標題: Titlebook: Lesson Studies in der Lehrerbildung; Gemeinschaftliche Pl Katharina Soukup-Altrichter,Gabriele Steinmair,Chr Book 2020 Springer Fachmedien [打印本頁] 作者: antibody 時間: 2025-3-21 17:13
書目名稱Lesson Studies in der Lehrerbildung影響因子(影響力)
書目名稱Lesson Studies in der Lehrerbildung影響因子(影響力)學科排名
書目名稱Lesson Studies in der Lehrerbildung網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Lesson Studies in der Lehrerbildung網(wǎng)絡(luò)公開度學科排名
書目名稱Lesson Studies in der Lehrerbildung被引頻次
書目名稱Lesson Studies in der Lehrerbildung被引頻次學科排名
書目名稱Lesson Studies in der Lehrerbildung年度引用
書目名稱Lesson Studies in der Lehrerbildung年度引用學科排名
書目名稱Lesson Studies in der Lehrerbildung讀者反饋
書目名稱Lesson Studies in der Lehrerbildung讀者反饋學科排名
作者: Repatriate 時間: 2025-3-21 21:19 作者: Jingoism 時間: 2025-3-22 01:22 作者: allergy 時間: 2025-3-22 05:12 作者: mucous-membrane 時間: 2025-3-22 10:36 作者: 聯(lián)合 時間: 2025-3-22 15:47
band führt in das Konzept der Lesson Studies – einer kollaborativen Form der Unterrichtsplanung und -evaluation – als Modell für die Lehrerbildung ein. Aktuelle Forschungsbefunde zur Umsetzung von Lesson Studies in der Ausbildung werden vorgestellt und die Beschreibung von Lesson Studies zeigt die A作者: Affable 時間: 2025-3-22 19:20 作者: Lineage 時間: 2025-3-23 00:46 作者: Detonate 時間: 2025-3-23 04:36 作者: 拍下盜公款 時間: 2025-3-23 06:54
. Aktuelle Forschungsbefunde zur Umsetzung von Lesson Studies in der Ausbildung werden vorgestellt und die Beschreibung von Lesson Studies zeigt die Anwendbarkeit der Methode.?978-3-658-27747-5978-3-658-27748-2作者: Reclaim 時間: 2025-3-23 12:51
Einleitung zum Sammelband,hülerinnen und Schülern bei ihren Lernprozessen, für die Reflexion und Weiterentwicklung von Unterricht genützt. Ursprünglich kommt das Konzept der LS aus Japan. Auf diese hundert Jahre alte japanische Tradition der Entwicklung und Analyse von Unterricht wurde man im Westen erst vor wenigen Jahren aufmerksam (Altrichter, Posch & Spann, 2018).作者: 共同確定為確 時間: 2025-3-23 15:49 作者: 生氣的邊緣 時間: 2025-3-23 21:02 作者: investigate 時間: 2025-3-24 01:58
,Die qualitative Ermittlung eines Fl?cheninhaltes. Eine Lesson Study im Rahmen der schulpraktischen mit innerhalb der Gesamtheit der Anstrengungen zur Sicherung und Steigerung der Qualit?t schulischer Arbeit ein zentrales Element dar. Damit konkretisieren sie den Bildungsauftrag, den Schulen zu erfüllen haben (vgl. Altrichter & Posch, 2004; Specht & Lucyshyn, 2008).作者: anticipate 時間: 2025-3-24 04:57
,Die gute Aufgabe im Mathematikunterricht – eine Lesson Study in der schulpraktischen Ausbildung Prisbildungssemester für s?mtliche Studierende je eine Lesson Study (LS) durchgeführt. Jede LS besteht aus drei Sequenzen in Bezug auf Planung, Durchführung und Reflexion von Unterricht. Gegenstand der vorgestellten LS ist die Umsetzung einer guten Aufgabe im Fachbereich Mathematik.作者: Explicate 時間: 2025-3-24 06:56 作者: 羽毛長成 時間: 2025-3-24 11:02
http://image.papertrans.cn/l/image/585223.jpg作者: defenses 時間: 2025-3-24 16:32 作者: Entirety 時間: 2025-3-24 22:09 作者: 分開 時間: 2025-3-25 00:09 作者: Bureaucracy 時間: 2025-3-25 06:15
978-3-658-27747-5Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ein Teil von Springer Nature 2020作者: pulmonary 時間: 2025-3-25 10:32
Wolfgang Wagner and fuzzy intelligentsystems; analysis for image, video and motion data in life sciences; real worldapplications in engineering and technology; ontology-based softwaredevelopment; intelligent 978-3-662-49380-9978-3-662-49381-6Series ISSN 0302-9743 Series E-ISSN 1611-3349 作者: 有罪 時間: 2025-3-25 15:02 作者: Conserve 時間: 2025-3-25 18:38
