標(biāo)題: Titlebook: Management-Konzepte von A–Z; Bew?hrte Strategien Wolfgang Kappeller,Regina Mittenhuber Book 2003 Betriebswirtschaftlicher Verlag Dr. Th. G [打印本頁] 作者: 無限 時間: 2025-3-21 17:11
書目名稱Management-Konzepte von A–Z影響因子(影響力)
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書目名稱Management-Konzepte von A–Z網(wǎng)絡(luò)公開度
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書目名稱Management-Konzepte von A–Z讀者反饋
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作者: OVER 時間: 2025-3-21 21:41
Book 2003einsteiger erhalten einen fundierten und praxisbezogenen überblick über aktuelle und bew?hrte Managementkonzepte...Anders als konventionelle Lexika bietet Ihnen das Nachschlagewerk theoretische Erkl?rungen sowie zahlreiche Erfolgsbeispiele und Studienergebnisse. Sie beschreiben anschaulich, wie sich作者: Stricture 時間: 2025-3-22 01:23
Book 2003tstrategien und -methoden informieren wollen und.-die für Ihre t?gliche Praxis konkrete Handlungsanweisungen und L?sungen suchen...Die Autoren Wolfgang Kappeller und Regina Mittenhuber sind erfahrene Wirtschaftsredakteure und auf das Gebiet Unternehmensführung spezialisiert. .作者: flutter 時間: 2025-3-22 05:09
steigendem Kosten- und.Wettbewerbsdruck sowie zunehmenden Kundenansprüchen geht es in Unternehmen konkret um die Frage: Lohnen sich die durchgeführten und durchzuführenden Marketingma?nahmen?.Bauer/Stokburger/Hammerschmidt entwickeln mit der Marketing Performance Chain (MPC) ein Konzept, das es erla作者: 小木槌 時間: 2025-3-22 09:45 作者: 排斥 時間: 2025-3-22 14:25
Wolfgang Kappeller,Regina Mittenhuberrtschaftlichkeit des Marketing sicherzustellen? Wie l?sst sich Marketing nicht nur verbal als Investitionsbereich kennzeichnen, sondern auch als solcher führen, regeln und kontrollieren? Welches sind die "richtigen" Marketingkenngr??en? ..Sven Reinecke überprüft zahlreiche betriebswirtschaftliche Ke作者: Outmoded 時間: 2025-3-22 19:33 作者: Constitution 時間: 2025-3-23 00:37
Wolfgang Kappeller,Regina Mittenhuberwirtschaftlichen Wertbeitrag des Marketing kennzahlengestützt zu belegen und zu optimieren. Nachfolgend wird herausgearbeitet, welche Faktoren dazu führen, dass Unternehmen zunehmend danach streben, Marketingeffektivit?t und -effizienz sicherzustellen und nachzuweisen. Femer wird gezeigt, dass die k作者: Impugn 時間: 2025-3-23 05:08
Wolfgang Kappeller,Regina Mittenhuberof experimental method. This might easily be misunderstood as imposing external order on observed actions of sentient beings; indeed, operant accounts of contingency-shaped behaviour are often criticised for omitting the actor’s ‘subjective’ experience of situations. In fact, behaviourists have tack作者: DRAFT 時間: 2025-3-23 09:29
Wolfgang Kappeller,Regina Mittenhuberof experimental method. This might easily be misunderstood as imposing external order on observed actions of sentient beings; indeed, operant accounts of contingency-shaped behaviour are often criticised for omitting the actor’s ‘subjective’ experience of situations. In fact, behaviourists have tack作者: 熱心 時間: 2025-3-23 09:45
Wolfgang Kappeller,Regina Mittenhuberof experimental method. This might easily be misunderstood as imposing external order on observed actions of sentient beings; indeed, operant accounts of contingency-shaped behaviour are often criticised for omitting the actor’s ‘subjective’ experience of situations. In fact, behaviourists have tack作者: acheon 時間: 2025-3-23 14:35
Wolfgang Kappeller,Regina Mittenhuberof experimental method. This might easily be misunderstood as imposing external order on observed actions of sentient beings; indeed, operant accounts of contingency-shaped behaviour are often criticised for omitting the actor’s ‘subjective’ experience of situations. In fact, behaviourists have tack作者: Antarctic 時間: 2025-3-23 21:56
Wolfgang Kappeller,Regina Mittenhuberof experimental method. This might easily be misunderstood as imposing external order on observed actions of sentient beings; indeed, operant accounts of contingency-shaped behaviour are often criticised for omitting the actor’s ‘subjective’ experience of situations. In fact, behaviourists have tack作者: SHRIK 時間: 2025-3-23 23:59 作者: Affirm 時間: 2025-3-24 02:35
