標題: Titlebook: Luftverkehr; Eine ?konomische Ein Wilhelm Pompl Textbook 19912nd edition Springer-Verlag Berlin Heidelberg 1991 Flugtouristik.Luftverkehr.L [打印本頁] 作者: 烈酒 時間: 2025-3-21 17:55
書目名稱Luftverkehr影響因子(影響力)
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書目名稱Luftverkehr網(wǎng)絡(luò)公開度
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書目名稱Luftverkehr年度引用
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書目名稱Luftverkehr讀者反饋
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作者: artless 時間: 2025-3-21 21:52 作者: 比賽用背帶 時間: 2025-3-22 03:24 作者: Expand 時間: 2025-3-22 04:45
Wilhelm Pompltems of linear algebraic equations. These systems are often very large (up to many millions of equations). Therefore, it is desirable to achieve high performance when such systems (with coefficient matrices the order of which is greater than or equal to one million) are treated on modern high-speed 作者: amplitude 時間: 2025-3-22 09:19
Wilhelm Pompltems of linear algebraic equations. These systems are often very large (up to many millions of equations). Therefore, it is desirable to achieve high performance when such systems (with coefficient matrices the order of which is greater than or equal to one million) are treated on modern high-speed 作者: Atrium 時間: 2025-3-22 13:27 作者: 沒有希望 時間: 2025-3-22 18:34 作者: chlorosis 時間: 2025-3-22 22:35 作者: Daily-Value 時間: 2025-3-23 03:29
Wilhelm Pomplain ., and .. The finite difference approximation of the problem leads to the system ., where . is a sparse, symmetric and positive definite (SPD) matrix, and . is defined by its spectral decomposition. In the case of finite element approximation, . is SPD with respect to the dot product associated 作者: 珊瑚 時間: 2025-3-23 07:20 作者: Aggressive 時間: 2025-3-23 13:42
Wilhelm Pomplnges remain for problems where the solution manifold of the parameterized system cannot be well approximated by linear subspaces. While the online efficiency of these model reduction methods is very convincing for problems with a rapid decay of the Kolmogorov n-width, there are still major drawbacks作者: 腐蝕 時間: 2025-3-23 17:39
he dynamic bag-of-work model which is well suited to parallel, distributed, and grid-based architectures. This paper concentrates on providing computational infrastructure for Monte Carlo applications on such architectures. This is accomplished by analyzing the characteristics of large-scale Monte C作者: 單純 時間: 2025-3-23 18:47 作者: Veneer 時間: 2025-3-24 01:14 作者: enhance 時間: 2025-3-24 02:22
Funktionen des Luftverkehrs,lichen Interesse“ liegt.. Theorie ebenso wie Rechtsprechung unterstellen, da? nicht nur einzelne gesellschaftliche Teilgruppen wie Flugzeughersteller oder Luftverkehrsgesellschaften ein Partialinteresse, sondern da? alle Bürger, wenn nicht schon als potentielle Nutzer (Gesch?fts-, Urlaubs-, Privatre作者: tangle 時間: 2025-3-24 06:50 作者: Alcove 時間: 2025-3-24 14:30
Passagetarife,?ngere Zeit gültige Verzeichnisse der Preise und Bef?rderungsbedingungen.“. Sie regeln die allgemeinen Gesch?ftsbedingungen, unter denen die Verkehrsunternehmen bereit sind, mit den Nachfragern Bef?rderungsvertr?ge abzuschlie?en. H?ufig wird das Aufstellen von Tarifen von den staatlichen Aufsichtsbe作者: monochromatic 時間: 2025-3-24 17:57
Der Vertrieb,ommunikationsnetz stützen oder auf bestehende Nachrichtenübermittlungseinrichtungen zurückgreifen. Für die am Interline-System beteiligten Luftverkehrsgesellschaften ergibt sich aus der gegenseitigen Anerkennung der Bef?rderungsdokumente die Notwendigkeit der internen . als Erg?nzung des Vertriebssy作者: Servile 時間: 2025-3-24 21:06 作者: 不透明性 時間: 2025-3-25 02:09 作者: neolith 時間: 2025-3-25 06:49
,Einführung,n Flughafen mehr als 24 Stunden vor irgendeinem anderen Flughafen der Erde entfernt, praktisch aber kann eine sp?therbstliche dennoch mitunter den Flug von Stuttgart nach Hamburg fast zu einer Tagesreise werden lassen.作者: Truculent 時間: 2025-3-25 09:22
