標(biāo)題: Titlebook: Markenmanagement in der Automobilindustrie; Die Erfolgsstrategie Bernd Gottschalk (Pr?sident des Verbandes der Auto Book 2005Latest edition [打印本頁(yè)] 作者: False-Negative 時(shí)間: 2025-3-21 18:22
書目名稱Markenmanagement in der Automobilindustrie影響因子(影響力)
書目名稱Markenmanagement in der Automobilindustrie影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Markenmanagement in der Automobilindustrie網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度
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書目名稱Markenmanagement in der Automobilindustrie被引頻次
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書目名稱Markenmanagement in der Automobilindustrie年度引用
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書目名稱Markenmanagement in der Automobilindustrie讀者反饋
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作者: 盡責(zé) 時(shí)間: 2025-3-21 22:32
BMW Group — BMW, Rolls-Royce und MINIine Kaufentscheidung, die lange und sorgf?ltig überlegt wird. Zum anderen kommen hier eine Vielzahl rationaler und emotionaler Bedürfnisse zusammen, die alle befriedigt werden wollen. Entsprechend komplex ist der Kaufentscheidungsprozess: Das Automobil ist das ?High involvement“-Produkt schlechthin.作者: 騙子 時(shí)間: 2025-3-22 01:22 作者: 補(bǔ)角 時(shí)間: 2025-3-22 05:32 作者: coagulate 時(shí)間: 2025-3-22 08:56 作者: bromide 時(shí)間: 2025-3-22 15:27
http://image.papertrans.cn/m/image/624148.jpg作者: Limpid 時(shí)間: 2025-3-22 17:15 作者: 危險(xiǎn) 時(shí)間: 2025-3-22 23:06 作者: SPURN 時(shí)間: 2025-3-23 03:44 作者: 得意人 時(shí)間: 2025-3-23 07:29 作者: Chronic 時(shí)間: 2025-3-23 12:16
Smart — Open your MindStarke Marken transportieren mehr als Botschaften über ein Produkt und seine Eigenschaften. Sie senden Signale über Lebensstil und Weltanschauung ihrer Kunden. Sie verbinden K?ufer zu einer Gemeinschaft mit identischen Einstellungen.作者: 傷心 時(shí)間: 2025-3-23 17:39
Markenmanagement als zentraler Erfolgsfaktor in der Automobilindustrien sich die Unternehmen mit ihren Leistungen einen guten Namen gemacht. Durch Kontinuit?t in Qualit?t, Innovation und Design haben sie das Vertrauen einer inzwischen weltweiten Kundschaft erworben und durch spezifische Innovationen die Evolution ihrer Marken zielgerichtet vorangetrieben. Und das — im作者: commodity 時(shí)間: 2025-3-23 19:33
Von der Technik zum Kundennem Gebrauchsgut entwickelt, das aus unserem heutigen Leben nicht mehr wegzudenken ist. Das Auto tr?gt dem Bedürfnis nach individueller Mobilit?t auf einzigartige Weise Rechnung. Jeder achte der derzeit 6,4 Milliarden auf unserem Planeten lebenden Menschen f?hrt ein Automobil! Autos wecken Emotionen作者: 過(guò)于光澤 時(shí)間: 2025-3-23 22:36 作者: brachial-plexus 時(shí)間: 2025-3-24 04:00
Markenführung Revisited — Stellhebel eines modernen Markenmanagementsr die Rückgewinnung verlorener Kunden mit dem drei- bis siebenfachen der Kosten, die für die Bindung von Kunden notwendig sind. Kundenbindung wird somit zum strategischen Erfolgsfaktor des Markenmanagements.作者: CANON 時(shí)間: 2025-3-24 07:54
Brand Challenges and Understanding the Brand Cored. Inside these newly merged firms, divisions are often left to fight for resources for multiple competing brands in crowded portfolios. In this rapid consolidation, Ford, DaimlerChrysler, Volkswagen and BMW have joined General Motors in the often treacherous and costly pursuit of selling multiple b作者: 遵循的規(guī)范 時(shí)間: 2025-3-24 13:52
Strategiewahl — Premium- oder Massenmarkt?rhunderts ein bemerkenswerter Wechsel des dominierenden strategischen Paradigmas erkennen. Als Folge der Aufsehen erregenden Studie ?The Machine that Changed the World“, in der die Strategie des Lean Management aus den Erfolgen der japanischen Automobilhersteller abgeleitet wurde, galten Anfang der 作者: Rebate 時(shí)間: 2025-3-24 18:07 作者: Explosive 時(shí)間: 2025-3-24 19:22
BMW Group — BMW, Rolls-Royce und MINIine Kaufentscheidung, die lange und sorgf?ltig überlegt wird. Zum anderen kommen hier eine Vielzahl rationaler und emotionaler Bedürfnisse zusammen, die alle befriedigt werden wollen. Entsprechend komplex ist der Kaufentscheidungsprozess: Das Automobil ist das ?High involvement“-Produkt schlechthin.作者: progestin 時(shí)間: 2025-3-25 00:20
Chrysler Group — Disciplined Pizzazz: Leveraging the Strengths of Two Automotive Giantsto consumers and providing distinctive products that fulfill the brand promise. It’s a lesson imprinted upon the Chrysler Group from its very origins — when the 1924 Chrysler Six became a best-seller — to our recent successful product offensive that includes the Chrysler 300, Dodge Magnum and Jeep. 作者: cogent 時(shí)間: 2025-3-25 03:31
