標(biāo)題: Titlebook: Marketingplanung; Einführung in die ma Alfred Ku?,Torsten Tomczak Textbook 20023rd edition Springer Fachmedien Wiesbaden 2002 Gesch?ftsfeld [打印本頁] 作者: Hemochromatosis 時間: 2025-3-21 16:26
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作者: BUDGE 時間: 2025-3-21 22:41 作者: SLAY 時間: 2025-3-22 04:18 作者: 捐助 時間: 2025-3-22 05:21
Implementierung und Kontrolle,haus 1999, S. 755 ff.), also das Problem der Umsetzung von Strategien in Ma?nahmen. Probleme der z?gernden Ausbreitung der Marktorientierung von Unternehmen oder von Misserfolgen im Marketing werden nicht zuletzt darauf zurückgeführt, dass es oftmals nicht gelingt, Marketingpl?ne kontinuierlich und 作者: output 時間: 2025-3-22 10:49
Implementierung und Kontrolle,, der das Implementierungsproblem umfassend untersucht hat: ?Implementierung meint die Verwirklichung von L?sungen, die in konzeptioneller Form vorhanden sind und durch Umsetzen zu konkretem Handeln führen?.作者: 臨時抱佛腳 時間: 2025-3-22 14:09
etabliertes überregionales Lehrbuch zur Marketingplanung, d4. Kapitel: Integration des in St. Gallen entwickelten ?aufgabenorientierten Ansatzes? 5. Kapitel: Berücksichtigung der ?Balanced Scorecard? Für Anregungen, Kritik und für Hinweise auf verbliebene Fehler sind wir weiterhin da- bar. Wir dank作者: condemn 時間: 2025-3-22 17:06
Textbook 20023rd editionungen, Kritik und für Hinweise auf verbliebene Fehler sind wir weiterhin da- bar. Wir danken Frau Nadja Bartel (St.Gallen) und Frau Monika Stuhlmann (Berlin) für die bew?hrte und tatkr?ftige Unterstützung bei der Vorbereitung der vorliegenden Auflage des Lehrbuchs. Prof. Dr. Alfred Ku?, Freie Univer作者: CRANK 時間: 2025-3-22 23:55
Marktorientierte Unternehmensplanung,sene Bereich wird im Zusammenhang der Marketingplanung behandelt, weil hier einerseits die Leitlinien für die weiteren Schritte der Marketingplanung festgelegt werden und andererseits marktorientierte Analysen und überlegungen bei diesen strategischen Entscheidungen eine zentrale Rolle spielen.作者: auxiliary 時間: 2025-3-23 02:06
https://doi.org/10.1007/978-3-322-92127-7Gesch?ftsfeldplanung; Marketing; Marketing-Mix; Marketing-Mix-Planung; Marketingkontrolle; Marketingplanu作者: 抵制 時間: 2025-3-23 07:48
Informationsgrundlagen der Marketingplanung,Im vorliegenden Kapitel soll ein überblick über wichtige Informationsgrundlagen der Marketingplanung gegeben werden. Die Fülle und Vielfalt entsprechender Quellen, ?Gesetzm??igkeiten? und Methoden soll durch die folgende Ordnung, die sich auch in der Gliederung dieses Kapitels niederschl?gt, überschaubarer gemacht werden:作者: Constitution 時間: 2025-3-23 11:01 作者: Endoscope 時間: 2025-3-23 14:22 作者: xanthelasma 時間: 2025-3-23 21:51 作者: 背書 時間: 2025-3-23 23:07 作者: 護(hù)身符 時間: 2025-3-24 04:14 作者: 抑制 時間: 2025-3-24 10:15 作者: Albumin 時間: 2025-3-24 14:29
Textbook 20023rd editionrmationsgrundlagen der Marketingplanung gegeben. Es folgen - der Grundidee dieses Buchs entsprechend - Darstellungen der Absatzm?rkte und Marketing betreffenden Teile der Unternehmensplanung, der marktorientierten Planung für einzelne Gesch?ftfelder sowie der Planung des Marketing-Mix. Abschlie?end 作者: 善變 時間: 2025-3-24 17:41
tsprechend - Darstellungen der Absatzm?rkte und Marketing betreffenden Teile der Unternehmensplanung, der marktorientierten Planung für einzelne Gesch?ftfelder sowie der Planung des Marketing-Mix. Abschlie?end 978-3-322-92127-7作者: AIL 時間: 2025-3-24 19:38 作者: uveitis 時間: 2025-3-24 23:48 作者: 監(jiān)禁 時間: 2025-3-25 04:07
Lisa Andersonlesurgery is presented in such a way that should make it accessible to anyone, independent of his or her knowledge of technology. Te text is designed to be ua sle l d pr bo y fessionals, including surgeons, nurses, allied health professionals-, and com puter scientists, and not just medical practiti作者: modish 時間: 2025-3-25 08:42
