作者: 我還要背著他 時(shí)間: 2025-3-21 22:23 作者: MULTI 時(shí)間: 2025-3-22 04:25 作者: 寡頭政治 時(shí)間: 2025-3-22 06:39 作者: Canary 時(shí)間: 2025-3-22 09:46
,Schaltungsübersicht und Stromübergang zwischen Ventilzweigen,Für einen ordnendenüberblick über die vielen Schaltungen, die es in der Leistungselektronik gibt, ist es hilfreich, die verschiedenen Wirkungsprinzipien an Grundschaltungen zu erkl?ren.作者: 惹人反感 時(shí)間: 2025-3-22 15:49
,WS/GS-Umrichter mit eingepr?gtem Gleichstrom (WS/GS-I-Umrichter),Für den Betrieb von Umrichtern mit einschaltbaren Ventilen ist der richtige Stromübergang zwischen den Ventilzweigen von besonderer Bedeutung. Deshalb werden im Folgenden die verschiedenen Arten der Kommutierung in getrennten Abschnitten behandelt.作者: hereditary 時(shí)間: 2025-3-22 19:36
Manfred MichelAktueller überblick über das gesamte Gebiet.Anschaulich illustriert.Zahlreiche üungsaufgaben.Includes supplementary material: 作者: SOW 時(shí)間: 2025-3-22 22:19 作者: 殺死 時(shí)間: 2025-3-23 04:45 作者: 拱形面包 時(shí)間: 2025-3-23 07:05
theory.Includes contributions from researchers and practitioThis book shines a light on novel and less familiar domains of early English language education for children aged 3 to 12, in mainstream and out-of-school settings. Enveloping the volume is the making of creative connections to wider educat作者: 子女 時(shí)間: 2025-3-23 13:02
theory.Includes contributions from researchers and practitioThis book shines a light on novel and less familiar domains of early English language education for children aged 3 to 12, in mainstream and out-of-school settings. Enveloping the volume is the making of creative connections to wider educat作者: 親愛(ài) 時(shí)間: 2025-3-23 14:37
theory.Includes contributions from researchers and practitioThis book shines a light on novel and less familiar domains of early English language education for children aged 3 to 12, in mainstream and out-of-school settings. Enveloping the volume is the making of creative connections to wider educat作者: fatty-streak 時(shí)間: 2025-3-23 19:15
theory.Includes contributions from researchers and practitioThis book shines a light on novel and less familiar domains of early English language education for children aged 3 to 12, in mainstream and out-of-school settings. Enveloping the volume is the making of creative connections to wider educat作者: encyclopedia 時(shí)間: 2025-3-23 23:54
theory.Includes contributions from researchers and practitioThis book shines a light on novel and less familiar domains of early English language education for children aged 3 to 12, in mainstream and out-of-school settings. Enveloping the volume is the making of creative connections to wider educat作者: 知識(shí)分子 時(shí)間: 2025-3-24 03:59
dependent on others dancing with me and that I still have a sense of self when no one wants to dance.” This desire, expressed by Parker J. Palmer in his book, . (2007), reflects the enigma of a teacher’s competing self- and social-identities—a tension that is mirrored within and among the chapters o作者: LATER 時(shí)間: 2025-3-24 10:33
ethod requires watching a video recording of a practice teaching event, pre-service teacher ratings of efficacy at each moment using specialized software, and a review of both the ratings and video with a mentor. We argue that the idiodynamic approach provides pre-service teachers with . to the comp作者: 按等級(jí) 時(shí)間: 2025-3-24 12:23
dependent on others dancing with me and that I still have a sense of self when no one wants to dance.” This desire, expressed by Parker J. Palmer in his book, . (2007), reflects the enigma of a teacher’s competing self- and social-identities—a tension that is mirrored within and among the chapters o作者: 預(yù)防注射 時(shí)間: 2025-3-24 17:53 作者: Compassionate 時(shí)間: 2025-3-24 21:28
Grundbegriffe und Grundgesetze,u zu kennen. Diese lassen sich mithilfe weniger idealisierter Schaltungselemente beschreiben. Hierfür werden als Energiewandler Spannungs- und Stromquellen und Widerst?nde sowie Transformatoren und als Energiespeicher Spulen und Kondensatoren verwendet. Für das Studium der Prinzipien genügt es, die 作者: 費(fèi)解 時(shí)間: 2025-3-24 23:11 作者: TRAWL 時(shí)間: 2025-3-25 07:06
