標(biāo)題: Titlebook: Marketingforschung und K?uferverhalten; Heribert Meffert Book 1992Latest edition Betriebswirtschaftlicher Verlag Dr. Th. Gabler, Wiesbaden [打印本頁(yè)] 作者: 大小 時(shí)間: 2025-3-21 19:32
書目名稱Marketingforschung und K?uferverhalten影響因子(影響力)
書目名稱Marketingforschung und K?uferverhalten影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Marketingforschung und K?uferverhalten網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Marketingforschung und K?uferverhalten網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Marketingforschung und K?uferverhalten被引頻次
書目名稱Marketingforschung und K?uferverhalten被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Marketingforschung und K?uferverhalten年度引用
書目名稱Marketingforschung und K?uferverhalten年度引用學(xué)科排名
書目名稱Marketingforschung und K?uferverhalten讀者反饋
書目名稱Marketingforschung und K?uferverhalten讀者反饋學(xué)科排名
作者: 萬(wàn)靈丹 時(shí)間: 2025-3-21 23:00
the minimum amount of raw material. The cutting patterns are subject to a number of constraints, including a new realistic constraint, regarding item precedence, which has just been introduced in the literature. In this case, the items are organized in stacks, where each stack represents a customer 作者: 宣傳 時(shí)間: 2025-3-22 01:16 作者: Ligneous 時(shí)間: 2025-3-22 05:06
Heribert Meffertesign. To weather such an issue, a novel procedure on the basis of a meta-model (MM) is introduced in this work. The EnergyPlus? is employed as the modeling means for simulating the building performance, then a couple of the multi-criteria Improved Atom Search Optimizer (IASO) are employed which are作者: FEAS 時(shí)間: 2025-3-22 10:18
Heribert Meffert) processing in real-time. Image Registration (ImR) is among the most employed RS tasks. ImR transforms different groups of images into a coordinate system that allows overlaying two or more images from the same scene acquired with various sensors and/or taken at different times and angles. The orig作者: Sinus-Rhythm 時(shí)間: 2025-3-22 13:11 作者: 大看臺(tái) 時(shí)間: 2025-3-22 20:33 作者: 蔓藤圖飾 時(shí)間: 2025-3-23 00:17 作者: LEVER 時(shí)間: 2025-3-23 02:55 作者: 強(qiáng)化 時(shí)間: 2025-3-23 09:23 作者: Visual-Field 時(shí)間: 2025-3-23 10:39 作者: majestic 時(shí)間: 2025-3-23 17:10 作者: Charitable 時(shí)間: 2025-3-23 18:35
Das Marketingsystem als Verhaltenssystem?t. Ob die Hersteller — insbesondere von Konsumgütern — einem anonymen Massenmarkt gegenüberstehen oder darauf abzielen, den zunehmenden Individualisierungsbestrebungen der Konsumenten zu entsprechen: in jedem Falle bedürfen sie der Transparenz über die Wunschvorstellungen und Bedürfnisse aktueller 作者: Coronary-Spasm 時(shí)間: 2025-3-23 22:25
Fragestellungen und Ans?tze der K?uferverhaltensforschungerverhaltensforschung seit langem bemüht, die zentralen Determinanten des Verhaltens aufzudecken und leistungsf?hige Erkl?rungsans?tze zu liefern. Die dabei interessierenden Fragestellungen lassen sich im folgenden . zusammenfassen (Meffert 1971, S. 392):作者: 建筑師 時(shí)間: 2025-3-24 04:35
Beziehungen zwischen Marketing- und K?uferverhaltensforschungehung miteinander stehen. Die wissenschaftliche Erforschung der zentralen Determinanten des Kaufverhaltens, die Aufdeckung von Ursache-/Wirkungs-Beziehungen setzt geeignete Me?konzepte und Auswertungsverfahren der Marketingforschung voraus. Die Marketingforschung bedarf ihrerseits bei der Bildung un作者: 原始 時(shí)間: 2025-3-24 10:17
