派博傳思國際中心

標(biāo)題: Titlebook: Lehrerausbildung und Abstimmungsprobleme des Lehrermarkts; Entwicklungsdynamik Sung-Yeun Lim Book 2013 Springer Fachmedien Wiesbaden 2013 [打印本頁]

作者: 表范圍    時(shí)間: 2025-3-21 18:21
書目名稱Lehrerausbildung und Abstimmungsprobleme des Lehrermarkts影響因子(影響力)




書目名稱Lehrerausbildung und Abstimmungsprobleme des Lehrermarkts影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Lehrerausbildung und Abstimmungsprobleme des Lehrermarkts網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Lehrerausbildung und Abstimmungsprobleme des Lehrermarkts網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Lehrerausbildung und Abstimmungsprobleme des Lehrermarkts被引頻次




書目名稱Lehrerausbildung und Abstimmungsprobleme des Lehrermarkts被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Lehrerausbildung und Abstimmungsprobleme des Lehrermarkts年度引用




書目名稱Lehrerausbildung und Abstimmungsprobleme des Lehrermarkts年度引用學(xué)科排名




書目名稱Lehrerausbildung und Abstimmungsprobleme des Lehrermarkts讀者反饋




書目名稱Lehrerausbildung und Abstimmungsprobleme des Lehrermarkts讀者反饋學(xué)科排名





作者: emulsify    時(shí)間: 2025-3-21 21:29

作者: Aviary    時(shí)間: 2025-3-22 02:54

作者: goodwill    時(shí)間: 2025-3-22 06:13
https://doi.org/10.1007/978-3-658-00342-5Bildungspolitik; Lehrerangebot und Lehrernachfrage; Lehrerausbildung
作者: BUCK    時(shí)間: 2025-3-22 11:10
Lehrerausbildung in DeutschlandDie Entwicklung der Lehrerausbildung in Deutschland ist in ihrer Parallelit?t zur Entstehung und Entwicklung eines staatlich organisierten Schulsystems zu sehen. Die Anf?nge eines staatlichen Pflichtschulsystems reichen bis in das 18.
作者: 膠水    時(shí)間: 2025-3-22 14:42
Lehreraubildung in KoreaDie Entwicklung der Lehrerausbildung in Korea ist ebenfalls in ihrer Parallelit?t zur Entstehung und Entwicklung eines ?modernen“ Schulsystems zu sehen. Im Vergleich zu Deutschland hat ein ?modernes“ bzw. ?westliches“ Schulsystem eine relativ kurze Geschichte in Korea: Zwar wurde schon im 4.
作者: 使熄滅    時(shí)間: 2025-3-22 18:21
Entwicklung des deutschen Gymnasiallehrermarkts seit den 1950er JahrenDie Zahl der hauptberuflichen Lehrer an Gymnasien ist seit 1950 betr?chtlich gestiegen. W?hrend man 1950 ca. 28.000 hauptberufliche Gymnasiallehrer z?hlte, wuchs der Bestand der hauptberuflichen Gymnasiallehrer bis 2007 auf ca. 169.800, das gut Sechsfache an.
作者: phlegm    時(shí)間: 2025-3-23 01:09

作者: 手勢    時(shí)間: 2025-3-23 02:47

作者: 憤慨一下    時(shí)間: 2025-3-23 08:28
Abstimmungsprobleme des Lehrermarktsermarkt und Sekundarschullehrermarkt – unter den Gesichtspunkten der Lehrermarktkonstellation, der quantitativen Entwicklungen und der Abstimmungsprozesse (Kapitel 5) – brachten die gravierenden Abstimmungsprobleme im Lehrermarkt ganz klar zutage.
作者: CHASE    時(shí)間: 2025-3-23 10:42

作者: puzzle    時(shí)間: 2025-3-23 16:42

作者: cluster    時(shí)間: 2025-3-23 21:09
Sung-Yeun Limmonitored by computational algorithms and closely integrated with the internet, to supervise variables acquired from a machine with computer numerical control (CNC) and a manipulator robot. This architecture uses low-cost components and is fully implemented on a Raspberry Pi 2 Model B computer. Furt
作者: Psychogenic    時(shí)間: 2025-3-24 02:05
Sung-Yeun Limrity threats due to the simplicity of their hardware and communication protocols, which imply possible attacks and security challenges. In this work we propose to conduct a systematic review of literature that relates 5G technologies to the internet of things and approach the security that the 5G ne
作者: 出血    時(shí)間: 2025-3-24 03:36
allenges for developing countries. Bridging the gap in access to ICTs between different strata of society has become a constant task at all levels. The objective of this paper is to analyze the digital divide that exists between students and teachers in Ecuador’s university institutions. The researc
作者: GNAW    時(shí)間: 2025-3-24 06:42
Sung-Yeun Limreer, since it allows us to respond to challenges on a personal, professional and social level. The responsibility acquired by the teacher in initial education creates the need to train professionals with theoretical and practical knowledge regarding the management and control of emotions. In this r
作者: 葡萄糖    時(shí)間: 2025-3-24 14:23
Sung-Yeun Limreer, since it allows us to respond to challenges on a personal, professional and social level. The responsibility acquired by the teacher in initial education creates the need to train professionals with theoretical and practical knowledge regarding the management and control of emotions. In this r
作者: 去世    時(shí)間: 2025-3-24 18:30

