標題: Titlebook: Market Entry in China; Case Studies on Stra Christiane Prange Book 2016 Springer International Publishing Switzerland 2016 Chinese business [打印本頁] 作者: infection 時間: 2025-3-21 19:03
書目名稱Market Entry in China影響因子(影響力)
書目名稱Market Entry in China影響因子(影響力)學科排名
書目名稱Market Entry in China網(wǎng)絡公開度
書目名稱Market Entry in China網(wǎng)絡公開度學科排名
書目名稱Market Entry in China被引頻次
書目名稱Market Entry in China被引頻次學科排名
書目名稱Market Entry in China年度引用
書目名稱Market Entry in China年度引用學科排名
書目名稱Market Entry in China讀者反饋
書目名稱Market Entry in China讀者反饋學科排名
作者: 潛移默化 時間: 2025-3-21 23:17 作者: 偽造者 時間: 2025-3-22 04:11
ren auf der Annahme von nutzenmaximierenden Personen (Homo oeconomicus), die zum Wirtschaften das ?konomische Prinzip anwenden. Ein wichtiger Bestandteil der Gesundheits?konomie ist daher die Planung von Gesundheitsleistungen in einem Umfeld der knappen Ressourcen.作者: 背信 時間: 2025-3-22 05:26
sowie die Thermoregulation mit der seltenen Entwicklung einer Hypo- oder Hyperthermie. Durch die lokale raumfordernde Wirkung der Prozesse und der N?he zu der Sehbahn kann es zudem zu Sehst?rungen kommen. Seltener finden sich neurologische Symptome durch St?rungen der Liquorzirkulation. Warnsymptome作者: WITH 時間: 2025-3-22 11:19 作者: FIN 時間: 2025-3-22 16:15 作者: kindred 時間: 2025-3-22 20:11
Christiane Prangeitend veranschaulicht. H?ufig auftauchende Fragen und Probleme aus der Praxis werden ausführlich erl?utert. Dieses Buch soll dem Leser helfen, die Wirksamkeit und Sicherheit der medizinischen Trainingstherapie auch in der praktischen Umsetzung zu gew?hrleisten.978-3-211-32316-8作者: 束以馬具 時間: 2025-3-22 21:43 作者: ear-canal 時間: 2025-3-23 02:28 作者: GENUS 時間: 2025-3-23 07:39 作者: 誤傳 時間: 2025-3-23 12:32 作者: MUMP 時間: 2025-3-23 14:14 作者: Biomarker 時間: 2025-3-23 18:16 作者: Toxoid-Vaccines 時間: 2025-3-24 00:18 作者: 惡臭 時間: 2025-3-24 02:58 作者: 門窗的側柱 時間: 2025-3-24 07:24
Overview of the Booka particular market entry or market development scenario and show how companies tackled specific challenges. Each case starts with a case synopsis to introduce the reader to the problem. Several questions, tools, and overall themes help to prepare for case analysis and better understanding. Cases ca作者: 激勵 時間: 2025-3-24 11:07
Audi and the Chinese Market: A Success Storycompany has acquired an important experience on international markets and entered the Chinese market in 1988. Since then, Audi has continuously developed its sales in China and has also established several production facilities. Today, competition in the ‘premium’ segment is strong, and German compe作者: ornithology 時間: 2025-3-24 18:17 作者: intertwine 時間: 2025-3-24 21:46 作者: 貝雷帽 時間: 2025-3-25 02:17
IKEA in China: A “Glocal” Marketing Strategyer years from its entrance in the Asian country, IKEA was still struggling to achieve positive finiancial results. A lack of understanding of the local peculiarities of the market prevented the company from implementing an adequate targeting strategy and occupying a strong competitive position in th作者: Occipital-Lobe 時間: 2025-3-25 03:44
China’s Retailing Graveyard: A Case Study of TESCO the inability of retailers to truly understand the country. In 2013, Tesco announced it would partner up with China Resource Enterprise (CRE), after the retailer had tried to crack the Chinese retail market for 9 consecutive years. The case follows a series of events that led to Tesco’s eventual wi作者: 觀點 時間: 2025-3-25 09:40 作者: GEAR 時間: 2025-3-25 12:53 作者: 說明 時間: 2025-3-25 18:38
Master International Franchising in China: The Case of the Athlete’s Foote large and well-known food and beverage brands, such as KFC and McDonald’s. Less well known, but equally important, are the non-food retailing and service industries, which also made inroads in China using franchising. One such example is the case of the Athlete’s Foot Company. This American compan作者: BALE 時間: 2025-3-25 23:39 作者: 放逐某人 時間: 2025-3-26 02:16
TPresso: Is the Tea Machine Too Cheap for the Chinese Market? now introduces a high-end tea machine that uses capsules in order to make tea. Monodor was founded in 1991 by Eric Favre. Eric originally invented Nespresso coffee capsules for Nestlé in 1976, but then left the company to start his own business. Having successfully developed the idea of the tea cap作者: 進入 時間: 2025-3-26 07:00