Werner A. P. Lucks in Engineering Systems held in 1989 in Stuttgart, FRG. The Symposium was intended to bring together scientists working in different fields of dynamics to exchange ideas and to discuss new trends with special emphasis on nonlinear dynamics in engineering systems. A Scientific Committee was appointe作者: dainty 時間: 2025-3-25 13:24
Strategic Coloring of a Graphselected the same color, otherwise it is the number of players who selected the same color. The social cost of a state is defined as the number of distinct colors that the players use. It is ideally equal to the chromatic number of the graph but it can substantially deviate because every player care作者: Notify 時間: 2025-3-25 18:34
A Lab Experiment Using a Natural Language Interface to Extract Information from Data: The NLIDB Gamguage interface for action-based applications tailored to business-specific functions. Natural language is a highly dynamical and dialectical process drawing on human cognition and, reflexively, on economic behaviour. The use of natural language is ubiquitous to human interaction and, among others, 作者: 政府 時間: 2025-3-25 20:29
The Next Generation of Disaster Management and Relief Planning: Immersive Analytics Based Approachs of data generated by social network is on the rise especially to deal with natural disasters. New methods are needed to deeply support immersive social data analytics. Moreover, big data analysis seems to be able to improve accurate decisions to disaster management systems. The aim of this researc作者: 蔑視 時間: 2025-3-26 02:55 作者: 問到了燒瓶 時間: 2025-3-26 05:11
Brain Arteriovenous Malformations Classifications: A Surgical Point of Viewification schemes proposed in the literature, which can be summarized in four main groups: (a) traditional schemes oriented to evaluate the operability of AVMs have been joined by (b) specific classifications that evaluate the outcome and the predictability of obliteration of other treatment modalit作者: genuine 時間: 2025-3-26 09:44
rehensive treatment from an interdisciplinary perspective.Id.This book addresses the interactions between Germany’s energy transition and the EU’s energy policy framework. It seeks to analyze the manifold connections between the prospects of the proclaimed “Energy Union” and the future of Germany’s 作者: 沖突 時間: 2025-3-26 12:39
eBranding im internationalen Kontexteunternehmen haben mittlerweile traditionelle Unternehmen, was die Markenwerte anbelangt, überholt – das Unternehmen Facebook wird aktuell mit einem Wert von 50 Mrd. US$ und Twitter wird mit 8–10 Mrd. US $ veranschlagt [2]. Diese Werte verdeutlichen die Bedeutung der Marke und damit auch der erfolgreichen Markenführung für Unternehmen.作者: FAWN 時間: 2025-3-26 20:45 作者: shrill 時間: 2025-3-26 23:49 作者: 蛤肉 時間: 2025-3-27 04:12
Christian Schneijderbergelt ist, so kann es nur noch ein von diesem kleinen Demiurgen — dem Genie — erzeugter Mikrokosmos sein. Gewi?, im Bereich der Wissenschaft regiert die Objektivit?t auch weiterhin. Der Zwang, den sie auf die Kleingeister ausübt, ist hierfür das sicherste Zeichen. Es ist auch notwendig klarzustellen, 作者: 敲竹杠 時間: 2025-3-27 07:20
The Use of Focus Groups in Design Science Research,ss the multiple CFGs. In this chapter, we discuss the adaptation of focus groups to design science research projects. We demonstrate the use of both EFGs and CFGs in a design research doctoral thesis in the health.care field.作者: MIR 時間: 2025-3-27 10:38
Roger A. Gorskitheir beliefs and value systems, as well as opportunities to use their creativity and generativity to express their ideas and feelings, and to act for the common good.?.Attainment of the instructional approach’978-94-6300-417-6作者: Daily-Value 時間: 2025-3-27 17:31
General Principles of HSCT,000 patients per year, and worldwide activity continues to increase steadily. For many hematological and non-hematological diseases HSCT remains the only curative treatment option. Improved understanding of the immunological mechanisms of tolerance and anti-tumor reactivity has markedly reduced tran作者: ethnology 時間: 2025-3-27 18:22 作者: PARA 時間: 2025-3-27 22:10