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標(biāo)題: Titlebook: Living Buddhist Statues in Early Medieval and Modern Japan; Sarah J. Horton Book 2007 Sarah J. Horton 2007 ethnographic data.event.Japan.J [打印本頁(yè)]

作者: Glycemic-Index    時(shí)間: 2025-3-21 19:27
書(shū)目名稱(chēng)Living Buddhist Statues in Early Medieval and Modern Japan影響因子(影響力)




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書(shū)目名稱(chēng)Living Buddhist Statues in Early Medieval and Modern Japan網(wǎng)絡(luò)公開(kāi)度




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書(shū)目名稱(chēng)Living Buddhist Statues in Early Medieval and Modern Japan被引頻次




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書(shū)目名稱(chēng)Living Buddhist Statues in Early Medieval and Modern Japan年度引用




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書(shū)目名稱(chēng)Living Buddhist Statues in Early Medieval and Modern Japan讀者反饋




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作者: NIB    時(shí)間: 2025-3-21 23:08
Connected to Amida Buddha, Welcoming Ceremony (Mukaekō) of Taimadera temple, in Japan’s Nara prefecture, which takes place every year on May 14. Crowded around the bridge are hundreds of spectators, many with cameras. No one is actually dying. This is a religious ceremony, a festival, in which observers rehearse the vision they hope to see at their own death.
作者: Urologist    時(shí)間: 2025-3-22 01:45

作者: superfluous    時(shí)間: 2025-3-22 06:46
ihre grundlegende empirische Erforschung noch aussteht. Aktuell sind allerdings verst?rkt Forschungsbemühungen zu verzeichnen, die insbesondere mithilfe videobasierter Methoden Einsichten in die strukturellen Besonderheiten dieser Prozesse gewinnen wollen. (So geht es in den Studien des Forschungsv
作者: 擦掉    時(shí)間: 2025-3-22 10:31

作者: 來(lái)自于    時(shí)間: 2025-3-22 14:38

作者: 鍵琴    時(shí)間: 2025-3-22 19:32

作者: 免費(fèi)    時(shí)間: 2025-3-23 01:01

作者: Limousine    時(shí)間: 2025-3-23 02:34
Sarah J. Hortonon historischen Epochen bis heute ideologische Verkürzungen und Funktionalisierungen desselben feststellen. Die sozialwissenschaftliche Wende zur Erziehungswissenschaft führte zu einem folgenreichen Paradigmenwechsel, der zu einer Abwendung von einem Kulturbegriff geisteswissenschaftlicher Tradition
作者: 柔聲地說(shuō)    時(shí)間: 2025-3-23 07:06
Sarah J. Hortonon historischen Epochen bis heute ideologische Verkürzungen und Funktionalisierungen desselben feststellen. Die sozialwissenschaftliche Wende zur Erziehungswissenschaft führte zu einem folgenreichen Paradigmenwechsel, der zu einer Abwendung von einem Kulturbegriff geisteswissenschaftlicher Tradition
作者: 脫離    時(shí)間: 2025-3-23 12:30

作者: 一窩小鳥(niǎo)    時(shí)間: 2025-3-23 15:57
Introduction: Living Buddhist Statues,hist. This does not mean that they were all images of a being identified as a buddha, but rather that they depicted figures related to Buddhism. In Japan, as in China, the legend of the introduction of Buddhism revolves around statues. When the Japanese were introduced to the Buddhist images importe
作者: 漂浮    時(shí)間: 2025-3-23 21:31

作者: 戲法    時(shí)間: 2025-3-24 02:15
Connected to Amida Buddha,ed gold. Twenty-three bodhisattvas have already crossed the bridge, each holding a distinctive item such as a musical instrument, a canopy, or a flower garland. They are all on their way to greet a dying person and escort her, seated on the lotus, to the Pure Land of Amida Buddha. This is the famous
作者: BOGUS    時(shí)間: 2025-3-24 06:18