作者: ULCER    時(shí)間: 2025-3-24 19:16

作者: 無畏    時(shí)間: 2025-3-25 02:26

作者: Gourmet    時(shí)間: 2025-3-25 04:28

作者: 客觀    時(shí)間: 2025-3-25 09:14

作者: BIAS    時(shí)間: 2025-3-25 12:24

作者: 規(guī)范就好    時(shí)間: 2025-3-25 17:45
Book 2013ar in beiden Lehrerm?rkten ein ausgewogenes Verh?ltnis von Lehrerangebot und Lehrernachfrage kaum gegeben: Jeweils schloss sich nach einer Mangelphase eine überfüllungsphase an. Dabei waren die bildungspolitischen Bemühungen zur Reduzierung der Disparit?ten zwischen Angebot und Nachfrage nur sehr be
作者: 同時(shí)發(fā)生    時(shí)間: 2025-3-25 23:20
d und Südkorea. Seit den 1950er Jahren war in beiden Lehrerm?rkten ein ausgewogenes Verh?ltnis von Lehrerangebot und Lehrernachfrage kaum gegeben: Jeweils schloss sich nach einer Mangelphase eine überfüllungsphase an. Dabei waren die bildungspolitischen Bemühungen zur Reduzierung der Disparit?ten zw
作者: subordinate    時(shí)間: 2025-3-26 04:06
Book 2013grenzt erfolgreich. Es zeigt sich, dass die Abstimmungsprobleme in den unterschiedlich strukturierten und funktionierenden Lehrerm?rkten einerseits auf allgemeine strukturelle Bedingungen des Lehrermarkts und andererseits auf die Vers?umnisse bzw. Grenzen der bildungspolitischen Steuerung zurückzuführen sind.? .
作者: 尊嚴(yán)    時(shí)間: 2025-3-26 04:57

作者: Somber    時(shí)間: 2025-3-26 11:54
situation. The main objective is the monitoring of the communication network to analyze possible failures that can be generated during operation. For the development of the model, the communication network configuration of a Kia Soul Electric vehicle is analyzed using Simulink-Network Vehicle Toolbo
作者: grotto    時(shí)間: 2025-3-26 14:57
de to evaluate the geometric model, managing to maintain the default speed of 94.194% with curves greater than 90 degrees. In addition, the validation of this system in a real environment through the instrumentation in land vehicles is drawn as future lines.
作者: ANA    時(shí)間: 2025-3-26 20:53

作者: 削減    時(shí)間: 2025-3-26 21:24
Sung-Yeun Lim security mechanism that merits further study, that the physical layer is the one that receives the most active and passive attacks, such as denial of service (DoS) that is studied by several authors, together with mechanisms, architectures, protocols and algorithms that provide the security service
作者: 外面    時(shí)間: 2025-3-27 03:47
technological tools and the need to continue deepening in the use of new more complex technologies such as Academic ERPs, as a management and integration core of good ICT practices to achieve a comprehensive and harmonious development between the teaching - learning and academic - administrative pr
作者: 商店街    時(shí)間: 2025-3-27 06:42
Sung-Yeun Limtion of the instruments denote approximately fifty percent of development of Emotional Intelligence skills in the parameters analyzed, this result being a green light for the inclusion of content related to the subject, in the curriculum of the training of future teachers.
作者: DEFER    時(shí)間: 2025-3-27 11:38
Sung-Yeun Limtion of the instruments denote approximately fifty percent of development of Emotional Intelligence skills in the parameters analyzed, this result being a green light for the inclusion of content related to the subject, in the curriculum of the training of future teachers.
作者: AVANT    時(shí)間: 2025-3-27 16:40
ning process and the need to update the professional profile assessment instruments was determined to effectively verify satisfaction with academic training. It was concluded that monitoring the curriculum requires commitment from the educational community so that the systematized information in eac
作者: 兒童    時(shí)間: 2025-3-27 21:00

作者: 粗鄙的人    時(shí)間: 2025-3-28 01:14





歡迎光臨 派博傳思國際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
大方县| 航空| 都江堰市| 长丰县| 宜宾市| 永登县| 兴文县| 休宁县| 台北县| 仪陇县| 山阴县| 张家界市| 虎林市| 揭西县| 运城市| 苍南县| 汕尾市| 通道| 舟山市| 武城县| 贵州省| 大关县| 屏东县| 瑞丽市| 花莲市| 富平县| 揭阳市| 遂川县| 白山市| 肇源县| 峨山| 乌拉特后旗| 大厂| 冕宁县| 莲花县| 康平县| 富民县| 来宾市| 庆云县| 新宾| 重庆市|