標(biāo)題: Titlebook: Manual der Osteosynthese; AO-Technik M. E. Müller,M. Allg?wer,H. Willenegger Book 19772nd edition Springer-Verlag Berlin · Heidelberg 1977 [打印本頁] 作者: 次要 時(shí)間: 2025-3-21 16:21
書目名稱Manual der Osteosynthese影響因子(影響力)
書目名稱Manual der Osteosynthese影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Manual der Osteosynthese網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Manual der Osteosynthese網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Manual der Osteosynthese被引頻次
書目名稱Manual der Osteosynthese被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Manual der Osteosynthese年度引用
書目名稱Manual der Osteosynthese年度引用學(xué)科排名
書目名稱Manual der Osteosynthese讀者反饋
書目名稱Manual der Osteosynthese讀者反饋學(xué)科排名
作者: 令人不快 時(shí)間: 2025-3-21 20:28
978-3-642-96383-4Springer-Verlag Berlin · Heidelberg 1977作者: 建筑師 時(shí)間: 2025-3-22 02:06 作者: connoisseur 時(shí)間: 2025-3-22 05:23
Einleitung Hauptindikation der verschiedenen AO-Implantate, Handhabung des Standardinstrumentariums der AO sowie einige wesentliche Gesichtspunkte der Operationstechnik und der Nachbehandlung dargestellt werden. Auch die Behandlung der wichtigsten postoperativen Komplikationen wird besprochen.作者: DAMN 時(shí)間: 2025-3-22 11:31 作者: committed 時(shí)間: 2025-3-22 14:13 作者: 十字架 時(shí)間: 2025-3-22 17:33 作者: 空洞 時(shí)間: 2025-3-22 23:10 作者: 威脅你 時(shí)間: 2025-3-23 01:46 作者: 召集 時(shí)間: 2025-3-23 09:14 作者: 爭吵 時(shí)間: 2025-3-23 10:15 作者: 機(jī)制 時(shí)間: 2025-3-23 16:48
Verz?gerte HeilungenWenn eine Fraktur nach 4 Monaten nicht verkn?chert ist, spricht man von .作者: Insufficient 時(shí)間: 2025-3-23 18:06
PseudarthrosenAls Pseudarthrosen bezeichnen wir nicht nur die relativ seltenen, voll ausgebildeten Falschgelenke nach Fraktur mit Abdeckelung der Markh?hle, knorpeligem überzug, Gelenkkapsel und Bildung von Synovialflüssigkeit, sondern . Diese Definition entspricht dem englischen Wort ?non-union“.作者: Aspirin 時(shí)間: 2025-3-24 01:03
M. E. Müller,M. Allg?wer,R. Schneider,H. Willenegger(Oates, G. (2009). Integrated technology in the undergraduate mathematics curriculum: A case study of computer algebra systems. (Unpublished doctoral dissertation). University of Auckland, Auckland. .?=?4). While significant changes in Access, Student Facility, Pedagogy, Curriculum, and Assessment w作者: Isthmus 時(shí)間: 2025-3-24 04:41 作者: 許可 時(shí)間: 2025-3-24 08:13 作者: Ostrich 時(shí)間: 2025-3-24 12:27 作者: 我怕被刺穿 時(shí)間: 2025-3-24 18:28 作者: Gratulate 時(shí)間: 2025-3-24 20:36 作者: Admire 時(shí)間: 2025-3-25 01:43
M. E. Müller,M. Allg?wer,R. Schneider,H. Willeneggerldren’s explorations if the teacher observes and recognizes the mathematical content. The results also indicate the potential for teachable and learnable moments and dilemmas when play is the starting point..The conclusion is that “here-and-now” situations provide teachable and learnable moments. Th作者: accessory 時(shí)間: 2025-3-25 03:32
a grandmother provides different learning opportunities to the child, who is exposed to learning about giving, receiving, sharing, and expressing his ideas and feelings. On the basis of this result, it can be concluded that through a block play with family members, a child gets an opportunity to th作者: minimal 時(shí)間: 2025-3-25 08:22 作者: Eclampsia 時(shí)間: 2025-3-25 15:02 作者: DEMUR 時(shí)間: 2025-3-25 16:25
