標(biāo)題: Titlebook: Lehrstückunterricht im Horizont der Kulturgenese; Ein Modell für lehrk Marc Eyer Book 2015 Springer Fachmedien Wiesbaden 2015 Bildungsgehal [打印本頁] 作者: estrange 時間: 2025-3-21 19:40
書目名稱Lehrstückunterricht im Horizont der Kulturgenese影響因子(影響力)
書目名稱Lehrstückunterricht im Horizont der Kulturgenese影響因子(影響力)學(xué)科排名
書目名稱Lehrstückunterricht im Horizont der Kulturgenese網(wǎng)絡(luò)公開度
書目名稱Lehrstückunterricht im Horizont der Kulturgenese網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名
書目名稱Lehrstückunterricht im Horizont der Kulturgenese被引頻次
書目名稱Lehrstückunterricht im Horizont der Kulturgenese被引頻次學(xué)科排名
書目名稱Lehrstückunterricht im Horizont der Kulturgenese年度引用
書目名稱Lehrstückunterricht im Horizont der Kulturgenese年度引用學(xué)科排名
書目名稱Lehrstückunterricht im Horizont der Kulturgenese讀者反饋
書目名稱Lehrstückunterricht im Horizont der Kulturgenese讀者反饋學(xué)科排名
作者: MUT 時間: 2025-3-21 21:55 作者: 表臉 時間: 2025-3-22 01:11 作者: 違法事實 時間: 2025-3-22 08:30 作者: 耕種 時間: 2025-3-22 12:38
Das Fallgesetz nach Galileindet. Die . hat eine über 2000-j?hrige Geschichte und diese ist insofern nicht beendet, als dass die Ursache von Masse, einer der wesentlichen physikalischen Gr??en in der Mechanik, fundamental nicht gekl?rt ist.作者: 壁畫 時間: 2025-3-22 16:13
Zusammenfassung, übersicht und Ausblickgestellt. Spiralf?rmig l?sst sich über fünf Etagen durch diese Kulturgeschichte wandeln, von den frühen Hochkulturen durch die Antike ins Mittelalter und weiter in die frühe Neuzeit und schlie?lich in die Gegenwart, hin zur modernen Forschung. Die ganze naturwissenschaftliche Kulturgeschichte des Abendlandes l?sst sich von Grund auf erklimmen.作者: 比賽用背帶 時間: 2025-3-22 17:35
Leitfrage: Kulturgenese und LehrstückkompositionMit der Didaktik von Comenius erhielt das Lehren im 17. Jahrhundert einen neuen Gestus. Das Lehren solle nicht autorit?r sondern autoritativ sein. Die Lehrperson sei nicht die Quelle des Wissens und damit die Autorit?t selber. Das Wissen werde durch sie vermittelt, sie ist die Botschafterin, die das Wissen didaktisch aufbereitet und weitergibt.作者: Pepsin 時間: 2025-3-22 23:40
Lehrkunst als Unterrichtsdidaktik für genetisches LehrenWissen kann genetisch erarbeitet werden (erkennendes Lernen), Unterricht kann methodisch dahingehend gestaltet sein und ebenso hat das zu vermittelnde Wissen eine Kulturgeschichte. An Lehrstücken (z. B. .) kann die Genese als Prozess auf drei Ebenen, der ., der ., der . unterschieden werden.作者: forestry 時間: 2025-3-23 01:38 作者: JUST 時間: 2025-3-23 06:10
ntribute to the body of knowledge. It is through publications that the scientific community is able to disseminate research outputs. The publication of research results contributes significantly, not only to the progress of science, but also to the interactive and sequential nature of scientific wor作者: CREEK 時間: 2025-3-23 10:45
empted to explain the phenomena of trans-border relation and identity construction as separate concerns, none is observed to have established a formidable relationship between them in recent past. As such, the specific impact of simultaneous attachment to two nations by a migrants’ group is explored作者: 象形文字 時間: 2025-3-23 14:55 作者: 事情 時間: 2025-3-23 19:49
Marc Eyerntribute to the body of knowledge. It is through publications that the scientific community is able to disseminate research outputs. The publication of research results contributes significantly, not only to the progress of science, but also to the interactive and sequential nature of scientific wor作者: Acupressure 時間: 2025-3-24 01:44 作者: ESPY 時間: 2025-3-24 06:07 作者: artless 時間: 2025-3-24 08:20
Marc Eyern is first directed to the types of climate change, particularly reductions in soil water availability, likely to be most critical for agriculture. Secondly, a number of types of effects on agriculture are considered: “direct” effects of elevated CO. shifts of thermal and moisture limits to cropping作者: cornucopia 時間: 2025-3-24 12:26 作者: 連鎖,連串 時間: 2025-3-24 17:41
Marc Eyerg the main question posed by its founder and perhaps most influential member, Adam Smith. Why are some nations rich and others poor? Why do some nations that were poor become rich and others do not? Why do some nations that were rich become poor and others do not? Smith’s own answer turned around sp作者: 鐵砧 時間: 2025-3-24 22:16 作者: crescendo 時間: 2025-3-25 01:59
