作者: adj憂郁的 時間: 2025-3-21 22:27
,Standardisierung in einer aufstiegsorientierten Lernkultur. Schulportr?t der Regionalen Schule Heilwohnern. Der Schulleiter der Heiliggeist-Schule charakterisiert die Kleinstadt und deren Bev?lkerungsstruktur als ?ein Mittelding zwischen l?ndlich und st?dtisch“ (Schulleiterinterview 11/2005). Der st?dtische Charakter ist wohl auch auf die geringe Entfernung zu einer Gro?stadt zurückzuführen.作者: fulmination 時間: 2025-3-22 00:53
,Lernkultur einer F?rderschule als ?Ringen um das Schulische‘. Portr?t der Regenbogen-F?rderschule (ungszeitraum vorgestellt sowie auf die symbolischen Konstruktionen des Ganztags durch die p?dagogischen Akteur/innen eingegangen werden. In einem umfangreicheren Kapitel werden dann einzelne Angebote rekonstruiert, um anschlie?end die Ergebnisse zur Lernkultur zusammenzufassen.作者: 珊瑚 時間: 2025-3-22 05:03
Sabine Reh,Bettina Fritzsche,Kerstin RabensteinNeue Ganztagsschulforschung.Includes supplementary material: 作者: Herpetologist 時間: 2025-3-22 08:42
Schule und Gesellschafthttp://image.papertrans.cn/l/image/585104.jpg作者: 索賠 時間: 2025-3-22 14:17
https://doi.org/10.1007/978-3-531-94081-6Erziehung; Erziehungswissenschaft; Formalisierung; F?rderschule; Grundschule; Gymnasium; Individualisierun作者: 好色 時間: 2025-3-22 19:32
978-3-531-17530-0Springer Fachmedien Wiesbaden 2015作者: HAIRY 時間: 2025-3-22 22:05
Lernkulturen978-3-531-94081-6Series ISSN 2512-143X Series E-ISSN 2512-1448 作者: 蝕刻術(shù) 時間: 2025-3-23 03:36 作者: callous 時間: 2025-3-23 08:09
Bettina Fritzsche,Sabine Rehd two generic fingerprinting technique for IP protection of solutions to optimization/decision problems and, therefore, of hardware and software intellectual property. By judiciously exploiting partial solution reuse and the incremental application of iterative optimizers, our first set of fingerpri作者: Expand 時間: 2025-3-23 09:57 作者: 毗鄰 時間: 2025-3-23 17:03
Julia Labeded two generic fingerprinting technique for IP protection of solutions to optimization/decision problems and, therefore, of hardware and software intellectual property. By judiciously exploiting partial solution reuse and the incremental application of iterative optimizers, our first set of fingerpri作者: 夾死提手勢 時間: 2025-3-23 21:36 作者: 使更活躍 時間: 2025-3-23 23:26
Ylva Brehler-Wires,Sabrina Klais,Doreen Stein to determine how to calculate locally context dependent signatures. The forensic engineering technique seeks to identify the source of a given piece of IP from a pool of IP sources. To detect which algorithm is applied to obtain a given solution, one simply needs to check a set of properties based 作者: nostrum 時間: 2025-3-24 03:44 作者: aquatic 時間: 2025-3-24 07:23
Anna Schütz,Julia Steinwandtection for folklore in China. The discussion related to the protection of folklore at an international level already recognizes that an IP-type protection (sui generis system) is operational. Hence, a designed law for folklore in China also maintains this angle.作者: nascent 時間: 2025-3-24 11:37
Angelika Krause situation of the European Union by analysing the situation of patenting for biotechnological inventions in Europe. The other looks at a European Union related issue, that is the harmonisation and building-up process of intellectual property right systems in Central and Eastern European countries.作者: 使出神 時間: 2025-3-24 17:52 作者: Ascendancy 時間: 2025-3-24 20:07
