派博傳思國(guó)際中心

標(biāo)題: Titlebook: Living Well in a World Worth Living in for All; Volume 2: Enacting P Kristin Elaine Reimer,Mervi Kaukko,Kathleen Mahon Book‘‘‘‘‘‘‘‘ 2024 Th [打印本頁(yè)]

作者: oxidation    時(shí)間: 2025-3-21 20:07
書目名稱Living Well in a World Worth Living in for All影響因子(影響力)




書目名稱Living Well in a World Worth Living in for All影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Living Well in a World Worth Living in for All網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度




書目名稱Living Well in a World Worth Living in for All網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度學(xué)科排名




書目名稱Living Well in a World Worth Living in for All被引頻次




書目名稱Living Well in a World Worth Living in for All被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Living Well in a World Worth Living in for All年度引用




書目名稱Living Well in a World Worth Living in for All年度引用學(xué)科排名




書目名稱Living Well in a World Worth Living in for All讀者反饋




書目名稱Living Well in a World Worth Living in for All讀者反饋學(xué)科排名





作者: 領(lǐng)袖氣質(zhì)    時(shí)間: 2025-3-21 20:53
Katina Thelin,Anette Forssten Seisermit authentischer Kommunikation kann jenes gegenseitige Vertrauen zwischen den Unternehmen und ihren Kunden aufgebaut und gepflegt werden, das die Basis für dauerhafte Kundenloyalit?t und Kunden-bindung ist. Damit zeigt sich, dass wir zu einem tieferen Verst?ndnis von Kundenorientierung finden müsse
作者: Talkative    時(shí)間: 2025-3-22 01:26

作者: FADE    時(shí)間: 2025-3-22 08:26

作者: 填滿    時(shí)間: 2025-3-22 10:42
Mervi Kaukko,Nick Haswell,Jane Wilkinsonmit authentischer Kommunikation kann jenes gegenseitige Vertrauen zwischen den Unternehmen und ihren Kunden aufgebaut und gepflegt werden, das die Basis für dauerhafte Kundenloyalit?t und Kunden-bindung ist. Damit zeigt sich, dass wir zu einem tieferen Verst?ndnis von Kundenorientierung finden müsse
作者: paleolithic    時(shí)間: 2025-3-22 14:31
Nicole Brunkerig. Beim Aufsagen.von Gedichten ist der Klang der Stimme allerdings auch in der Schule interessant. Entsinnen Sie sich? Da gab es eine Zensur für das Auswendiglernen (für die Worte) und eine für den Ausdruck (Klang der Stimme), wenn es gelang, das Versma? richtig zu erfassen oder eine bestimmte Auss
作者: 濃縮    時(shí)間: 2025-3-22 18:27

作者: 上腭    時(shí)間: 2025-3-22 21:58

作者: 朝圣者    時(shí)間: 2025-3-23 01:39
Susanne Francisco,Ela Sj?liefeld Simultaneous Engineering. Ihr praktisches Wissen zum Thema .Kundenindividuelle Massenproduktion baute sie w?hrend ihrer anschlie?enden .T?tigkeit als interne Unternehmensberaterin der Robert Bosch GmbH aus. Nach kurzer Zeit wurde sie dort für die Beratungsgruppe ."Produktentstehungsprozesse" ve
作者: 使人煩燥    時(shí)間: 2025-3-23 08:38
Sally Windsor,Mervi Kaukko,Stephen Kemmisungen im Forschungskontext per se von herausragender Bedeutung, da sie, wie beispielsweise Weber hervorhebt, keineswegs nur ?Wortspielereien“ darstellen, sondern im Sinne von ?Denkwerkzeugen der Forschung“ zu einer Bew?ltigung des Komplexit?tsproblems durch ?pragmatische Reduktion“ beitragen [Webe19
作者: dendrites    時(shí)間: 2025-3-23 12:19

作者: NUL    時(shí)間: 2025-3-23 16:07

作者: gorgeous    時(shí)間: 2025-3-23 19:57
the book. It also provides an overview of perspectives that connect both volumes and the individual projects presented together through the lens of practice architectures.978-981-97-1850-4978-981-97-1848-1
作者: abstemious    時(shí)間: 2025-3-23 23:47

作者: backdrop    時(shí)間: 2025-3-24 05:06
,Whose Well-Being? Deep-Ecological and Posthuman Perspectives on ‘World Worth Living In’,ism. This new interpretation of the praxis tradition is called ., defined as human action, aimed at human well-being which is intertwined with planetary well-being, including the well-being of present humans, future humans, and non-human nature. The way to achieve this wisdom is through ‘education f
作者: Blood-Clot    時(shí)間: 2025-3-24 10:26
,Potential of Students’ Voices to Contribute to Education for a Future World Worth Living In,ainstream schooling in Melbourne, Australia, this chapter highlights possibilities for students to be seen as highly informed experts in their own education. I argue that along with enhancing student voice, a more explicit focus on a ‘capacity to aspire’ as a future-focused capability can counter li
作者: 壓倒    時(shí)間: 2025-3-24 14:21

