標(biāo)題: Titlebook: Locating Classical Receptions on Screen; Masks, Echoes, Shado Ricardo Apostol,Anastasia Bakogianni Book 2018 The Editor(s) (if applicable) [打印本頁] 作者: ONSET 時(shí)間: 2025-3-21 19:16
書目名稱Locating Classical Receptions on Screen影響因子(影響力)
書目名稱Locating Classical Receptions on Screen影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Locating Classical Receptions on Screen網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Locating Classical Receptions on Screen網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Locating Classical Receptions on Screen被引頻次
書目名稱Locating Classical Receptions on Screen被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Locating Classical Receptions on Screen年度引用
書目名稱Locating Classical Receptions on Screen年度引用學(xué)科排名
書目名稱Locating Classical Receptions on Screen讀者反饋
書目名稱Locating Classical Receptions on Screen讀者反饋學(xué)科排名
作者: 感激小女 時(shí)間: 2025-3-21 21:21
Anastasia Bakogianni,Ricardo Apostolperationaler Entscheidungsmodelle und Organisationstheorien m?glich.“.) An anderer Stelle weist WILD explizite auf das Fehlen eines ?geeigneten kurzsymbolischen Zeichensystems zur Abbildung der Organisationsalternativen und zur l?sungsad?quaten Formulierung der Zielfunktion“.) hin. Ein solches kurzs作者: 攀登 時(shí)間: 2025-3-22 02:30 作者: 一再遛 時(shí)間: 2025-3-22 06:33
Gregory N. Daughertyperationaler Entscheidungsmodelle und Organisationstheorien m?glich.“.) An anderer Stelle weist WILD explizite auf das Fehlen eines ?geeigneten kurzsymbolischen Zeichensystems zur Abbildung der Organisationsalternativen und zur l?sungsad?quaten Formulierung der Zielfunktion“.) hin. Ein solches kurzs作者: GONG 時(shí)間: 2025-3-22 10:10
Tania Evans,Amanda Potterperationaler Entscheidungsmodelle und Organisationstheorien m?glich.“.) An anderer Stelle weist WILD explizite auf das Fehlen eines ?geeigneten kurzsymbolischen Zeichensystems zur Abbildung der Organisationsalternativen und zur l?sungsad?quaten Formulierung der Zielfunktion“.) hin. Ein solches kurzs作者: 遺棄 時(shí)間: 2025-3-22 15:34 作者: ASSET 時(shí)間: 2025-3-22 20:45 作者: MANIA 時(shí)間: 2025-3-22 22:41
https://doi.org/10.1007/978-3-319-96457-7Ancient Rome; Ancient Greece; Myth; Metaphor; History; Homer作者: 富足女人 時(shí)間: 2025-3-23 02:58
Ricardo Apostol,Anastasia BakogianniOffers a new and innovative understanding of the routes by which ancient material percolates into popular consciousness.Challenges traditional models of reception and problematizes the very concept of作者: CLOT 時(shí)間: 2025-3-23 08:19
The New Antiquityhttp://image.papertrans.cn/l/image/587773.jpg作者: Emg827 時(shí)間: 2025-3-23 11:00
978-3-030-07196-7The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerl作者: 男學(xué)院 時(shí)間: 2025-3-23 17:42 作者: 黑豹 時(shí)間: 2025-3-23 21:27
,Introduction: Face to Face—Locating Classical Receptions on Screen, claim to an identifiable ancient source text but whose reception is sufficiently fuzzy, idiosyncratic, or impure to place the relationship between the two in question. Part II, ‘Beyond Influence’, takes up works that claim descent from diffuse notions of the ancient world, rather than specific text作者: babble 時(shí)間: 2025-3-24 01:02 作者: FAST 時(shí)間: 2025-3-24 03:58
Sacrificial Shadows: Tragic Greek Heroines Reinvented for Television in , and In this chapter we argue that the characters Buffy Summers in . (1997–2003) and Shireen Baratheon in . are marked as ‘classical’ because they echo earlier sacrifices made by female characters in Greek tragedy and myth, specifically Iphigenia and Alcestis in Euripides’ plays. We examine Buffy and Al作者: 細(xì)節(jié) 時(shí)間: 2025-3-24 09:45
Statues, Synths, and Simulacra: The Ovidian Contours of Screen Pygmalionsd everlasting life in stories about the challenge of shaping unpromising raw material into a culturally determined notion of female beauty. In the new millennium television and cinema continue to resonate with Ovidian themes and tropes. James discusses the ethics and aesthetics of designing artifici作者: 我怕被刺穿 時(shí)間: 2025-3-24 11:46 作者: 連接 時(shí)間: 2025-3-24 18:37
