting settlement. This so-called mediation scheme and the procedural rules and practices connected with it have been criticised, in particular, for the use of a single expert in several roles and for the unpredictable pro作者: Ingrained 時(shí)間: 2025-3-26 04:43
was initially rather focused on campaigning against high taxes before turning more aggressively anti-immigrant. The rise of xenophobia was in stark contradiction to Denmark’s liberal reputation of tolerance..???After the PP ran into trouble, Ms Pia Kj?rsgaard founded the Danish People’s Party (Dans作者: 擴(kuò)張 時(shí)間: 2025-3-26 11:46 作者: reserve 時(shí)間: 2025-3-26 14:21
Luise Eichholzopaganda and persuasion.Highlights transnational and transme.This open access edited volume shines new light on the history of propaganda and persuasion during the Nordic welfare epoch. A common analytical framework is developed that highlights transnational and transmedial perspectives rather than 作者: 組裝 時(shí)間: 2025-3-26 17:03
Luise Eichholzopaganda and persuasion.Highlights transnational and transme.This open access edited volume shines new light on the history of propaganda and persuasion during the Nordic welfare epoch. A common analytical framework is developed that highlights transnational and transmedial perspectives rather than 作者: eczema 時(shí)間: 2025-3-27 00:44 作者: Evolve 時(shí)間: 2025-3-27 03:57 作者: 牢騷 時(shí)間: 2025-3-27 08:46 作者: Noctambulant 時(shí)間: 2025-3-27 12:09
Luise Eichholzpal service available for divorcing parents who cannot agree on child custody matters. In the Marriage Act of 1987, prerequisites were made for family mediation as an early intervention to help families in conflict. In practice, only few parents used the service. Moreover, the concept of mediation w作者: 撤退 時(shí)間: 2025-3-27 15:02 作者: Fulsome 時(shí)間: 2025-3-27 18:02
Luise Eichholzislator, but it takes place as an integrated part of preparatory hearings in district courts. In most cases, an expert, typically a psychologist, is appointed to assist the judge. The role of these third parties varies but often they co-mediate. However, the expert can also be appointed as a mentor 作者: 聯(lián)合 時(shí)間: 2025-3-27 23:43
hrough swaths of southern Sweden and including both Norway and the islands in the north west Atlantic..???Shrinking in a short period of time to a small nation-state confined to the smallest piece of land of the Nordics has been traumatic to the Danish national identity. I maintain that key to under作者: CLAY 時(shí)間: 2025-3-28 06:09 作者: BACLE 時(shí)間: 2025-3-28 08:27 作者: 諄諄教誨 時(shí)間: 2025-3-28 12:44
Weiterentwicklung professioneller Kompetenz durch Lehrerfortbildung, (vgl. Kap. 2), rückt die Lehrerfortbildung als ?Dritte Phase der Lehrerbildung“ (vgl. Daschner 2004; Müller et al. 2010) in den Fokus. Die Bedeutung des lebenslangen Lernens wird nicht nur im Zuge der Umsetzung von Neuerungen im Schulsystem diskutiert, auch für die Weiterentwicklung der so verstand作者: Headstrong 時(shí)間: 2025-3-28 17:47
Design der Studie,legenheiten in Mathematik hatten, ergibt sich ein Handlungsbedarf, wenn man davon ausgeht, dass die professionelle Kompetenz der Lehrpersonen Auswirkungen auf die Qualit?t des Unterrichts hat. Bezogen auf die professionelle Kompetenz der fachfremd unterrichtenden Mathematiklehrpersonen sind insbeson作者: 哥哥噴涌而出 時(shí)間: 2025-3-28 22:21 作者: nepotism 時(shí)間: 2025-3-28 22:59