Neue Entwicklungen in der Luftverkehrspolitik,entierungen in einzelnen Staaten und in der EG. Im Kern geht es dabei um eine Verbesserung der Wettbewerbsm?glichkeiten durch erleichterten Marktzugang, um Reduzierung von Kapazit?tsbeschr?nkungen und um ein flexibleres Tarifsystem.作者: Genistein 時間: 2025-3-25 13:49
http://image.papertrans.cn/l/image/588997.jpg作者: amnesia 時間: 2025-3-25 17:36 作者: 沒有貧窮 時間: 2025-3-25 20:29
Overview: 978-3-662-08429-8作者: manifestation 時間: 2025-3-26 01:33
https://doi.org/10.1007/978-3-662-08429-8Flugtouristik; Luftverkehr; Luftverkehrspolitik; Verkehr作者: conjunctivitis 時間: 2025-3-26 04:19 作者: 芳香一點 時間: 2025-3-26 10:43
Ausblick,Die Prognosen für die zukünftige Entwicklung des . lassen ein weiteres mengenm??iges Wachstum bei tendenziell abnehmenden Zuwachsraten erwarten.作者: 透明 時間: 2025-3-26 16:38 作者: SEVER 時間: 2025-3-26 19:30 作者: Cacophonous 時間: 2025-3-26 22:25
by evaluating the low-field mobility in contemporary field-effect transistors with a thin silicon body. We show that degeneracy effects are essential for the correct interpretation of experimental mobility data for field effect transistors in single- and double-gate operation mode. In double-gate s作者: 橢圓 時間: 2025-3-27 02:19 作者: 帽子 時間: 2025-3-27 09:08 作者: 去世 時間: 2025-3-27 11:52
Wilhelm Pomplby using this algorithm are presented and discussed. Some comparisons with the well-known code . for the treatment of sparse matrices are presented. The results of these comparisons show clearly that the option of the new code, in which small non-zero elements are dropped, is much faster than .. Som作者: 螢火蟲 時間: 2025-3-27 15:07
Wilhelm Pomplby using this algorithm are presented and discussed. Some comparisons with the well-known code . for the treatment of sparse matrices are presented. The results of these comparisons show clearly that the option of the new code, in which small non-zero elements are dropped, is much faster than .. Som作者: 冥想后 時間: 2025-3-27 20:43 作者: 概觀 時間: 2025-3-28 00:27 作者: 焦慮 時間: 2025-3-28 02:35
Wilhelm Pomplrms of AQI, which give an integrated assessment of the impact of pollutants and directly measuring the effects of AQ on human health. All the AQI evaluations are on the basis of air pollutant concentrations obtained from the numerical modelling and make it possible to revile the AQI status spatial/t作者: Aspiration 時間: 2025-3-28 09:59
Wilhelm Pompllysis shows that the absolute values of first . can be extremely large. In such a case the condition number of . is practically equal to one. Obviously, such systems do not need preconditioning. The next question is if we can replace their solution by directly multiplying . with .. Comparative analy作者: 誘惑 時間: 2025-3-28 10:31 作者: 發(fā)牢騷 時間: 2025-3-28 16:05
Wilhelm Pomplon with adaptive enrichment. In this contribution we investigate Petrov-Galerkin based model reduction with adaptive basis enrichment within a Trust Region approach for the solution of multi scale and large scale PDE constrained parameter optimization.作者: MONY 時間: 2025-3-28 19:56
e statistical nature of Monte Carlo and by cryptographically validating intermediate results utilizing the random number generator already in use in the Monte Carlo application. All these techniques lead to a high-performance grid-computing infrastructure that is capable of providing trustworthy Mon作者: Genteel 時間: 2025-3-29 00:49
Grundlagen des Luftverkehrs,stem begriffen, das aus verschiedenen Komponenten besteht, die untereinander in Beziehung stehen. Auf den Luftverkehr angewendet, werden nach dem Leitkriterium ?Gliederung nach Institutionen“ die in diesem Bereich t?tigen Organisationen, Unternehmen und Konsumentengruppen als die wichtigsten Systemk作者: 漫不經(jīng)心 時間: 2025-3-29 03:04 作者: 大都市 時間: 2025-3-29 10:22 作者: intrude 時間: 2025-3-29 12:14
Luftverkehrspolitik,on Fluggesellschaften und sonstigen Unternehmen der Luftfahrtindustrie. Daher umfa?t . sowohl die bewu?te Gestaltung von Zielen und Instrumenten des Luftverkehrs wie auch das bewu?te Nichteingreifen in Teilbereiche des Luftverkehrs durch nationale und supranationale staatliche Institutionen, interna