Katharina Soukup-Altrichter,Christoph Weber,Gabriele Steinmairent space. Experiments on several gridworld environments with sparse rewards are carried out to demonstrate the effectiveness of our proposed approach. Compared to other baselines, our method has more stable performance and better exploration coverage by exploiting the learned latent structure prope作者: enormous 時間: 2025-3-25 22:04
Christoph Weber,Katharina Soukup-Altrichter,Peter Posch providing further optimization. The proposed framework detects SQLi and XSS attacks with an accuracy of 99.83% and 99.47% respectively. Moreover, in order to engage attackers, a deception module based on dockers has been proposed which contains deceptive lures to engage the attacker. The deceptive 作者: consent 時間: 2025-3-26 03:28 作者: Neolithic 時間: 2025-3-26 06:08
Sandra Mayerhofer,Wolfgang Wagneran existing dataset. The first dataset took only image pixels of higher than 127, with all other image pixels in the dataset changed to zeros. The second dataset took only image pixels equal to or lower than 127. These two created datasets were trained on the same model architecture and their predic作者: Emmenagogue 時間: 2025-3-26 09:10
Gertrud Lindneruse signals generated by the classifier to adjust the account balance of the decision-maker and estimate the relation between the quality of classification and the final account balance..Experiments are performed using the trading system implemented by the authors on the real-world data covering sev作者: 慷慨不好 時間: 2025-3-26 15:22 作者: aggrieve 時間: 2025-3-26 20:26 作者: 漂白 時間: 2025-3-26 21:19 作者: 哀悼 時間: 2025-3-27 03:37 作者: 災(zāi)禍 時間: 2025-3-27 05:38
Silvia Pichler,Martin Huchler learning will improve the learning in the following ways or not: make it more fun, make it easier, motivate more. The result shows that our method of visualization of learning activities in social network made learning more fun and easier. The result also shows that it helps student engage and moti作者: 隱語 時間: 2025-3-27 13:13
Gertrude Androsch learning will improve the learning in the following ways or not: make it more fun, make it easier, motivate more. The result shows that our method of visualization of learning activities in social network made learning more fun and easier. The result also shows that it helps student engage and moti作者: OATH 時間: 2025-3-27 16:58 作者: paroxysm 時間: 2025-3-27 19:18
Harald Spann,Thomas Wagner,Erwin Gierlinger of them mainly design for job execution rather than node management. To mitigate this problem in the cluster network environment, Cluster Control Management (CCM) system has been developed as a solution for this problem. CCM presently contains six tools, and is extensible to allow more tools to be 作者: 吞下 時間: 2025-3-27 23:02
Einleitung zum Sammelband,hülerinnen und Schülern bei ihren Lernprozessen, für die Reflexion und Weiterentwicklung von Unterricht genützt. Ursprünglich kommt das Konzept der LS aus Japan. Auf diese hundert Jahre alte japanische Tradition der Entwicklung und Analyse von Unterricht wurde man im Westen erst vor wenigen Jahren a作者: 切掉 時間: 2025-3-28 02:50
,Lesson Studies in der Lehrerbildung – Ein überblick,qualifizierten Fachkr?ften, der eine Leitlinie für schulische Bildungsinhalte darstellt und spezifische Kompetenzen (z.B. komplexes Probleml?sen, Programmieren, …) in den Vordergrund rückt. Gleichzeitig k?mpfen international Bildungssysteme damit, dass ein beachtlicher Anteil an Schülerinnen und Sch作者: ALLAY 時間: 2025-3-28 08:25 作者: 財主 時間: 2025-3-28 13:24