Anna Schützsition of employees, we find that IP Strategists and IP Strategic Dealers in general employ a relatively higher number of managers, engineers and scientists with a PhD. These firms tend to be both larger and younger when compared to IP Rookies and IP Dealers.作者: AVID 時間: 2025-3-25 02:50
Kerstin Rabenstein,Evelyn Podubrine, having identified a business opportunity in licensing IP rights. However, it may also occur by circumstance, where the IP Dealer is approached by a third party wanting to license one or more of their IP rights or when the firm has infringed a third party right unintentionally and is therefore for作者: APRON 時間: 2025-3-25 06:31
Joachim Scholz,Anna Schützh a comprehensive legal protection system for folklore. Furthermore, the work shows that its proposed model law is effective in practice by resolving the issues in the case studies presented.978-3-319-37972-2978-3-319-04525-2作者: PACT 時間: 2025-3-25 07:48
Sabine Reh,Bettina Fritzsche,Till-Sebastian Idel,Kerstin Rabenstein作者: fleeting 時間: 2025-3-25 15:33 作者: 尊敬 時間: 2025-3-25 17:58 作者: Semblance 時間: 2025-3-25 22:36 作者: 新義 時間: 2025-3-26 00:41 作者: Silent-Ischemia 時間: 2025-3-26 07:57 作者: FLORA 時間: 2025-3-26 10:42 作者: Charade 時間: 2025-3-26 12:48 作者: interior 時間: 2025-3-26 17:23
,Standardisierung in einer aufstiegsorientierten Lernkultur. Schulportr?t der Regionalen Schule Heilwohnern. Der Schulleiter der Heiliggeist-Schule charakterisiert die Kleinstadt und deren Bev?lkerungsstruktur als ?ein Mittelding zwischen l?ndlich und st?dtisch“ (Schulleiterinterview 11/2005). Der st?dtische Charakter ist wohl auch auf die geringe Entfernung zu einer Gro?stadt zurückzuführen.作者: 加花粗鄙人 時間: 2025-3-26 21:53
,Existenzsicherung der weiterführenden Schulen auf Kosten wichtiger Entwicklungschancen der Schüler/rger Havel-Oberschule erfolgen. Letztere entstand aus der Fusion einer ?rtlichen Gesamtschule und einer Realschule in einem eher als l?ndlich einzustufenden Gebiet. Diese Fusion bedeutete, dass auch die beiden Kollegien zusammengelegt wurden und ein gemeinsames Schulgeb?ude ben?tigt wurde. Das gemei作者: 陪審團每個人 時間: 2025-3-27 01:28 作者: 改變立場 時間: 2025-3-27 08:11 作者: BRIBE 時間: 2025-3-27 11:38 作者: nurture 時間: 2025-3-27 16:15
,F?rderschule zwischen Reduktionismus und Kognitivierung. Kontrastierendes Kurzportr?t der Knuspel-Fnbogenschule befindet sich die Schule in l?ndlicher Umgebung am Ortsrand einer Rheinland-Pf?lzer Kleinstadt mit knapp 9 000 Einwohnern. Trotz der unterschiedlichen Lage sch?tzen die Lehrer/innen der Knuspel-Schule das Einzugsgebiet als ?hnlich problematisch ein wie dasjenige an der Brandenburger Sch作者: 無底 時間: 2025-3-27 21:12
Einleitung,sforschung bisher keine oder nur eine randst?ndige Bedeutung gehabt haben. In einigen dieser neu entstehenden Felder sind auch im Rahmen des LUGS-Projekts empirische Studien entstanden, deren Ergebnisse im Folgenden dargestellt werden. Es handelt sich um Studien zu der Mittagessenssituation an Ganzt作者: 討好美人 時間: 2025-3-28 00:52 作者: Nausea 時間: 2025-3-28 05:25 作者: BRUNT 時間: 2025-3-28 07:13 作者: BOOST 時間: 2025-3-28 11:42
,Zur Schülersicht auf Freizeitangebote im offenen Ganztag, F?rderung der Schüler/innen, sondern auch eine andere, ganzheitlichere Form des Schulehaltens als in der Halbtagsschule m?glich werden. Neben schülerorientierten und ?ge?ffneten‘ Unterrichtsformen soll dies vor allem durch eine p?dagogisch betreute Freizeitgestaltung erreicht werden. Anstatt entspr作者: convert 時間: 2025-3-28 17:46
