作者: GROUP 時間: 2025-3-21 20:54
ionsp?dagogik ein und verfolgt dabei folgende Fragestellung: Welche Zugangsm?glichkeiten haben Schülerinnen und Schüler mit Beeintr?chtigungen im Lernen oder im Verhalten zu unserem Bildungssystem? Diese Schüler werden in der einschl?gigen Literatur als ?Verlierer“ der Integration bezeichnet. Mit di作者: Arctic 時間: 2025-3-22 03:07
Schuldistanz,Sie traut sich nicht nachzufragen, da sie Angst hat, von ihren Mitschülern wegen ihres H?rger?tes und ihrer schlechten Aussprache geh?nselt zu werden. Als sie schlechte Noten in den Arbeiten erh?lt, geht sie zunehmend seltener zur Schule. Sie verl?sst morgens pünktlich das Elternhaus und kehrt nach Unterrichtsschluss zurück.作者: ICLE 時間: 2025-3-22 06:11 作者: 固執(zhí)點好 時間: 2025-3-22 11:14 作者: expire 時間: 2025-3-22 15:41
Einleitung,nen Bildungssystems auf der Basis von Chancengleichheit ohne Diskriminierung ihr Recht auf Bildung realisieren k?nnen (Beh?rde für Schule, Jugend und Berufsausbildung Hamburg 2001, Christiani 2004, Senatsverwaltung Berlin für Bildung, Jugend und Sport 2005a). Eine der tragenden S?ulen作者: cathartic 時間: 2025-3-22 18:17
Textbook 2008eoretischen Diskurs innovative Organisationsstrukturen hervorgehen, die R?ume für Beziehungsarbeit in Schulen garantieren. Diese werden als Lernzug?nge wirksam und stellen somit den Schlüssel zum Gelingen der integrativen P?dagogik mit benachteiligten Schülern dar.作者: 老人病學 時間: 2025-3-22 23:04
,Integrationsp?dagogische Forschungen,ingerichtet. 1983/84 begann ein Modellversuch mit Integrationsklassen an der Hartenberg-Grundschule in Mainz sowie der Keune-Grundschule in Trier. 1984 startete ein weiterer Modellversuch mit dem Ziel der wohnortnahen Integration in der Robinsbalje Grundschule in Bremen (Deppe-Wolfinger/Prengel/Reis作者: 停止償付 時間: 2025-3-23 03:00 作者: sulcus 時間: 2025-3-23 09:07
s, dialog and interaction protocols – agent ontologies – agent programming languages, frameworks and toolkits – agentcities – agents and grid computing – agents and peer computing –agentsandtheSemanticWeb – agents and Web services – arti?cial social systems – con?ict resolution and negotiation – eva作者: 憤慨一下 時間: 2025-3-23 12:01
s on the structure of messages (message schemas), sequences of message schemas, sets of sequences of message schemas to compare and integrate roles. Using statistical analysis over such structures we bypass the difficult problem of identifying semantics of roles and exchanged messages through their 作者: monopoly 時間: 2025-3-23 15:50 作者: 暫時別動 時間: 2025-3-23 20:37
e game foster vividness and memory retention as well as a better understanding of both symptoms and of the need to manage time during a heart attack event. Also, results provide insight into areas where emotive pedagogical agents help and hinder user performance. Finally, we conclude with next steps作者: 高歌 時間: 2025-3-23 23:50 作者: Offbeat 時間: 2025-3-24 05:41
igation tools and underlying data. Visual data navigation is provided through interactive 2D and 3D Web-based visualisation components with a small footprint. The “discovery” is described in one or several snapshots providing the history of the visualisation process. These snapshots are a copy of th作者: 藥物 時間: 2025-3-24 08:18 作者: Measured 時間: 2025-3-24 10:49 作者: 專橫 時間: 2025-3-24 16:53 作者: finale 時間: 2025-3-24 21:23
ual Private Network (VPN) provisioning. This paper will first describe the different types of agents and the VPN provisioning scenarios. The FIPA ACL specification has been used to implement those scenarios, but standardising only on an ACL is not sufficient. One should also agree on vocabularies us作者: 模仿 時間: 2025-3-25 00:39 作者: 讓空氣進入 時間: 2025-3-25 04:02 作者: 暗指 時間: 2025-3-25 09:55 作者: CLOWN 時間: 2025-3-25 12:04 作者: prodrome 時間: 2025-3-25 18:08
,Lernzug?nge als Innovation,onen zurück. Meine bisherigen Beitr?ge zu diesem Begriff lassen sich unter zwei Themengebiete subsumieren. Es handelt sich um die Themengebiete ?Zugang“ sowie ?Lernzug?nge als innovative Strukturen in der Primarstufe“, deren Erkenntnisse ich in den Kapiteln 5.1 und 5.2 aufgreife:作者: Duodenitis 時間: 2025-3-25 23:40
