標(biāo)題: Titlebook: Manual der fetalen Medizin; Mit Referenzwerten f K. T. M. Schneider,C. Kaisenberg,W. Holzgreve Book 1994 Springer-Verlag Berlin Heidelberg [打印本頁(yè)] 作者: 分期 時(shí)間: 2025-3-21 19:32
書目名稱Manual der fetalen Medizin影響因子(影響力)
書目名稱Manual der fetalen Medizin影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Manual der fetalen Medizin網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Manual der fetalen Medizin網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Manual der fetalen Medizin被引頻次
書目名稱Manual der fetalen Medizin被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Manual der fetalen Medizin年度引用
書目名稱Manual der fetalen Medizin年度引用學(xué)科排名
書目名稱Manual der fetalen Medizin讀者反饋
書目名稱Manual der fetalen Medizin讀者反饋學(xué)科排名
作者: 發(fā)現(xiàn) 時(shí)間: 2025-3-21 22:34
Fetal Blood Sampling (FBS)waren (103). Beide Methoden waren haupts?chlich für das zweite Trimester geeignet. Daffos kombinierte 1983 erstmalig die Vorteile beider Techniken (145, 146). Es gelang ihm, unter Ultraschallkontrolle direkt perkutan die Nabelschnur zu punktieren. Er darf mit Recht als der Taufpate des modernen “fetal blood sampling” (FBS) bezeichnet werden.作者: 一個(gè)姐姐 時(shí)間: 2025-3-22 04:01 作者: faddish 時(shí)間: 2025-3-22 04:43
Embryo — und FetoskopieScrimgeour führte 1973 bei Patientinnen, deren Kinder ein erh?htes Risiko hatten, an Neuralrohrdefekten erkrankt zu sein, mit einem dünneren Fiberglasendoskop Fetoskopien durch. Bei einem dieser Kinder konnte er mithilfe dieser Technik sogar einen schwerwiegenden Neuralrohrdefekt erkennen (674).作者: 合唱隊(duì) 時(shí)間: 2025-3-22 12:28
K. T. M. Schneider,C. v. Kaisenberg,W. Holzgrevehematics Pedagogical Procedural Knowledge might play a pivotal role in constructing Mathematics Pedagogical Content Knowledge. These findings are connected to results from relevant studies in terms of the significant role of teachers’ knowledge in mathematics instruction.978-3-319-36615-9978-3-319-13542-7作者: AV-node 時(shí)間: 2025-3-22 14:01
hematics Pedagogical Procedural Knowledge might play a pivotal role in constructing Mathematics Pedagogical Content Knowledge. These findings are connected to results from relevant studies in terms of the significant role of teachers’ knowledge in mathematics instruction.978-3-319-36615-9978-3-319-13542-7作者: 浮夸 時(shí)間: 2025-3-22 18:06
K. T. M. Schneider,C. v. Kaisenberg,W. Holzgrevehematical thinking, but more explicitly address the deficit ideology that can remain despite the amount that has been achieved in this professional development work (Franke 2009; Battey & Franke, 2009). This chapter describes our progression from a focus on students’ mathematical thinking to engagin作者: NIP 時(shí)間: 2025-3-22 21:47 作者: 殘酷的地方 時(shí)間: 2025-3-23 05:23
K. T. M. Schneider,C. v. Kaisenberg,W. Holzgreve lesson study to create, implement, observe, revise, and reteach math lessons that incorporated social justice goals. The research reported examines the challenges teachers faced in learning to teach mathematics for social justice and the ways the use of lesson study may have supported or constraine作者: 木質(zhì) 時(shí)間: 2025-3-23 09:29 作者: Tdd526 時(shí)間: 2025-3-23 12:19 作者: Encapsulate 時(shí)間: 2025-3-23 17:41 作者: tattle 時(shí)間: 2025-3-23 18:56 作者: unstable-angina 時(shí)間: 2025-3-23 23:32 作者: 慢跑 時(shí)間: 2025-3-24 03:53 作者: 兇兆 時(shí)間: 2025-3-24 09:14 作者: 赤字 時(shí)間: 2025-3-24 14:40 作者: 人類學(xué)家 時(shí)間: 2025-3-24 15:31
