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標(biāo)題: Titlebook: Mad Knowledges and User-Led Research; Diana Susan Rose Book 2022 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license [打印本頁]

作者: FETID    時(shí)間: 2025-3-21 17:24
書目名稱Mad Knowledges and User-Led Research影響因子(影響力)




書目名稱Mad Knowledges and User-Led Research影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Mad Knowledges and User-Led Research網(wǎng)絡(luò)公開度




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書目名稱Mad Knowledges and User-Led Research被引頻次




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書目名稱Mad Knowledges and User-Led Research年度引用




書目名稱Mad Knowledges and User-Led Research年度引用學(xué)科排名




書目名稱Mad Knowledges and User-Led Research讀者反饋




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作者: IST    時(shí)間: 2025-3-21 21:31
Mental Challenges as Constitutive of Marginalisation?g discussed in the last chapter. I shall argue first that there are forces at work, especially today, which militate against seeing them as a ‘group’ or ‘community’ at all. This links to what constitutes a ‘community’, this space now supposedly home to the mentally distressed. Second, I argue that f
作者: 痛苦一生    時(shí)間: 2025-3-22 01:33
History of Patient and Public Involvement in Englandory’ is one of smooth evolution and progress. I then offer an ‘unofficial history’, different in two ways. The first is to analyse conceptual shifts and slippery meanings in the development of these two organisations such that we end up with the term ‘involvement’ meaning almost anything. Second, I
作者: 大雨    時(shí)間: 2025-3-22 06:31

作者: 膠狀    時(shí)間: 2025-3-22 11:28
Working with Others and ‘Coproduction’s in their work. I will end the book with something more radical but need to be realistic. So this chapter will explore what this means, organisationally and in terms of knowledge generation in the light of all the arguments so far and anticipating a little what is to come. The ‘buzzword’ of the mom
作者: audiologist    時(shí)間: 2025-3-22 16:34

作者: Vo2-Max    時(shí)間: 2025-3-22 19:46
Experience: What’s in a Foundational Category?causes difficulties that ‘experience’ is also an everyday word. Both the non-survivor and survivor literature will be addressed and they are different. I take issue with the idea that ‘individual experience’ is the root element from which collective experience develops, arguing that knowledge is alw
作者: 終點(diǎn)    時(shí)間: 2025-3-23 00:25

作者: enfeeble    時(shí)間: 2025-3-23 05:02
Intersectionality and Mental Life Disturbedthe field of madness. The concept is a way of thinking about the non-uniformity of the groups of people we call ‘mad’, ‘mentally distressed’, ‘survivors’ and all the other terms explicated in Chap. .. The very fact that we have so many terms indicates this is a non-homogenous group. In the work to b
作者: BALE    時(shí)間: 2025-3-23 09:16
Conclusionmalisation and situated knowledges in the context of critical theories. In this conclusion I want to draw these ideas together and suggest some elements of, or conditions for, a ‘Mad Epistemology’ or epistemologies, plural.
作者: 會議    時(shí)間: 2025-3-23 10:27
Diana Susan Rosen. Genau gesehen, stellt sie eher das Sammelbecken s?mtlicher neuidealistischen Str?mungen seit 1900 dar. Das Streben nach einer neuen Kultursystematik im Sinne Diltheys, die neuromantische Seelenwissenschaft um 1905, die sich daran anschlie?ende Problem- und Ideengeschichte (Rudolf Unger, Paul Kluc
作者: 方舟    時(shí)間: 2025-3-23 16:50
Diana Susan Rosen. Genau gesehen, stellt sie eher das Sammelbecken s?mtlicher neuidealistischen Str?mungen seit 1900 dar. Das Streben nach einer neuen Kultursystematik im Sinne Diltheys, die neuromantische Seelenwissenschaft um 1905, die sich daran anschlie?ende Problem- und Ideengeschichte (Rudolf Unger, Paul Kluc
作者: BLA    時(shí)間: 2025-3-23 18:52
Diana Susan Rosen. Genau besehen, stellt sie eher das Sammelbecken s?mtlicher neuidealistischen Str?mungen seit 1900 dar. Das Streben nach einer neuen Kultursystematik im Sinne Diltheys, die neuromantische Seelenwissenschaft um 1905, die sich daran anschlie?ende Problem- und Ideengeschichte (Rudolf Unger, Paul Kluc
作者: FELON    時(shí)間: 2025-3-23 23:03
ne heftige Kritik von seiten der neuen Machthaber gefallen lassen. Was jetzt in den Vordergrund tritt, ist wieder das ?Deutsche a priori“, das jenseits aller historischen Vereinzelungen steht und sich nur in ?vision?rer“ Schau erkennen l??t. Aus Epochenstilen wie Klassik und Romantik wird daher in s
作者: 碎石    時(shí)間: 2025-3-24 05:18

作者: 流動性    時(shí)間: 2025-3-24 10:32

作者: Essential    時(shí)間: 2025-3-24 12:12
Diana Susan Rose, das sich diese nicht zu sichern wei?, kann sich auf die L?nge nicht mehr neben den übrigen behaupten. Wenn sich auch eine Zeit lang einzelne Richtungen der T?tigkeit ohne erheblichen Nachteil zurückdr?ngen lassen und eine unterdrückende Gewalt daher nicht unmittelbar auf allen Gebieten sch?dlich z
作者: 細(xì)絲    時(shí)間: 2025-3-24 17:29

