派博傳思國際中心

標(biāo)題: Titlebook: Mathematik fachfremd unterrichten; Zur Professionalit?t Marc Bosse Book 2017 Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv lizenzier [打印本頁]

作者: MAXIM    時間: 2025-3-21 16:15
書目名稱Mathematik fachfremd unterrichten影響因子(影響力)




書目名稱Mathematik fachfremd unterrichten影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Mathematik fachfremd unterrichten網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Mathematik fachfremd unterrichten網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Mathematik fachfremd unterrichten被引頻次




書目名稱Mathematik fachfremd unterrichten被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Mathematik fachfremd unterrichten年度引用




書目名稱Mathematik fachfremd unterrichten年度引用學(xué)科排名




書目名稱Mathematik fachfremd unterrichten讀者反饋




書目名稱Mathematik fachfremd unterrichten讀者反饋學(xué)科排名





作者: CRAFT    時間: 2025-3-21 23:10
Marc Bosseordic Girlhood Studies through comparisons and reflections form their vantage point. The book will be of scholarly interest to researchers and students working especially on the fields of Girlhood Studies, Youth Studies, Gender Studies, Sociology and Cultural Studies both within the Nordic region and outside..978-3-319-87954-3978-3-319-65118-7
作者: 吸引人的花招    時間: 2025-3-22 01:28

作者: SNEER    時間: 2025-3-22 08:18
Marc BosseUlysses. and .Finnegans Wake. - this book shows that Joyce‘s use of Nordic material in his writing constitutes a more extensive set of connections than previously thought..978-3-031-63534-2978-3-031-63532-8
作者: Aspirin    時間: 2025-3-22 09:50

作者: In-Situ    時間: 2025-3-22 14:09

作者: 謙虛的人    時間: 2025-3-22 19:36

作者: 厚顏無恥    時間: 2025-3-23 00:51

作者: Certainty    時間: 2025-3-23 04:08
Marc Bosseoing so, the book stresses that the Nordic welfare epoch, with its associated epithet the “Nordic Model”, was built not only on governance, social security and economic productivity, but also on propaganda and persuasion. .978-3-031-05173-9978-3-031-05171-5
作者: 你正派    時間: 2025-3-23 06:56
oing so, the book stresses that the Nordic welfare epoch, with its associated epithet the “Nordic Model”, was built not only on governance, social security and economic productivity, but also on propaganda and persuasion. .978-3-031-05173-9978-3-031-05171-5
作者: DEVIL    時間: 2025-3-23 13:07

作者: 熱心助人    時間: 2025-3-23 14:53

作者: 軍火    時間: 2025-3-23 20:28

作者: OREX    時間: 2025-3-24 01:02

作者: 宏偉    時間: 2025-3-24 03:09

作者: Affection    時間: 2025-3-24 08:24
Essener Beitr?ge zur Mathematikdidaktikhttp://image.papertrans.cn/m/image/627044.jpg
作者: sclera    時間: 2025-3-24 11:27

作者: 賄賂    時間: 2025-3-24 15:49
Methodologie,Der Autor hat die Erfahrung gemacht, dass bei der Erforschung fachfremd unterrichtender Mathematiklehrpersonen grunds?tzlich mit den Schwierigkeiten der Erforschung von Lehrpersonen umgegangen werden muss, dass aber auch mit gegenstandsspezifischen Herausforderungen umgegangen werden muss.
作者: Carminative    時間: 2025-3-24 19:35

作者: callous    時間: 2025-3-25 02:19
Fazit,Mit dem letzten Kapitel der vorliegenden Arbeit werden vier Ziele verfolgt.
作者: 生銹    時間: 2025-3-25 05:25
,Einführung,ahren noch als ?Educations Dirty Little Secret“ (Roth, 1986) bezeichnet wurde (McConney & Price, 2009a) und auch gegenw?rtig zumindest in der medialen ?ffentlichkeit in aller Deutlichkeit einer Kritik unterzogen wird (Loveys, 2011): Lehrkr?fte unterrichten Schülerinnen und Schüler in F?chern, für di
作者: Noisome    時間: 2025-3-25 09:48

