作者: 創(chuàng)新 時(shí)間: 2025-3-21 21:02
http://image.papertrans.cn/l/image/584711.jpg作者: meritorious 時(shí)間: 2025-3-22 01:53 作者: Dissonance 時(shí)間: 2025-3-22 06:43
https://doi.org/10.1007/978-3-322-96900-2Arithmetik; Beweis; Beweistechniken; Endlichkeit; Gleichung; Mathematik; Mathematikunterricht; Primzahlen; P作者: Tidious 時(shí)間: 2025-3-22 10:52
Grundlegende Beweistechniken,Wenn Sie sich mit den Fragestellungen dieses Buches auseinandersetzen, dann haben Sie in Ihrem bisherigen Studium vermutlich bereits.kennen gelernt bzw. selbst?ndig geführt.作者: 激怒某人 時(shí)間: 2025-3-22 15:54
Kongruenzen und Restklassen,Wir schreiben den 1. Januar 2004. Es ist ein Donnerstag. Welche anderen Daten des Januars sind ebenfalls Donnerstage? In 30 Tagen hat Max Geburtstag. Was ist das für ein Wochentag? An welchen Tagen ist es im Januar 2004 Mittwoch (Sonntag, ...)?作者: saturated-fat 時(shí)間: 2025-3-22 18:11 作者: 斜谷 時(shí)間: 2025-3-22 21:55 作者: Ornithologist 時(shí)間: 2025-3-23 04:21 作者: 無所不知 時(shí)間: 2025-3-23 08:16 作者: temperate 時(shí)間: 2025-3-23 11:34 作者: Encephalitis 時(shí)間: 2025-3-23 14:49 作者: ARENA 時(shí)間: 2025-3-23 18:47 作者: Cholagogue 時(shí)間: 2025-3-24 00:05
kenntnissen der Lernpsychologie und Textproduktion, beispielorientiertes Entdecken mathematischer S?tze und Beweise, Motivation durch interessante Quereinstiege und vielf?ltige Bezüge zu Alltagsfragestellungen kennzeichnen die Konzeption des Leitfadens Arithmetik.978-3-322-96900-2作者: Vital-Signs 時(shí)間: 2025-3-24 02:27 作者: 模范 時(shí)間: 2025-3-24 06:45 作者: 冒失 時(shí)間: 2025-3-24 10:45 作者: 羅盤 時(shí)間: 2025-3-24 18:12 作者: NAVEN 時(shí)間: 2025-3-24 20:50
f Forms, Plato caused a now familiar cluster of metaphysical and epistemological issues to become central to philosophy.978-94-010-4124-9978-94-011-0281-0Series ISSN 0921-8599 Series E-ISSN 2542-8349 作者: 會(huì)犯錯(cuò)誤 時(shí)間: 2025-3-25 02:09
Hans-Joachim Gorski,Susanne Müller-Philippect to state-of-the-art research..Inquiry-Based Enumerative Combinatorics.is ideal for lower-division undergraduate students majoring in math or computer science, as there are no formal mathematics prerequisites. Because it includes many connections to recent research, students of any level who are 作者: nascent 時(shí)間: 2025-3-25 06:14 作者: Affable 時(shí)間: 2025-3-25 11:01 作者: 帶子 時(shí)間: 2025-3-25 13:32 作者: 金絲雀 時(shí)間: 2025-3-25 18:44 作者: 吊胃口 時(shí)間: 2025-3-25 22:28
Hans-Joachim Gorski,Susanne Müller-Philipparning experience by utilizing Inquiry-Based Learning (IBL)..This textbook offers the opportunity to create a uniquely engaging combinatorics classroom by embracing Inquiry-Based Learning (IBL) techniques. Readers are provided with a carefully chosen progression of theorems to prove and problems to 作者: fringe 時(shí)間: 2025-3-26 02:55
Hans-Joachim Gorski,Susanne Müller-Philippers are provided with a carefully chosen progression of theorems to prove and problems to actively solve. Students will feel a sense of accomplishment as their collective inquiry traces a path from the basics to important generating function techniques..Beginning with an exploration of permutations 作者: fertilizer 時(shí)間: 2025-3-26 08:02 作者: Contracture 時(shí)間: 2025-3-26 11:10
Hans-Joachim Gorski,Susanne Müller-Philippidence.Brings together all major scholars in Germany working.This open access book provides a systematic overview of experiences with Inquiry-Based Learning (IBL) and undergraduate research (UR) in German universities, covering both research universities (.Universit?ten.) and universities of applied作者: Mets552 時(shí)間: 2025-3-26 13:31 作者: CHYME 時(shí)間: 2025-3-26 20:25
Hans-Joachim Gorski,Susanne Müller-Philippch-based study of how educational inquiry is conceptualised This research-based book dissects and explores the meaning and nature of Inquiry in teaching and learning in schools, challenging existing concepts and practices. In particular, it explores and contests prevailing attitudes about the practi作者: 救護(hù)車 時(shí)間: 2025-3-26 23:00
ch-based study of how educational inquiry is conceptualised This research-based book dissects and explores the meaning and nature of Inquiry in teaching and learning in schools, challenging existing concepts and practices. In particular, it explores and contests prevailing attitudes about the practi作者: Libido 時(shí)間: 2025-3-27 05:07
Die Teilbarkeitsrelation, 4 den Rest 3, teilt man ?12 durch 5, so bleibt ein Rest von ?2 (denn es gilt ?12 = ?2 ? 5 ? 2) bzw. +3 (?12 = ?3 ? 5 + 3). Anders ist es bei 18: 6 = 3 oder ?35: (?7) = 5. 18 lasst sich durch 6 ohne Rest dividieren, denn 18 = 3 ? 6, ?35 l?sst sich durch ?7 ohne Rest dividieren, denn ?35 = 5 ? (?7). 作者: 縮影 時(shí)間: 2025-3-27 07:00
Der Hauptsatz der elementaren Zahlentheorie,chen Zahlen multiplikativ aufzubauen. Der Schlüssel für dieses Vorgehen liegt in den Primzahlen. Sie wissen, dass man jede natürliche Zahl gr??er 1 so lange zerlegen kann, bis sie als Produkt von lauter (nicht notwendigerweise verschiedenen) Primzahlen dargestellt ist. Die 1 wird dabei nur zum Aufba作者: HIKE 時(shí)間: 2025-3-27 11:52 作者: Muffle 時(shí)間: 2025-3-27 15:56 作者: PACK 時(shí)間: 2025-3-27 18:42 作者: giggle 時(shí)間: 2025-3-28 01:20
9樓作者: Chronic 時(shí)間: 2025-3-28 05:28
9樓作者: Tracheotomy 時(shí)間: 2025-3-28 10:20
10樓作者: 安裝 時(shí)間: 2025-3-28 10:33
10樓作者: Vulvodynia 時(shí)間: 2025-3-28 15:34
10樓作者: AUGER 時(shí)間: 2025-3-28 22:13
10樓