標(biāo)題: Titlebook: Marketingkommunikation mit Corporate Architecture; Markenst?rkung von U Michael Kleinjohann Book 2021 Der/die Herausgeber bzw. der/die Auto [打印本頁(yè)] 作者: bile-acids 時(shí)間: 2025-3-21 16:46
書目名稱Marketingkommunikation mit Corporate Architecture影響因子(影響力)
書目名稱Marketingkommunikation mit Corporate Architecture影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Marketingkommunikation mit Corporate Architecture網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度
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書目名稱Marketingkommunikation mit Corporate Architecture被引頻次
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書目名稱Marketingkommunikation mit Corporate Architecture年度引用
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書目名稱Marketingkommunikation mit Corporate Architecture讀者反饋
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作者: 逃避系列單詞 時(shí)間: 2025-3-21 21:48 作者: Nefarious 時(shí)間: 2025-3-22 04:14 作者: cacophony 時(shí)間: 2025-3-22 05:40
ate ArchitectureDieses Buch gibt einen überblick über Strategien, Elemente und Einsatzfelder von Innen- und Au?enarchitektur für Unternehmen. Es zeigt auf, wie Retail Shops, Showrooms oder Messest?nde sowie Brand Parks, gl?serne Manufakturen oder ikonische Verwaltungsgeb?ude die Kommunikationsziele 作者: 細(xì)頸瓶 時(shí)間: 2025-3-22 11:22
Einsatzfelder von Corporate Architecture,te Management- und Marketingaktivit?ten einsetzt, werden im Folgenden die Beispiele entsprechend ihrer unternehmerischen Funktionen als Managementzentrale, Verkaufsstores und Showrooms, Produktions- und Lagerst?tten, Museen, Markenerlebnisparks oder Hotels und Gastronomiebetriebe dargestellt.作者: 無(wú)可爭(zhēng)辯 時(shí)間: 2025-3-22 14:40
Marketingkommunikation mit Corporate Architecture,ensuell erfahrbar und erlebbar zu kommunizieren. Für Unternehmen bietet ?Corporate Architecture“ damit die Chance, eine abstrakte Markenpers?nlichkeit oder ?Corporate Identity“ physisch manifest und konkret an ihre internen und externen Stakeholder zu adressieren.作者: agitate 時(shí)間: 2025-3-22 19:57 作者: 效果 時(shí)間: 2025-3-22 22:54 作者: 晚間 時(shí)間: 2025-3-23 02:24
Marketingkommunikation mit Corporate Architecture,erbung oder Public Relations sorgt Unternehmensarchitektur auf einzigartige Weise dafür, Unternehmen und ihre Marken grunds?tzlich sichtbar und multisensuell erfahrbar und erlebbar zu kommunizieren. Für Unternehmen bietet ?Corporate Architecture“ damit die Chance, eine abstrakte Markenpers?nlichkeit作者: 偽造者 時(shí)間: 2025-3-23 07:41 作者: 種屬關(guān)系 時(shí)間: 2025-3-23 09:50 作者: 某人 時(shí)間: 2025-3-23 15:11
Summary,n Marketingkommunikation mit Werbung und ?ffentlichkeitsarbeit hinausgeht. Strategisch angelegte und gebaute Corporate Headquarters, Corporate Museen oder Corporate Lands lassen abstrakte Unternehmen begehbar werden, Showrooms, Flagship Stores und Brand Parks den Kontakt mit Produkten und Marken emo作者: ADJ 時(shí)間: 2025-3-23 21:56
of a topic in organometallic chemistry.Research in this rapi.Metal carbene complexes have made their way from organometallic curiosities to valuable reagents and catalysts. They offer novel synthetic opportunities in carbon carbon bond formation based on either carbene-centered reactions or on metal作者: jaunty 時(shí)間: 2025-3-24 01:08
https://doi.org/10.1007/978-3-658-32789-7Markenführung mit Architektur; Marketing Architektur; Corporate Architektur; Identit?tsbasierte und Mul作者: 山崩 時(shí)間: 2025-3-24 05:23
978-3-658-32788-0Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv lizenziert durch Springer Fachmedien Wiesbaden 作者: 得罪 時(shí)間: 2025-3-24 08:23
Michael KleinjohannGrunds?tzliche Darstellung von Corporate Architecture im Rahmen der Markenführung.Aktueller überblick über prominente ikonographische Corporate Architecture作者: 激怒某人 時(shí)間: 2025-3-24 14:02
