標題: Titlebook: Lesebarrieren in einem inklusiven Mathematikunterricht überwinden; Ergebnisse einer qua Anna Noll Book 2020 Springer Fachmedien Wiesbaden G [打印本頁] 作者: 鳥場 時間: 2025-3-21 19:15
書目名稱Lesebarrieren in einem inklusiven Mathematikunterricht überwinden影響因子(影響力)
書目名稱Lesebarrieren in einem inklusiven Mathematikunterricht überwinden影響因子(影響力)學科排名
書目名稱Lesebarrieren in einem inklusiven Mathematikunterricht überwinden網(wǎng)絡公開度
書目名稱Lesebarrieren in einem inklusiven Mathematikunterricht überwinden網(wǎng)絡公開度學科排名
書目名稱Lesebarrieren in einem inklusiven Mathematikunterricht überwinden被引頻次
書目名稱Lesebarrieren in einem inklusiven Mathematikunterricht überwinden被引頻次學科排名
書目名稱Lesebarrieren in einem inklusiven Mathematikunterricht überwinden年度引用
書目名稱Lesebarrieren in einem inklusiven Mathematikunterricht überwinden年度引用學科排名
書目名稱Lesebarrieren in einem inklusiven Mathematikunterricht überwinden讀者反饋
書目名稱Lesebarrieren in einem inklusiven Mathematikunterricht überwinden讀者反饋學科排名
作者: arbovirus 時間: 2025-3-21 20:45
Anna Nollthe risk score index provided by logistic regression is expressed in a form that most naturally integrates with clinical reasoning. The reason for this is that it gives a statistical assessment of the weight of evidence for making the diagnosis, so providing a direction for future research to improv作者: peritonitis 時間: 2025-3-22 02:24
Anna Noll as healthy tissue or blood. The second method consisted in applying deep learning techniques, concretely convolutional neural networks, capable of extracting the relevant features of the image by themselves. The best results (95.7% sensitivity and 92.3% specificity) were obtained for a Random Fores作者: 啞劇 時間: 2025-3-22 08:38
Anna Nollts with ages between 9 and 10 years old. The preliminary results show that the average overall difference between the two techniques (Artificial Neural Networks and CHAEA-Junior) is 4.13%. Finally, we conclude that video games can be fun and suitable tools for an accurate prediction of learning styl作者: municipality 時間: 2025-3-22 08:50
Anna Nollperformers from a randomly chosen parameter set. Our experiments are conducted on datasets from the recently expanded UCR time series archive. We demonstrate the usability improvements to randomised BOSS with a case study using a large whale acoustics dataset for which BOSS proved infeasible.作者: Amenable 時間: 2025-3-22 15:35
Anna Nolld proposed in this paper outperformed multiple 2D CNNs with decision fusion by a large margin in terms of classification accuracy (by up to 13%) on the AFEW 7.0 dataset for video classification. It is also very fast, up to ten times faster than the commonly used 2D CNN architectures for video classi作者: 半圓鑿 時間: 2025-3-22 19:07 作者: Fraudulent 時間: 2025-3-23 00:34 作者: Epidural-Space 時間: 2025-3-23 02:36 作者: Lacerate 時間: 2025-3-23 07:44 作者: HARD 時間: 2025-3-23 13:05
Lesebarrieren in einem inklusiven Mathematikunterricht überwindenErgebnisse einer qua作者: sacrum 時間: 2025-3-23 14:31 作者: –吃 時間: 2025-3-23 20:54 作者: GLEAN 時間: 2025-3-24 00:59 作者: Ossification 時間: 2025-3-24 04:58 作者: 青春期 時間: 2025-3-24 07:52 作者: Robust 時間: 2025-3-24 14:24 作者: 依法逮捕 時間: 2025-3-24 18:10
Entwicklung der Lernumgebung und des Bruchzahlentests, Inhaltlich dreht sich diese um die Einführung des Bruchzahlbegriffs. Grundlegende fachdidaktische Aspekte, wie beispielsweise verschiedene Grundvorstellungen zu Bruchzahlen, wurden in Kapitel 2.2 vorgestellt.作者: 歌劇等 時間: 2025-3-24 22:55 作者: Excitotoxin 時間: 2025-3-25 02:45