,Ganztagsschulforschung als Transformationsforschung. Theoretische und empirische Ertr?ge des Projeknen Ausgang bei der Frage, wie sich das Schulehalten im Gefolge der Umstellung auf ganztagsschulische Angebote ver?ndern würde. Um diese Frage zu beantworten, wurden solche Einzelschulen untersucht, die sich in besonderer Weise der Reform verschrieben hatten und in ihrer Umwelt als besonders innovat作者: 領(lǐng)袖氣質(zhì) 時間: 2025-3-28 20:40 作者: 遣返回國 時間: 2025-3-29 01:14 作者: 左右連貫 時間: 2025-3-29 04:01 作者: Pcos971 時間: 2025-3-29 09:26
Ylva Brehler-Wires,Sabrina Klaise provide the symmetric fingerprinting techniques such that both IP provider’s illegal distribution and IP buyers’ collusion is discouraged. A fingerprinted IP will not directly prevent misuse of the IP, but will allow the IP provider to detect the source of the redistributed IP and therefore trace 作者: implore 時間: 2025-3-29 13:49
Ylva Brehler-Wires,Sabrina Klais,Doreen Steinradigm is needless to say, all watermarks and fingerprints are useless unless they can be accurately and effectively identified. However, the general copy detection problem is computational intractable. In this chapter, we discuss this challenging problem and propose three strategically different co作者: BRIEF 時間: 2025-3-29 18:11
Isabel Neto Carvalho,Sebastian Veits,Fritz-Ulrich Kolbee provide the symmetric fingerprinting techniques such that both IP provider’s illegal distribution and IP buyers’ collusion is discouraged. A fingerprinted IP will not directly prevent misuse of the IP, but will allow the IP provider to detect the source of the redistributed IP and therefore trace 作者: Acquired 時間: 2025-3-29 22:05 作者: 易彎曲 時間: 2025-3-30 00:07 作者: Parley 時間: 2025-3-30 07:43
Angelika Krausen of such rights in Europe. The study looks at the following issues: The justification of IPR, their economic effect upon single markets, the economic impact of harmonisation of different national systems of intellectual property rights and the question, who benefits from such harmonisation. One par作者: OVER 時間: 2025-3-30 09:19 作者: GLOSS 時間: 2025-3-30 13:40
Anna Schütz overlap among a defined set of organizations. Specifically, we emphasize four mechanisms: isomorphism; heritage of practices; market selection; and resource constraints. These mechanisms operate globally and shape general practice. However, they may also impact the choices made with respect to IP m作者: Overdose 時間: 2025-3-30 17:01
Kerstin Rabenstein,Evelyn Podubrinrces dedicated to W. However, unlike the IP Rookie, the IP Dealer has had a limited experience of dealing with IP, for example in licensing or trading in W. IP Dealers can be firms who generate value from selling or out-licensing technological inventions to third parties, or firms who buy or in-lice作者: intrude 時間: 2025-3-30 23:39 作者: Armada 時間: 2025-3-31 01:28 作者: 過多 時間: 2025-3-31 07:17
,Zur Schülersicht auf Freizeitangebote im offenen Ganztag,n den Schüler/inne/n in den R?umen ihrer Schule und zum Teil auch unter der Leitung ihrer Lehrer/innen bzw. an Grundschulen auch der Erzieher/innen verschiedene Freizeitangebote unterbreitet. Aus freier Zeit au?erhalb der Schule wird so schulischinstitutionalisierte Freizeit.作者: Antarctic 時間: 2025-3-31 09:51 作者: indenture 時間: 2025-3-31 15:05
Die soziale Situation des Mittagessens in der Ganztagsschule, zu stillen und Kraft zu tanken, sondern es schafft Zusammengeh?rigkeitsgefühl, Tischsitten, Regeln und Tischmanieren werden eingeübt, es erzeugt Geborgenheit in der Gemeinschaft [und] es gibt die Gelegenheit, mit anderen Kindern und Lehrkr?ften zusammen zu sein als am Vormittag (sic !).“作者: Alveolar-Bone 時間: 2025-3-31 20:29 作者: Constituent 時間: 2025-4-1 01:18