Wolfgang Kappeller,Regina Mittenhuberty can be matched to times of peak demand. It benefits from an existing infrastructure for transport, storage, and use, namely, the public gas grid, gas-based heating systems in millions of private households, and a powerful fleet of compressed natural gas (CNG) vehicles around the world. However, i作者: embolus 時間: 2025-3-24 09:46 作者: Limerick 時間: 2025-3-24 12:59 作者: GLIB 時間: 2025-3-24 16:31
Wolfgang Kappeller,Regina Mittenhuberuces a number of benefits for prospective customers. Many varieties of contracting have become established on the market. These mainly differ in terms of the scope of services offered by the service provider. Renewable energies (“renewables”) are deployed in contracting concepts, particularly when i作者: 桶去微染 時間: 2025-3-24 21:03
Wolfgang Kappeller,Regina Mittenhuberen designed with market research in mind As a massive showcase of data and as an effective and low-cost mechanism for collecting information on any topic and from any point of the globe, the internet represents a resource with which no traditional library can conceivably compete. As a method of send作者: 裝飾 時間: 2025-3-25 02:26 作者: 睨視 時間: 2025-3-25 04:37 作者: 諷刺 時間: 2025-3-25 08:24
Wolfgang Kappeller,Regina MittenhuberMarketing und Verkauf, sich mit dem Thema Kennzahlen zur Erfolgsmessung und Steuerung auseinanderzusetzen. Bisher fehlen allerdings differenzierte, sowohl theoretisch abgestützte als auch empirisch abgesichterte Gestaltungshinweise, wie ein marketingspezifisches Kennzahlensystem aufgebaut und einges作者: Lamina 時間: 2025-3-25 12:28 作者: legislate 時間: 2025-3-25 18:17 作者: Dictation 時間: 2025-3-25 20:23
Wolfgang Kappeller,Regina Mittenhuberng to Skinner — note that the concept of meaning expounded later differs from his — the meaning of an act is not found in the current setting: neither in the discriminative stimuli that compose the setting, nor in the responses that take place there, nor in their outcomes. Rather, it is located sole作者: Conquest 時間: 2025-3-26 04:01 作者: 評論性 時間: 2025-3-26 08:13 作者: Dissonance 時間: 2025-3-26 09:03 作者: Barrister 時間: 2025-3-26 15:35 作者: 保存 時間: 2025-3-26 19:12 作者: 真實的人 時間: 2025-3-26 21:04
Wolfgang Kappeller,Regina Mittenhuberon that actual adopters tend to be better educated. Analysis of psychographic and behavioral features reveals that adopters tend to perceive consumer effectiveness to be higher, tend to estimate lower prices for green electricity tariffs, are willing to pay significantly more for other eco-friendly 作者: 場所 時間: 2025-3-27 04:01
Wolfgang Kappeller,Regina Mittenhuberusers with the opportunity to overcome these hurdles and use renewables in their energy supply. As a general rule, it is the customer who decides whether renewables will be used in the context of a contracting solution by stipulating the requirements it has in its utility solution. Furthermore, lawm作者: 來自于 時間: 2025-3-27 08:05
Wolfgang Kappeller,Regina Mittenhubertainly adopt the internet as an important tool in its armoury of research techniques. One of the biggest spurs is solving the problems will be the need for truly global research techniques to meet the requirements of global marketing. The internet, like the telephone, has the facility to globalise d作者: 礦石 時間: 2025-3-27 12:51
uch der Marketing-Effizienz werden ausführlich beschrieben..Best Practice-Beispiele veranschaulichen die Anwendung der vorgestellten Konzepte und ausgew?hlten Instrumente zur Steuerung der Marketingeffizienz und -effektivit?t in Unternehmen.."Marketin978-3-409-12728-8978-3-8349-0664-9作者: 不可救藥 時間: 2025-3-27 14:33 作者: AGOG 時間: 2025-3-27 18:30
nformieren wollen und.-die für Ihre t?gliche Praxis konkrete Handlungsanweisungen und L?sungen suchen...Die Autoren Wolfgang Kappeller und Regina Mittenhuber sind erfahrene Wirtschaftsredakteure und auf das Gebiet Unternehmensführung spezialisiert. .978-3-322-84487-3978-3-322-84486-6