派博傳思國際中心

標(biāo)題: Titlebook: Lehrer-Schüler-Interaktion; Inhaltsfelder, Forsc Martin K.W. Schweer Book 2017Latest edition Springer Fachmedien Wiesbaden 2017 Erziehungsw [打印本頁]

作者: Defect    時(shí)間: 2025-3-21 16:13
書目名稱Lehrer-Schüler-Interaktion影響因子(影響力)




書目名稱Lehrer-Schüler-Interaktion影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Lehrer-Schüler-Interaktion網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Lehrer-Schüler-Interaktion網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Lehrer-Schüler-Interaktion被引頻次




書目名稱Lehrer-Schüler-Interaktion被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Lehrer-Schüler-Interaktion年度引用




書目名稱Lehrer-Schüler-Interaktion年度引用學(xué)科排名




書目名稱Lehrer-Schüler-Interaktion讀者反饋




書目名稱Lehrer-Schüler-Interaktion讀者反饋學(xué)科排名





作者: 極微小    時(shí)間: 2025-3-21 21:11

作者: 結(jié)構(gòu)    時(shí)間: 2025-3-22 03:50
Karin Siebertz-Reckzeh,Hubert Hofmannmphasize feedbacks and complementarities among a firm’s activities and knowledge bases (Kline and Rosenberg, 1986; Rothwell, 1994). Organizational choices, for instance, whether to organize knowledge-creation activities internally or outsource them, have a considerable impact on the strength of the
作者: NIP    時(shí)間: 2025-3-22 06:12

作者: 慟哭    時(shí)間: 2025-3-22 11:32
Barbara Thies, potential benefits, and challenges of SCMS for organizations through a survey of 89 professionals from several countries and industries. For the survey we draw on challenges and potential addressed in the existing literature of SCMS and social media use in organizations.
作者: CODA    時(shí)間: 2025-3-22 13:20
Hanns-Dietrich Dann,Ludwig Haag, potential benefits, and challenges of SCMS for organizations through a survey of 89 professionals from several countries and industries. For the survey we draw on challenges and potential addressed in the existing literature of SCMS and social media use in organizations.
作者: Fibrinogen    時(shí)間: 2025-3-22 17:49
Martin K. W. Schweer,Barbara Thies,Robert P. Lachner, potential benefits, and challenges of SCMS for organizations through a survey of 89 professionals from several countries and industries. For the survey we draw on challenges and potential addressed in the existing literature of SCMS and social media use in organizations.
作者: forebear    時(shí)間: 2025-3-22 23:30
Marcus Eckert,Bernhard Sieland, potential benefits, and challenges of SCMS for organizations through a survey of 89 professionals from several countries and industries. For the survey we draw on challenges and potential addressed in the existing literature of SCMS and social media use in organizations.
作者: 賄賂    時(shí)間: 2025-3-23 03:36

作者: aphasia    時(shí)間: 2025-3-23 09:24

作者: FUSC    時(shí)間: 2025-3-23 12:59
Uli Sann,Siegfried Preisernd world is a truly exceptional endeavor, an interesting topic as such, and a creative and exciting perspective.Achim Schmitt does not only have personal experience with restructuring, but he has for many years done very interesting research into the field of corporate restructuring and behavior in respect of978-3-8349-1623-5978-3-8349-9462-2
作者: MULTI    時(shí)間: 2025-3-23 14:43
Martina Piefkelong-term goals? This chapter addresses and attempts to provide answers to these questions. A famous, concrete example of a corporate restructuring approach from the British manufacturing industry serves as a starting point to launch the analysis with which to address such questions.
作者: Obstacle    時(shí)間: 2025-3-23 21:50

作者: 同位素    時(shí)間: 2025-3-24 01:35

作者: 懸掛    時(shí)間: 2025-3-24 04:59

作者: Induction    時(shí)間: 2025-3-24 07:10
Christian Brühwiler,Andreas Helmke,Friedrich-Wilhelm Schraderver be truly comprehensive, this joint effort by scholars from law, business management and economics disciplines that pursues an empirical approach makes a valuable contribution. Divided into three parts, the first offers an in-depth doctrinal and empirical analysis. The second part exclusively foc
作者: obscurity    時(shí)間: 2025-3-24 11:48

