標題: Titlebook: Lehren an der Hochschule; Eine praxisbezogene Alexander W?rner Book 2008Latest edition VS Verlag für Sozialwissenschaften | Springer Fachm [打印本頁] 作者: IU421 時間: 2025-3-21 19:06
書目名稱Lehren an der Hochschule影響因子(影響力)
書目名稱Lehren an der Hochschule影響因子(影響力)學科排名
書目名稱Lehren an der Hochschule網絡公開度
書目名稱Lehren an der Hochschule網絡公開度學科排名
書目名稱Lehren an der Hochschule被引頻次
書目名稱Lehren an der Hochschule被引頻次學科排名
書目名稱Lehren an der Hochschule年度引用
書目名稱Lehren an der Hochschule年度引用學科排名
書目名稱Lehren an der Hochschule讀者反饋
書目名稱Lehren an der Hochschule讀者反饋學科排名
作者: Constitution 時間: 2025-3-21 22:30 作者: backdrop 時間: 2025-3-22 01:43
Book 2008Latest editiondient: der Beziehung zwischen DozentIn und Studierenden. Entwickelt wird nicht das, was als Hochschuldidaktik zu verstehen w?re, sondern eine handfeste Zusammenstellung von Hilfestellungen für die Ausbildungsarbeit an Hochschulen.作者: 不可侵犯 時間: 2025-3-22 04:38 作者: 終點 時間: 2025-3-22 08:44
chen Arbeit der Vorbereitung und Durchführung von Lehrveranstaltungen zu entlasten. Es versteht sich als praxisbezogene Begleitung, die der Entwicklung der wichtigsten Erfolgsvariable guter Lehre dient: der Beziehung zwischen DozentIn und Studierenden. Entwickelt wird nicht das, was als Hochschuldid作者: 清楚 時間: 2025-3-22 15:59 作者: FUME 時間: 2025-3-22 19:23 作者: fastness 時間: 2025-3-23 01:18
corporate and academic initiatives designed to advance Japan’s competitive position and to create the foundations for a 21st century economy. The individual initiatives — from massive science cities to pet robots and the mobile Internet revolution — are fascinating but far from definitive proof that作者: 清洗 時間: 2025-3-23 04:10
crucial resource for growth. Moreover, the issues of knowledge and innovation appear as intimately inter-related, underlining their decisive influence for the competitiveness of firms and countries, but also for the development and prosperity of regions. In fact, and this is only a paradox at first作者: reject 時間: 2025-3-23 07:30 作者: 俗艷 時間: 2025-3-23 10:46 作者: 生氣的邊緣 時間: 2025-3-23 17:56
Drei Buchtipps,Auch an dieser Stelle finden Sie statt dessen einen literarischen Menüvorschlag, der leicht verdaulich und dennoch nahrhaft ist und lediglich drei Werke umfasst. Dabei handelt es sich nur um eine pers?nliche — subjektive — Empfehlung des Verfassers. Diese drei Bücher werden genannt, weil der Verfass作者: 收藏品 時間: 2025-3-23 19:15 作者: neoplasm 時間: 2025-3-23 23:38 作者: ethereal 時間: 2025-3-24 04:07
other countries, exploring the commercial possibilities of nanotechnology and biotechnology. It is an important, and even impressive, account of a nation’s zeal of science and technology-based innovation, but does not necessarily outline an assured plan of Japanese economic success in the coming de作者: 船員 時間: 2025-3-24 10:00
owledge creation and diffusion and their implications for innovation and regional development to be questioned. The second section of the paper offers an illustration of how knowledge exchanges between different categories of actors may take place. The proposed typology displays some stylised facts 作者: Isthmus 時間: 2025-3-24 14:03
owledge creation and diffusion and their implications for innovation and regional development to be questioned. The second section of the paper offers an illustration of how knowledge exchanges between different categories of actors may take place. The proposed typology displays some stylised facts 作者: 密切關系 時間: 2025-3-24 18:18 作者: 生氣地 時間: 2025-3-24 20:28