作者: 征稅    時(shí)間: 2025-3-24 21:49

作者: MOTIF    時(shí)間: 2025-3-25 00:33

作者: SCORE    時(shí)間: 2025-3-25 06:17
Diana Susan Rosehematik, bekannt auch die historiographischen Schriften des sp?teren Lukacs seit den drei?iger Jahren zur Philosophie und Literatur des 19. und 20. Jahrhunderts mitsamt ihrem impliziten Klassizismus und den vieldiskutierten normativen Werturteilen bezüglich ?Realismus?, ?Dekadenz?, ?Gestaltung? und
作者: 嚙齒動物    時(shí)間: 2025-3-25 08:23

作者: farewell    時(shí)間: 2025-3-25 14:02

作者: nonplus    時(shí)間: 2025-3-25 17:35

作者: Immunization    時(shí)間: 2025-3-25 23:37

作者: Callus    時(shí)間: 2025-3-26 02:30

作者: 有其法作用    時(shí)間: 2025-3-26 06:25
Diana Susan Rose als sechzig Jahre lang für erl??lich, weitere gesamtdeutsche Germanistenkongresse einzuberufen. Immerhin fanden seit 1861 j?hrlich ?Versammlungen deutscher Philologen und Schulm?nner? [2] statt, Lehrertagungen, an denen auch Fachvertreter nichtdeutscher Philologien teilnahmen.
作者: Glossy    時(shí)間: 2025-3-26 12:01

作者: 搜集    時(shí)間: 2025-3-26 15:44

作者: idiopathic    時(shí)間: 2025-3-26 18:36
chen Fesseln und keine überwachenden Einmischungen der Regierung die freie und selbstvertrauende T?tigkeit hemmen. Die Mischung von Kraft und Intelligenz, welche die heutige Zivilisation bedingt, vertr?gt sich nicht mit willenloser Unterwürfigkeit auf irgend einem Gebiet. Eine Regierung, die sich di
作者: dura-mater    時(shí)間: 2025-3-26 22:10
Diana Susan Rosech — spinozistisches Dokument in Friedrich Jacobis . 1785 ver?ffentlicht. [4] Dem Bericht Jacobis zufolge hat sie Lessing zu der bekannten ?u?erung veranla?t: ?Der Gesichtspunkt, aus welchem das Gedicht genommen ist, das ist mein eigener Gesichtspunkt […] ? [5] Sie wurde von Goethe in stilistisch üb
作者: ALIAS    時(shí)間: 2025-3-27 01:48
Diana Susan Rosee Intention auf Vermittlung zwischen psychischen Strukturen und theoretischer Aufkl?rung (Ansatz Schillers) oder auf die Konstruktion einer das Entfremdungssyndrom der bürgerlichen Gesellschaft abschw?chenden Mythologie der neuen Welt (Ansatzpunkt des . und der Romantik) in ihr genaues Gegenteil. St
作者: 種屬關(guān)系    時(shí)間: 2025-3-27 08:43

作者: 幻想    時(shí)間: 2025-3-27 12:01
ichtlinien sein sollen, auszugehen. Zu zeigen ist, wie eine Wissenschaft, die sich den Zwecken ihrer Anwendung unterwirft — ganz gleich, wie diese Zwecke eingesch?tzt werden —, sich selbst zerst?rt. Die bürgerliche Gesellschaft kann mit emanzipativer Wissenschaft nicht grunds?tzlich ver?ndert werden
作者: 監(jiān)禁    時(shí)間: 2025-3-27 16:02
What Does Madness Articulate?rst is the academy with its empirical hierarchy of methods, wherein there is no space for the methods used by user-led research and no space for theory. Second is the political and economic strategy of austerity, and this chapter ends with an account of the effects of this on people living under the
作者: 朦朧    時(shí)間: 2025-3-27 18:34

作者: 憂傷    時(shí)間: 2025-3-28 01:04

作者: 討好女人    時(shí)間: 2025-3-28 05:51
Experience as a Foundation of Knowledge-Making: What’s in a Name?habit different epistemic spaces. There usually are no references to power or to the values accorded different knowledges when experience is in play in some arguments, whereas it will be argued that interaction between groups can never be equal if one party is seen as epistemically flawed. I conclud
作者: 生命層    時(shí)間: 2025-3-28 08:53

作者: 空氣傳播    時(shí)間: 2025-3-28 13:27
Book 2022s argued, will be required to further advance mad knowledges and user-led research.Crucially, it demonstrates how this approach can be both methodologically and conceptually rigorous. ..This novel work holds important insights for students and scholars across the humanities and social sciences; part
作者: ensemble    時(shí)間: 2025-3-28 14:59
2731-5266 ly, it demonstrates how this approach can be both methodologically and conceptually rigorous. ..This novel work holds important insights for students and scholars across the humanities and social sciences; part978-3-031-07553-7978-3-031-07551-3Series ISSN 2731-5266 Series E-ISSN 2731-5274
作者: debris    時(shí)間: 2025-3-28 22:17
https://doi.org/10.1007/978-3-031-07551-3Mad Studies; Madness; User-led Research; Disability studies; psychosocial disabilities; counter-knowledge
作者: Asymptomatic    時(shí)間: 2025-3-29 02:25
978-3-031-07553-7The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerl
作者: FAR    時(shí)間: 2025-3-29 05:58

作者: 大溝    時(shí)間: 2025-3-29 10:59

作者: 廣口瓶    時(shí)間: 2025-3-29 14:43

作者: jaundiced    時(shí)間: 2025-3-29 16:30

作者: 決定性    時(shí)間: 2025-3-29 21:59
2731-5266 the conventional hierarchies of methods.Examines ‘Patient an.This book presents a critical examination of the development of user involvement within research, and investigates the issues currently preventing a productive integration of Mad knowledges within research and practice. Drawing on social,
作者: 移植    時(shí)間: 2025-3-30 00:47





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