標題: Titlebook: Lehrbuch der Gesteins- und Bodenkunde; Für Land- und Forstw Ferdinand Senft Textbook 1877 Springer-Verlag Berlin Heidelberg 1877 Boden.Bode [打印本頁] 作者: Kennedy 時間: 2025-3-21 19:43
書目名稱Lehrbuch der Gesteins- und Bodenkunde影響因子(影響力)
書目名稱Lehrbuch der Gesteins- und Bodenkunde影響因子(影響力)學科排名
書目名稱Lehrbuch der Gesteins- und Bodenkunde網絡公開度
書目名稱Lehrbuch der Gesteins- und Bodenkunde網絡公開度學科排名
書目名稱Lehrbuch der Gesteins- und Bodenkunde被引頻次
書目名稱Lehrbuch der Gesteins- und Bodenkunde被引頻次學科排名
書目名稱Lehrbuch der Gesteins- und Bodenkunde年度引用
書目名稱Lehrbuch der Gesteins- und Bodenkunde年度引用學科排名
書目名稱Lehrbuch der Gesteins- und Bodenkunde讀者反饋
書目名稱Lehrbuch der Gesteins- und Bodenkunde讀者反饋學科排名
作者: 小隔間 時間: 2025-3-22 00:10 作者: Colonnade 時間: 2025-3-22 03:53 作者: ACRID 時間: 2025-3-22 07:50 作者: Fecundity 時間: 2025-3-22 10:17
https://doi.org/10.1007/978-3-642-92258-9Boden; Bodenart; Bodenkunde; Verwitterung作者: 雪崩 時間: 2025-3-22 15:45 作者: 紡織品 時間: 2025-3-22 17:59 作者: 混合物 時間: 2025-3-22 22:40
Vom Erdschutte Kalkerde und Eisenoxydul enthalten, mehrere Substanzen entstehen, welche in der Form von staubig pulverigen oder erdartigen Aggregaten auftreten, so vorzüglich Thon, pulveriger Kalk, Gyps und Eisenoxyd.作者: dialect 時間: 2025-3-23 03:04 作者: 縫紉 時間: 2025-3-23 07:44 作者: 機構 時間: 2025-3-23 10:16 作者: fastness 時間: 2025-3-23 17:49
or heterogeneous, in a unified two-layer graph model with the assumption that significant sentences and significant documents can be self boosted and mutually boosted. In the model, the manifold-ranking algorithm is employed to assign the initial biased information richness scores for sentences and作者: 艱苦地移動 時間: 2025-3-23 21:59 作者: BRINK 時間: 2025-3-23 23:38
Ferdinand Senfth28papers (26%) were presented in oral sessions and 38 papers in poster sessions (36%). It was a great challenge for the Program Committee to select the best among the excellent papers. The low acceptance rates witness the success of this year’s conference. After a long discussion between the AIRS 2作者: labile 時間: 2025-3-24 03:52 作者: 邪惡的你 時間: 2025-3-24 09:00 作者: Forsake 時間: 2025-3-24 11:48 作者: Ganglion-Cyst 時間: 2025-3-24 14:53 作者: CREEK 時間: 2025-3-24 21:14 作者: 用樹皮 時間: 2025-3-24 23:09 作者: 千篇一律 時間: 2025-3-25 04:15
Ferdinand Senftl or it may not converge at all. The problem still remains that such queries do not take into account the structure of information and do not retrieve linked collections of information based on the specification of their structure as well as of their content.作者: 保守黨 時間: 2025-3-25 08:54 作者: 孤獨無助 時間: 2025-3-25 12:09 作者: 很是迷惑 時間: 2025-3-25 19:02
Vom Erdschutte Kalkerde und Eisenoxydul enthalten, mehrere Substanzen entstehen, welche in der Form von staubig pulverigen oder erdartigen Aggregaten auftreten, so vorzüglich Thon, pulveriger Kalk, Gyps und Eisenoxyd.作者: 是突襲 時間: 2025-3-25 23:22
Vom gemischten Felsschutte oder Erdbodenn den Gesteinsgliedern der verschiedensten, ?lteren wie jüngeren, Formationen der Erdrinde, theils auf der Oberfl?che des Erdk?rpers bilden, so treten sie doch noch viel h?ufiger in mannichfacher mechanischer Untermengung einerseits unter sich selbst oder mit Ger?llen, Grus und Sand und andererseits作者: 必死 時間: 2025-3-26 00:40
Die Bodenarten nach ihren Ablagerungsverh?ltnissensolches für sich allein schon als ein fertiges oder noch in der Entwickelung begriffenes Bildungs- oder Formationenmitglied der Erdrinde zu betrachten. Als solches füllt sie aber nicht nur einen mehr oder minder grossen Kaum der letzteren aus, sondern steht sie auch mit anderen Erdrindemassen in Ver作者: Affluence 時間: 2025-3-26 04:38