作者: 聚集    時(shí)間: 2025-3-24 17:51
Psychologie der Lehrerpers?nlichkeit Lehrkr?ften vorhersagen k?nnen (Bromme, Rheinberg, Minsel, Winteler & Weidenmann, 2006, S. 299). Die Befunde zeigten ein uneinheitliches Bild (vgl. Mayr, 2014; Lenske & Mayr, 2015). Es gab zun?chst keine generalisierbaren Erkenntnisse, dass es ?die“ erfolgreiche Lehrpers?nlichkeit gibt.
作者: 起草    時(shí)間: 2025-3-24 21:42
Emotion und Motivation in der Lehrer-Schüler-Interaktion Mitmachen, Mitdenken, Verstehen und Lernen zu begeistern sind, besch?ftigt Lehrende seit Jahrtausenden – angefangen von den antiken Propheten und Philosophen über die drill-orientierten ?Pauker“ des 19. Jahrhunderts bis hin zu den modernen Didaktikern.
作者: craving    時(shí)間: 2025-3-25 01:00
Schulische Interaktionen aus neuropsychologischer Perspektiveche Konzepte in die Praxis umsetzen zu müssen, die dem Alter der zu betreuenden Kinder angemessen sind. Die Angemessenheit ist zu einem gro?en Ausma? abh?ngig von dem jeweiligen neuropsychologischen Entwicklungsstand der Kinder (Stern, 2004; Gyseler, 2006).
作者: 燈泡    時(shí)間: 2025-3-25 03:44

作者: 嚴(yán)峻考驗(yàn)    時(shí)間: 2025-3-25 09:29

作者: 身心疲憊    時(shí)間: 2025-3-25 11:39
Determinanten der Schulleistungllen Sichtweisen zum Gegenstand der Schulleistung und einem Rahmenmodell wird zun?chst ein überblick über Bedingungen der Schulleistung gegeben. Anschlie?end werden distale Bedingungsfaktoren wie kultureller Kontext und soziale Herkunft dargestellt, die einen relativ gro?en Erkl?rungsabstand zum Ler
作者: 不吉祥的女人    時(shí)間: 2025-3-25 17:39
Lern- und Leistungsf?rderung im Unterrichte for International Student Assessment; Baumert et. al, 2001) haben in der deutschen ?ffentlichkeit für gro?es Aufsehen gesorgt. Die Ergebnisse dieser Studien verdeutlichten zun?chst, dass deutsche Schülerinnen und Schüler im internationalen Vergleich ein relativ niedriges Leistungsniveau erreichten
作者: 下級(jí)    時(shí)間: 2025-3-25 23:35
?ngste bei Schülerinnen und Schülern3). Die Emotion Angst hilft uns, Gefahrensituationen zu erkennen und sie bereitet den Organismus physiologisch, kognitiv und motivational auf eine ad?quate Reaktion vor. Zu den schnell einsetzenden physiologischen Begleitprozessen der Angst geh?rt u.a. eine Beschleunigung der Herzfrequenz und der At
作者: 使聲音降低    時(shí)間: 2025-3-26 02:54
Aggressives Verhalten im Unterrichtnisse zum Thema Aggression im Unterricht und weist in allen Abschnitten auf Ans?tze und M?glichkeiten für die Pr?vention von aggressivem Verhalten im Unterricht hin, die im Schulkontext gut anwendbar sind.
作者: 者變    時(shí)間: 2025-3-26 07:46
echnological change has become acknowledged more widely. As a result, the contributions of research and development activities (R&D) to innovation and industrial evolution, especially in the manufacturing industries are well appreciated. However, in economic models, as well as in many empirical stud
作者: 血友病    時(shí)間: 2025-3-26 11:29