Ford — Emotionalisierung einer gro?en Traditionsmarke in Europade Bedeutung zu wie im Markt für Automobile. Hier müssen sich Marken in einem Umfeld profilieren, in dem nur markierte Leistungen und keine ?no names“ angeboten werden. Automobilmarken mit einem eindeutig wahrgenommenen Kompetenzprofil dienen dem Konsumenten nicht nur als Orientierungshilfe, sondern作者: ARCHE 時(shí)間: 2025-3-25 08:25
Maybach — Der Relaunch einer einzigartigen Traditionsmarke im Markenportfolio der DaimlerChrysler AGpft an ihre Vergangenheit an, die die Grundlagen zur heutigen Mobilit?t legte. Die Marke Maybach setzte vor über einem halben Jahrhundert h?chste Ansprüche mit dem Beginn der Maybach Ara und dem Appell an die wohlhabende Schicht der Goldenen Zwanziger des vorangegangenen Jahrhunderts. Die Fahrzeuge 作者: Heart-Attack 時(shí)間: 2025-3-25 14:31
Mercedes-Benz — Der Stern am Automobilhimmel das seit nunmehr 104 Jahren. Wie ist es Mercedes-Benz gelungen, sich als weltweit führende Marke im Premiumsegment dauerhaft zu positionieren? Viele bahnbrechende Erfindungen, welche die Entwicklung der Automobilindustrie in Fahrt gebracht haben, stammen von Mercedes-Benz. Nach der Erfindung des Au作者: 放縱 時(shí)間: 2025-3-25 17:58
Managing Two Brands for Success: Peugeot and Citro?n more remote countries, has now made PSA Peugeot Citro?n recognized as a key player of the automobile industry. In 2004, with world sales of 3 375 300 cars, PSA Peugeot Citro?n was clearly the Number 2 car manufacturer in Europe. This situation, marked by a volume growth of 48 per cent between 1998 作者: 空氣 時(shí)間: 2025-3-25 22:35
Marken, M?rkte und Prozesse — Volkswagen AGu differenzieren. Genauer betrachtet, sind die einzelnen Marken wiederum ?Teilkonzerne“, die auch untereinander in komplexen Gesch?ftsbeziehungen stehen. Mehrmarkenstrategie in der Automobilindustrie geht daher weit über das Management eines ?Multi-Marken-Produktportfolios“ hinaus.作者: CRATE 時(shí)間: 2025-3-26 01:51 作者: 潛移默化 時(shí)間: 2025-3-26 05:02
the territories fringing the Mediterranean Sea, California, Central Chile and the southernmost strips of South Mrica and Australia. Similarities are not confined to climatic trends, but are also reflected in the physiognomy ofthe vegetation, in land use patterns and frequently in the general appear作者: Bother 時(shí)間: 2025-3-26 08:39 作者: justify 時(shí)間: 2025-3-26 13:18 作者: progestin 時(shí)間: 2025-3-26 17:51 作者: 小鹿 時(shí)間: 2025-3-27 00:29 作者: 攀登 時(shí)間: 2025-3-27 04:42
Kenneth J. Roberts the territories fringing the Mediterranean Sea, California, Central Chile and the southernmost strips of South Mrica and Australia. Similarities are not confined to climatic trends, but are also reflected in the physiognomy ofthe vegetation, in land use patterns and frequently in the general appear作者: 反叛者 時(shí)間: 2025-3-27 09:12
Willi Diezis ambitious goal of finding pertinent rules and codes that were followed in previous societies for the processes that formed the built environment of their towns and cities, including building activities at the neighborhood level and the decision-making process that took place between proximate nei作者: endocardium 時(shí)間: 2025-3-27 11:48
ranean basin.Covers 14 centuries, since antiquity to the ear.This book brings together historic urban / building rules and codes for the geographic areas including Greece, Italy and Spain. The author achieved his ambitious goal of finding pertinent rules and codes that were followed in previous soci作者: 相同 時(shí)間: 2025-3-27 16:39
Martin Winterkorngenous antioxidant defenses, including enzymes and nonenzymatic compounds, try to combat the oxidative stress created by the disequilibrium between the production of reactive oxygen and nitrogen species and the antioxidant defense system. Natural matrices such as food plants could help the exogenous作者: Contort 時(shí)間: 2025-3-27 18:03 作者: 種族被根除 時(shí)間: 2025-3-27 23:37 作者: 車床 時(shí)間: 2025-3-28 02:08 作者: 正面 時(shí)間: 2025-3-28 09:27
Mark Fieldsemical composition and diversity. Many herb and spice extracts possess antimicrobial activity against a range of bacteria, yeast, and moulds. Because of their antimicrobial properties, they could be very useful, either as food preservatives or as natural biopesticides. In particular, extracts from w作者: MARS 時(shí)間: 2025-3-28 12:37 作者: Mutter 時(shí)間: 2025-3-28 18:12
