標題: Titlebook: Market-Value Pricing; Definitions, Concept Gabriel Steinhardt Book 2019 The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerla [打印本頁] 作者: IU421 時間: 2025-3-21 17:36
書目名稱Market-Value Pricing影響因子(影響力)
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書目名稱Market-Value Pricing網絡公開度
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書目名稱Market-Value Pricing年度引用
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書目名稱Market-Value Pricing讀者反饋
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作者: 補角 時間: 2025-3-21 22:23 作者: 牽索 時間: 2025-3-22 02:52
Gabriel Steinhardtnzelnen Kapiteln. Die anwendungsbezogene Kenntnis von Gütekriterien n?mlich ist nicht nur zentraler Bestandteil der Literacy-Kompetenz, sondern dient Studierenden gleichzeitig dazu, die Anforderungen an empirische Abschlussarbeiten kennenzulernen..978-3-658-18557-2Series ISSN 2628-006X Series E-ISSN 2628-0078 作者: 諷刺滑稽戲劇 時間: 2025-3-22 07:00
Gabriel Steinhardtntnis von Gütekriterien ist nicht nur zentraler Bestandteil der Literacy-Kompetenz, sondern fungiert gleichzeitig als wichtige Leitlinie für die Durchführung von eigenen Qualifikationsarbeiten und Forschungsvorhaben..978-3-658-44127-2978-3-658-44128-9Series ISSN 2628-006X Series E-ISSN 2628-0078 作者: 清唱劇 時間: 2025-3-22 11:54
Gabriel Steinhardtntnis von Gütekriterien ist nicht nur zentraler Bestandteil der Literacy-Kompetenz, sondern fungiert gleichzeitig als wichtige Leitlinie für die Durchführung von eigenen Qualifikationsarbeiten und Forschungsvorhaben..978-3-658-44127-2978-3-658-44128-9Series ISSN 2628-006X Series E-ISSN 2628-0078 作者: Flawless 時間: 2025-3-22 16:48
2191-5482 actitioners with the knowledge and tools they need in order to approach pricing activities in an organized and efficient manner.?.978-3-030-10733-8978-3-030-10734-5Series ISSN 2191-5482 Series E-ISSN 2191-5490 作者: 有毒 時間: 2025-3-22 21:06
https://doi.org/10.1007/978-3-030-10734-5Value concept; Price-based competition; Pricing strategy; Pricing influencers; Price mix作者: 金桌活畫面 時間: 2025-3-22 21:57 作者: Mendacious 時間: 2025-3-23 04:38
Market-Value Pricing978-3-030-10734-5Series ISSN 2191-5482 Series E-ISSN 2191-5490 作者: Jocose 時間: 2025-3-23 05:58
Gabriel SteinhardtGives an overview over different concepts and models of pricing.Introduces the Blackblot Market-Value Pricing? Model.Provides readers with tools to improve pricing strategies作者: 偽善 時間: 2025-3-23 11:32
SpringerBriefs in Businesshttp://image.papertrans.cn/m/image/624260.jpg作者: 包庇 時間: 2025-3-23 15:44
Pricing Fundamentals,This section contains key concepts and ideas to build the necessary foundational knowledge which will be employed in the pricing process.作者: 虛弱的神經 時間: 2025-3-23 21:02 作者: disparage 時間: 2025-3-24 01:26 作者: PLE 時間: 2025-3-24 03:07
MVP Model,This section introduces the . (MVP Model), a market-value centric pricing process. This process guides sets of managerial decisions that help determine a product’s price.作者: Keratin 時間: 2025-3-24 09:00
,Blackblot Market-Value Pricing? Model Glossary,Clear definitions that establish a common understanding, better internal cooperation, and standard corporate processes.作者: 寬大 時間: 2025-3-24 12:15
,Blackblot Market-Value Pricing? (MVP) Model,Developed by Blackblot, the . (MVP Model) is a market-value centric pricing process which guides sets of managerial decisions that help determine a product’s price. . is the specification of what a seller wants in exchange for granting right of ownership or use to a product. . is the act of setting a price.作者: 不容置疑 時間: 2025-3-24 17:59 作者: 不適 時間: 2025-3-24 19:04 作者: rheumatology 時間: 2025-3-25 00:17 作者: 閃光你我 時間: 2025-3-25 05:52
Gabriel Steinhardtinschl?giger klassischer Studien.Mit Definitionen, Merkbl?ckDas Lehrbuch bietet eine praxisnahe Einführung in Forschungslogik, theoretische Grundlagen, methodologische Prinzipien und methodische Vorgehensweisen der qualitativen Sozialforschung. Die wichtigsten Methoden werden anhand der klassischen 作者: inscribe 時間: 2025-3-25 09:24 作者: Bucket 時間: 2025-3-25 14:43
2191-5482 ools to improve pricing strategiesThis book highlights essential concepts, models, and processes that help those responsible for making pricing decisions – whether professionally or privately – to effectively engage in product pricing activities.?.Novel, straightforward and clearly structured, the B作者: hypnogram 時間: 2025-3-25 18:59 作者: 上下連貫 時間: 2025-3-25 21:16 作者: 陳腐思想 時間: 2025-3-26 03:50
8樓作者: 態(tài)學 時間: 2025-3-26 04:30
8樓作者: metropolitan 時間: 2025-3-26 12:25
8樓作者: 先行 時間: 2025-3-26 15:00
8樓作者: 血統(tǒng) 時間: 2025-3-26 16:58
9樓作者: 陶瓷 時間: 2025-3-27 00:56
9樓作者: 絕食 時間: 2025-3-27 01:22
9樓作者: 不要嚴酷 時間: 2025-3-27 07:25
9樓作者: Hormones 時間: 2025-3-27 13:01
10樓作者: 喚起 時間: 2025-3-27 17:29
10樓作者: 匍匐 時間: 2025-3-27 21:17
10樓作者: Slit-Lamp 時間: 2025-3-28 00:41
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