https://doi.org/10.1007/978-3-531-91809-9Didaktik; Hochschuldidaktik; Hochschullehrerausbildung; Lehre; Lehren; Lehrpersonen; Methoden; P?dagogik; Ro作者: floodgate 時間: 2025-3-25 00:56 作者: 消極詞匯 時間: 2025-3-25 05:41 作者: 引起 時間: 2025-3-25 09:11
http://image.papertrans.cn/l/image/584440.jpg作者: 憤憤不平 時間: 2025-3-25 11:54
Ziele und Aufbau dieses Buches,Dieses Buch richtet sich als Praxisbegleiter unmittelbar an alle, die in der Lehre an Hochschulen t?tig sind. Es wendet sich also gezielt an all diejenigen, die sich mit der Aufgabe konfrontiert sehen, an einer Hochschule Lehrveranstaltungen durchzuführen..作者: critic 時間: 2025-3-25 17:40 作者: 壯麗的去 時間: 2025-3-25 20:07
Lehren aus Perspektive der Lehrenden,Wenn Sie sich fragen, welche Eigenschaften und Merkmale Lehre haben muss, damit sie gut sein kann, so denken Sie vielleicht an Eigenschaften wie: effektiv, motivierend, lehrreich, spannend, interessant, zielorientiert, transparent, verst?ndlich, praxisnah, mit Beispielen erl?uternd, den Vorkenntnissen der Teilnehmer angemessen, und und und.作者: 頑固 時間: 2025-3-26 02:37
Meine Rolle als Lehrperson,Im Grande genommen beschreibt jeder voranstehende Abschnitt dieses Buches bereits einen Teil Ihrer Rolle als Lehrperson. Dennoch ist es wichtig, dass Sie sich selbst bewusst ein angemessenes Rollenverst?ndnis aneignen, denn nur dann wird es Ihnen gelingen, die zuvor genannten Prinzipien guter Lehre umzusetzen.作者: 異端 時間: 2025-3-26 06:03 作者: ANIM 時間: 2025-3-26 11:56 作者: Custodian 時間: 2025-3-26 14:50
3D) dashboards. Replacing the traditional car dashboard with a large display and applying binocular depth cues, such a user interface (UI) could provide novel possibilities for research and industry. In this book, the author introduces a development environment for such a user interface. With it, he作者: 四目在模仿 時間: 2025-3-26 20:50
ASSESSMENT OF THE LONG-TERM FATE OF CO2 INJECTED INTO THE WEYBURN FIELDnt of the fate of CO. in the IEA Weyburn Project, describing the underlying methodology as well as the modeling approach and the results obtained. The conclusion from the modeling predictions is that if the Weyburn CO. storage system evolves as expected, long-term geological storage of greenhouse gas CO. will be achieved.作者: Pigeon 時間: 2025-3-27 00:32 作者: instructive 時間: 2025-3-27 04:41
https://doi.org/10.1007/978-1-4612-4052-5ty monitoring data and analytics applications, for different stakeholders who are interested in dealing with large-scale monitoring data in M2M environments. We present a cloud-based data analytics system for sustainability governance that includes a Platform-as-a-Service and an analytics framework.作者: 虛情假意 時間: 2025-3-27 08:21
Dario Priem,Yves Dondelinger,Mathieu J. M. Bertrandng zur Gesellschaft des ?Massenkonsums“ eine kaum zu übersch?tzende Rolle. Sie ist Spiegel und Produzent, Ergebnis und Kultivierungsinstanz von Bedürfnissen. Mit ihrer Hilfe sollte und soll es gelingen, über die Bedarfsdeckung hinaus Passanten in Konsumenten zu verwandeln. Eine Reflexion auf die geg作者: Vulnerable 時間: 2025-3-27 11:19
Exploratory Practice for Language Learning and TeachingPR), is put forward to bridge this gap by empowering teachers to work alongside their learners as co-partners to understand better their practice. Finally, it provides the methodology and outcomes of a longitudinal language practitioner research (LPR) project conducted in England with the aim of ena作者: Generosity 時間: 2025-3-27 14:02 作者: 一致性 時間: 2025-3-27 18:22 作者: jocular 時間: 2025-3-28 01:58 作者: 雇傭兵 時間: 2025-3-28 02:50