標(biāo)題: Titlebook: Marketing; Grundlagen für Studi Manfred Bruhn Textbook 20099th edition Gabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 2009 G [打印本頁(yè)] 作者: malcontented 時(shí)間: 2025-3-21 19:41
書目名稱Marketing影響因子(影響力)
書目名稱Marketing影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Marketing網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Marketing網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Marketing被引頻次
書目名稱Marketing被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Marketing年度引用
書目名稱Marketing年度引用學(xué)科排名
書目名稱Marketing讀者反饋
書目名稱Marketing讀者反饋學(xué)科排名
作者: opalescence 時(shí)間: 2025-3-21 20:22
Aufbau eines Marketingcontrolling,res Anliegen dieses Kapitels ist es, die Schnittstellenfunktion des Marketingcontrolling aufzuzeigen, die Verbindungen des Marketing zu anderen Unternehmensbereichen im Rahmen der ganzheitlichen Unternehmensführung sicherstellt.作者: 無能力之人 時(shí)間: 2025-3-22 01:02
s provided by experts in the field.Features key tips and imp.Focusing on model systems for the study of structure, folding, and association in the membrane, .Membrane Proteins: Folding, Association, and Design. presents an overview of methods that can be applied to these intricate systems. The volum作者: Indict 時(shí)間: 2025-3-22 08:33
s provided by experts in the field.Features key tips and imp.Focusing on model systems for the study of structure, folding, and association in the membrane, .Membrane Proteins: Folding, Association, and Design. presents an overview of methods that can be applied to these intricate systems. The volum作者: 社團(tuán) 時(shí)間: 2025-3-22 09:09 作者: 大罵 時(shí)間: 2025-3-22 15:17
se entitled Isolation and Characterization of Membrane Proteins: Biochemical and Bio- physical Aspects sponsored by the Federation of European Biochemical So- cieties (FEBS) and the Italian Research Council (CNR). The success of the course and the continuous development in the field of membrane biol作者: CYT 時(shí)間: 2025-3-22 17:10
d Isolation and Characterization of Membrane Proteins: Biochemical and Bio- physical Aspects sponsored by the Federation of European Biochemical So- cieties (FEBS) and the Italian Research Council (CNR). The success of the course and the continuous development in the field of membrane biology has pr作者: Dysplasia 時(shí)間: 2025-3-23 00:11
se entitled Isolation and Characterization of Membrane Proteins: Biochemical and Bio- physical Aspects sponsored by the Federation of European Biochemical So- cieties (FEBS) and the Italian Research Council (CNR). The success of the course and the continuous development in the field of membrane biol作者: 軍火 時(shí)間: 2025-3-23 01:29 作者: 脫落 時(shí)間: 2025-3-23 09:24 作者: PET-scan 時(shí)間: 2025-3-23 12:34 作者: 漂亮 時(shí)間: 2025-3-23 14:35
nal transmitters, or a combination of these functions. Understanding their molecular mechanisms generally requires their extraction out of membranes and their purification. Solubilization and isolation are usually carried out using detergents, which disrupt the membrane and adsorb onto the hydrophob作者: 鄙視 時(shí)間: 2025-3-23 21:22 作者: faucet 時(shí)間: 2025-3-23 23:15
biological and pharmaceutical research, but one plagued with difficulties and pitfalls. Written by one of the foremost experts in the field, .Membrane Proteins in Aqueous Solutions .is accessible to any member of a membrane biology laboratory. After presenting the structure, functions, dynamics, sy作者: lambaste 時(shí)間: 2025-3-24 04:08 作者: 使乳化 時(shí)間: 2025-3-24 08:44 作者: Neonatal 時(shí)間: 2025-3-24 13:00 作者: iodides 時(shí)間: 2025-3-24 17:21 作者: 構(gòu)想 時(shí)間: 2025-3-24 18:59 作者: deface 時(shí)間: 2025-3-25 00:17 作者: Affluence 時(shí)間: 2025-3-25 05:03 作者: incite 時(shí)間: 2025-3-25 10:49
Festlegung des Marketingplans,In diesem Kapitel setzen Sie sich mit dem Marketingplan als Kern des entscheidungsorientierten Managementprozesses auseinander. Sie. Besonderes Anliegen dieses Kapitels ist es, die Aufgaben und Inhalte einer umfassenden Marketingplanung zu vermitteln.作者: HAUNT 時(shí)間: 2025-3-25 15:44
Entwicklung von Marketingstrategien,In diesem Kapitel besch?ftigen Sie sich mit strategischen Entscheidungstatbest?nden des Marketing. Sie. Besonderes Anliegen dieses Kapitels ist es, dem Leser die Grundlagen zur Erarbeitung und Durchsetzung eigener strategischer Entscheidungen im Marketing zu vermitteln.作者: 幻想 時(shí)間: 2025-3-25 17:02