作者: interior    時(shí)間: 2025-3-24 18:49

作者: 發(fā)酵劑    時(shí)間: 2025-3-24 20:25

作者: single    時(shí)間: 2025-3-25 02:00

作者: glamor    時(shí)間: 2025-3-25 04:16

作者: 信條    時(shí)間: 2025-3-25 10:00

作者: 個(gè)阿姨勾引你    時(shí)間: 2025-3-25 12:14
,‘Living Well and Teaching Well’: Exploring How Beginning Teachers Enact Good Pedagogical Praxis in amine the site-based arrangements that enable and constrain their ability to ‘teach well’. Ways in which they can enact morally and ethically informed practices while negotiating the changing conditions of their school environment are identified. This leads to a discussion of beginning teachers and
作者: Emmenagogue    時(shí)間: 2025-3-25 18:37

作者: 很像弓]    時(shí)間: 2025-3-25 20:53

作者: 假裝是我    時(shí)間: 2025-3-26 03:32
Katina Thelin,Anette Forssten Seiserhnik auf dem Markt agieren zu k?nnen, der hat die Zeichen der Zeit nicht verstanden. Erfolgreiche Positionierung und Profilierung sind heute allein durch kommunikative Kompetenz m?glich: Kundenbegeisterung erreichen Unternehmen nur, wenn die Kommunikation mit ihren Kunden stimmt. Auf die Qualit?t de
作者: 冰雹    時(shí)間: 2025-3-26 08:07

作者: 流浪者    時(shí)間: 2025-3-26 09:10
Andi Salamon,Leanne Gibbs,Mandy Cookeieder an einem exemplarischen Kundenforum in einem Autohaus. Wir rekonstruieren die typische Prozessdynamik und den üblichen Phasenverlauf eines Kundenforums in seiner All-gemeinheit: Forum-Veranstaltungen laufen in aller Regel nach dem beschriebenen Muster ab. Wir stellen dem Leser diese Muster aus
作者: START    時(shí)間: 2025-3-26 13:30
Mervi Kaukko,Nick Haswell,Jane Wilkinsonhnik auf dem Markt agieren zu k?nnen, der hat die Zeichen der Zeit nicht verstanden. Erfolgreiche Positionierung und Profilierung sind heute allein durch kommunikative Kompetenz m?glich: Kundenbegeisterung erreichen Unternehmen nur, wenn die Kommunikation mit ihren Kunden stimmt. Auf die Qualit?t de
作者: Amorous    時(shí)間: 2025-3-26 20:19

作者: Medicaid    時(shí)間: 2025-3-27 00:36

作者: 帶子    時(shí)間: 2025-3-27 01:12

作者: adulterant    時(shí)間: 2025-3-27 07:15
Susanne Francisco,Ela Sj?lie Herstellungsvorbereitung zu stellen. Am Beispiel mechatronischer Systeme wird dabei die Bedeutung des gezielten Umgangs mit Interdisziplinarit?t und Produktkomplexit?t verdeutlicht...Das Buch kann als Handlungsleitfaden für die Gestaltung von Entwicklungsprozessen bei individualisierter Serienprodu
作者: Commission    時(shí)間: 2025-3-27 13:00
Sally Windsor,Mervi Kaukko,Stephen Kemmistrales Fundament für den Forschungsverlauf darstellen. Vor der Konzeption eines L?sungssystems bzw. L?sungsinstruments muss daher der begriffliche und konzeptionelle Bezugsrahmen des Zielsystems festgelegt werden (vgl. hierzu auch [Raff1995, S. 121]). Ein Bezugsrahmen beinhaltet unter Rückgriff auf
作者: Rankle    時(shí)間: 2025-3-27 17:21
Foreword by Dr Uncle Stan Grant Senior,he language of our Ancestors. He was a strong cultural leader and a strategic genius who had a long-term vision for the recovery of his people. Despite being jailed for speaking to me in Wiradyuri, he went on to teach me (and my brother Cecil) away from the settler colonial authorities who would inc
作者: Flavouring    時(shí)間: 2025-3-27 20:55

作者: appall    時(shí)間: 2025-3-28 01:08
,Whose Well-Being? Deep-Ecological and Posthuman Perspectives on ‘World Worth Living In’,living in for all.’ Who, or which, are ‘a(chǎn)ll’ in this phrase? The authors provocatively claim that the taken-for-granted starting point for most of the authors of this book seems to be the good life of humans, excluding the well-being of the rest of the community of life. The authors take deep-ecolog
作者: Esalate    時(shí)間: 2025-3-28 03:52

