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標(biāo)題: Titlebook: Marketing Renewable Energy; Concepts, Business M Carsten Herbes,Christian Friege Book 2017 Springer International Publishing AG 2017 Consum [打印本頁(yè)]

作者: 戰(zhàn)神    時(shí)間: 2025-3-21 17:17
書目名稱Marketing Renewable Energy影響因子(影響力)




書目名稱Marketing Renewable Energy影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Marketing Renewable Energy網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Marketing Renewable Energy網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Marketing Renewable Energy被引頻次




書目名稱Marketing Renewable Energy被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Marketing Renewable Energy年度引用




書目名稱Marketing Renewable Energy年度引用學(xué)科排名




書目名稱Marketing Renewable Energy讀者反饋




書目名稱Marketing Renewable Energy讀者反饋學(xué)科排名





作者: 戰(zhàn)勝    時(shí)間: 2025-3-21 23:14
Smart Battery Systems Driving Renewable Energy Markets storage systems. In this chapter we will explore the drivers of this new phase of a sustainable energy revolution and the role played by technology and business models on the basis of smart energy systems.
作者: DNR215    時(shí)間: 2025-3-22 04:07

作者: 喪失    時(shí)間: 2025-3-22 05:05
978-3-319-83518-1Springer International Publishing AG 2017
作者: probate    時(shí)間: 2025-3-22 08:45
Marketing Renewable Energy978-3-319-46427-5Series ISSN 2192-8096 Series E-ISSN 2192-810X
作者: etiquette    時(shí)間: 2025-3-22 16:31
Carsten Herbes,Christian FriegeExplains fundamental concepts of renewable energy marketing in an easy to understand and comprehensive way.Describes customer preferences towards renewables and helps marketers to design, price, distr
作者: Mettle    時(shí)間: 2025-3-22 18:49
Management for Professionalshttp://image.papertrans.cn/m/image/624371.jpg
作者: instill    時(shí)間: 2025-3-22 23:06
ischen Therapien und Pflegerecht. Gesundheitsberatung und Pr?vention, Pflege von Menschen aller Altersgruppen und?Pflegetipps sind weitere wichtige Elemente. Konkrete Handlungsabl?ufe erleichtern die Umsetzung?der Theorie?in die Praxis. Schülerseiten nach jedem Kapitel bieten Zusatzinformationen, Selbstpflegeaspekte u.v.m. .978-3-540-29433-7
作者: Accomplish    時(shí)間: 2025-3-23 01:54
Christian Friege,Carsten Herbesischen Therapien und Pflegerecht. Gesundheitsberatung und Pr?vention, Pflege von Menschen aller Altersgruppen und?Pflegetipps sind weitere wichtige Elemente. Konkrete Handlungsabl?ufe erleichtern die Umsetzung?der Theorie?in die Praxis. Schülerseiten nach jedem Kapitel bieten Zusatzinformationen, Selbstpflegeaspekte u.v.m. .978-3-540-29433-7
作者: 匯總    時(shí)間: 2025-3-23 06:01

作者: Banquet    時(shí)間: 2025-3-23 11:18

作者: embolus    時(shí)間: 2025-3-23 15:10
Christian Friegeischen Therapien und Pflegerecht. Gesundheitsberatung und Pr?vention, Pflege von Menschen aller Altersgruppen und?Pflegetipps sind weitere wichtige Elemente. Konkrete Handlungsabl?ufe erleichtern die Umsetzung?der Theorie?in die Praxis. Schülerseiten nach jedem Kapitel bieten Zusatzinformationen, Selbstpflegeaspekte u.v.m. .978-3-540-29433-7
作者: 絆住    時(shí)間: 2025-3-23 18:07
Stefanie Lena Hille,Andrea Tabi,Rolf Wüstenhagenischen Therapien und Pflegerecht. Gesundheitsberatung und Pr?vention, Pflege von Menschen aller Altersgruppen und?Pflegetipps sind weitere wichtige Elemente. Konkrete Handlungsabl?ufe erleichtern die Umsetzung?der Theorie?in die Praxis. Schülerseiten nach jedem Kapitel bieten Zusatzinformationen, Selbstpflegeaspekte u.v.m. .978-3-540-29433-7
作者: atopic-rhinitis    時(shí)間: 2025-3-24 00:33

作者: 圣歌    時(shí)間: 2025-3-24 03:52
Uwe Leprich,Patrick Hoffmann,Martin Luxenburgerischen Therapien und Pflegerecht. Gesundheitsberatung und Pr?vention, Pflege von Menschen aller Altersgruppen und?Pflegetipps sind weitere wichtige Elemente. Konkrete Handlungsabl?ufe erleichtern die Umsetzung?der Theorie?in die Praxis. Schülerseiten nach jedem Kapitel bieten Zusatzinformationen, Selbstpflegeaspekte u.v.m. .978-3-540-29433-7
作者: anarchist    時(shí)間: 2025-3-24 07:11
ischen Therapien und Pflegerecht. Gesundheitsberatung und Pr?vention, Pflege von Menschen aller Altersgruppen und?Pflegetipps sind weitere wichtige Elemente. Konkrete Handlungsabl?ufe erleichtern die Umsetzung?der Theorie?in die Praxis. Schülerseiten nach jedem Kapitel bieten Zusatzinformationen, Selbstpflegeaspekte u.v.m. .978-3-540-29433-7
作者: 就職    時(shí)間: 2025-3-24 12:52