作者: 利用    時(shí)間: 2025-3-26 12:51
Karin Siebertz-Reckzeh,Hubert Hofmannechnological change has become acknowledged more widely. As a result, the contributions of research and development activities (R&D) to innovation and industrial evolution, especially in the manufacturing industries are well appreciated. However, in economic models, as well as in many empirical stud
作者: hair-bulb    時(shí)間: 2025-3-26 19:42
Udo Kelle,Florian Reith,Brigitte Metjeowever, the trend toward adapting social media technology brings a new situation for ECM, as organizations are challenged to manage diverse “social content” from social media in order to ensure quality and compliance. At the same time new opportunities arise from social content as a powerful asset f
作者: BINGE    時(shí)間: 2025-3-26 23:22
Barbara Thiesowever, the trend toward adapting social media technology brings a new situation for ECM, as organizations are challenged to manage diverse “social content” from social media in order to ensure quality and compliance. At the same time new opportunities arise from social content as a powerful asset f
作者: 觀察    時(shí)間: 2025-3-27 04:49
Hanns-Dietrich Dann,Ludwig Haagowever, the trend toward adapting social media technology brings a new situation for ECM, as organizations are challenged to manage diverse “social content” from social media in order to ensure quality and compliance. At the same time new opportunities arise from social content as a powerful asset f
作者: Champion    時(shí)間: 2025-3-27 08:17

作者: 不出名    時(shí)間: 2025-3-27 10:57
Marcus Eckert,Bernhard Sielandowever, the trend toward adapting social media technology brings a new situation for ECM, as organizations are challenged to manage diverse “social content” from social media in order to ensure quality and compliance. At the same time new opportunities arise from social content as a powerful asset f
作者: 相反放置    時(shí)間: 2025-3-27 15:54
Matthias Donat,Matthias Radant,Claudia Dalbertowever, the trend toward adapting social media technology brings a new situation for ECM, as organizations are challenged to manage diverse “social content” from social media in order to ensure quality and compliance. At the same time new opportunities arise from social content as a powerful asset f
作者: Verify    時(shí)間: 2025-3-27 20:20
Reinhard Tauschowever, the trend toward adapting social media technology brings a new situation for ECM, as organizations are challenged to manage diverse “social content” from social media in order to ensure quality and compliance. At the same time new opportunities arise from social content as a powerful asset f
作者: dry-eye    時(shí)間: 2025-3-27 22:25

作者: Banquet    時(shí)間: 2025-3-28 04:14

作者: harbinger    時(shí)間: 2025-3-28 09:58
Diemut Ophardt,Felicitas Thielrights (IPR) regimes, innovation and economic growth by critically looking at the economic and legal realities. In addition, it analyzes the question of how innovation can best be transformed into IPR, and how IPR can best be exploited to encourage innovation. Comparing and contrasting these two gia
作者: 殘廢的火焰    時(shí)間: 2025-3-28 12:30
Wolfgang Einsiedlerrights (IPR) regimes, innovation and economic growth by critically looking at the economic and legal realities. In addition, it analyzes the question of how innovation can best be transformed into IPR, and how IPR can best be exploited to encourage innovation. Comparing and contrasting these two gia
作者: 刺耳    時(shí)間: 2025-3-28 17:36

作者: 左右連貫    時(shí)間: 2025-3-28 21:20

作者: Iatrogenic    時(shí)間: 2025-3-29 01:28

作者: 劇本    時(shí)間: 2025-3-29 06:56

作者: 人造    時(shí)間: 2025-3-29 09:59
Martin K.W. SchweerDer allt?gliche Umgang im Unterricht.Verhalten und Kommunikation zwischen Schülerinnen und Schülern und Lehrkr?ften.Grundlegende und aktuelle Diskurse der Unterrichtsforschung.Includes supplementary m
作者: carotid-bruit    時(shí)間: 2025-3-29 12:35