作者: 生存環(huán)境    時間: 2025-3-25 13:18

作者: bonnet    時間: 2025-3-25 19:05
,Empirischer Teil: Vorarbeiten, Vorüberlegungen und übersicht, Vorstudie mit neun Lehrpersonen durchgeführt, die zum Zeitpunkt der Interviews Mathematik ohne eine Lehrbef?higung für das Fach unterrichteten. Die Lehrerinnen und Lehrer wurden in Nordrhein-Westfalen, Schleswig-Holstein und Bayern interviewt; zwei unterrichteten zum Zeitpunkt der Interviews an ein
作者: 過分    時間: 2025-3-25 23:05

作者: neutrophils    時間: 2025-3-26 01:34
Marc Bosseity as well as the key themes and concepts of Girlhood Studies, including girl power, feminisms, femininity, gender equality, postfeminism and sexualities in the specific cultural, historical and political context of the Nordic region. The chapters of the book consist of thematic case studies, inclu
作者: gene-therapy    時間: 2025-3-26 04:22

作者: dictator    時間: 2025-3-26 11:29

作者: Allege    時間: 2025-3-26 15:30
Marc Bossey keywords across Joyce and Nordic translations.Charts conne.This book compares the interrelationship of Irish writer James Joyce‘s literary works and specific Nordic literature in translation, employing an onomastic and etymological framework. It elucidates the importance of these frequent Scandina
作者: phlegm    時間: 2025-3-26 20:16
Marc Bossew in various legal fields compared to other European legal sNordic law is often referred to as something different from other legal systems. At the same time, it is a common belief that the Nordic countries share more or less the same legal tradition and are very similar in their approach to the law
作者: PACK    時間: 2025-3-26 22:16

作者: biosphere    時間: 2025-3-27 02:07
Marc Bosseopaganda and persuasion.Highlights transnational and transme.This open access edited volume shines new light on the history of propaganda and persuasion during the Nordic welfare epoch. A common analytical framework is developed that highlights transnational and transmedial perspectives rather than
作者: ironic    時間: 2025-3-27 07:23
opaganda and persuasion.Highlights transnational and transme.This open access edited volume shines new light on the history of propaganda and persuasion during the Nordic welfare epoch. A common analytical framework is developed that highlights transnational and transmedial perspectives rather than
作者: 姑姑在炫耀    時間: 2025-3-27 11:20

作者: 貪婪地吃    時間: 2025-3-27 15:41

作者: antiquated    時間: 2025-3-27 20:26
Theoretischer Rahmen,2010), h?ngt vom theoretischen Bezugsrahmen ab, mit dem Lehrer-Professionalit?t charakterisiert wird. Bl?meke, Felbrich und Müller (2008) weisen darauf hin, dass zur Beschreibung der Professionalit?t zahlreiche Theorien vorliegen, die von Bl?meke (2002) ausführlich dokumentiert worden sind.
作者: 騙子    時間: 2025-3-27 23:17
,Empirischer Teil: Vorarbeiten, Vorüberlegungen und übersicht,ehrerinnen und Lehrer wurden in Nordrhein-Westfalen, Schleswig-Holstein und Bayern interviewt; zwei unterrichteten zum Zeitpunkt der Interviews an einer Grundschule, zwei an einer Gesamtschule und fünf an einer Haupt- bzw. Mittelschule. Die Lehrpersonen nahmen freiwillig an der Studie teil.
作者: crutch    時間: 2025-3-28 05:03

作者: 恭維    時間: 2025-3-28 07:45





歡迎光臨 派博傳思國際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
湘潭县| 石家庄市| 望都县| 宜春市| 宁海县| 个旧市| 蕉岭县| 登封市| 昭苏县| 武川县| 陈巴尔虎旗| 文水县| 南通市| 长海县| 和硕县| 来宾市| 淮滨县| 平原县| 阿尔山市| 互助| 县级市| 班戈县| 博爱县| 望都县| 仙游县| 永宁县| 温州市| 琼海市| 元谋县| 漳平市| 姚安县| 余庆县| 抚远县| 乡城县| 孙吴县| 丰宁| 观塘区| 万全县| 金溪县| 泾阳县| 剑阁县|