派博傳思國際中心

標(biāo)題: Titlebook: Lehrer-Erzieher-Teams an ganzt?gigen Grundschulen; Kooperation als Diff Anne Breuer Book 2015 Springer Fachmedien Wiesbaden 2015 Ganztagssc [打印本頁]

作者: Dangle    時(shí)間: 2025-3-21 17:33
書目名稱Lehrer-Erzieher-Teams an ganzt?gigen Grundschulen影響因子(影響力)




書目名稱Lehrer-Erzieher-Teams an ganzt?gigen Grundschulen影響因子(影響力)學(xué)科排名




書目名稱Lehrer-Erzieher-Teams an ganzt?gigen Grundschulen網(wǎng)絡(luò)公開度




書目名稱Lehrer-Erzieher-Teams an ganzt?gigen Grundschulen網(wǎng)絡(luò)公開度學(xué)科排名




書目名稱Lehrer-Erzieher-Teams an ganzt?gigen Grundschulen被引頻次




書目名稱Lehrer-Erzieher-Teams an ganzt?gigen Grundschulen被引頻次學(xué)科排名




書目名稱Lehrer-Erzieher-Teams an ganzt?gigen Grundschulen年度引用




書目名稱Lehrer-Erzieher-Teams an ganzt?gigen Grundschulen年度引用學(xué)科排名




書目名稱Lehrer-Erzieher-Teams an ganzt?gigen Grundschulen讀者反饋




書目名稱Lehrer-Erzieher-Teams an ganzt?gigen Grundschulen讀者反饋學(xué)科排名





作者: 方舟    時(shí)間: 2025-3-21 22:55

作者: pus840    時(shí)間: 2025-3-22 03:08
Schule und Gesellschafthttp://image.papertrans.cn/l/image/584456.jpg
作者: stress-response    時(shí)間: 2025-3-22 05:45
978-3-658-09490-4Springer Fachmedien Wiesbaden 2015
作者: Synovial-Fluid    時(shí)間: 2025-3-22 11:50
Lehrer-Erzieher-Teams an ganzt?gigen Grundschulen978-3-658-09491-1Series ISSN 2512-143X Series E-ISSN 2512-1448
作者: 性滿足    時(shí)間: 2025-3-22 13:18

作者: ACRID    時(shí)間: 2025-3-22 18:40

作者: Cholesterol    時(shí)間: 2025-3-22 23:30
Anne Breuerovation.Highlights real-world cases that will appeal to acadThis book reports on 12 education innovation cases in Taiwan and focus particularly on an ecosystem to demonstrate innovation as a competitive advantage and requires an ecosystem to be sustainable in virtually all disciplines. It also cover
作者: GEST    時(shí)間: 2025-3-23 04:32
Anne Breuert provides the reader with some new insights into the consequences of innovation activities at the ?rm level. In recent years, the importance of innovations for improving competitiveness and stimulating economic growth has increasingly become the focus of public attention. The Federal Government, fo
作者: URN    時(shí)間: 2025-3-23 07:34

作者: libertine    時(shí)間: 2025-3-23 13:47
Anne Breuerechnological change has become acknowledged more widely. As a result, the contributions of research and development activities (R&D) to innovation and industrial evolution, especially in the manufacturing industries are well appreciated. However, in economic models, as well as in many empirical stud
作者: 坦白    時(shí)間: 2025-3-23 16:46
Anne Breuerechnological change has become acknowledged more widely. As a result, the contributions of research and development activities (R&D) to innovation and industrial evolution, especially in the manufacturing industries are well appreciated. However, in economic models, as well as in many empirical stud
作者: 天氣    時(shí)間: 2025-3-23 19:46
do display a relatively stable pattern of spending on R&D over time. Differences between firms in R&D spending (or in spending intensity) are typically much more important than variations in spending within firms over time. As a consequence, the interesting research question to be addressed in thes
作者: 放縱    時(shí)間: 2025-3-23 22:28

作者: 不愿    時(shí)間: 2025-3-24 03:09

作者: 下邊深陷    時(shí)間: 2025-3-24 07:01
,Lehrer-Erzieher-Kooperation vor dem Hintergrund systemtheoretischer überlegungen – Theoretische Gru mithilfe von Kooperation die p?dagogische Interaktionspraxis an Schulen zu ver?ndern oder zu verbessern, wie es im erziehungswissenschaftlichen Diskurs (vgl. Kap. 1) oft nahe gelegt wird? Um Aufschluss über die Spezifika der Kooperationsanforderung innerhalb der Organisation Schule zu bekommen, ben
作者: receptors    時(shí)間: 2025-3-24 12:32