作者: Fecundity    時(shí)間: 2025-3-29 17:26

作者: 修正案    時(shí)間: 2025-3-29 21:41

作者: indecipherable    時(shí)間: 2025-3-30 00:48
Empirische ForschungsmethodenDie Sozialwissenschaften sowie die p?dagogische Psychologie im Allgemeinen und die Forschung zur Lehrer-Schüler-Interaktion im Besonderen verwenden eine breite Palette unterschiedlicher Verfahren der Datenerhebung und Datenauswertung.
作者: uncertain    時(shí)間: 2025-3-30 04:31
Lehrerkognitionen und HandlungsentscheidungenIn der sog. Nach-PISA-Debatte ging es zun?chst um die Qualit?t von Unterricht. Merkmale erfolgreichen Unterrichts sind inzwischen vielf?ltig empirisch identifiziert. International sorgte die Studie von Hattie (2009) für gro?e Resonanz.
作者: 仔細(xì)檢查    時(shí)間: 2025-3-30 11:20

作者: 熱心    時(shí)間: 2025-3-30 13:35

作者: 萬神殿    時(shí)間: 2025-3-30 20:36

作者: 創(chuàng)造性    時(shí)間: 2025-3-30 23:20
Intelligenz und HochbegabungDieser Beitrag besch?ftigt sich mit den beiden im Zentrum der p?dagogisch-psychologischen Diskussion stehenden Konstrukten ?Intelligenz“ und ?Hochbegabung“.
作者: 跳脫衣舞的人    時(shí)間: 2025-3-31 03:33
Psychologie der Lehrerpers?nlichkeit Lehrkr?ften vorhersagen k?nnen (Bromme, Rheinberg, Minsel, Winteler & Weidenmann, 2006, S. 299). Die Befunde zeigten ein uneinheitliches Bild (vgl. Mayr, 2014; Lenske & Mayr, 2015). Es gab zun?chst keine generalisierbaren Erkenntnisse, dass es ?die“ erfolgreiche Lehrpers?nlichkeit gibt.
作者: 誘騙    時(shí)間: 2025-3-31 07:33
Emotion und Motivation in der Lehrer-Schüler-Interaktion Mitmachen, Mitdenken, Verstehen und Lernen zu begeistern sind, besch?ftigt Lehrende seit Jahrtausenden – angefangen von den antiken Propheten und Philosophen über die drill-orientierten ?Pauker“ des 19. Jahrhunderts bis hin zu den modernen Didaktikern.
作者: 郊外    時(shí)間: 2025-3-31 13:04
Schulische Interaktionen aus neuropsychologischer Perspektiveche Konzepte in die Praxis umsetzen zu müssen, die dem Alter der zu betreuenden Kinder angemessen sind. Die Angemessenheit ist zu einem gro?en Ausma? abh?ngig von dem jeweiligen neuropsychologischen Entwicklungsstand der Kinder (Stern, 2004; Gyseler, 2006).
作者: Lumbar-Stenosis    時(shí)間: 2025-3-31 14:14

作者: 仔細(xì)檢查    時(shí)間: 2025-3-31 18:21

作者: 怒目而視    時(shí)間: 2025-4-1 00:52
Aggressives Verhalten im Unterrichtnisse zum Thema Aggression im Unterricht und weist in allen Abschnitten auf Ans?tze und M?glichkeiten für die Pr?vention von aggressivem Verhalten im Unterricht hin, die im Schulkontext gut anwendbar sind.
作者: 血友病    時(shí)間: 2025-4-1 03:38

作者: antecedence    時(shí)間: 2025-4-1 07:04

作者: BRINK    時(shí)間: 2025-4-1 10:43





歡迎光臨 派博傳思國際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
南昌县| 瓮安县| 西林县| 德格县| 紫阳县| 昌图县| 阳朔县| 洛阳市| 海丰县| 遂溪县| 五常市| 平顺县| 红原县| 双峰县| 宁强县| 龙游县| 鸡西市| 韩城市| 瑞昌市| 昭觉县| 乌拉特前旗| 长顺县| 延边| 和顺县| 东港市| 汝城县| 罗平县| 镶黄旗| 大庆市| 新丰县| 应城市| 平昌县| 庄浪县| 和顺县| 罗城| 夹江县| 南雄市| 宁津县| 新田县| 海盐县| 如皋市|