作者: Brain-Waves    時(shí)間: 2025-3-24 17:43
Ralf Kl?pfer,Ulrich Kliemczakischen Therapien und Pflegerecht. Gesundheitsberatung und Pr?vention, Pflege von Menschen aller Altersgruppen und?Pflegetipps sind weitere wichtige Elemente. Konkrete Handlungsabl?ufe erleichtern die Umsetzung?der Theorie?in die Praxis. Schülerseiten nach jedem Kapitel bieten Zusatzinformationen, Selbstpflegeaspekte u.v.m. .978-3-540-29433-7
作者: 厭食癥    時(shí)間: 2025-3-24 20:39

作者: allude    時(shí)間: 2025-3-25 00:38
Ben Schlemmermeier,Bj?rn Drechslerischen Therapien und Pflegerecht. Gesundheitsberatung und Pr?vention, Pflege von Menschen aller Altersgruppen und?Pflegetipps sind weitere wichtige Elemente. Konkrete Handlungsabl?ufe erleichtern die Umsetzung?der Theorie?in die Praxis. Schülerseiten nach jedem Kapitel bieten Zusatzinformationen, Selbstpflegeaspekte u.v.m. .978-3-540-29433-7
作者: Generic-Drug    時(shí)間: 2025-3-25 06:31
Marc Ringelischen Therapien und Pflegerecht. Gesundheitsberatung und Pr?vention, Pflege von Menschen aller Altersgruppen und?Pflegetipps sind weitere wichtige Elemente. Konkrete Handlungsabl?ufe erleichtern die Umsetzung?der Theorie?in die Praxis. Schülerseiten nach jedem Kapitel bieten Zusatzinformationen, Selbstpflegeaspekte u.v.m. .978-3-540-29433-7
作者: laxative    時(shí)間: 2025-3-25 08:54

作者: 左右連貫    時(shí)間: 2025-3-25 14:56
ischen Therapien und Pflegerecht. Gesundheitsberatung und Pr?vention, Pflege von Menschen aller Altersgruppen und?Pflegetipps sind weitere wichtige Elemente. Konkrete Handlungsabl?ufe erleichtern die Umsetzung?der Theorie?in die Praxis. Schülerseiten nach jedem Kapitel bieten Zusatzinformationen, Selbstpflegeaspekte u.v.m. .978-3-540-29433-7
作者: hangdog    時(shí)間: 2025-3-25 19:26

作者: Lipoprotein(A)    時(shí)間: 2025-3-25 21:22
Patrick Graichen,Christian Redl,Markus Steigenbergerischen Therapien und Pflegerecht. Gesundheitsberatung und Pr?vention, Pflege von Menschen aller Altersgruppen und?Pflegetipps sind weitere wichtige Elemente. Konkrete Handlungsabl?ufe erleichtern die Umsetzung?der Theorie?in die Praxis. Schülerseiten nach jedem Kapitel bieten Zusatzinformationen, Selbstpflegeaspekte u.v.m. .978-3-540-29433-7
作者: Lucubrate    時(shí)間: 2025-3-26 02:35

作者: BAIT    時(shí)間: 2025-3-26 05:06
2192-8096 ete case studies to help readers understand the fundamentals of marketing for renewable energies and new business models from different countries..978-3-319-83518-1978-3-319-46427-5Series ISSN 2192-8096 Series E-ISSN 2192-810X
作者: nutrition    時(shí)間: 2025-3-26 09:02
Consumer Preferences for Renewable Energy elicitation. Yet the core cause of diverging preferences for RE lies in the problem of public goods, which is shown here in its purest form. For the marketing of RE in competitive markets it is important that consumers make two conflicting demands. On the one hand, individuals derive benefits from
作者: incision    時(shí)間: 2025-3-26 14:44

作者: 砍伐    時(shí)間: 2025-3-26 18:22
Certificates in Germany’s Renewable Energy Markets, the specific demands on system integration when dealing with fluctuating renewable energy sources, and the marketing of locally generated green power..The chapter concludes with an outlook on the immediate future of green power certification schemes.
作者: Abnormal    時(shí)間: 2025-3-27 00:35
Marketing of Biomethaneuch marketing, we first look in this chapter at the market development and regional distribution of biomethane production as well as the value chain. We then analyze factors influencing the different markets and the marketing mix of providers. Our analyses and examples often focus on Germany because
作者: orthopedist    時(shí)間: 2025-3-27 04:46
Renewable Energies in the Contracting Marketusers with the opportunity to overcome these hurdles and use renewables in their energy supply. As a general rule, it is the customer who decides whether renewables will be used in the context of a contracting solution by stipulating the requirements it has in its utility solution. Furthermore, lawm
作者: 共棲    時(shí)間: 2025-3-27 05:28

