標(biāo)題: Titlebook: Local Education Policies; Comparing Sweden and Christine Hudson (Assistant Professor of Political Book 2002 Palgrave Macmillan, a division [打印本頁] 作者: 積聚 時(shí)間: 2025-3-21 19:51
書目名稱Local Education Policies影響因子(影響力)
作者: effrontery 時(shí)間: 2025-3-21 22:45 作者: Aggregate 時(shí)間: 2025-3-22 03:55
Local School Choice Policies in Swedenschool a result of parental priorities, rather than family mobility. The opportunities to choose between programmes within schools were greater, but in the main, these occurred at secondary level (Arnman and J?nsson, 1993).作者: 關(guān)心 時(shí)間: 2025-3-22 06:24 作者: Rustproof 時(shí)間: 2025-3-22 11:28 作者: modifier 時(shí)間: 2025-3-22 14:01 作者: esculent 時(shí)間: 2025-3-22 18:50 作者: 演講 時(shí)間: 2025-3-22 23:26 作者: 拍翅 時(shí)間: 2025-3-23 05:10 作者: 反叛者 時(shí)間: 2025-3-23 06:43 作者: abstemious 時(shí)間: 2025-3-23 13:06
https://doi.org/10.1057/9780230523388Diversity; education; education policy; globalization; Governance; learning; school作者: Seizure 時(shí)間: 2025-3-23 14:30
Learning Cities for the Learning SocietyEducation and learning need to move centre-stage to secure our future well-being — and especially so in periods of rapid, yet consistent social transformation (Ranson, 1998). Only if learning is placed at the centre of our daily experience can:作者: 緯線 時(shí)間: 2025-3-23 20:50
Palgrave Macmillan, a division of Macmillan Publishers Limited 2002作者: 外露 時(shí)間: 2025-3-24 01:37
Book 2002ragmentation and diversity. Globalization and the greater emphasis on knowledge in society however, also embody strong streamlining tendencies. This edited volume examines and compares the way in which local education systems in Britain and Sweden are created in the interplay between common tendencies of change and particular local conditions.作者: 過份艷麗 時(shí)間: 2025-3-24 02:52
ie mir nicht in einer gelegentlichen Studie des Lebens von James Clerk Maxwell aufgefallen w?re. Zwei Dinge — unter vielen anderen — schienen mir besonders bemerkenswert. Das erste war die Entwicklung seines Gespürs für Spa? von den ersten primitiven Streichen eines sechsj?hrigen Knaben an, welcher 作者: 密碼 時(shí)間: 2025-3-24 06:44
gemacht wird, sondern einzig unter dem Gesichtspunkt der Erweiterung unserer Kenntnisse der Naturgesetze. Ich m?chte nur ein Beispiel von der ?Nützlichkeit“ dieser Art von Forschung geben, eines das ganz besonders durch den Krieg Bedeutung erlangt hat — ich meine die Anwendung von R?ntgenstrahlen in作者: evince 時(shí)間: 2025-3-24 11:17
Christine Hudson,Anders Lidstr?mie mir nicht in einer gelegentlichen Studie des Lebens von James Clerk Maxwell aufgefallen w?re. Zwei Dinge — unter vielen anderen — schienen mir besonders bemerkenswert. Das erste war die Entwicklung seines Gespürs für Spa? von den ersten primitiven Streichen eines sechsj?hrigen Knaben an, welcher 作者: Entrancing 時(shí)間: 2025-3-24 15:07
Christine Hudson,Anders Lidstr?mgemacht wird, sondern einzig unter dem Gesichtspunkt der Erweiterung unserer Kenntnisse der Naturgesetze. Ich m?chte nur ein Beispiel von der ?Nützlichkeit“ dieser Art von Forschung geben, eines das ganz besonders durch den Krieg Bedeutung erlangt hat — ich meine die Anwendung von R?ntgenstrahlen in作者: 向前變橢圓 時(shí)間: 2025-3-24 21:32
gemacht wird, sondern einzig unter dem Gesichtspunkt der Erweiterung unserer Kenntnisse der Naturgesetze. Ich m?chte nur ein Beispiel von der ?Nützlichkeit“ dieser Art von Forschung geben, eines das ganz besonders durch den Krieg Bedeutung erlangt hat — ich meine die Anwendung von R?ntgenstrahlen in作者: microscopic 時(shí)間: 2025-3-25 02:08