M. E. Müller,M. Allg?wer,R. Schneider,H. Willeneggerildren. Understanding our own practices with young children has implications for how to support kindergarten student teachers to connect their theoretical understandings about mathematics education in kindergarten with practical experiences from working with children.作者: Enliven 時(shí)間: 2025-3-25 20:28 作者: 同音 時(shí)間: 2025-3-26 01:19 作者: irreducible 時(shí)間: 2025-3-26 05:13 作者: arrogant 時(shí)間: 2025-3-26 11:00 作者: 弄臟 時(shí)間: 2025-3-26 13:31 作者: 使人煩燥 時(shí)間: 2025-3-26 17:47 作者: 發(fā)炎 時(shí)間: 2025-3-27 00:26
Einleitung Hauptindikation der verschiedenen AO-Implantate, Handhabung des Standardinstrumentariums der AO sowie einige wesentliche Gesichtspunkte der Operationstechnik und der Nachbehandlung dargestellt werden. Auch die Behandlung der wichtigsten postoperativen Komplikationen wird besprochen.作者: 行業(yè) 時(shí)間: 2025-3-27 04:12
Ziele, Grundlagen und Prinzipien der AO-Technik Zirkulationsst?rungen, entzündliche Erscheinungen und Schmerz mit reflektorischer Immobilisierung auf. Diese drei Faktoren führen in Verbindung mit dem Ausfall funktioneller Beanspruchung von Knochen, Gelenken und Muskeln zur sog. ., d.h. chronischer ?dembildung, Atrophie der Weichteile, Knochenabb作者: FID 時(shí)間: 2025-3-27 09:14
Pr?operative, operative und postoperative Hinweisehwestern, Pfleger — wesentlich mehr als technische Raffinessen. Die beste Kontrolle dieser Installationen und Ma?nahmen liegt in der Infektionsrate, die bei Wahleingriffen und geschlossenen Verletzungen unter 2% liegen sollte.作者: 散步 時(shí)間: 2025-3-27 12:53 作者: ATRIA 時(shí)間: 2025-3-27 14:13 作者: vitrectomy 時(shí)間: 2025-3-27 18:03
has developed in Papua New Guinea.Highlights the developmenMost education research is undertaken in western developed countries. While some research from developing countries does make it into research journals from time to time, but these articles only emphasize the rarity of research in developin作者: Alveoli 時(shí)間: 2025-3-27 23:57 作者: 話 時(shí)間: 2025-3-28 02:25
M. E. Müller,M. Allg?wer,R. Schneider,H. Willeneggerre traditional paper/pencil techniques requires changes in both curricular scope and related assessment practices. In this chapter, researchers highlight the recent reporting of findings from their case study that focused on innovative uses of Computer Algebra System (CAS) technology in university m作者: 抵消 時(shí)間: 2025-3-28 09:31
M. E. Müller,M. Allg?wer,R. Schneider,H. Willeneggerined through dynamic international collaboration.Discusses t.This?book?highlights the contribution of artificial intelligence for mathematics education. It provides concrete ideas supported by mathematical work obtained through dynamic international collaboration,?and discusses the flourishing of ne作者: thyroid-hormone 時(shí)間: 2025-3-28 11:18 作者: callous 時(shí)間: 2025-3-28 17:26 作者: dilute 時(shí)間: 2025-3-28 21:12 作者: COLON 時(shí)間: 2025-3-28 22:57
M. E. Müller,M. Allg?wer,R. Schneider,H. Willeneggerpotential for teaching and learning mathematical content with children’s play as the starting point. The question is important because according to research, children’s mathematical encounters in play activities are educational experiences. The understanding of children’s mathematical encounters in 作者: Bureaucracy 時(shí)間: 2025-3-29 06:38
M. E. Müller,M. Allg?wer,R. Schneider,H. Willeneggerpotential for teaching and learning mathematical content with children’s play as the starting point. The question is important because according to research, children’s mathematical encounters in play activities are educational experiences. The understanding of children’s mathematical encounters in