作者: 中止    時(shí)間: 2025-3-28 07:49

作者: 樂(lè)意    時(shí)間: 2025-3-28 14:27

作者: DNR215    時(shí)間: 2025-3-28 15:09

作者: 兩棲動(dòng)物    時(shí)間: 2025-3-28 18:51

作者: Rankle    時(shí)間: 2025-3-29 02:47
Living Well in the Aftermath of Separation and Divorce: The Role of Teachers, Schools, and Early Chng the process of separation and divorce and the impact this has on children. However, there is little research that investigates the intersection between families experiencing separation and divorce and teachers, schools, and early childhood services. This chapter explores parents’ aspirations for
作者: 細(xì)頸瓶    時(shí)間: 2025-3-29 06:09

作者: annexation    時(shí)間: 2025-3-29 09:17

作者: 有其法作用    時(shí)間: 2025-3-29 11:54
Education that Makes Life Manageable, Comprehensible, and Meaningful: Experiences of the Monash Accople. This chapter listens to students who have had negative experiences of schooling and entered university through an alternative pathway. Seven students who graduated from the Monash Access Program (MAP) in four different years share their insights into formal education. MAP is an intentionally r
作者: ACRID    時(shí)間: 2025-3-29 16:55

作者: 悠然    時(shí)間: 2025-3-29 22:45

作者: Volatile-Oils    時(shí)間: 2025-3-29 23:52

作者: GENUS    時(shí)間: 2025-3-30 06:42
Conclusion: Forging Future Worlds Worth Living in for All,orlds in order to make them better for all. The discussion highlights how authors and those they have engaged with over time recognise that education needs disrupting and transforming, and for its boundaries to be expanded. We see in these chapters that people can, and do, actively explore possible
作者: 怕失去錢    時(shí)間: 2025-3-30 12:09

作者: Affiliation    時(shí)間: 2025-3-30 14:28

作者: Narcissist    時(shí)間: 2025-3-30 18:23
Conclusion: Forging Future Worlds Worth Living in for All,ast for some wisdom. What began as a listening project, has in itself expanded to one that has documented a range of activist educators who will continue to strive to make a world more worth living in for all.
作者: jealousy    時(shí)間: 2025-3-30 22:45
Book‘‘‘‘‘‘‘‘ 2024 engages in deep listening of voices from across the world and considers the role of education in creating a more just and sustainable world for the future. The book asks what can be learnt to create change in policy and practice in order to enact praxis. It showcases chapters from international aut
作者: 熱烈的歡迎    時(shí)間: 2025-3-31 02:19

作者: 誘導(dǎo)    時(shí)間: 2025-3-31 08:23

作者: mercenary    時(shí)間: 2025-3-31 09:39
esenting perspectives gleaned through empirical studies fromThis open access book is the second of a two-volume series that explores how people are living well and creating a “World Worth Living in for All”. It engages in deep listening of voices from across the world and considers the role of educa
作者: otic-capsule    時(shí)間: 2025-3-31 17:17
New Pathway to Adolescent Wellbeing: The Case for Online Special Religious Education in Public Schoective, and practical educational measure for enhancing the wellbeing of adolescents of faith backgrounds in public schools, even for those considered at-risk (In this chapter, SRE is also referred to as religious education. This is not to be confused with General Religious Education—the inclusive teaching about different religions.).
作者: 不來(lái)    時(shí)間: 2025-3-31 19:49
Kristin Elaine Reimer,Mervi Kaukko,Kathleen MahonProvides empirical depth to the notion of the double purpose of education expounded by Kemmis et al. (2014).Contextualizes the concept by presenting perspectives gleaned through empirical studies from
作者: terazosin    時(shí)間: 2025-4-1 00:04

作者: Optimum    時(shí)間: 2025-4-1 02:29
https://doi.org/10.1007/978-981-97-1848-1Living Well; World Worth Living in; Theory of Practice Architectures; Cultural-discursive Arrangements;
作者: 單獨(dú)    時(shí)間: 2025-4-1 06:20

作者: 洞察力    時(shí)間: 2025-4-1 11:58
10樓
作者: Irascible    時(shí)間: 2025-4-1 17:38
10樓




歡迎光臨 派博傳思國(guó)際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
宁津县| 铁岭市| 大同市| 柳州市| 合江县| 阿巴嘎旗| 梁河县| 婺源县| 黑河市| 罗田县| 玉田县| 香港 | 鄄城县| 肇庆市| 萨嘎县| 三台县| 衡南县| 汾西县| 酉阳| 贺州市| 镇江市| 大连市| 平南县| 呼伦贝尔市| 浦东新区| 陵川县| 连州市| 如皋市| 西安市| 乌审旗| 贵溪市| 剑川县| 巴林左旗| 于都县| 乳源| 本溪| 伊吾县| 乌拉特后旗| 桂阳县| 会泽县| 鲁甸县|