Die Erdbodenarten in den einzelnen Formationen der Erdrinde; es bleibt nun noch übrig, ihn auch als Glied der Erdrinde nach seinem Auftreten in den einzelnen Formationen der letzteren kurz kennen zu lernen. Zuvor aber ist es nothwendig darzutbun, was man unter einer Formation versteht und in welcher Weise diese letzteren unter einander zur ganzen Erdrinde v作者: scotoma 時間: 2025-3-26 09:26
nk and HITS to incorporate diverse relationships into the process of sentence evaluation. Both the homogeneous relationships between sentences and the heterogeneous relationships between sentences and documents have been investigated in the past. However, for query-focused multi-document summarizati作者: 失望未來 時間: 2025-3-26 14:40 作者: Gerontology 時間: 2025-3-26 17:49
Ferdinand Senftl with Asian Languages (IRAL) workshops held in six di?erent locations in Asia, starting from 1996. While the IRAL workshops had their focus on inf- mation retrieval problems involving Asian languages, AIRS covers a wider scope of applications, systems, technologies and theory aspects of information作者: 工作 時間: 2025-3-26 22:39 作者: Definitive 時間: 2025-3-27 02:39
, short text NER etc. In this paper, we study the problem of Chinese governmental NER (CGNER). CGNER serves as the basis for automatic governmental text analysis, which can greatly benefit the public. Considering the characteristics of the governmental text, we first formulate the task of CGNER, add作者: cocoon 時間: 2025-3-27 08:36
Ferdinand Senftmal performance since the current search engine promotes the results covering every query term, but not the truly important ones. Key term extraction has been studied to solve this problem, but another problem, i.e., vocabulary gap between query and documents, need to be discussed. Although various 作者: A簡潔的 時間: 2025-3-27 13:11 作者: CYT 時間: 2025-3-27 14:05
Ferdinand Senfttation focused methods usually focus on learning the representation of each sentence, while interaction focused methods typically aim to obtain the representations of different interaction signals. However, both sentence level representations and interaction signals are important for the complex sem作者: 花費 時間: 2025-3-27 18:28 作者: NIL 時間: 2025-3-27 22:24
Ferdinand Senft. In particular, this way of interaction was emphasised in contrast with traditional information retrieval systems based on formal query languages. Unfortunately, the limitations of the browsing paradigm were soon realised when approaching real and large hypermedia applications and thus the well-kno作者: VOK 時間: 2025-3-28 06:08
. In particular, this way of interaction was emphasised in contrast with traditional information retrieval systems based on formal query languages. Unfortunately, the limitations of the browsing paradigm were soon realised when approaching real and large hypermedia applications and thus the well-kno作者: infinite 時間: 2025-3-28 07:01
Teaching the Four Language Skills: Themes and Issues,ur language skills of listening, speaking, reading and writing. This chapter highlights the importance of contextually based teaching practices and innovations at the local level as well as the increasing incorporation of bottom-up and metacognitive abilities as they apply to the four skills.