Anders Lidstr?mie mir nicht in einer gelegentlichen Studie des Lebens von James Clerk Maxwell aufgefallen w?re. Zwei Dinge — unter vielen anderen — schienen mir besonders bemerkenswert. Das erste war die Entwicklung seines Gespürs für Spa? von den ersten primitiven Streichen eines sechsj?hrigen Knaben an, welcher 作者: 時(shí)代錯(cuò)誤 時(shí)間: 2025-3-25 06:52 作者: Asperity 時(shí)間: 2025-3-25 09:49 作者: 裂縫 時(shí)間: 2025-3-25 14:14 作者: murmur 時(shí)間: 2025-3-25 16:37
Christine Hudsongemacht wird, sondern einzig unter dem Gesichtspunkt der Erweiterung unserer Kenntnisse der Naturgesetze. Ich m?chte nur ein Beispiel von der ?Nützlichkeit“ dieser Art von Forschung geben, eines das ganz besonders durch den Krieg Bedeutung erlangt hat — ich meine die Anwendung von R?ntgenstrahlen in作者: Rustproof 時(shí)間: 2025-3-25 21:43 作者: FLINT 時(shí)間: 2025-3-26 03:23
Olof Johansson,Leif Lundberg identifiziert. Phy- sik, die grundlegende Wissenschaft, scheint am meisten einer Humanisierung zu bedürfen. Altere physikalische Theorien erweckten den Anschein, da? die Physik von einer Ge- wi?heit zur n?chsten fortschreitet, indem wesentliche, entscheidende Experimente durchgeführt und eindeutig 作者: 灰姑娘 時(shí)間: 2025-3-26 07:19
Sue Cara,Charles Landry,Stewart Ransonie mir nicht in einer gelegentlichen Studie des Lebens von James Clerk Maxwell aufgefallen w?re. Zwei Dinge — unter vielen anderen — schienen mir besonders bemerkenswert. Das erste war die Entwicklung seines Gespürs für Spa? von den ersten primitiven Streichen eines sechsj?hrigen Knaben an, welcher 作者: engender 時(shí)間: 2025-3-26 09:17
ie mir nicht in einer gelegentlichen Studie des Lebens von James Clerk Maxwell aufgefallen w?re. Zwei Dinge — unter vielen anderen — schienen mir besonders bemerkenswert. Das erste war die Entwicklung seines Gespürs für Spa? von den ersten primitiven Streichen eines sechsj?hrigen Knaben an, welcher 作者: hematuria 時(shí)間: 2025-3-26 12:59 作者: Aspirin 時(shí)間: 2025-3-26 17:46 作者: Coma704 時(shí)間: 2025-3-26 23:12
Introductiont the international, national and local levels. Countries are becoming more inter-linked as political, economic, cultural and technological activities increasingly span the boundaries of states. Non-governmental actors, such as transnational companies, are playing an increasingly significant role in作者: 斑駁 時(shí)間: 2025-3-27 02:46
National School Policy Changes in Britain and Swedenpendent on the decisions taken centrally, and these form a general context for local education policies. National education policies establish goals, set rules, provide resources and specify how outcomes should be evaluated. This context may be both constraining and enabling for local decision-maker作者: Mercurial 時(shí)間: 2025-3-27 07:34
Local School Choice Policies in Swedeno national requirements, were streamlined in order to provide equal education for everyone, but also to facilitate changes of schools as a result of population mobility. However, other reasons for choosing a different school than the one nearby were not recognized. Pupils were expected to attend at 作者: debase 時(shí)間: 2025-3-27 10:31 作者: CRUDE 時(shí)間: 2025-3-27 17:35
Education and Local Development Policies in Swedener the objective is to establish a position in competition with other world cities, to handle the effects of the closure of a major local industry or to alter rural population decline, local authorities in the Western world define as their task to facilitate local economic growth. This is somewhat p作者: evasive 時(shí)間: 2025-3-27 20:09