作者: 煩擾    時(shí)間: 2025-3-24 16:55

作者: 失眠癥    時(shí)間: 2025-3-24 22:45

作者: 整體    時(shí)間: 2025-3-25 00:25

作者: 言外之意    時(shí)間: 2025-3-25 04:59

作者: Ambulatory    時(shí)間: 2025-3-25 09:07
Book 2015 oft normativ geführten Kooperationsdiskurs um empirisch-rekonstruktive Befunde. Die Autorin er?ffnet neue wissenschafts- und praxisrelevante Perspektiven für die Diskussion über Normen gelingender Kooperation und sich ver?ndernde p?dagogische Zust?ndigkeiten im Ganztagschulbetrieb.
作者: 性別    時(shí)間: 2025-3-25 15:03

作者: LIMIT    時(shí)間: 2025-3-25 17:34

作者: Confess    時(shí)間: 2025-3-25 20:29

作者: ROOF    時(shí)間: 2025-3-26 04:10
Book 2015ich zueinander positionieren. Sie arbeitet unterschiedliche Muster der Zust?ndigkeitsdifferenzierung in Lehrer-Erzieher-Teams heraus und erweitert den oft normativ geführten Kooperationsdiskurs um empirisch-rekonstruktive Befunde. Die Autorin er?ffnet neue wissenschafts- und praxisrelevante Perspekt
作者: 完成才能戰(zhàn)勝    時(shí)間: 2025-3-26 08:10
,Lehrer-Erzieher-Kooperation vor dem Hintergrund systemtheoretischer überlegungen – Theoretische Grunn eine theoriebasierte Begründung dafür liefert, dass man Fragen der p?dagogischen Interaktion (als dem Gesch?ft der Profession) von Schule als Organisation (als formalisierter Institution) trennen kann und sollte.
作者: 擴(kuò)大    時(shí)間: 2025-3-26 10:30
,Erhebung und Auswertung der Teamgespr?che – Methodologische Verortung und methodisches Vorgehen,in den Teamgespr?chen zeigen, indem z.B. die Lehrer(innen) die ?tonangebenden“ sind und die Erzieher(innen) sich angepasst verhalten und auf Zuweisung von Aufgaben bedacht sind. Ist jedoch die Art und Weise, wie Interaktionsteilnehmer(innen) sich ansprechen und damit aufeinander Bezug nehmen, nicht komplexer, als es die Subordinationsthese bzw.
作者: Inertia    時(shí)間: 2025-3-26 15:52

作者: 不透明    時(shí)間: 2025-3-26 20:31

作者: 銼屑    時(shí)間: 2025-3-26 21:00
Anne Breuermphasize feedbacks and complementarities among a firm’s activities and knowledge bases (Kline and Rosenberg, 1986; Rothwell, 1994). Organizational choices, for instance, whether to organize knowledge-creation activities internally or outsource them, have a considerable impact on the strength of the
作者: MAL    時(shí)間: 2025-3-27 02:50

作者: Conquest    時(shí)間: 2025-3-27 07:17
er six focus on student-based innovation. Their stories provide valuable insights for all companies seeking to become more innovative in a resource-constrained setting.??.978-981-32-9447-9978-981-32-9445-5
作者: SPURN    時(shí)間: 2025-3-27 12:25
Anne Breuerer six focus on student-based innovation. Their stories provide valuable insights for all companies seeking to become more innovative in a resource-constrained setting.??.978-981-32-9447-9978-981-32-9445-5
作者: 我正派    時(shí)間: 2025-3-27 17:13

作者: 老巫婆    時(shí)間: 2025-3-27 18:41
Anne Breueromotion of numerous individuals and institutions. First of all, I want to express my gratitude to my supervisor Martin Kukuk for supporting my academic research. During all the time he put his 978-3-7908-2025-6978-3-7908-2026-3Series ISSN 1615-6781 Series E-ISSN 1867-2027




歡迎光臨 派博傳思國際中心 (http://www.pjsxioz.cn/) Powered by Discuz! X3.5
行唐县| 长乐市| 高陵县| 平远县| 鄄城县| 木兰县| 六盘水市| 新巴尔虎左旗| 舟曲县| 新丰县| 高雄市| 静海县| 天长市| 肇庆市| 桐柏县| 寿宁县| 广宁县| 于都县| 嘉兴市| 孟津县| 枣庄市| 商河县| 灌南县| 西乌珠穆沁旗| 曲周县| 永吉县| 长兴县| 赤城县| 鸡泽县| 淮滨县| 施秉县| 青河县| 蕲春县| 石泉县| 延寿县| 江源县| 江阴市| 大冶市| 民县| 留坝县| 民和|