,Schüler mit Beeintr?chtigungen in der emotionalen und sozialen Entwicklung in ganzt?gigen Grundschue. Er ist für diese t?glich von 8.00–18.00 Uhr angemeldet. Zweimal in der Woche beginnt der Unterricht für ihn schon um 7.30 Uhr, da er als Kind nichtdeutscher Herkunft am Unterricht Deutsch als Zweitsprache (DAZ) teilnehmen muss.作者: 新奇 時間: 2025-3-26 02:58
Zum Scheitern verurteilt?,eilhabef?higkeit als junger Erwachsener in unserer Gesellschaft entwickeln kann (Fritsch 2006). Der Amoklauf bei der Er?ffnung des Berliner Hauptbahnhofes am 27. Mai 2006 gibt uns einen Einblick in die Welt eines Jugendlichen, der diesen Zugang nicht finden konnte:作者: IRATE 時間: 2025-3-26 08:21
978-3-531-15836-5VS Verlag für Sozialwissenschaften | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 2008作者: 針葉 時間: 2025-3-26 10:50 作者: deface 時間: 2025-3-26 12:51
,Projekt ?übergang“ — ein F?rderansatz für Schüler mit erheblichen Beeintr?chtigungen in der emotionDas Ziel dieses F?rderansatzes besteht darin, Schüler mit erheblichen Beeintr?chtigungen in der emotionalen und sozialen Entwicklung so zu f?rdern und sozial zu integrieren, dass sie in der Schule ihres Wohnortes unterrichtet werden k?nnen.作者: Uncultured 時間: 2025-3-26 20:31 作者: Assignment 時間: 2025-3-27 00:08 作者: FLOUR 時間: 2025-3-27 02:32
ft behavioral issues so as to reduce pre-hospitalization delay in seeking treatment and thereby reduce myocardial infarction mortality and morbidity. In Phase I we created and evaluated a prototype virtual village in which users encounter and help convince synthetic personas to deal appropriately wi作者: 預測 時間: 2025-3-27 06:01
ft behavioral issues so as to reduce pre-hospitalization delay in seeking treatment and thereby reduce myocardial infarction mortality and morbidity. In Phase I we created and evaluated a prototype virtual village in which users encounter and help convince synthetic personas to deal appropriately wi作者: 領巾 時間: 2025-3-27 11:29 作者: Feckless 時間: 2025-3-27 14:57
(Web application components) that incorporate not only text but also the entire interactive data visualisation and navigation process into a Web document, allowing users and project teams to collaborate and share data, visualisation parameters, information and insight while distributed over the sta作者: 性上癮 時間: 2025-3-27 20:49
achieved through the use of distributed multi-agent based control techniques. The agents have goals derived from different quality metrics, which the network has to provide. In ATM networks a well designed Virtual Path Connection (VPC) overlay network tries to maximise the probability of being able 作者: nautical 時間: 2025-3-27 23:26 作者: AGONY 時間: 2025-3-28 03:29
sources. In this paper we show how simple and clear models of interaction and behavior can be combined in a generic negotiation architecture able to automate the agreement reaching process between agents that, like in the global telecommunications system, have different preferences, policies and aut作者: 墊子 時間: 2025-3-28 08:24
deploying telecom services. Also, inter-operability between heterogeneous systems and networks has become a key issue. Furthermore, the need to cope with a variety of terminals, or to offer personalised services in a rapid way, are all becoming essential components of a successful business plan. Int作者: FAWN 時間: 2025-3-28 10:59
lligence, logistics, and data analytics. Specification of such agent systems using formal languages not only results in reliable systems, but also provide for the validation of agent-based systems. The advantages of using formal methods in specifying agent systems during the entire life cycle has no作者: Infant 時間: 2025-3-28 18:29
lligence, logistics, and data analytics. Specification of such agent systems using formal languages not only results in reliable systems, but also provide for the validation of agent-based systems. The advantages of using formal methods in specifying agent systems during the entire life cycle has no作者: micronutrients 時間: 2025-3-28 20:20
Einleitung, auf. Eine Gemeinsamkeit der gesetzlichen Zielformulierungen aller Bundesl?nder besteht in einer Verwandlung der Grundschule in eine ?Schule für alle“. Hierunter ist eine Schule zu verstehen, die dafür Sorge tr?gt, dass alle Kinder und Jugendlichen, auch die mit Behinderungen, innerhalb des allgemei作者: CUR 時間: 2025-3-29 00:18 作者: Acclaim 時間: 2025-3-29 06:20