Gegenstand und Systematik des K?uferverhaltenslle sollen nicht nur Einsichten in Kaufentscheidungsprozesse vermitteln, sondern auch Anhaltspunkte über die Wirkung von Marketinginstrumenten und sonstigen Umweltfaktoren auf das Kaufverhalten geben, um Prognosen über K?ufer- und Marktpotentiale zu formulieren. Insofern sind wissenschaftliche Aussa作者: FER 時(shí)間: 2025-3-24 11:20 作者: homeostasis 時(shí)間: 2025-3-24 18:08 作者: 反饋 時(shí)間: 2025-3-24 21:02
Ziele und Formen der Marketingforschung Umfang konkretisiert. Die Vielzahl unterschiedlicher Informationsansprüche führt dabei zu einer Vielfalt von Formen der Marketingforschung. Die folgende Abbildung 51 stellt ein denkbares Raster zur Klassifizierung der wichtigsten Formen dar. Dabei soll auch deutlich werden, da? unabh?ngig vom Anwen作者: Virtues 時(shí)間: 2025-3-25 01:37 作者: 橫截,橫斷 時(shí)間: 2025-3-25 04:13
Entscheidungs- und Organisationsprobleme der Marketingforschungg die Kosten der Informationsbeschaffung geringer sind als der durch die verbesserte und sichere Entscheidung verursachte zus?tzliche Nutzen (B?hler 1985, S. 28; Berekoven, Eckert, Ellenrieder 1989, S. 22).作者: CAND 時(shí)間: 2025-3-25 10:38 作者: FUSE 時(shí)間: 2025-3-25 12:38
Gegenstand und Systematik des K?uferverhaltensgen über Kaufentscheidungen für ein zielgerechtes Verhalten verschiedener Institutionen bzw. Personen (Unternehmungen, Haushalte, Verbraucherverb?nde, Testinstitute, staatliche Instanzen) von Bedeutung.作者: 畢業(yè)典禮 時(shí)間: 2025-3-25 16:43 作者: Stable-Angina 時(shí)間: 2025-3-25 23:09 作者: 出價(jià) 時(shí)間: 2025-3-26 02:58
Informationsgewinnungsichtigung der spezifischen Situation innerhalb der Unternehmen ergeben sich im Zusammenhang mit der Informationsgewinnung eine Reihe von Detailentscheidungen. Zu den wichtigsten im Ablaufplan der Marketingforschung anzuführenden Einzelaspekten z?hlen:作者: Herd-Immunity 時(shí)間: 2025-3-26 08:17
978-3-409-23606-5Betriebswirtschaftlicher Verlag Dr. Th. Gabler, Wiesbaden 1992作者: fibroblast 時(shí)間: 2025-3-26 10:38
Overview: 978-3-409-23606-5978-3-322-82882-8作者: figurine 時(shí)間: 2025-3-26 14:00 作者: 牛的細(xì)微差別 時(shí)間: 2025-3-26 20:42 作者: 擴(kuò)張 時(shí)間: 2025-3-26 23:20 作者: constitute 時(shí)間: 2025-3-27 02:42
AbsatzprognosenDie Voraussch?tzung des Absatzes ist traditionell ein zentraler Gegenstand der Marketingforschung. Unter . versteht man allgemein ..作者: Spinal-Fusion 時(shí)間: 2025-3-27 08:51 作者: lavish 時(shí)間: 2025-3-27 12:38 作者: dearth 時(shí)間: 2025-3-27 13:54 作者: 終端 時(shí)間: 2025-3-27 18:31
Fragestellungen und Ans?tze der K?uferverhaltensforschungerverhaltensforschung seit langem bemüht, die zentralen Determinanten des Verhaltens aufzudecken und leistungsf?hige Erkl?rungsans?tze zu liefern. Die dabei interessierenden Fragestellungen lassen sich im folgenden . zusammenfassen (Meffert 1971, S. 392):作者: 混合,攙雜 時(shí)間: 2025-3-27 22:00
Kaufverhalten von KonsumentenOrganismus mit Energie versorgen und in einen Zustand der Leistungsbereitschaft und Leistungsf?higkeit versetzen (Kroeber-Riel 1990, S. 55 ff.). Die Wirkung der Aktivierung auf die Leistung des Menschen wird durch die Lambda-Hypothese (oder auch umgekehrte u-Hypothese) angegeben (Abbildung 14).作者: Flounder 時(shí)間: 2025-3-28 02:09 作者: 商店街 時(shí)間: 2025-3-28 09:04 作者: 寬度 時(shí)間: 2025-3-28 12:04