作者: 香料    時(shí)間: 2025-3-24 08:32

作者: CANON    時(shí)間: 2025-3-24 13:10
ischen Kontexten und in Workshops Kultureller Bildung zu finden sind, sind verbunden mit vielf?ltigen fachbezogenen Aushandlungsprozessen und damit Orte Bedeutungskonstruktionen. Geht man in sozialkonstruktivistischer Perspektive von einer entsprechenden Interaktionsbedingtheit fachlichen Lernens au
作者: 狂熱語(yǔ)言    時(shí)間: 2025-3-24 18:24
Sarah J. Hortonischen Kontexten und in Workshops Kultureller Bildung zu finden sind, sind verbunden mit vielf?ltigen fachbezogenen Aushandlungsprozessen und damit Orte Bedeutungskonstruktionen. Geht man in sozialkonstruktivistischer Perspektive von einer entsprechenden Interaktionsbedingtheit fachlichen Lernens au
作者: 總    時(shí)間: 2025-3-24 20:10

作者: hankering    時(shí)間: 2025-3-24 23:52

作者: 農(nóng)學(xué)    時(shí)間: 2025-3-25 06:54

作者: amputation    時(shí)間: 2025-3-25 11:03

作者: 疲勞    時(shí)間: 2025-3-25 13:31
Sarah J. Hortonurses in der Erziehungswissenschaft theoretisch legitimiert bzw. kultiviert werden. Die Sprache der Erziehungswissenschaft als Fachsprache steht ja in engem Zusammenhang zu Fachsprachen diverser Nachbardisziplinen, und es mangelt ihr in gewisser Weise an ?einheimischen” Begriffen. Ewald Terhart hat
作者: 串通    時(shí)間: 2025-3-25 16:32
urses in der Erziehungswissenschaft theoretisch legitimiert bzw. kultiviert werden. Die Sprache der Erziehungswissenschaft als Fachsprache steht ja in engem Zusammenhang zu Fachsprachen diverser Nachbardisziplinen, und es mangelt ihr in gewisser Weise an ?einheimischen” Begriffen. Ewald Terhart hat
作者: 直覺(jué)好    時(shí)間: 2025-3-25 21:40
Introduction: Living Buddhist Statues,ther culture from above, but rather of a more material movement—of monks, texts, relics, and icons—along trade routes and across deserts, mountains, and seas.”. In the case of Japan, in particular, that material movement came largely in the form of statues.
作者: 毀壞    時(shí)間: 2025-3-26 00:56

作者: Interim    時(shí)間: 2025-3-26 04:38

作者: 一罵死割除    時(shí)間: 2025-3-26 09:46
Living Buddhist Statues in Early Medieval and Modern Japan978-0-230-60714-9
作者: MEET    時(shí)間: 2025-3-26 13:35

作者: Individual    時(shí)間: 2025-3-26 18:13
-century Japan. Using ethnographic data drawn from present-day fieldwork and marshalling ancient textual evidence, Horton reveals the historical origins and development of modern Japanese beliefs and practices.978-1-349-52796-0978-0-230-60714-9
作者: 使入迷    時(shí)間: 2025-3-26 23:09
https://doi.org/10.1057/9780230607149ethnographic data; event; Japan; Japanese; living; Medieval Literature; Middle Ages
作者: 偏離    時(shí)間: 2025-3-27 04:09
Kannon: Whatever It Takes,In the dark, candle-lit worship hall of a temple, I heard a woman tell her husband, “What a beautiful Kannon.” He agreed. I looked closely at the statue. It was Amida Buddha. A wooden tablet in front of the altar bore the name in Sino-Japanese characters. But to the devout worshipper, a label makes no difference.
作者: 難聽(tīng)的聲音    時(shí)間: 2025-3-27 06:39
http://image.papertrans.cn/l/image/587461.jpg
作者: 脾氣暴躁的人    時(shí)間: 2025-3-27 12:39
9樓
作者: 沖突    時(shí)間: 2025-3-27 16:06
9樓
作者: 愛(ài)得痛了    時(shí)間: 2025-3-27 21:36
9樓
作者: 膽小鬼    時(shí)間: 2025-3-27 23:00
9樓
作者: Neutropenia    時(shí)間: 2025-3-28 04:38
10樓
作者: vascular    時(shí)間: 2025-3-28 08:26
10樓
作者: LUDE    時(shí)間: 2025-3-28 13:19
10樓
作者: Allowance    時(shí)間: 2025-3-28 15:05
10樓




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