Quantitative Studie,er Methoden, mit welchen diese Forschungsfragen untersucht werden (Kapitel 6.2). Dabei wird auf die Wahl der Stichprobe, das Design und die Durchführung sowie Erhebungs- und Auswertungsmethoden eingegangen. Auch die Umsetzung verschiedener Gütekriterien wird im Rahmen dieses Kapitels thematisiert.作者: 和音 時間: 2025-3-25 06:49
,Resümee, das Dissertationsprojekt in zwei Teilschritte gegliedert, die sich in den in Kapitel 3 vorgestellten Forschungsfragen wiederfinden. Auf Basis der behandelten Literatur (vgl. Kapitel 2) schien es zun?chst notwendig einen Einblick in die bewusste und unbewusste Wahrnehmung der Unterstützungsma?nahmen作者: 違抗 時間: 2025-3-25 09:56 作者: 分離 時間: 2025-3-25 12:50 作者: 擺動 時間: 2025-3-25 16:32 作者: 紅潤 時間: 2025-3-26 00:03
Anna Noll enable educators to create an appropriate learning environment. Questionnaires are traditional methods to identify the learning styles of the students. Nevertheless, they exhibit several limitations such as misunderstanding of the questions and boredom in children. Thus, this work proposes a first 作者: 保守黨 時間: 2025-3-26 03:00
Anna Nollces in a time series. The ensemble based Bag of Symbolic Fourier Approximation Symbols (BOSS) was found to be a top performing TSC algorithm in a recent evaluation, as well as the best performing dictionary based classifier. However, BOSS does not scale well. We evaluate changes to the way BOSS choo作者: Collision 時間: 2025-3-26 08:14
Anna Nollcognition for human-computer interaction. This paper proposes a new method called One-Shot Only (OSO) for real-time video classification with a case study in facial emotion recognition. Instead of using 3D convolutional neural networks (CNN) or multiple 2D CNNs with decision fusion as in the previou作者: glisten 時間: 2025-3-26 08:45 作者: 冷淡一切 時間: 2025-3-26 13:49 作者: 使殘廢 時間: 2025-3-26 19:36
presence of high dimensional noise may defect their performance. In this contribution, we propose a novel (swarm) algorithm to suppress the noise of manifolds of potentially varying dimensionalities. Inspired by colonial insects this method employs multiple agents with different strategies moving th作者: Cubicle 時間: 2025-3-26 21:42 作者: 天真 時間: 2025-3-27 02:34 作者: AWL 時間: 2025-3-27 08:11 作者: 噴油井 時間: 2025-3-27 09:48 作者: artless 時間: 2025-3-27 14:23 作者: 陶瓷 時間: 2025-3-27 20:21 作者: CROAK 時間: 2025-3-27 22:11
Einleitung,Vorrausetzung um Zugang zu Informationen in den verschiedensten Bereichen zu erlangen. In Büchern, Zeitungen, Formularen und Broschüren befindet sich eine Vielzahl von Beschreibungen, Erkl?rungen und Regelungen bezüglich Politik, Wissenschaft, Wirtschaft, Recht, Zusammenleben und vielem mehr.作者: Cpap155 時間: 2025-3-28 02:22 作者: 紋章 時間: 2025-3-28 08:40
Entwicklung der Lernumgebung und des Bruchzahlentests, Inhaltlich dreht sich diese um die Einführung des Bruchzahlbegriffs. Grundlegende fachdidaktische Aspekte, wie beispielsweise verschiedene Grundvorstellungen zu Bruchzahlen, wurden in Kapitel 2.2 vorgestellt.作者: 使害羞 時間: 2025-3-28 11:09
Quantitative Studie,er Methoden, mit welchen diese Forschungsfragen untersucht werden (Kapitel 6.2). Dabei wird auf die Wahl der Stichprobe, das Design und die Durchführung sowie Erhebungs- und Auswertungsmethoden eingegangen. Auch die Umsetzung verschiedener Gütekriterien wird im Rahmen dieses Kapitels thematisiert.作者: 補充 時間: 2025-3-28 15:44 作者: 乞丐 時間: 2025-3-28 21:18 作者: 擁護 時間: 2025-3-29 01:41