http://image.papertrans.cn/m/image/624552.jpg作者: 搏斗 時(shí)間: 2025-3-24 15:40 作者: 戲服 時(shí)間: 2025-3-24 22:29 作者: 我悲傷 時(shí)間: 2025-3-24 23:37 作者: 點(diǎn)燃 時(shí)間: 2025-3-25 05:39
Noman Benotman,Jason Pack,James Brandonource for surgical specialists from all related disciplinesDevelopments in telesurgery are progressing at great speed. As a consequence, there is need for a broad overview of the feld. Tis frst-ever book on telesurgery is presented in such a way that should make it accessible to anyone, independent 作者: perjury 時(shí)間: 2025-3-25 10:39
E. L. Andronikashviliduring the late 1960s and early 1970s, the last fifteen years saw it resurrecting even as a synonym for dynamic macroeconomics. The Rational Expectations literature of the late 1970s and early 1980s and the development of sophisticated econometric tools in investigations of an economy’s fluctuations作者: 生氣的邊緣 時(shí)間: 2025-3-25 14:28
Graph Unique-Maximum and Conflict-Free Coloringsimum coloring, the colors are ordered, and in every path of the graph the maximum color appears only once. In a conflict-free coloring, in every path of the graph there is a color that appears only once. We also study computational complexity aspects of conflict-free colorings and prove a completene作者: 休戰(zhàn) 時(shí)間: 2025-3-25 16:48
The Minimum Heterogeneous Agent Configuration to Realize the Future Price Time Series Similar to Anly increased, the possibility to match current orders to settle them may be much bigger; (2) The discovery of the minimum agent configuration brings a scale free property to the Nakajima-Mori agent configuration of the so-called traditional technical analytical agents to realize the future price tim作者: Cholecystokinin 時(shí)間: 2025-3-25 21:06 作者: Type-1-Diabetes 時(shí)間: 2025-3-26 00:32 作者: Fracture 時(shí)間: 2025-3-26 05:18 作者: ironic 時(shí)間: 2025-3-26 10:34 作者: HAUNT 時(shí)間: 2025-3-26 14:12 作者: 格言 時(shí)間: 2025-3-26 18:47
Generalized sum rules of the nucleon in the constituent quark model. We confront our results to the model independent sum rules and to the predictions of the phenomenological MAID [.] model and find that in all the cases considered, in the intermediate . . range (0.2-1.5 GeV ), both CQM models provide a good description of the sum rules on the neutron.作者: insular 時(shí)間: 2025-3-26 21:38
L. B. Sukhodub,M. O. Kumeda,L. F. Sukhodubsed ideally simplified models for designing and calculating deck slab in which an equivalent strip is a form of these models. In this investigation, the authors numerically simulated a reinforced concrete slab with two edges being born on the pinned boundary condition and under the influence of stat作者: 護(hù)身符 時(shí)間: 2025-3-27 03:46
Nadine M. Sch?neck,Georg Wenzelburger,Frieder Wolfg im Wettbewerbsrecht ist etwa die Interessenlage der am Wettbewerbsmarkt Teilnehmenden. So wird über das Leitbild des verst?ndigen Durchschnittsverbrauchers ein Ausgleich zwischen den Interessen der Werbenden auf der einen Seite und der Interessen der angesprochenen Verbraucher auf der anderen Seit作者: 浪蕩子 時(shí)間: 2025-3-27 08:49
An Approach to Develop Designer-Centred Methods: Illustrated by an Example on How to Overcome Cognit design engineers in reducing the confirmation bias, which is shown by results of multiple studies. Implications for future development of designer-centred methods include data driven method development, which can be made possible by automated quantitative measurement of designer thinking. Also, the作者: 配偶 時(shí)間: 2025-3-27 09:57 作者: Gullible 時(shí)間: 2025-3-27 15:42 作者: GNAT 時(shí)間: 2025-3-27 18:02 作者: overwrought 時(shí)間: 2025-3-27 23:54