components, and in projection of a starting feasible solution in the set of the feasible solutions, which are the closest ones to the infeasible solution. The suggested path-relinking projective method was embedded into a simple one-to-all searching strategy and its efficiency dependent on infeasibi作者: 不給啤 時(shí)間: 2025-3-28 17:08
the cost of moving heavy items (as is the case in the steel industry). We propose two heuristics, one Evolutionary Algorithm (EA) adapted from a similar problem in the literature, and a novel Biased Random Key Genetic Algorithm (BRKGA). Computational results show that BRKGA outperforms the evolution作者: 博愛家 時(shí)間: 2025-3-28 22:21
Heribert Meffertbook is a perfect guide for graduate students, researchers and professionals willing to applying metaheuristic algorithms in civil engineering and other related engineering fields, such as mechanical, transport and geotechnical engineering. It is also a valuable aid for both lectures and advanced en作者: MELON 時(shí)間: 2025-3-29 00:32 作者: Commonplace 時(shí)間: 2025-3-29 04:50
Heribert Meffertg processes and create additional more massive datasets for the long-term tracking of various phenomena. This chapter focuses on the MIR from infrared and optical sensors relying on the Particle Swarm Optimization (PSO) class of algorithms. These computational intelligence procedures circumvent prob作者: babble 時(shí)間: 2025-3-29 11:09 作者: 立即 時(shí)間: 2025-3-29 13:15
Heribert Mefferttier of multi-objective bilevel problems. The second methodology is a decision maker oriented approach, where preferences from the upper level decision maker are incorporated in the intermediate steps of the algorithm, leading to reduced computational expense. Both these methodologies are tested on 作者: 整潔漂亮 時(shí)間: 2025-3-29 18:45
determine what is an acceptable solution and what is reasonable amount of time. For instance, some timetabling problems (e.g., scheduling of courses at University) are notoriously difficult because they include many constraints. Therefore, an acceptable solution in this context could be one that vi作者: 帽子 時(shí)間: 2025-3-29 21:38
Heribert Meffert even a partition of vertices. In this chapter we present a general overview of the more relevant works regarding the application of ant colony based algorithms for dynamic optimization problems. We will also highlight the mechanisms used in different implementations found in the literature, and thu作者: Allodynia 時(shí)間: 2025-3-30 01:58 作者: 他姓手中拿著 時(shí)間: 2025-3-30 07:38
Heribert Meffertthe subpopulation members converging to that basin. The proposed niching strategy is incorporated into the state-of-the-art evolution strategies, and the resulting method is compared with some of the most successful multimodal optimization methods on composite test problems. A comparison of numerica作者: 推測(cè) 時(shí)間: 2025-3-30 09:01 作者: Adornment 時(shí)間: 2025-3-30 12:42
Computergestützte Entscheidungsunterstützungsprechend angepa?t werden k?nnen. Diese interaktive Form der Datenanalyse wird sich in Zukunft auch in den obersten Unternehmensebenen durchsetzen. Hierzu wurden in den letzten Jahren sogenannte . entwickelt, die speziell Entscheidungstr?gern h?herer Ebenen auf eine besonders anwenderfreundliche Art作者: 擔(dān)憂 時(shí)間: 2025-3-30 18:21
10樓作者: 裙帶關(guān)系 時(shí)間: 2025-3-30 22:48
10樓作者: 環(huán)形 時(shí)間: 2025-3-31 03:36
10樓作者: 工作 時(shí)間: 2025-3-31 05:11
10樓