en der Knappheit wie auch mit den M?glichkeiten, diese zu mildern. Dazu werden die Methoden der ?konomie auf das Gesundheitswesen angewandt. Die Aussage, Gesundheit sei das h?chste Gut, impliziert ?konomisch, dass die Gesundheitsgüter einen Grenznutzen aufweisen, der h?her ist als alle anderen Güter作者: harrow 時間: 2025-3-26 09:08 作者: CLEAR 時間: 2025-3-26 16:35 作者: 惡名聲 時間: 2025-3-26 20:37 作者: 叢林 時間: 2025-3-26 23:09
Christiane Prangeschaulichen AbbildungenDieses Buch richtet sich an alle Berufsgruppen, wie Mediziner, Physiotherapeuten oder Trainer, die im Bereich Rehabilitation und Gesundheitspr?vention t?tig sind, und die Training als hochwirksames therapeutisches Mittel einsetzen wollen. Der Schwerpunkt liegt dabei weniger au作者: 無能的人 時間: 2025-3-27 02:14
Christiane Prangeschaulichen AbbildungenDieses Buch richtet sich an alle Berufsgruppen, wie Mediziner, Physiotherapeuten oder Trainer, die im Bereich Rehabilitation und Gesundheitspr?vention t?tig sind, und die Training als hochwirksames therapeutisches Mittel einsetzen wollen. Der Schwerpunkt liegt dabei weniger au作者: Neolithic 時間: 2025-3-27 06:08 作者: 群居男女 時間: 2025-3-27 12:09
Sylvie Hertrich,Ulrike Mayrhoferschaulichen AbbildungenDieses Buch richtet sich an alle Berufsgruppen, wie Mediziner, Physiotherapeuten oder Trainer, die im Bereich Rehabilitation und Gesundheitspr?vention t?tig sind, und die Training als hochwirksames therapeutisches Mittel einsetzen wollen. Der Schwerpunkt liegt dabei weniger au作者: 或者發(fā)神韻 時間: 2025-3-27 17:40 作者: vertebrate 時間: 2025-3-27 21:42 作者: MIRE 時間: 2025-3-28 01:07
Dong Bian den Ablauf verschiedener Vorg?nge im menschlichen K?rper be.Wie entstehen Diabetes und Demenz? Was ist ein Schlaganfall? Wie wirken blutverdünnende Medikamente? Was passiert, wenn man eine Tablette schluckt?.Diese und viele andere Fragen zu Erkrankungen und Situationen, mit denen HeimhelferInnen in作者: arrhythmic 時間: 2025-3-28 03:24 作者: 無可爭辯 時間: 2025-3-28 08:47
Christiane PrangePresents a unique compilation of up-to-date cases that give broad insight in major success factors when entering China.Offers insights from well-known and niche market companies, and their challenges.作者: 營養(yǎng) 時間: 2025-3-28 12:25
Management for Professionalshttp://image.papertrans.cn/m/image/624206.jpg作者: incisive 時間: 2025-3-28 17:36
https://doi.org/10.1007/978-3-319-29139-0Chinese business; Brand strategy; Luxury brands; International market-entry; Marketing-mix; Business cult作者: jocular 時間: 2025-3-28 21:49 作者: 辯論 時間: 2025-3-29 00:42
978-3-319-80499-6Springer International Publishing Switzerland 2016作者: 鞭子 時間: 2025-3-29 04:22 作者: Pde5-Inhibitors 時間: 2025-3-29 08:22 作者: Kinetic 時間: 2025-3-29 14:16
Overview of the Bookintroduce the reader to the problem. Several questions, tools, and overall themes help to prepare for case analysis and better understanding. Cases can be used to acquire in-depth knowledge on industries and companies as well as to discuss with interested people.作者: 干旱 時間: 2025-3-29 16:39
Audi and the Chinese Market: A Success Storyped its sales in China and has also established several production facilities. Today, competition in the ‘premium’ segment is strong, and German competitors BMW and Mercedes also follow ambitious development plans in China. The Audi brand thus has to multiply its efforts to remain the market leader in this segment.作者: DEAWL 時間: 2025-3-29 23:39 作者: 終止 時間: 2025-3-30 02:33
Marks & Spencer: A Global Expansion to Acquire Lost Momentum?was struck with the obstacle of globalization. The company seemed to be ill-prepared to tackle the challenges of international marketing but was still determined to correct the situation. The case investigates how the company can adapt to the new challenges and how to manage its business in China.作者: Cantankerous 時間: 2025-3-30 06:19 作者: Cuisine 時間: 2025-3-30 11:15 作者: 農學 時間: 2025-3-30 13:56 作者: 內行 時間: 2025-3-30 16:31 作者: 清晰 時間: 2025-3-30 23:59
2192-8096 e how firms can better cope with the challenging Chinese market. With a special focus on marketing, positioning, and branding, this book presents issues and solutions of both large multinationals and small niche market players.978-3-319-80499-6978-3-319-29139-0Series ISSN 2192-8096 Series E-ISSN 2192-810X