Methoden der Marketingforschung,In diesem Kapitel werden Ihnen typische Fragestellungen sowie die Aufgaben und verschiedenen Formen der Marketingforschung vorgestellt. Sie. Besonderes Anliegen dieses Kapitels ist es, zu verdeutlichen, dass Methodik und Vorgehensweise der Marketingforschung wesentlichen Einfluss auf die weitere Planung des Marketing haben.作者: Omniscient 時(shí)間: 2025-3-25 20:11 作者: hazard 時(shí)間: 2025-3-26 02:06 作者: 畸形 時(shí)間: 2025-3-26 07:37
Entscheidungen der Vertriebspolitik,Das vorliegende Kapitel vermittelt einen Einblick in die verschiedenen Entscheidungstatbest?nde der Vertriebspolitik. Sie. Besonderes Anliegen dieses Kapitels ist es, die vielf?ltigen M?glichkeiten sowie die aktuellen Herausforderungen der Gestaltung der Vertriebswege aufzuzeigen.作者: 無聊的人 時(shí)間: 2025-3-26 10:29
Gestaltung der Marketingorganisation,In diesem Kapitel betrachten Sie die organisatorischen Aspekte des Marketing. Sie. Besonderes Anliegen dieses Kapitels ist es, die Eignung verschiedener Formen der Aufbau- und Ablauforganisation im Marketing beurteilen zu k?nnen.作者: allergy 時(shí)間: 2025-3-26 13:43 作者: 避開 時(shí)間: 2025-3-26 19:27
Textbook 20099th edition?ndert. Die Schw- punkte des Marketing als ein Leitkonzept der Unternehmensführung sind weiterhin die Planung sowie Umsetzung der Kunden- und Marktorientierung, die es in Zeiten hart umk?mpfter M?rkte und Kunden zu realisieren gilt. Die konsequente Ausrichtung am Markt und am Kundennutzen stellen Pr作者: 監(jiān)禁 時(shí)間: 2025-3-26 22:44 作者: 模仿 時(shí)間: 2025-3-27 03:40
ies of the various types of amphipols are presented, as well as the formation and properties of membrane protein/amphipol complexes and the transfer of amphipol-trapped proteins to detergents, nanodiscs, lipidi978-3-030-10324-8978-3-319-73148-3Series ISSN 1618-7210 Series E-ISSN 2197-5647 作者: 無能的人 時(shí)間: 2025-3-27 05:32 作者: Keshan-disease 時(shí)間: 2025-3-27 09:32
g and avoiding known pitfalls..?.Authoritative and practical, .Membrane Proteins: Folding, Association, and Design. serves as an ideal guide for researchers reaching for the tantalizing possibility of designing novel membrane proteins with tailored functionality.978-1-4939-6021-7978-1-62703-583-5Series ISSN 1064-3745 Series E-ISSN 1940-6029 作者: defuse 時(shí)間: 2025-3-27 14:51 作者: Carcinogenesis 時(shí)間: 2025-3-27 21:23
ng in detail all the necessary pieces of equipment, test tubes, pipettes, chemicals, etc. At the same time the intro- duction and the "philosophy" have been limited to the essential, as also the references, only those having been listed which may help in a better under- standing of the principles and of the b978-3-540-17014-3978-3-642-71543-3作者: 有說服力 時(shí)間: 2025-3-28 01:43
il all the necessary pieces of equipment, test tubes, pipettes, chemicals, etc. At the same time the intro- duction and the "philosophy" have been limited to the essential, as also the references, only those having been listed which may help in a better under- standing of the principles and of the b作者: 冰雹 時(shí)間: 2025-3-28 02:55 作者: overture 時(shí)間: 2025-3-28 09:20 作者: Exclaim 時(shí)間: 2025-3-28 12:58 作者: 歪曲道理 時(shí)間: 2025-3-28 18:01 作者: 使迷醉 時(shí)間: 2025-3-28 19:30
summarized, and a brief overview of APol applications that have been validated thus far is presented. Five experimental protocols are described in detail: (1) trapping MPs in APols, (2) measuring the amount of APol bound per MP, (3) APol-assisted folding of MPs, (4) APol-assisted production of MPs b作者: HALO 時(shí)間: 2025-3-29 01:29
d their relative advantages and drawbacks are compared. The synthesis and solution properties of the various types of amphipols are presented, as well as the formation and properties of membrane protein/amphipol complexes and the transfer of amphipol-trapped proteins to detergents, nanodiscs, lipidi作者: Frequency-Range 時(shí)間: 2025-3-29 05:33
Textbook 20099th editionatt ausschlie?lich ?Rezeptwissen“ anzuwenden oder handwerkliches Rüstzeug zu beherrschen. Das vorliegende Buch versucht, die Philosophie und den aktuellen Stand des Marketi- wissens in Form einer Einführung in die Grundkonzepte des Marketing als markt- und kundenorientierte Unternehmensführung zu ve