From , to ,: Horace and Aronofsky on Poetic Perfection and Deathearch for perfection, grisly physical transformation, the artist’s swan song, death—yet they lack a history of direct influence. This chapter attempts to bridge that gap by arguing for classical reception as a branch of reception studies, and thus shifting the focus from author to audience. Reconcep作者: ALT 時(shí)間: 2025-3-24 22:02 作者: 四溢 時(shí)間: 2025-3-25 00:21
Anastasia Bakogianni,Ricardo Apostolanisation sowie die Beziehung zwischen ihnen mit Hilfe von Kennzahlen einer quantitativen Erfassung zug?nglich zu machen. Mit Forschungen auf diesem Gebiet wird einer Forderung Rechnung getragen, die allenthalben in der neueren Organisationsliteratur aufgestellt wird: ?Die Organisationslehre hat (da作者: GROWL 時(shí)間: 2025-3-25 06:14
anisation sowie die Beziehung zwischen ihnen mit Hilfe von Kennzahlen einer quantitativen Erfassung zug?nglich zu machen. Mit Forschungen auf diesem Gebiet wird einer Forderung Rechnung getragen, die allenthalben in der neueren Organisationsliteratur aufgestellt wird: ?Die Organisationslehre hat (da作者: Preserve 時(shí)間: 2025-3-25 07:56
Gregory N. Daughertyanisation sowie die Beziehung zwischen ihnen mit Hilfe von Kennzahlen einer quantitativen Erfassung zug?nglich zu machen. Mit Forschungen auf diesem Gebiet wird einer Forderung Rechnung getragen, die allenthalben in der neueren Organisationsliteratur aufgestellt wird: ?Die Organisationslehre hat (da作者: Colonoscopy 時(shí)間: 2025-3-25 11:52
Tania Evans,Amanda Potteranisation sowie die Beziehung zwischen ihnen mit Hilfe von Kennzahlen einer quantitativen Erfassung zug?nglich zu machen. Mit Forschungen auf diesem Gebiet wird einer Forderung Rechnung getragen, die allenthalben in der neueren Organisationsliteratur aufgestellt wird: ?Die Organisationslehre hat (da作者: 仇恨 時(shí)間: 2025-3-25 17:32 作者: apiary 時(shí)間: 2025-3-25 20:33 作者: 畏縮 時(shí)間: 2025-3-26 00:35 作者: 勤勉 時(shí)間: 2025-3-26 07:06
,Introduction: Face to Face—Locating Classical Receptions on Screen,dern media to radically call into question the necessity for hierarchical metaphors of classical original/modern epigone, and instead explores alternative formulations such as comparison and juxtaposition.作者: Flagging 時(shí)間: 2025-3-26 12:31
Statues, Synths, and Simulacra: The Ovidian Contours of Screen Pygmalionsto our experience of the fiction and facts about cyborgs, CGI-generated personae, and biologically engineered creatures, including our desire to extend and adapt ourselves with mechanical parts and alien substances.作者: 得罪人 時(shí)間: 2025-3-26 15:07
Indirect or Masked Modysseys? Establishing a Working Set of Criteriahe modernized .—‘Modyssey’—is almost a genre unto itself. For a film to be considered truly Odyssean, it must involve at least an obstacle-filled journey of a hero toward home and family. I have observed three distinct types of films which feature an indirect reception: overt, implied and masked.作者: Autobiography 時(shí)間: 2025-3-26 16:53
Sacrificial Shadows: Tragic Greek Heroines Reinvented for Television in , and cestis in relation to the gift of life, and Shireen and Iphigenia in relation to the gift of war. Through this analysis we demonstrate the striking parallels Buffy and Shireen share with classical sacrifices made by tragic heroines and reveal insights into the classical texts, their indirect receptions, and the representation of women.作者: AVID 時(shí)間: 2025-3-26 22:49
Artefacts, Authenticity, and Digital Idols: The Classical After-Image in Contemporary Hollywood Staraped Hollywood stardom from the early twentieth century to the digital age and stars such as Colin Farrell, Matthew McConnaughey, and Anne Hathaway. This chapter thus pursues the echoes, and afterimages, of antiquity that continue to resonate in film stardom.作者: 緯度 時(shí)間: 2025-3-27 03:16 作者: JEER 時(shí)間: 2025-3-27 07:39 作者: commune 時(shí)間: 2025-3-27 09:55
9樓作者: FOLD 時(shí)間: 2025-3-27 16:08
9樓作者: 食料 時(shí)間: 2025-3-27 18:28
9樓作者: CLOUT 時(shí)間: 2025-3-27 23:29
10樓作者: 可轉(zhuǎn)變 時(shí)間: 2025-3-28 03:57
10樓作者: 機(jī)密 時(shí)間: 2025-3-28 09:14
10樓作者: reaching 時(shí)間: 2025-3-28 12:17
10樓