標(biāo)題: Titlebook: Martin Heidegger; Challenge to Educati Steven Hodge Book 2015 The Author(s) 2015 Enframing.Forgetfulness of being.Heidegger Dasein.Heidegge [打印本頁(yè)] 作者: 全體 時(shí)間: 2025-3-21 17:27
書(shū)目名稱Martin Heidegger影響因子(影響力)
作者: tolerance 時(shí)間: 2025-3-21 20:18 作者: 亞當(dāng)心理陰影 時(shí)間: 2025-3-22 01:19 作者: 群居動(dòng)物 時(shí)間: 2025-3-22 07:32 作者: 道學(xué)氣 時(shí)間: 2025-3-22 11:05 作者: Nebulizer 時(shí)間: 2025-3-22 16:44 作者: 食物 時(shí)間: 2025-3-22 19:35
s entdecken. Hierbei helfen die zahlreichen Hinweise auf Internetseiten sowie auf weiterführende Literatur. ?L?sungen“ zu den in den einzelnen Abschnitten eingestreuten Anregungen k?nnen auf der Internetseite des Springer-Verlags heruntergeladen werden.?.Das Buch wurde also für alle geschrieben, die作者: 缺陷 時(shí)間: 2025-3-22 23:10
Steven Hodges entdecken. Hierbei helfen die zahlreichen Hinweise auf Internetseiten sowie auf weiterführende Literatur. ?L?sungen“ zu den in den einzelnen Abschnitten eingestreuten Anregungen k?nnen auf der Internetseite des Springer-Verlags heruntergeladen werden.?.Das Buch wurde also für alle geschrieben, die作者: 稀釋前 時(shí)間: 2025-3-23 01:27 作者: white-matter 時(shí)間: 2025-3-23 06:00
Steven Hodgeurückliegt, Neues entdecken. Hierbei helfen auch die zahlreichen Hinweise auf Internetseiten sowie auf weiterführende Literatur...Dieses Buch wurde also für alle geschrieben, die Freude an der Mathematik haben oder verstehen m?chten, warum das Buch diesen Titel tr?gt. Es richtet sich auch an Lehrkr?作者: Exposure 時(shí)間: 2025-3-23 13:38 作者: Density 時(shí)間: 2025-3-23 14:47 作者: 爆米花 時(shí)間: 2025-3-23 19:05
,Heidegger’s Life and Early Philosophy,the ‘They’—a term for the mass of social expectations regarding our modes of thinking and behaviour. Heidegger also investigated the obscuring influence of the ‘Tradition’—bodies of accepted knowledge that contain authoritative answers to virtually every kind of question we may ask. Through the comb作者: 恃強(qiáng)凌弱 時(shí)間: 2025-3-24 00:18
,Heidegger’s Later Philosophy,s analysed as a potent form of the Tradition in which standard representations of human being are coupled with programs for character formation. To the extent that these representations are limited, as Heidegger contends, the educational endeavours they inform must be suspect. Heidegger also analyse作者: exhilaration 時(shí)間: 2025-3-24 05:34
,Education Enframed and ‘Real’,m of instrumental, calculative thinking which Heidegger analysed and labelled ‘enframing.’ The chapter concludes with an attempt to clarify Heidegger’s vision for a ‘real’ education to overcome the spell of instrumental thought.作者: Nomadic 時(shí)間: 2025-3-24 09:30 作者: 責(zé)問(wèn) 時(shí)間: 2025-3-24 10:45 作者: 膠水 時(shí)間: 2025-3-24 17:59 作者: Supplement 時(shí)間: 2025-3-24 21:11
,Heidegger’s Challenge to Education,aches to teaching and curriculum models are also challenged by Heidegger’s critiques. But his philosophy suggests ways to overcome these threats. An ontological curriculum is possible that promotes openness to Being. Authentic teaching can demonstrate radical openness, fostering authentic learning. 作者: itinerary 時(shí)間: 2025-3-24 23:21 作者: EXPEL 時(shí)間: 2025-3-25 03:38
Steven Hodgeen“ hierzu k?nnen von der Internetseite des Springer-Verlags heruntergeladen werden..Die verschiedenen Kapitel sind unabh?ngig voneinander lesbar und setzen in der Regel nur geringe Vorkenntnisse aus dem Schulu978-3-662-55831-7作者: 刀鋒 時(shí)間: 2025-3-25 11:20
Steven Hodge?chten, warum das Buch diesen Titel tr?gt..Stimmen zu?.Mathematik ist sch?n.[...] Ich empfinde das Buch wie eine Wanderung unter Leitung eines erfahrenen Bergführers, dem man sich anvertrauen muss. [...] Man sp978-3-662-58101-8作者: 命令變成大炮 時(shí)間: 2025-3-25 12:00
2211-1921 ucation. His critiques of humanism and the modern instrumental mindset in particular have significant implications. The work of scholars who have expanded on Heidegger’s remarks and those who have been influenc978-3-319-19805-7978-3-319-19806-4Series ISSN 2211-1921 Series E-ISSN 2211-193X 作者: 深陷 時(shí)間: 2025-3-25 19:14