Jürgen Hubbertples, derived from research on particular populations, communities or ecosystems, are generally valid, and hence also to what extent resource management principles are general. To quote Di Castri and Mooney (1973): "In effect, in order to assess the transfer of technology, it is essential to know to作者: cathartic 時(shí)間: 2025-3-28 19:25
Carl-Peter Forsterples, derived from research on particular populations, communities or ecosystems, are generally valid, and hence also to what extent resource management principles are general. To quote Di Castri and Mooney (1973): "In effect, in order to assess the transfer of technology, it is essential to know to作者: 密碼 時(shí)間: 2025-3-28 23:06 作者: inferno 時(shí)間: 2025-3-29 05:53 作者: 生命層 時(shí)間: 2025-3-29 09:40
Bernd Pischetsriederant survival and optimal resource use within the constraints of irradiance, temperature, annual precipitation and soil moisture. These similar vegetative characteristics include shrub form, moderate leaf area indices and hard, small, evergreen leaves. Usually, where the annual precipitation decrease作者: blackout 時(shí)間: 2025-3-29 14:04 作者: Eviction 時(shí)間: 2025-3-29 16:00
Brand Challenges and Understanding the Brand Core possible across product and brand lines. Additionally, Toyota, Nissan, Honda and Hyundai are each selling two brands (Hyundai controls Kia), with vehicles that often overlap on price and segment. Toyota is in process of adding a third brand, Scion, to chase the youth market, the so-called Generation Y.作者: Basal-Ganglia 時(shí)間: 2025-3-29 23:44 作者: 打算 時(shí)間: 2025-3-30 01:19 作者: 多節(jié) 時(shí)間: 2025-3-30 07:05 作者: 表皮 時(shí)間: 2025-3-30 11:03 作者: IOTA 時(shí)間: 2025-3-30 15:41 作者: 使糾纏 時(shí)間: 2025-3-30 20:28 作者: 聽(tīng)寫 時(shí)間: 2025-3-30 23:54
Maybach — Der Relaunch einer einzigartigen Traditionsmarke im Markenportfolio der DaimlerChrysler AGwaren technische Meisterwerke, die ihrer Zeit weit voraus waren. Die Herausforderungen liegen im Relaunch der High-End-Luxusmarke mit dem Auferleben des hochwertigen Images und der Exklusivit?t begründet.作者: Individual 時(shí)間: 2025-3-31 02:50 作者: CURL 時(shí)間: 2025-3-31 07:59
tomobil-Ausstellung) in Frankfurt vor- gestellte Erstauflage des Buches "Markenmanagement in der Automobilindustrie" ist ein voller Erfolg geworden. Das Werk fand auf Anhieb gro?es Interesse in der Fachwelt und war in kürzester Zeit vergriffen. Presse, Wissenschaft und auch die Füh- rungskr?fte und 作者: 阻擋 時(shí)間: 2025-3-31 13:04
refore to perform sutures and to insert grafts with higher precision. Modern rhinoplasty lays its foundations no longer on the elder concepts of interruption and demolition of nasal anatomical elements, but on the intent to preserve and remodel or reinforce these structures, giving them a more harmo作者: EXCEL 時(shí)間: 2025-3-31 14:27 作者: 修改 時(shí)間: 2025-3-31 19:33 作者: KEGEL 時(shí)間: 2025-3-31 23:00
Jan Dannenberg. Winter rainfall, because of lower evaporation, is more effective in sustaining plant growth than is warm season precipitation; nonetheless, in this climatic region all but favorably located phreatophytic vegetation is subject to drought stress in summer.作者: Malaise 時(shí)間: 2025-4-1 03:56
Jean-Remy von Mattrom this group are the water accumulating species, the succulents. Nevertheless, the remaining group of xerophytes is still extraordinarily heterogeneous and has been further subdivided. W. and K. (1970) distinguish the poikilohydrous, malakophyllous, sclerophyllous, aphyllous, and stenohydrous xero作者: GRILL 時(shí)間: 2025-4-1 09:28
Fabian Brandt,Andreas Spengel,Simon Schnurrerthrough about 10° of latitude being bounded on their equatorward margins by drylands, on their polar margins by cool humid areas and on the east by humid or subhumid lands with greater seasonal temperature contrasts (Fig. 1). In the real world, because of different coastal configurations and other f作者: 幻影 時(shí)間: 2025-4-1 11:08
Kenneth J. Robertsds of vigorous commercial and cultural interchanges as during the California gold rush. One other general feature is the massive interchange of cultivated and weed species of plants that has occurred between the five areas of the world that have a mediterranean-type climate, with the Mediterranean b