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標(biāo)題: Titlebook: Market Segmentation; How to Do it How to Malcolm McDonald,Ian Dunbar Textbook 1998Latest edition Malcolm McDonald and Ian Dunbar 1998 busi [打印本頁]

作者: hypothyroidism    時(shí)間: 2025-3-21 17:16
書目名稱Market Segmentation影響因子(影響力)




書目名稱Market Segmentation影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Market Segmentation網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Market Segmentation網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Market Segmentation被引頻次




書目名稱Market Segmentation被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Market Segmentation年度引用




書目名稱Market Segmentation年度引用學(xué)科排名




書目名稱Market Segmentation讀者反饋




書目名稱Market Segmentation讀者反饋學(xué)科排名





作者: Defraud    時(shí)間: 2025-3-21 23:36

作者: sundowning    時(shí)間: 2025-3-22 04:29

作者: 不利    時(shí)間: 2025-3-22 05:54

作者: needle    時(shí)間: 2025-3-22 12:22
Malcolm McDonald,Ian Dunbarehmen. Neu in der 3. Auflage: Im Social Media-Special erfahren Sie, wie Sie Soziale Netzwerke sinnvoll und effizient im Technischen Vertrieb nutzen und in Ihren Arbeitsalltag integrieren.978-3-658-05065-8978-3-658-05066-5
作者: MAPLE    時(shí)間: 2025-3-22 15:24

作者: 推測    時(shí)間: 2025-3-22 18:22
Malcolm McDonald,Ian Dunbar prüfen, welche Verbesserungen schon umgesetzt sind und wo noch Handlungsbedarf besteht.Extra: Ausführliche Interviews mit erfolgreichen Führungskr?ften renommierter Unternehmen liefern wertvolle Praxistipps, w978-3-658-01250-2
作者: DEI    時(shí)間: 2025-3-23 01:17

作者: dry-eye    時(shí)間: 2025-3-23 01:50

作者: Scleroderma    時(shí)間: 2025-3-23 07:59
prüfen, welche Verbesserungen schon umgesetzt sind und wo noch Handlungsbedarf besteht.Extra: Ausführliche Interviews mit erfolgreichen Führungskr?ften renommierter Unternehmen liefern wertvolle Praxistipps, w978-3-658-01250-2
作者: crease    時(shí)間: 2025-3-23 12:09

作者: 母豬    時(shí)間: 2025-3-23 15:06
Malcolm McDonald,Ian DunbarCompletely revised and updated. It is the first of its kind to help practitioners effectively segment the market in order to target profitable customers. Now written in a more accessible style. Reflec
作者: 儀式    時(shí)間: 2025-3-23 20:35

作者: 嚴(yán)重傷害    時(shí)間: 2025-3-23 23:39

作者: 衰弱的心    時(shí)間: 2025-3-24 04:51

作者: 數(shù)量    時(shí)間: 2025-3-24 06:37
Who Buys (Step 2)A key requirement for each concluding segment is the ability to identify clearly which customers are to be found in each of them. This is critical for targeting your segment-specific offers.
作者: 罵人有污點(diǎn)    時(shí)間: 2025-3-24 14:46

作者: 執(zhí)拗    時(shí)間: 2025-3-24 15:38

作者: Patrimony    時(shí)間: 2025-3-24 19:32

作者: Default    時(shí)間: 2025-3-25 03:08

作者: ENACT    時(shí)間: 2025-3-25 04:37

作者: nurture    時(shí)間: 2025-3-25 07:32

作者: 牲畜欄    時(shí)間: 2025-3-25 12:06

作者: 錢財(cái)    時(shí)間: 2025-3-25 17:16

作者: synovial-joint    時(shí)間: 2025-3-25 22:09
Preparing for Segmentationssful segmentation. The chapter also presents a definition of segmentation before moving on to discuss a framework for looking at how companies currently define and segment their markets, some views on who should be in the segmentation team, the rules and advantages of segmentation, and then provide
作者: 低三下四之人    時(shí)間: 2025-3-26 02:00
Company Competitiveness and the Portfolio Matrix (Step 12)e end of Chapter 9), which could also be the chosen strategy of your competitors. This, however, fails to acknowledge that your company’s ability to be successful in each segment will differ according to how strong you are in it . This chapter therefore presents a format for you to follow which can
作者: Mitigate    時(shí)間: 2025-3-26 07:08