,Heidegger’s Life and Early Philosophy,nts with a revival of one of the most enduring questions of Western thought: what is Being? He led a complex life which included an early aspiration to the priesthood, membership of the Nazi party, a post-war ban on his teaching, intrigues and love affairs. His works have elicited a vast secondary l作者: acquisition 時(shí)間: 2025-3-25 23:48
,Heidegger’s Later Philosophy,ategy was flawed and called this realisation his ‘Turn’. Although the question of Being remained his focus, he approached it in different ways. He explored the idea of the ‘truth’ of Being as the self-concealing/self-revealing Event in which beings are disclosed. Language became a central concern of作者: 大洪水 時(shí)間: 2025-3-26 02:48
,Education Enframed and ‘Real’, human being, of our intellectual traditions and of the social world. He made direct contributions to educational thought too. For instance, he worked toward a program of higher education reform that reflected his theory of the relationships between Being and the academic disciplines. This chapter s作者: 機(jī)構(gòu) 時(shí)間: 2025-3-26 06:34
The Meaning of Learning,idegger’s challenge to education is thus an opportunity to critically reflect on theories of learning. Heidegger’s philosophy suggests that human beings are prone to entanglement in the complexities of intellectual traditions and the distractions of contemporary life. But he also suggests ways in wh作者: 古老 時(shí)間: 2025-3-26 08:36
What Is Called Teaching?,ching. According to this analysis, teachers may adopt a traditional role and shape their students to conform to official expectations. Alternatively, teachers can challenge accepted roles and make conscious, ‘a(chǎn)uthentic’ decisions about the way they will engage with learners. Such teaching . authenti作者: filicide 時(shí)間: 2025-3-26 15:32 作者: Colonnade 時(shí)間: 2025-3-26 17:07
,Heidegger’s Challenge to Education,ry idea of education is thrown into question by Heidegger’s critiques of humanism and instrumental thinking. He characterises humanism as a coupling of standard conceptions of human being, with the intent of shaping humans in accordance with those conceptions. If, as Heidegger claims, the conception作者: Outspoken 時(shí)間: 2025-3-27 00:37 作者: Obsessed 時(shí)間: 2025-3-27 03:45 作者: 錢(qián)財(cái) 時(shí)間: 2025-3-27 06:18
Steven Hodgebote, sich mit (weiteren) bekannten oder weniger bekannten Fragestellungen aus der Mathematik zu besch?ftigen. Es geht vor allem um die anschauliche Darstellung mathematischer Sachverhalte und um elementare Zug?nge zu nicht immer einfachen Themen...Das Buch bietet in allen Kapiteln eine Vielzahl von作者: 疏遠(yuǎn)天際 時(shí)間: 2025-3-27 10:30
Steven Hodgebote, sich mit (weiteren) bekannten oder weniger bekannten Fragestellungen aus der Mathematik zu besch?ftigen. Es geht vor allem um die anschauliche Darstellung mathematischer Sachverhalte und um elementare Zug?nge zu nicht immer einfachen Themen...Das Buch bietet in allen Kapiteln eine Vielzahl von作者: 蛛絲 時(shí)間: 2025-3-27 15:16 作者: 沒(méi)花的是打擾 時(shí)間: 2025-3-27 21:11 作者: 世俗 時(shí)間: 2025-3-28 00:48
Steven Hodgeiteren) bekannten oder weniger bekannten Fragestellungen aus der Mathematik zu besch?ftigen. Auch diesmal geht es vor allem um die anschauliche Darstellung mathematischer Sachverhalte und um elementare Zug?nge zu nicht immer einfachen Themen aus Geometrie, Arithmetik und Stochastik..Das Buch bietet 作者: 混雜人 時(shí)間: 2025-3-28 05:33
Steven Hodgereichen der Mathematik.Es wird nahezu kein Wissen vorausgese.Wie die beiden Vorg?ngerb?nde?.Mathematik ist sch?n.?und?.Mathematik ist wundersch?n.?macht auch dieses Buch wieder zahlreiche Angebote, sich mit (weiteren) bekannten oder weniger bekannten Fragestellungen aus der Mathematik zu besch?ftige作者: 貞潔 時(shí)間: 2025-3-28 06:19
s and the opportunities that family mealtimes entail in term.This book provides a detailed examination of argumentative interactions in families with young children during mealtimes. It explores both the restrictions and the opportunities family mealtimes present and the types of issues addressed th作者: 常到 時(shí)間: 2025-3-28 10:34
Einleitung,ktionen diese Beziehungen für sie haben. Im Mittelpunkt des Interesses stehen die gleichgeschlechtlichen Freundschaften der Heranwachsenden. Die geschlechtshomogene Freundesgruppe ist also Ort der Forschung und Thema der Forschung zugleich.