K. T. M. Schneider,C. v. Kaisenberg,W. Holzgrevet accurate way. Yet, from these Euclidean beginnings, a more subtle and flexible geometry, known as differential geometry, has grown to maturity. It is in terms of this geometry that Einstein’s theory finds expression. And now, more than sixty years after general relativity was first put forward as 作者: 細(xì)胞 時(shí)間: 2025-3-24 19:00
K. T. M. Schneider,C. v. Kaisenberg,W. Holzgrevet accurate way. Yet, from these Euclidean beginnings, a more subtle and flexible geometry, known as differential geometry, has grown to maturity. It is in terms of this geometry that Einstein’s theory finds expression. And now, more than sixty years after general relativity was first put forward as 作者: 傷心 時(shí)間: 2025-3-25 02:57 作者: 清楚 時(shí)間: 2025-3-25 06:31
K. T. M. Schneider,C. v. Kaisenberg,W. Holzgrevent study con- ducted for the President by the U. S. National Science Foundation and Department of Education warns of serious impending shortcomings in public understanding of science. "Today people in a wide range of non- scientific . . . professions must have a greater understanding of technology than at any978-1-4613-8129-7978-1-4613-8127-3作者: Postmenopause 時(shí)間: 2025-3-25 11:03 作者: 拘留 時(shí)間: 2025-3-25 11:51 作者: 無(wú)孔 時(shí)間: 2025-3-25 16:04 作者: Aspirin 時(shí)間: 2025-3-25 20:05
Plazentacentese zweiten und dritten Trimenon. Vermutlich ist dies auf das gr??ere Plazentavolumen und die leichtere Vermeidbarkeit der Dezidua zurückzuführen (253). Holzgreve verwendet hier eine einfache Spinalnadel von 20 Gauge (363). Diese Methode erfreut sich neuerdings zunehmender Beliebtheit, da sie von den P作者: 改進(jìn) 時(shí)間: 2025-3-26 00:32
Fetale DNA-Diagnostik aus Maternalblutche Dichtegradientenzentrifugation zur Anwendung (367). Das MACS zeigte sich hilfreich bei der Anreicherung spezifischer Lymphozyten-Subgruppierungen. Diese Technik ist, bei der Verwendung des Transferrin Rezeptors, aber so unspezifisch, da? sogar in Nabelschnurblut nur ca. 25% der nukleirten Erythr作者: 帶來(lái)的感覺 時(shí)間: 2025-3-26 08:07
Chromosomenanalyseig ein Pterygium colli. Erw?hnt seien noch die gonosomalen Aneuploidien (Abweichungen des normalen Chromosomensatzes) des X (Triplo-X) — oder Y Chromosoms (Klinefelter-Syndrom). Alle anderen Mono-oder Trisomien sind mit dem Leben nicht vereinbar und gelangen in der Regel nicht zur Geburt. Für weiter作者: Bph773 時(shí)間: 2025-3-26 12:26
Fetale Erkrankungen mit chirurgischer Interventionsm?glichkeitrden, gestattet den Einsatz dieser doch mit erh?hten Risiken behafteten Behandlungsart. Von ?u?erster Wichtigkeit ist die Tatsache, da? die weitere Reproduktionsf?higkeit der Frau erhalten bleiben soll. Longaker et al. berichteten aus einem Patientengut von 17 Frauen, die sich einer intrauterinen Ch作者: 喪失 時(shí)間: 2025-3-26 12:37 作者: Protein 時(shí)間: 2025-3-26 17:05
H?moglobinopathienserer Schwangeren mit Abstammung aus dem Mittelmeerraum von gro?er Bedeutung (365). Bei der Sichelzellan?mie kommt es in einem so hohen Anteil der Gentr?ger zu klinischer Morbidit?t und Mortalit?t, da? eine pr?natale Diagnostik gerechtfertigt erscheint und, wo erwünscht, ein Schwangerschaftsabbruch 作者: STELL 時(shí)間: 2025-3-26 22:33