作者: 濕潤(rùn)    時(shí)間: 2025-3-27 11:24

作者: 哪有黃油    時(shí)間: 2025-3-27 13:45
Driving Renewables: Business Models for the Integration of Renewable Energy and e-Mobility in Europeess obvious at the individual car level. It becomes evident at the level of a full fleet of EVs connected to the grid. A series of innovative business models emerges in a wider perspective: E-mobility and related transport services can be coupled to energy services. These portfolios offer the most p
作者: CRATE    時(shí)間: 2025-3-27 18:49

作者: 紳士    時(shí)間: 2025-3-27 23:30

作者: BALE    時(shí)間: 2025-3-28 05:06

作者: anchor    時(shí)間: 2025-3-28 07:33

作者: Interstellar    時(shí)間: 2025-3-28 11:28

作者: 縮短    時(shí)間: 2025-3-28 17:15
Some Basic Concepts for Marketing Renewable Energy as well as the aims of the consumers of renewable energy, a marketing mix for green energy is developed. Policies on the product, pricing, distribution, and communication are analyzed in detail and presented with a particular focus on the specifics of regenerative energy.
作者: Ergots    時(shí)間: 2025-3-28 21:48

作者: 得體    時(shí)間: 2025-3-29 01:11
Book 2017sy-to-follow, clearly structured format, it combines the latest research results and concrete case studies to help readers understand the fundamentals of marketing for renewable energies and new business models from different countries..
作者: 縮減了    時(shí)間: 2025-3-29 06:19
Global Markets and Trends for Renewablesture. Against this backdrop the following chapter aims to give an overview of the current usage of RE—worldwide, in the EU, North America, Asia, and the rest of the world. Furthermore, an outlook on the potential development of the different RE technologies up to 2020 is given.
作者: 小口啜飲    時(shí)間: 2025-3-29 09:23

作者: 出血    時(shí)間: 2025-3-29 13:29

作者: 伙伴    時(shí)間: 2025-3-29 16:00
Consumer Preferences for Renewable Energystyles. This chapter is concerned with the concept of consumer preferences for renewable energy (RE) and provides an overview of the empirical literature on the matter. The chapter begins with a general discussion of the concept of preferences. It shows what assumption and preconditions must be acce
作者: 間諜活動(dòng)    時(shí)間: 2025-3-29 20:30
Direct Selling of Renewable Energy Productselement of multichannel distribution. Both product criteria (necessity of explanation, emotionality) and the business model (viability for sales commissions, win–win–win constellation) play a role in the choice of distribution model. Door-to-door selling, a very common classic sales technique, will
作者: cardiopulmonary    時(shí)間: 2025-3-30 00:09

作者: 神刊    時(shí)間: 2025-3-30 07:51

作者: 大漩渦    時(shí)間: 2025-3-30 10:16

作者: enumaerate    時(shí)間: 2025-3-30 12:27

作者: 模仿    時(shí)間: 2025-3-30 19:56
Renewable Energies in the Contracting Marketuces a number of benefits for prospective customers. Many varieties of contracting have become established on the market. These mainly differ in terms of the scope of services offered by the service provider. Renewable energies (“renewables”) are deployed in contracting concepts, particularly when i
作者: kyphoplasty    時(shí)間: 2025-3-30 21:50
Renewable Energy in the Marketing of Tourism Companiesrworlds to everyday life. In essence, the touristic experience invokes “the crossing of boundaries”—spatially, socially, but also morally. The postulate of so-called sustainable tourism—to “fully” take into consideration future economic, social, and ecological requirements—resembles the squaring of
作者: 使饑餓    時(shí)間: 2025-3-31 04:31
From Energy Supplier to Capacity Manager: New Business Models in Green and Decentralized Energy Markor energy suppliers—particularly municipal utilities, of which there are around 1000 companies in Germany. The chapter focus is outlined in the introduction and clarified further by providing the authors’ vision concerning the future of the energy sector. In what follows, the increasing importance o
作者: 悠然    時(shí)間: 2025-3-31 05:12

作者: CLIFF    時(shí)間: 2025-3-31 12:18

作者: 誹謗    時(shí)間: 2025-3-31 15:17
Exploiting the Economic Opportunities of the Energy Transitionwable generation. It discusses various aspects of the regulatory framework, including the phasing out of coal-fired power plants, emission trading, the new tender process for investments in subsidized renewable power generation, and other aspects. It also discusses employment effects and other impac
作者: 音樂戲劇    時(shí)間: 2025-3-31 18:05





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