Marc Eyern is first directed to the types of climate change, particularly reductions in soil water availability, likely to be most critical for agriculture. Secondly, a number of types of effects on agriculture are considered: “direct” effects of elevated CO. shifts of thermal and moisture limits to cropping作者: 越自我 時間: 2025-3-25 06:19 作者: 聯(lián)邦 時間: 2025-3-25 11:07
Lehrkunst als Bildungsdidaktiknzeptuelle Elemente dazugekommen. Diese Dynamik in der Konzeption der Lehrkunstdidaktik ist einmalig. Das mag wohl daran liegen, dass die Lehrkunstdidaktik nicht eine theoriegesteuerte, am Schreibtisch entworfene Didaktik ist, sondern eine Didaktik, die über die zwanzig Jahre organisch an der Praxis作者: 干旱 時間: 2025-3-25 13:59
Pascals Barometer? Diese Fragen ziehen sich durch die ganze Geschichte der Naturwissenschaften von der Antike bis in die Moderne und bleiben bis heute nicht vollst?ndig gekl?rt. Die Haltungen dem Leeren gegenüber wurden gepr?gt von anf?nglich philosophischen Argumenten über mittelalterliche theologische Dogmen bis h作者: 單挑 時間: 2025-3-25 17:51 作者: 不遵守 時間: 2025-3-25 20:20 作者: Liberate 時間: 2025-3-26 02:04
Zusammenfassung, übersicht und Ausblickgestellt. Spiralf?rmig l?sst sich über fünf Etagen durch diese Kulturgeschichte wandeln, von den frühen Hochkulturen durch die Antike ins Mittelalter und weiter in die frühe Neuzeit und schlie?lich in die Gegenwart, hin zur modernen Forschung. Die ganze naturwissenschaftliche Kulturgeschichte des Ab作者: 忍受 時間: 2025-3-26 06:02
mber of publications, but the impact on society remains minimal. There is a risk that too much emphasis on publishing can decrease the value of scholarship by driving researchers to spend more time trying to publish whatever they can, rather than developing significant research agendas that can driv作者: 不溶解 時間: 2025-3-26 08:38
are subjected to content and ethnographic analyses. Two communities in West Africa (that is, Ejigbo, Nigeria and Abidjan, Cote d’Ivoire) serve as the study locations. Although vagaries of colonial rule had tended to discourage interactions across the borders, especially along the Anglophone-Francoph作者: 民間傳說 時間: 2025-3-26 16:21
Marc Eyermber of publications, but the impact on society remains minimal. There is a risk that too much emphasis on publishing can decrease the value of scholarship by driving researchers to spend more time trying to publish whatever they can, rather than developing significant research agendas that can driv作者: plasma 時間: 2025-3-26 17:19 作者: 事情 時間: 2025-3-26 21:29
Marc Eyerin productive potential at higher latitudes are not likely to open up large new areas for production. The gains in productive potential here are unlikely to balance possible reductions in potential in some major grain-exporting regions at mid-latitudes.作者: EVICT 時間: 2025-3-27 03:04
in productive potential at higher latitudes are not likely to open up large new areas for production. The gains in productive potential here are unlikely to balance possible reductions in potential in some major grain-exporting regions at mid-latitudes.作者: affinity 時間: 2025-3-27 05:31 作者: 甜食 時間: 2025-3-27 09:41 作者: Glucose 時間: 2025-3-27 15:55
Marc Eyernineteenth century followers, John Stuart Mill and Karl Marx, were taking classical economics further, it had become clear that technology was the pivot around which economic progress turned. Early in this century J.A. Schumpeter criticised the static nature of economic theory and proposed a more dy作者: incredulity 時間: 2025-3-27 20:24 作者: 多嘴多舌 時間: 2025-3-27 23:37 作者: aggressor 時間: 2025-3-28 02:19
in productive potential at higher latitudes are not likely to open up large new areas for production. The gains in productive potential here are unlikely to balance possible reductions in potential in some major grain-exporting regions at mid-latitudes.作者: Dysplasia 時間: 2025-3-28 09:01
die Grundlinie von naturwissenschaftlichem Unterricht. Implizit geht der Autor damit auch der Frage nach dem Bildungsgehalt der Naturwissenschaften nach und tritt in den Diskurs zwischen den Geistes- und Naturwissenschaften ein..978-3-658-10997-4978-3-658-10998-1作者: jeopardize 時間: 2025-3-28 12:30 作者: sparse 時間: 2025-3-28 16:47