Einleitung, Motivation und Zielsetzungle Blutgewinnung durch Punktion von plazentaren Gef??en, die Bluttransfusion zun?chst in den Peritonealraum und sp?ter in die Nabelschnur sowie die direkte Medikamentengabe an den Feten. Einzelheiten der historischen Entwicklung wurden den entsprechenden Kapiteln in zusammengefa?ter Form vorangestel作者: 王得到 時(shí)間: 2025-3-27 04:45 作者: ABYSS 時(shí)間: 2025-3-27 06:35
Amniocentese (AC)romosomenaberration. Es existiert ein fl?chendeckendes Netz von Instituten, die eine Chromosomenanalyse durchführen k?nnen. Meist sind sie den Universit?ten in Form der humangenetischen Institute angegliedert und haben die Aufgabe der genetischen Beratung und pr?natalen Diagnostik übernommen. Der Au作者: Inordinate 時(shí)間: 2025-3-27 10:32 作者: Endometrium 時(shí)間: 2025-3-27 15:45
Chorion Villi Sampling (CVS)e 1968 (307, 638). Unter Verwendung von Aspirationskathetern oder — kanülen sowie Biopsiezangen l??t sich im I. Trimester zwischen der 7. und 12. Schwangerschaftswoche ohne Narkose . “blind” oder unter direkter Sicht bzw. durch Ultraschallunterstützung choriales Gewebe gewinnen. Brambati führte das 作者: pulmonary 時(shí)間: 2025-3-27 19:17
Plazentacenteseon plazentarem Gewebe im II. und III. Trimenon zum Zwecke einer fetalen Gewebediagnostik, z.B. einer Karyotypisierung oder bei erfolgloser Vordiagnostik (synonym der Plazentabiopsie). Sie ist sozusagen die versp?tete Form der transabdominalen Chorionzottenbiopsie (“l(fā)ate CVS”) und kann in der Regel n作者: Anthrp 時(shí)間: 2025-3-28 01:24 作者: entice 時(shí)間: 2025-3-28 05:27 作者: 背書 時(shí)間: 2025-3-28 09:10 作者: Plaque 時(shí)間: 2025-3-28 13:33 作者: Infinitesimal 時(shí)間: 2025-3-28 18:22 作者: 潔凈 時(shí)間: 2025-3-28 22:22
Fetale Erkrankungen mit chirurgischer Interventionsm?glichkeit Jahrzehnts entwickelt. Dabei spielten verbesserte Methoden der bildgebenden Verfahren und der fetalen überwachung, ein gereiftes Verst?ndnis der fetalen Physiologie und Pathophysiologie und die Entwicklung neuer geeigneter Operationstechniken eine entscheidende Rolle. Dies führte zur Ver?nderungen 作者: Glossy 時(shí)間: 2025-3-29 00:26
Fetales Immunsystemeiligt, die für die Mutter fremd sind. Der Fetus wird aber von der Mutter nicht in einer Art und Weise abgesto?en, wie der mütterliche Organismus es mit Haut- oder Nierentransplantaten tun würde. Die Mechanismen, die den Feten und die Plazenta von Absto?ung bewahren, lassen sich in zwei Gruppen eint作者: DOTE 時(shí)間: 2025-3-29 05:21 作者: 平庸的人或物 時(shí)間: 2025-3-29 10:06 作者: 使堅(jiān)硬 時(shí)間: 2025-3-29 12:59
K. T. M. Schneider,C. v. Kaisenberg,W. Holzgrevefferent types of knowledge for teaching mathematics.IncludesThe purpose of this research is to identify the categories of South Korean elementary teachers’ knowledge for teaching mathematics. Emerging from the data collected and the subsequent analysis are five categories of South Korean elementary 作者: choleretic 時(shí)間: 2025-3-29 18:17
fferent types of knowledge for teaching mathematics.IncludesThe purpose of this research is to identify the categories of South Korean elementary teachers’ knowledge for teaching mathematics. Emerging from the data collected and the subsequent analysis are five categories of South Korean elementary 作者: 使習(xí)慣于 時(shí)間: 2025-3-29 22:31