,Lesson Studies – ein Beitrag zur Integration von Theorie und Praxis in der Lehrerbildung, und Lehrern zu sein. Neben erhofften positiven Effekten der Schulpraxis (vgl. Arnold, Gr?schner, & Hascher, 2014), bescheinigen empirische Befunde der schulpraktischen Ausbildung auch M?ngel unterschiedlicher Art. Als Beispiele seien hier die Untersuchungen von Schüpbach (2007) und Hascher (2012) a作者: 莊嚴 時間: 2025-3-28 14:41 作者: 撤退 時間: 2025-3-28 22:08
,Ver?ndert die Teilnahme an Lesson Studies das Denken der Studierenden über Kooperation?,um, 2012, S. 9). Kullmann (2012) versteht die Lehrerkooperation erstens als Modus der Probleml?sung an Schulen, um Herausforderungen im Schulwesen mit lokal verfügbaren Ressourcen zu bew?ltigen, und zweitens als Grundlage für eine Professionalisierung der Lehrerarbeit (S. 69–72). Studien zeigen, das作者: 北京人起源 時間: 2025-3-29 00:22 作者: 吃掉 時間: 2025-3-29 06:45 作者: white-matter 時間: 2025-3-29 11:05 作者: Ischemia 時間: 2025-3-29 11:29 作者: 連鎖,連串 時間: 2025-3-29 17:09 作者: 同位素 時間: 2025-3-29 23:07
,Die gute Aufgabe im Mathematikunterricht – eine Lesson Study in der schulpraktischen Ausbildung Prisbildungssemester für s?mtliche Studierende je eine Lesson Study (LS) durchgeführt. Jede LS besteht aus drei Sequenzen in Bezug auf Planung, Durchführung und Reflexion von Unterricht. Gegenstand der vorgestellten LS ist die Umsetzung einer guten Aufgabe im Fachbereich Mathematik.作者: coltish 時間: 2025-3-30 00:32
Kooperation und Ko-Konstruktion im Praxiskonzept der KPH Graz,imarstufe ein neues Praxiskonzept implementiert, das sich deutlich von bisher an P?dagogischen Hochschulen realisierten Modellen der schulpraktischen Studien unterscheidet (Seel, 2018). Zum gleichen Zeitpunkt griffen viele P?dagogische Hochschulen in ?sterreich das Konzept der Lesson Studies (LS) au作者: 浪蕩子 時間: 2025-3-30 06:19
l sentiment analysis (ALSA), of these opinions has emerged and is a concern for many researchers. ALSA aims to gather, evaluate, and aggregate sentiments regarding the aspects of a topic of concern. Previous research has demonstrated that deep learning and graph convolutional network (GCN) methods c作者: Alveoli 時間: 2025-3-30 09:13
Katharina Soukup-Altrichter,Christoph Weber,Gabriele Steinmairn and having a good-exploration strategy. Standard approaches such as variational auto-encoder (VAE) could learn such representation. However, these approaches are only designed to encode the input observations into a pre-defined latent distribution and do not take into account the dynamics of the e作者: Pamphlet 時間: 2025-3-30 14:22 作者: 充滿人 時間: 2025-3-30 20:14 作者: itinerary 時間: 2025-3-31 00:18 作者: 匍匐前進 時間: 2025-3-31 00:59
Gertrud Lindnerucial aspects that should be considered is the correlation between the currency pairs. In this article, we derive a general investing schema considering the signal generation based on the well-known classification methods and verify the quality of these signals with the idea of portfolio building. T作者: 不舒服 時間: 2025-3-31 07:12
Beate Jannyigent Information and Database Systems, held in Bali, Indonesia, in March 2015. The total of 117 full papers accepted for publication in these proceedings was carefully reviewed and selected from 332 submissions. They are organized in the following topical sections: semantic web, social networks and