標(biāo)題: Titlebook: Lonesome Words; The Vocal Poetics of M. G. McGeachy Book 20061st edition Palgrave Macmillan, a division of Nature America Inc. 2006 Africa. [打印本頁(yè)] 作者: corrupt 時(shí)間: 2025-3-21 17:20
書目名稱Lonesome Words影響因子(影響力)
書目名稱Lonesome Words影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Lonesome Words網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度
書目名稱Lonesome Words網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名
書目名稱Lonesome Words被引頻次
書目名稱Lonesome Words被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Lonesome Words年度引用
書目名稱Lonesome Words年度引用學(xué)科排名
書目名稱Lonesome Words讀者反饋
書目名稱Lonesome Words讀者反饋學(xué)科排名
作者: 宏偉 時(shí)間: 2025-3-22 00:04 作者: dialect 時(shí)間: 2025-3-22 03:07
M. G. McGeachyindruck vom dargestellten Gegenstand. Meist wird man das Bild aber mit beiden Augen ansehen, und keines derselben wird sich im allgemeinen genau in . befinden. Dann ergeben sich geometrisch bedingte Abweichungen vom natürlichen Seheindruck. Betrachtet man eine Strecke . im Raum und ihr Bild .... aus作者: 不法行為 時(shí)間: 2025-3-22 04:51 作者: neologism 時(shí)間: 2025-3-22 09:47
M. G. McGeachyn Eindruck vom dargestellten Gegenstand. Meist wird man das Bild aber mit beiden Augen ansehen, und keines derselben wird sich im allgemeinen genau in . befinden. Dann ergeben sich geometrisch bedingte Abweichungen vom natürlichen Seheindruck. Betrachtet man eine Strecke . im Raum und ihr Bild .... 作者: 名次后綴 時(shí)間: 2025-3-22 13:32 作者: 航海太平洋 時(shí)間: 2025-3-22 19:32
,Introduction: Don’t the World Seem Lonely…,ces, engaging listeners in a dialogue of longing. Although the lyrics of each poetry speak the language of a poetic tradition that evolved within a distinct history and culture, the voices are remarkably similar in their emotive expression of personal and social struggle.作者: 憤世嫉俗者 時(shí)間: 2025-3-22 21:29 作者: 敵手 時(shí)間: 2025-3-23 02:38 作者: 現(xiàn)實(shí) 時(shí)間: 2025-3-23 06:41 作者: Stress 時(shí)間: 2025-3-23 12:25 作者: Platelet 時(shí)間: 2025-3-23 16:48 作者: facilitate 時(shí)間: 2025-3-23 18:32
,Blues and Trouble…Sorg Ond Sl?p [Sorrow and Sleep],hey speak the promise and disillusionment of the search for stability. It has long been noted that, for its original audience, blues functioned to release the tension of stressful circumstances.. For instance, James H. Cone observes,作者: cogent 時(shí)間: 2025-3-24 01:06 作者: Custodian 時(shí)間: 2025-3-24 06:15
Recording the Formula,ast number of studies, which viewed the text of Old English narrative poems, such as ., as a record of an extempore performance of a poet trained in the use of traditional formulas to rapidly create an epic..作者: 有其法作用 時(shí)間: 2025-3-24 09:19 作者: Trypsin 時(shí)間: 2025-3-24 13:44
2945-5936 are remarkably similar in their emotive expression of loneliness. This innovative study juxtaposes the texts of each corpus to explore the features that characterize their vocal poetics978-1-137-11765-6Series ISSN 2945-5936 Series E-ISSN 2945-5944 作者: arrogant 時(shí)間: 2025-3-24 15:07
Captivated Performance,ed to communicate is central to both the Old English lament and the African American blues song. In each exists the seeming contradiction of private anguish and public expression: both poetries employ the private and personal meditative techniques of the lyric but with the purpose of establishing communal experience with a public audience.作者: 讓空氣進(jìn)入 時(shí)間: 2025-3-24 19:13 作者: entrance 時(shí)間: 2025-3-25 02:21 作者: LEER 時(shí)間: 2025-3-25 06:51 作者: 拋棄的貨物 時(shí)間: 2025-3-25 10:23 作者: 愛(ài)了嗎 時(shí)間: 2025-3-25 15:00 作者: HALL 時(shí)間: 2025-3-25 17:43 作者: Small-Intestine 時(shí)間: 2025-3-25 23:13
https://doi.org/10.1007/978-1-137-11765-6Africa; African; America; corpus; English; language; music; Old English; performance; poetics; recording; tradi作者: 不來(lái) 時(shí)間: 2025-3-26 01:56
M. G. McGeachyn wahrer Gestalt, w?hrend das Auge Fensterbreiten und h?hen um so kleiner sieht, je weiter die Sehstrahlen vom Hauptsehstrahl abweichen. Eine Kugel erscheint im allgemeinen nicht als Kreis, aber die Sehstrahlen, die die Kugel berühren, bilden einen Drehkegel, und die Maler stellen eine Kugel als Kre作者: 用手捏 時(shí)間: 2025-3-26 05:41
M. G. McGeachyn wahrer Gestalt, w?hrend das Auge Fensterbreiten und h?hen um so kleiner sieht, je weiter die Sehstrahlen vom Hauptsehstrahl abweichen. Eine Kugel erscheint im allgemeinen nicht als Kreis, aber die Sehstrahlen, die die Kugel berühren, bilden einen Drehkegel, und die Maler stellen eine Kugel als Kre作者: SYN 時(shí)間: 2025-3-26 10:37
M. G. McGeachyeiten und -h?hen um so kleiner sieht, je weiter die Sehstrahlen vom Hauptsehstrahl abweichen. — Eine Kugel erscheint im perspektiven Bild im allgemeinen nicht als Kreis, aber die Sehstrahlen, die die Kugel berühren, bilden einen Drehkegel, und die Maler stellen eine Kugel als Kreis dar. Kugeln in gl作者: 陶器 時(shí)間: 2025-3-26 12:42 作者: AFFIX 時(shí)間: 2025-3-26 17:16 作者: Autobiography 時(shí)間: 2025-3-26 20:59 作者: 成份 時(shí)間: 2025-3-27 02:36 作者: 控訴 時(shí)間: 2025-3-27 06:15 作者: 龍卷風(fēng) 時(shí)間: 2025-3-27 13:04
Flow Interventions in Placeaborated through ecotourism initiatives that are discursively targeted towards sustainability outcomes, but which conscript flow into the perpetuation of neocolonial power asymmetries through international development agendas. Hence, the commodification of both flow and Nature are framed as twin neo作者: ablate 時(shí)間: 2025-3-27 14:00
Asima Shafi,Faizan Ahmad,Zahra H. Mohammad,Sadaf Zaidillites for the Mediterranean basin Observation) and RapidEye. Even more recent are the initiatives being set-up to ensure that space-based information is being accessed and used by decision makers, such as Sent978-94-007-8945-6978-1-4020-8484-3作者: VEIL 時(shí)間: 2025-3-27 20:10 作者: acheon 時(shí)間: 2025-3-27 22:34 作者: 發(fā)出眩目光芒 時(shí)間: 2025-3-28 03:31