K. T. M. Schneider,C. v. Kaisenberg,W. Holzgreveit started with building a cognitive framework of the development of children’s thinking and carried this cognitive perspective into work with teachers (Carpenter, Fennema, & Franke, 1996). Over the years, some scholars have shifted toward a more situated perspective in working with teachers (Franke作者: handle 時(shí)間: 2025-3-30 03:32
K. T. M. Schneider,C. v. Kaisenberg,W. Holzgreveit started with building a cognitive framework of the development of children’s thinking and carried this cognitive perspective into work with teachers (Carpenter, Fennema, & Franke, 1996). Over the years, some scholars have shifted toward a more situated perspective in working with teachers (Franke作者: 閃光你我 時(shí)間: 2025-3-30 05:36
K. T. M. Schneider,C. v. Kaisenberg,W. Holzgreven (Frankenstein, 1995; Gutstein, 2006). One way to support mathematics teachers in developing mathematics pedagogies for social justice may be to use lesson study, a powerful form of professional development in Japan that is increasingly used in the United States (Lewis & Tsuchida, 1998), to engage 作者: assent 時(shí)間: 2025-3-30 08:26
K. T. M. Schneider,C. v. Kaisenberg,W. Holzgreven (Frankenstein, 1995; Gutstein, 2006). One way to support mathematics teachers in developing mathematics pedagogies for social justice may be to use lesson study, a powerful form of professional development in Japan that is increasingly used in the United States (Lewis & Tsuchida, 1998), to engage 作者: hematuria 時(shí)間: 2025-3-30 14:17 作者: 同時(shí)發(fā)生 時(shí)間: 2025-3-30 16:54 作者: 格言 時(shí)間: 2025-3-30 21:34
K. T. M. Schneider,C. v. Kaisenberg,W. Holzgreveent research in South Africa for the 10-year period from 2006 to 2015, to complement an earlier study on research themes (Ndlovu, Invited lectures from the 13th International Congress on Mathematical Education, Springer, pp. 385–399, 2018). The research questions which guided the study were: (a) wha作者: Debility 時(shí)間: 2025-3-31 02:19
uclidean geometry, but it also gives us a pictorial framework for visualizing the very much more general types of space that occur continually throughout mathematics. Moreover, it was the picture of physical space that led to those key ideas of mathematical analysis: continuity and smoothness. Indee作者: instulate 時(shí)間: 2025-3-31 06:08 作者: pulmonary 時(shí)間: 2025-3-31 13:05 作者: 擴(kuò)張 時(shí)間: 2025-3-31 14:27
K. T. M. Schneider,C. v. Kaisenberg,W. Holzgreveuclidean geometry, but it also gives us a pictorial framework for visualizing the very much more general types of space that occur continually throughout mathematics. Moreover, it was the picture of physical space that led to those key ideas of mathematical analysis: continuity and smoothness. Indee作者: 詞根詞綴法 時(shí)間: 2025-3-31 20:23
K. T. M. Schneider,C. v. Kaisenberg,W. Holzgreveuclidean geometry, but it also gives us a pictorial framework for visualizing the very much more general types of space that occur continually throughout mathematics. Moreover, it was the picture of physical space that led to those key ideas of mathematical analysis: continuity and smoothness. Indee作者: Abduct 時(shí)間: 2025-4-1 01:31 作者: brachial-plexus 時(shí)間: 2025-4-1 04:35 作者: 運(yùn)氣 時(shí)間: 2025-4-1 08:22 作者: PRISE 時(shí)間: 2025-4-1 11:18 作者: GIBE 時(shí)間: 2025-4-1 17:36 作者: BILL 時(shí)間: 2025-4-1 19:34
978-3-642-93552-7Springer-Verlag Berlin Heidelberg 1994