In the Company of Schools: Schools and Local Development Strategies in Britainzation and the growth of the knowledge economy. The interplay of these tendencies is examined within the context of local education policy and local economic development. A weaving together of education and economic development as a consequence of the increasing importance of knowledge in the global作者: Affection 時(shí)間: 2025-3-27 23:45
Changed Leadership Roles in Swedish Schools strategies. Decentralization is thought to provide the means to cure a range of important problems, including bureaucratic rigidity, insensitivity to local needs, and lack of legitimacy and local democratic control. Even a brief review of such efforts, however, reveals that a wide variety of purpos作者: 血統(tǒng) 時(shí)間: 2025-3-28 03:07 作者: 托運(yùn) 時(shí)間: 2025-3-28 08:01
Christine Hudson (Assistant Professor of Political作者: Brain-Imaging 時(shí)間: 2025-3-28 13:34
School Markets and Locality: an Exploration of Difference in the English Education Market Placeus on a combination of markets and managerial devices as the route to raising the performance of schools ignore the complex, varied and sometimes subtle interplay between schools and the social, material and discursive environments within which they operate. I will argue that what managers and teach作者: Pcos971 時(shí)間: 2025-3-28 15:30
In the Company of Schools: Schools and Local Development Strategies in Britain, economic and environmental goals are linked and balanced and the importance of knowledge creation and human resource development in achieving economic development are acknowledged. access to knowledge, ideas, new technology, suppliers and customers, its ‘soft’ enabling infrastructure, are increasi作者: intelligible 時(shí)間: 2025-3-28 20:45
chen der Analogie und einem Wortspiel auf: In ersterer verbirgt sich eine Wahrheit in zwei Ausdrücken, im Wortspiel sind zwei Wahrheiten in einem Ausdruck verborgen. Daher kann man von der Theorie der Analogie durch Austausch von Begriffen die Theorie der Wortspiele begründen. Auf die ernstere Seite作者: enchant 時(shí)間: 2025-3-29 00:41 作者: Lacerate 時(shí)間: 2025-3-29 04:38 作者: 過去分詞 時(shí)間: 2025-3-29 09:25
Christine Hudson,Anders Lidstr?mernommen mit der Absicht, die Natur der Elektrizit?t zu entschleiern. Die Experimente, die zu ihrer Entdeckung führten, schienen so fern von ?humanistischem Interesse“ — um ein vielfach falsch gebrauchtes Wort zu verwenden — wie man es sich nur vorstellen konnte. Der Apparat bestand aus Glasgef??en,作者: flex336 時(shí)間: 2025-3-29 12:09
ernommen mit der Absicht, die Natur der Elektrizit?t zu entschleiern. Die Experimente, die zu ihrer Entdeckung führten, schienen so fern von ?humanistischem Interesse“ — um ein vielfach falsch gebrauchtes Wort zu verwenden — wie man es sich nur vorstellen konnte. Der Apparat bestand aus Glasgef??en,作者: 改進(jìn) 時(shí)間: 2025-3-29 16:21 作者: annexation 時(shí)間: 2025-3-29 22:31
Sharon Gewirtzolge- rungen zeigen sie wenig von der unsystematischen Weise der Forschung an den Grenzen des Wissens. Als eine Antwort darauf hat sich eine sp?ttische, gelegentlich zynische, selbstkritische Haltung bei Wissenschaftlern entwickelt, sozusagen eine Subkultur, die geographische und politische Schranken überschr978-3-528-08404-2978-3-322-89411-3