作者: 元音    時(shí)間: 2025-3-26 09:57
Organisational Issues in Market Segmentation the customer groups your company should focus its resources into, but also (through the detailed analysis required in a professionally conducted segmentation process) identifies vitally important elements of a successful marketing strategy Having an organisation which is both supportive of the proc
作者: 自然環(huán)境    時(shí)間: 2025-3-26 15:36

作者: 侵害    時(shí)間: 2025-3-26 20:25
Malcolm McDonald,Ian Dunbarskr?fte im Technischen Vertrieb.Mit konkreten Anleitungen un?Verbessern Sie Ihren Vertrieb!“ – oft leichter gesagt als getan. Besonders wenn es darum geht, erkl?rungsbedürftige und oft auch kapitalintensive technische Produkte an den Mann zu bringen. H?ufig muss für eine Vertriebsoptimierung gar nic
作者: jet-lag    時(shí)間: 2025-3-27 00:22

作者: gusher    時(shí)間: 2025-3-27 03:09

作者: Neolithic    時(shí)間: 2025-3-27 06:13

作者: 高歌    時(shí)間: 2025-3-27 11:50
skr?fte im Technischen Vertrieb.Mit konkreten Anleitungen un?Verbessern Sie Ihren Vertrieb!“ – oft leichter gesagt als getan. Besonders wenn es darum geht, erkl?rungsbedürftige und oft auch kapitalintensive technische Produkte an den Mann zu bringen. H?ufig muss für eine Vertriebsoptimierung gar nic
作者: Explicate    時(shí)間: 2025-3-27 17:20

作者: beta-carotene    時(shí)間: 2025-3-27 17:55
skr?fte im Technischen Vertrieb.Mit konkreten Anleitungen un?Verbessern Sie Ihren Vertrieb!“ – oft leichter gesagt als getan. Besonders wenn es darum geht, erkl?rungsbedürftige und oft auch kapitalintensive technische Produkte an den Mann zu bringen. H?ufig muss für eine Vertriebsoptimierung gar nic
作者: 導(dǎo)師    時(shí)間: 2025-3-27 22:01
Malcolm McDonald,Ian Dunbarskr?fte im Technischen Vertrieb.Mit konkreten Anleitungen un?Verbessern Sie Ihren Vertrieb!“ – oft leichter gesagt als getan. Besonders wenn es darum geht, erkl?rungsbedürftige und oft auch kapitalintensive technische Produkte an den Mann zu bringen. H?ufig muss für eine Vertriebsoptimierung gar nic
作者: GRATE    時(shí)間: 2025-3-28 03:53

作者: 單調(diào)女    時(shí)間: 2025-3-28 08:20

作者: 物質(zhì)    時(shí)間: 2025-3-28 12:25

作者: 等級(jí)的上升    時(shí)間: 2025-3-28 14:58
Company Competitiveness and the Portfolio Matrix (Step 12)e successful in each segment will differ according to how strong you are in it . This chapter therefore presents a format for you to follow which can be used to determine where your relative competitive strengths lie. It is the final stage of the segmentation process which is summarised in Figure 10.1.
作者: Spinal-Tap    時(shí)間: 2025-3-28 22:40

作者: 背帶    時(shí)間: 2025-3-29 00:30

作者: conformity    時(shí)間: 2025-3-29 06:07
8樓
作者: negotiable    時(shí)間: 2025-3-29 07:20
8樓
作者: Misgiving    時(shí)間: 2025-3-29 13:17
9樓
作者: INCH    時(shí)間: 2025-3-29 19:11
9樓
作者: 得罪    時(shí)間: 2025-3-29 20:48
9樓
作者: 陪審團(tuán)    時(shí)間: 2025-3-30 02:50
9樓
作者: Blasphemy    時(shí)間: 2025-3-30 05:19
10樓
作者: 起來了    時(shí)間: 2025-3-30 10:44
10樓
作者: 一個(gè)姐姐    時(shí)間: 2025-3-30 14:03
10樓
作者: 噱頭    時(shí)間: 2025-3-30 18:00
10樓




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