GS-Umrichter,r Art GS-Umrichter die Leistung unmittelbar übertragen wird, werden sie . genannt. Es werden auch die Bezeichnungen GS-Steller oder GSWandler verwendet. GS-Umrichter, die einen Zwischenkreismit einem Transformator enthalten, werden . genannt. Sie kommen dann zur Anwendung, wenn ein gro?er Unterschie作者: dandruff 時(shí)間: 2025-3-25 10:00
WS-Umrichter,Wechselstromsteller,mrichters ergibt sich beim Steuern eines Ohm’sch-induktiven Verbrauchers über zwei einschaltbare Ventile. Umrichter dieser Art werden zum Schalten von WS-Kreisen oder zum Verstellen der Leistung verwendet. Letztere Anwendung wird mit dem Begriff . gekennzeichnet. Obwohl Schaltungen für WS-Umrichter 作者: flamboyant 時(shí)間: 2025-3-25 13:22 作者: 殘暴 時(shí)間: 2025-3-25 17:46 作者: geometrician 時(shí)間: 2025-3-25 22:47 作者: Suppository 時(shí)間: 2025-3-26 00:49 作者: 思鄉(xiāng)病 時(shí)間: 2025-3-26 04:55
die behandelten Probleme. Das Buch wendet sich an Ingenieure der Leistungselektronik, der elektrischen Antriebstechnik, der Technik der elektrischen Anlagen und der Regelungstechnik, sowie an Studenten an Hochschulen und Fachhochschulen.978-3-540-75611-8作者: 縱火 時(shí)間: 2025-3-26 11:51
GS-Umrichter,chter sind abschaltbare Ventile zu verwenden. Sie werden bei der praktischen Ausführung je nach der Gr??e der zu steuernden Leistung mit Hilfe eines MOS-Feldeffektransistors, eines bipolaren Transistors oder eines Abschaltthyristors aufgebaut. Thyristoren mit L?schkondensatoren finden keine Anwendung mehr.作者: Thyroxine 時(shí)間: 2025-3-26 15:53
WS-Umrichter,Wechselstromsteller,mit abschaltbaren Ventilen verschiedentlich vorgeschlagen worden sind, konnten sie sich in praktischen Anwendungen nicht einführen. Deswegen sollen hier nur Schaltungen mit einschaltbaren Ventilen behandelt werden.作者: organic-matrix 時(shí)間: 2025-3-26 20:19
Textbook 20084th editionanschaulichen die behandelten Probleme. Das Buch wendet sich an Ingenieure der Leistungselektronik, der elektrischen Antriebstechnik, der Technik der elektrischen Anlagen und der Regelungstechnik, sowie an Studenten an Hochschulen und Fachhochschulen.作者: 抗生素 時(shí)間: 2025-3-26 21:16 作者: Legend 時(shí)間: 2025-3-27 04:19
We found that the method is an advance over prior use of video because it allows for a more explicit and systematic assessment of competence at every moment of the teaching performance that is far less subject to the biases of recall memory. The case study participant commented, “I noticed things a作者: 誘導(dǎo) 時(shí)間: 2025-3-27 07:05
lows, outward and inward. Even as the tide rushes out the waves keep surging inward toward the shore; so is the energy and influence of teachers and learners on each other, and on the world around them. There are some who unwittingly distinguish the classroom from the “real world.” To teachers and l作者: GROUP 時(shí)間: 2025-3-27 10:39 作者: 不理會(huì) 時(shí)間: 2025-3-27 13:47
and focuses on lesser-known and/or underexplored topics, including bridging general and language education, multilingualism, in-depth learning, metacognition,and pragmatics. This is a timely publication for teacher educators and practitioners alike.? .978-3-031-12924-7978-3-031-12922-3作者: mortuary 時(shí)間: 2025-3-27 18:18
and focuses on lesser-known and/or underexplored topics, including bridging general and language education, multilingualism, in-depth learning, metacognition,and pragmatics. This is a timely publication for teacher educators and practitioners alike.? .978-3-031-12924-7978-3-031-12922-3作者: 不確定 時(shí)間: 2025-3-28 00:16 作者: 咽下 時(shí)間: 2025-3-28 05:13 作者: insomnia 時(shí)間: 2025-3-28 07:04
and focuses on lesser-known and/or underexplored topics, including bridging general and language education, multilingualism, in-depth learning, metacognition,and pragmatics. This is a timely publication for teacher educators and practitioners alike.? .978-3-031-12924-7978-3-031-12922-3作者: 護(hù)身符 時(shí)間: 2025-3-28 13:54 作者: Contracture 時(shí)間: 2025-3-28 17:05
9樓作者: BROTH 時(shí)間: 2025-3-28 21:56
9樓作者: Judicious 時(shí)間: 2025-3-29 02:56
10樓作者: insipid 時(shí)間: 2025-3-29 03:43
10樓作者: GORGE 時(shí)間: 2025-3-29 10:26
10樓作者: 脾氣暴躁的人 時(shí)間: 2025-3-29 13:01
10樓